Facebook like share komentarų konkursas

Turinys, duomenų vizualizavimas ir socialinė žiniasklaida yra aktualios skaitmeninės rinkodaros pramonės temos. Prekės ženklai sutelkia dėmesį į tai, kad didintų savo gerbėjų, klientų ir vartotojų susidomėjimą. Žinoma, „Facebook“ yra plačiausiai naudojama platforma bendraujant ir kuriant socialinį potraukį apie potencialius ir esamus klientus.

Pasak tyrimų Buddy Media, mažmeninės prekybos prekių ženklų, kurie parašyti postą mažiau nei 80 simbolių „Facebook linkę gauti 66% didesnę užduotį, palyginti su ilgiau pranešimų.

Norėdami padidinti įsitraukimą į „Facebook“, prekės ženklai turėtų ne tik sutelkti dėmesį į tai, kad gautų daugiau teigiamų įvertinimų ir komentarų apie savo įrašus, bet ir turėtų pabrėžti, kad jie yra tinkami ir pritaikyti gerbėjams.

Štai 6 patarimai, kaip padidinti įsitraukimą į „Facebook“:

 

Naudokite taikymą pagal įrašą

Patobulinta „Facebook“ nukreipimo į puslapių funkciją funkcija leidžia prekės ženklams suskirstyti ir nukreipti savo gerbėjus pagal įrašo aktualumą. Ši funkcija yra nepaprastai svarbi norint gauti teisingus atsakymus, kurie padeda analizuoti klientų elgseną. „Facebook“ dabar leidžia nukreipti gerbėjus pagal lytį, santykių būseną, išsilavinimo statusą, amžių, vietą, kalbą ir susidomėjimą – vyrus ar moteris.

Taikymas po įrašų taip pat leis prekės ženklams patikrinti, kiek gerbėjų ar vartotojų yra pasirinkta konkrečioje kategorijoje. Taip pat lengviau analizuoti, kaip įrašas buvo skirtas konkretiems gerbėjams. Tai gali būti naudojama siekiant padaryti pranešimus interaktyvesnius ir įdomesnius, pavyzdžiui, užduoti klausimus, norint sužinoti nuomonę apie produktus ar kitą veiklą. Ši funkcija yra labai naudinga tiems prekės ženklams, kurie skirti konkrečioms rinkoms ar žmonėms.

 

Vizualizuokite savo žinutes

„Facebook“ siūlo 6 tipų pranešimus: tik teksto įrašą, nuotrauką, nuorodą, klausimą, platformos įrašą ir vaizdo įrašą. Asmeniškai aš esu vizualizacijų gerbėjas. Pasak daugelio socialinės žiniasklaidos ekspertų, tyrimų ir „ Facebook“ , nuotraukos paprastai sukuria daug daugiau įtraukimo nei kitų rūšių įrašai.

Skelbiant bet ką su vaizdu, padidėja tikimybė, kad įrašas bus pastebėtas ir padidins gerbėjų susidomėjimą. Pranešimą taip pat galima perduoti rankiniu būdu į paveikslėlį. Kai kurios svetainės, pvz., „ Rottenecards“, leidžia susikurti savo atviruką su pranešimu. Memos taip pat yra įdomus būdas pritraukti gerbėjus. Juos galima sukurti naudojant „Photoshop“. „Memegenerator“ taip pat gali būti naudojamas greitiems laimėjimams.

 

Suasmeninkite sąveiką

Įrašų ar net produktų individualizavimas galėtų būti gera strategija, kad gerbėjai jaustųsi svarbūs. Klausimas gerbėjų nuomonės apie produktą, logotipą ar naują produkto pavadinimą yra gera strategija įsitraukimui sukurti. Suteikdami autoritetą klientams gali pagerėti pardavimai ir įsitraukimas į socialinės žiniasklaidos platformas, tokias kaip „Facebook“. „Tesco“ ir „Oreo“ „Facebook“ puslapiuose pateikiamas puikus personalizavimo pavyzdys ir tai, kaip įvertinti savo gerbėjų nuomonę ir indėlį.

Etato dažnumas ir laikas

Laikas yra nepaprastai reikšmingas norint pagerinti atsakymo rodiklį socialinės žiniasklaidos platformoje. Kaip pažymėjo „Buddy Media“ atliktas tyrimas , geriausias laikas paskelbti „Facebook“ yra nuo 20 iki 7 val. Žmonės nėra linkę pastebėti ar dalintis įrašais darbo valandomis. Tyrimai taip pat atskleidė, kad įrašai, kurie rodomi daugiau nei 3 kartus per dieną, nesukelia didelio įsitraukimo, palyginti su įrašais, kurie yra bendrinami tik vieną ar du kartus per dieną.

 

Įvairūs pranešimai ir konkursai

Įrašai turėtų apsiriboti ne tik nuotraukomis ir tekstu. Įvairovė išlaiko nuoseklų socialinės kampanijos dalyvavimą, nes gerbėjai paprastai nuobodžiauja. Įvairių tipų pranešimai turėtų būti reguliariai atnaujinami. Juose gali būti klausimų, užpildykite blanką ir konkursai. Klausimai gali padėti surinkti duomenis apie vartotojų ar klientų elgseną, rinkos tyrimus ir, svarbiausia, suteikti vertę gerbėjų atsiliepimams.

 


Konkursai ar varžybos yra puikus būdas padidinti susidomėjimą gerbėjais. Vis dėlto labai svarbu konkursuose laikytis gana griežtų „Facebook“ taisyklių. Jei konkursai gerai integruojami su vizualizacijomis, kampanija gali padaryti stebuklus. Atitinkamas „Coca-Cola“ pavyzdys:

 

Išmatuokite įsitraukimą

Analysing and measuring Facebook data can not only help in understanding customer behaviour but will also help to create more engagement by recognising the strengths and weaknesses of the campaign. Free data provided by Facebook Insights can be used to gain knowledge about how well a campaign or a post did on Facebook. Brands can measure weekly and monthly percentage changes, percentage of active fans in comparison to hidden fans, geographic location of fans and amount of likes, shares and fan posts on the wall.

Labai svarbu patikrinti, kiek gerbėjų „nemėgsta“ ar „neprenumeruoja“ prekės ženklo puslapio. Tai svarbu, nes prekės ženklai turėtų žinoti apie blogai veikiančius ir geriausiai veikiančius įrašus. Be to, gerbėjai linkę slėpti bet kokio prekės ženklo turinį „nemėgdami“. Tai turėtų būti stebima, norint sužinoti, ar konkretūs gerbėjai gana dažnai mato įrašus savo naujienų sraute.

Visi šie veiksniai vaidina pagrindinį vaidmenį kuriant daugiau susidomėjimo gerbėjais ar klientais ir gaus didelę naudą padidėjusio klientų pasitenkinimo ir pelningumo forma

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *