Google kiek laiko

Nepaisant to, ar jūs tik pradedate dirbti su SEO, ar ilgą laiką siūlote SEO paslaugas, atrodo, kad visi klausia to paties:

 

„Kiek laiko užima reitingas„ Google “?“

 

Na, atėjo laikas tiksliai suprasti, kokie veiksniai daro įtaką reitingavimo laikui, kad galėtumėte apytiksliai (atlikę SEO auditą), kiek laiko užtruks reitingas, ir, jei taip yra, atitinkamai pasirašykite sutartį su savo klientu.

How_Long_Does_It_Take_to_Rank_in_Google

 

Tai gali būti nelengva atsakyti ir netgi gali trukdyti sėkmingai parduoti. Prieš kurį laiką aš apie tai kalbėjau straipsnyje „ Kaip įtikinti klientus dėl SEO“ . Trumpas atsakymas buvo, kad jūs negalite pasakyti, kiek laiko tai užtruks, nes tai priklauso nuo daugelio veiksnių, tokių kaip biudžetas ir konkurencija.

 

  1. „Google“ reitingo trukmės veiksniai
    1. Dabartinis svetainės našumas
    2. Konkurencijos lygis
    3. SEO biudžetas
    4. „Google Dance“ ir paspaudimų rodiklis
  2. Pagreitink tai!
    1. Gaukite didesnį SEO biudžetą
    2. Parašyk TIKRAI gerą turinį
    3. Tikslas žemesnė konkurencija
    4. Tiesioginės nuorodos į tą straipsnį / puslapį

„Google“ reitingo trukmės veiksniai

 

Kaip minėta anksčiau, yra keletas veiksnių, kurie turi įtakos tam, kiek laiko užtruks, kol galėsite sėkmingai reitinguoti puslapį pagal raktinį žodį.

 

Tikrai negalite pasakyti, kiek laiko užtruks, kol atliksite auditą svetainėje. Kiek raktinių žodžių ji nori taikyti? Kokia yra tų raktinių žodžių konkurencija? Kokia dabartinė svetainės būklė? Koks biudžetas?

 

Tai visi veiksniai, turintys įtakos tai, kaip greitai svetainė gali patekti į viršų.

 

Greitas patarimas: vienas dalykas, kurį man patinka padaryti, yra pasiūlyti „Audit“ nemokamai, jei jie galų gale pasirašys SEO paslaugų sutartį (nustatytam reikalingam laikotarpiui, kurį rasite atlikę auditą). Jei jie tada atsisakys, sąskaitą pateiksite tik už auditą. Aš tai darau todėl, kad kartais auditas gali užtrukti mažiau nei vieną valandą (jei svetainė yra maža), tačiau tai taip pat gali trukti savaites ir net mėnesius (jei svetainė yra didžiulė).

Dabartinis svetainės našumas

 

Pirmas dalykas, į kurį reikia atsižvelgti, yra pati svetainė. Jei tai turi problemų, jie užtruks. Tai nereiškia, kad negalite pradėti dirbti su raktinių žodžių tyrimais ar turinio kūrimu. Turėtumėte tai padaryti kuo greičiau. Bet, pavyzdžiui, jei jūsų svetainė nėra pritaikyta mobiliesiems, šiomis dienomis ji tiesiog negali patekti į viršų.

 

Verta paminėti, kad lėtai įkeliama ir neturinti autoriteto svetainė veiks blogiau nei greita svetainė, turinti daug kokybiškų atgalinių nuorodų.

 

Techninis:

 

Techninės problemos nebūtinai pagreitina reitingavimo procesą, tačiau tai dauguma žmonių bando išspręsti pirmiausia, nes tai labai svarbu. Kaip yra URL, kanoninės žymos ir „hreflang“ žymos? Ar svetainė gerai indeksuojama? Ar tai pritaikyta mobiliesiems telefonams, ar reikia visiškai juos atnaujinti?

 

Priklausomai nuo to, kokių techninių problemų turi svetainė, tai gali trukti nuo 1 mėnesio iki 1 metų, todėl įvertinti tai tikrai sunku.

 

Jei turite didesnį biudžetą, galite juos greičiau ištaisyti, nes galite perduoti daugeliui žmonių. Jei ne, tai užtruks daugiau laiko.

 

 

Čia nėra laiko skirti detalizuoti, kokios techninės problemos gali kilti ir kaip jas išspręsti, todėl tik manysime, kad visais jomis pasirūpinote naudodamiesi mūsų techniniu SEO vadovu .

 

ld / nauja svetainė:

 

Paprastai tariant, senesnė svetainė veiks šiek tiek geriau nei nauja. Tai, žinoma, jei svetainėje yra kažkas naudingo.

 

Šiaip ar taip, „Google“ tikrai nepasitiki, kai ji pirmą kartą buvo paleista. Tai gali būti tik dar viena automatizuota SPAM svetainė arba tiesiog labai bloga svetainė. Turėsite praleisti šiek tiek laiko, kad jis gerai indeksuotų, parodydamas „Google“, kad jis gerai struktūrizuotas ir greitas ir kad vartotojams tai patinka.

 

Taip pat turėsite atsižvelgti į tai, per kiek laiko reikės sukurti svetainę, jei jos dar nėra. Ar tai maža? Ar tai didelis? Ar ji turi pagrindines funkcijas, ar tai sudėtinga skaitmeninės el. Prekybos parduotuvė su sunkiai įgyvendinamomis funkcijomis?

 

Didelė / maža svetainė:

 

Vėlgi, didesnės svetainės paprastai veikia geriau. Kodėl? Nes tai taip pat reiškia, kad jie tikriausiai yra šiek tiek vyresni ir yra tikimybė, kad jie taip pat turi atgalines nuorodas. Tačiau, nors didelės svetainės gali reitinguoti puslapį greičiau nei mažos, neturinčios autoriteto, vis tiek reiks daugiau laiko reitinguoti visus puslapius, nes jų yra labai daug.

 

Jei nuspręsite pasakyti savo klientui: „Manau, kad pagal šiuos raktinius žodžius galėtume įvertinti mažiau nei per metus“, taip pat turėtumėte manyti, kad skelbsite straipsnius jiems visą laiką dabar, o tai mažai tikėtina nutikti.

 

Dabartinis svetainės domeno našumas:

 

Domeno našumas yra labai svarbus bandant suprasti, kiek laiko užtruks reitingas. Jei jūsų svetainėje nėra visiškai jokių į ją nukreipiančių atgalinių nuorodų, tada tikriausiai reikės žymiai ilgiau įvertinti reitingą pagal tikslinį raktinį žodį, nei tuo atveju, jei turėtumėte tūkstančius (kokybės) atgalinių nuorodų, nukreipiančių į jį.

 

Greitą domeno našumo įvertinimą galite pamatyti įvesdami savo svetainės URL į „ CognitiveSEO“ svetainių naršyklę .

 

pažintinis SEO svetainių naršyklė

 

Jei jūsų domeno įtaka yra maža ir jūsų konkurentų domeno įtaka yra didelė, reikės daug daugiau laiko, kad galėtumėte juos įvertinti.

Konkurencijos lygis

 

Dabar, kai nustatėte savo ar kliento svetainę, galite pažvelgti į savo konkurentus. Čia paslaptis yra pastebėti galimybes. Jei norite sukurti ilgalaikę strategiją, aš sutelkčiau dėmesį į aukšto lygio turinio kūrimą ir nukreipkite vidutinio ar aukšto lygio konkurencijos raktinius žodžius (nors ir būkite realistiški), tuo tarpu generuodamas trumpalaikį pelną per PPC .

 

Turinio kokybė:

 

Kai ieškote reitingo pagal tam tikrą raktinį žodį, turėsite pamatyti, koks turinio tipas jau reitinguojamas.

 

Naudodami „ CognitiveSEO“ raktinių žodžių įrankį, galite pamatyti tikslinio raktinio žodžio turinio našumo vidurkį . Taip pat galite pažvelgti į atskirus puslapius ir pamatyti, kaip jie veikia.

 

Vidutinis turinio našumas

 

Tačiau tai nėra vienintelis dalykas, į kurį turėtumėte atsižvelgti. Ar tai kažkas negražu? Ar tikrai gerai atrodo? O kaip su informacija? Ar tai gerai? Ar galite rasti spragą?

 

Paskutinis, bet ne mažiau svarbus dalykas – kiek laiko tai trunka? Ar „Google“ reitinguoja trumpus straipsnius, ar „Ultimate Guides“, kurie gali būti 10000 žodžių ilgio? Tai galite pamatyti ir įrankyje, šalia kiekvieno rezultato.

 

 

Konkurento domeno našumas:

 

Jei einate prieš svetaines, kuriose yra tikrai stiprių signalų, kad jos yra kokybiškos (pvz., „Wikipedia“), tai užtruks ilgiau nei tada, jei nuspręsite prieš svetaines, kurios neturi tvirto nuorodų profilio.

 

Taigi, jei matote, kad rezultatų puslapyje gausu svetainių, kurių domeno našumas mažas, tai yra geras ženklas, kurį galite reitinguoti greičiau nei įprastai. Tai dažnai nutinka vietinėse SEO nišose, kur yra didesnė tikimybė, kad tik tie raktiniai žodžiai taikomi mažoms svetainėms.

 

Vėlgi, raktinių žodžių įrankis gali padėti nustatyti, ar yra galimybė. Vidurkį galite pamatyti žiūrėdami į raktinių žodžių sudėtingumą, į kurį įeina vidutinio turinio našumo ir domeno našumo derinys.

 

Tačiau taip pat pakanka pastebėti keletą žemo domeno našumo svetainių, kurios reitinguoja, kad žinotumėte, jog ir jūs galite tai padaryti.

 

per kiek laiko reitinguojama turinio konkurencija

 

Jei populiariausios svetainės netaiko raktinių žodžių tiesiogiai pavadinime, yra dvi galimos priežastys:

 

  1. Jie yra nepaprastai autoritetingi (taip pat jie tikriausiai turi nuorodas su raktiniu žodžiu kaip inkaro tekstą) ir tikriausiai bus labai sunku juos įvertinti. Jei matote, kad jose nėra jokių kitų „mažesnių“ svetainių, tikriausiai verta ją praleisti.
  2. Nėra atitinkamo turinio, kuris būtų tiesiogiai nukreiptas į tą raktinį žodį, todėl kitą rytą turbūt reitinguosite.

 

SEO biudžetas

 

Biudžetas yra tikrai svarbus bandant nustatyti svetainės reitingavimo laiką. Tai nukreipia viską, pradedant nuo to, kaip greitai bus įgyvendinti techniniai pataisymai, iki to, kaip gerai bus parašytas turinys.

 

Techninis biudžetas:

 

Priklausomai nuo to, kaip gerai ar blogai optimizuojama svetainė, reikalingas techninis biudžetas gali būti nedidelis arba didžiulis. Gali būti net situacijų, kai geriausias sprendimas yra atstatyti svetainę nuo nulio.

 

Tai prideda biudžetą, bet ir laiką. Jei turite atstatyti svetainę, negalite iš karto pradėti skelbti turinio. Geriau palaukti, kol jis baigsis.

 

Pavyzdžiui, aš dirbau su klientu, kuris turi specialiai sukurtą svetainę. Tai buvo manęs atokvėpis, nes žinojau, kad susidursime su problemomis. Tai užtruko ne tik daug daugiau laiko, nes programuotojai reagavo lėtai ir mums reikėjo toliau kalbėtis, kad viskas būtų tvarkinga, bet ir klientui kainavo daugiau pinigų.

 

Kitam klientui (iš tikrųjų mano mažiausio biudžeto klientui, kuris taip pat buvo labai didelė svetainė, bet nelabai norėjo daug investuoti) viskas sekėsi ne taip gerai. Jie turėjo gana rimtą „hreflang“ turinio dubliavimo problemą, kurios aš nežinojau, kaip išspręsti (iš programavimo perspektyvos) ir nenorėjau praleisti labai daug laiko, reikalingo išmokti tai padaryti, ypač tam biudžetui.

 

dubliuoti turinį, kurį sugeneravo „hreflang“ problemos

Ekrano kopija iš „CognitiveSEO“ svetainės audito įrankio, rodanti pasikartojančias turinio problemas

 

Šiaip ar taip, jie nuo pat pradžių žinojo, ką aš galiu padaryti, o ko ne, ir kiek aš esu pasirengęs įdėti pastangų už jų investuotą pinigų sumą.

 

Turinio rašymo biudžetas:

 

Turinio kūrimas yra daug laiko ir brangiausia dalis ilgainiui. Tačiau tai geriausia investicija, kurią galite padaryti. Be turinio neturėsite pagrindo, su kuriuo žaisite. Negalite susisiekti ar gauti nuorodų į tai, ko nėra. Jūsų klientai negali perskaityti straipsnio, kurio niekada nepublikavote.

 

Jei turite tik 10 USD išleisti straipsniui, tai greičiausiai nebus geriausias, bent jau ne JAV rinkoje. Vietoj to sumokėkite 50–100 USD ir galite pasikeisti.

 

Be abejo, turite atsižvelgti ir į kitus pirmiau minėtus veiksnius, pavyzdžiui, į konkurenciją. Jei jų turinys atrodo kaip 5 USD, tada 10 USD straipsnis gali tiesiog tai padaryti.

 

Informavimo ir atgalinių nuorodų biudžetas:

 

Kartais turiniu galite padaryti tiek daug. Jei visi kiti konkurentai užmezga ryšius, gali atrodyti, kad jūs visai nepadarėte pažangos. Tai nėra problema, jei perkate reklamą kitose svetainėse, bet kiek įmanoma bandykite, kad tai būtų verta ir paspaudimų atžvilgiu. Nepirkite tik nuorodos, kurios niekas nematys.

 

Vėlgi, jei kas nors jūsų paprašys 1000 USD už atgalinę nuorodą, geriau investuokite tai į kokybišką turinį, informacijos skleidimą ir santykių kūrimą. Nėra lengva viską padaryti patiems, bet kiek įmanoma bandykite sukurti informavimo strategiją, kurią jūs ar kas nors kitas lengvai įgyvendinsite.

 

Taip pat galite naudoti „CognitiveSEO Tools“, kad lengvai nustatytumėte nuorodų galimybes, kurias galite pasiekti. Pvz., Galite pereiti į konkurencinę analizę (kai jūsų kampanija bus parengta) ir ieškoti bendrų domenų. Tada raskite tuos, kurių jūsų svetainė (1 svetainė) dar neturi. Tai taupo laiką, nes aklai nerašysite el. Laiškų. Vietoj to taikysite žiniatinklio valdytojus, kurie jau žinomi kaip įdomūs šioje temoje.

 

SEO nuorodų galimybės

 

Socialinės žiniasklaidos biudžetas:

 

Socialinė žiniasklaida yra puikus būdas iš pradžių padidinti savo turinį. Jei signalai yra geri ir turinys pritraukia srauto, tai reiškia, kad jis veikia gerai ir kad žmonėms taip pat gali patikti jį matyti paieškos rezultatuose.

 

Valdyti socialinės žiniasklaidos paskyrą nėra lengva. Tai nereiškia vien paprasčiausio savo straipsnio paskelbimo puslapyje. Pagrindinis jūsų dėmesys yra įsitraukimas. Jei jus domina, pateikite straipsnį apie tai, kaip sukurti puikią socialinės žiniasklaidos strategiją . Pamatysite, kad tai nėra vaikų žaidimas ir kad jis taip pat turi būti atliekamas tinkamai, kad būtų veiksmingas.

„Google Dance“ ir paspaudimų rodiklis

 

Pradėję reitinguoti antrame ar pirmame puslapyje, galite pastebėti, kad kartais „Google“ iškelia jūsų svetainę į viršų, 1 ar 2 vietoje, bet tik tam tikrą laiką. Dar nešvęskite, nes tikėtina, kad tai tik „Google“ šokis.

 

„Google“ šokis, kiek tai trunka

 

Taip atsitinka, kai „Google“ mato tokius algoritminius signalus kaip kokybiškas turinys ir atgalinės nuorodos, tačiau jie taip pat turi tai patikrinti realiuoju laiku veikiančiais „Rank Brain“ signalais, pvz., PR Ar vartotojams patiks jūsų turinys? Negalite žinoti neišsiuntę į jį šiek tiek srauto, tiesa?

 

užsiprenumeruokite kognityvinįSE) „YouTube“ kanalą

 

Jei „Google“ šokis jus vis stumia į viršų, tai yra geras ženklas. Tai reiškia, kad kurį laiką užimsite poziciją Nr. 25, tada dieną eikite Nr. 2, tada grįžkite į Nr. 13. Maždaug po savaitės dieną važiuojate Nr. 3, tada grįžkite prie Nr. 9 ir t. T.

 

Kad turėčiau greitą idėją, sukūriau šią grafiką, parodydamas, kiek laiko užtruks reitingavimas pagal skirtingus scenarijus. Aukščiau pateikta grafika galioja atsižvelgiant į tai, ar jūsų svetainė yra gana nauja, o turinio dalis, kurią ketinate paskelbti, yra labai aukštos kokybės.

 

Atkreipkite dėmesį, kad tai tik bendri įvertinimai ir jų nereikia laikyti savaime suprantamais:

 

Kiek laiko užima reitingas „Google“

 

Turite rūšiuoti „pridėti“ eilučių, o tai reiškia, kad jei turite blogai optimizuotą svetainę, tai užtruks nuo 6 iki 12 mėnesių, kol iš tikrųjų pradėsite rašyti kokybišką turinį. Tada sutelktumėte dėmesį į turinio ir domeno našumą.

 

Jei jūsų domeno našumas taip pat yra aukštas, tuomet galite „atšaukti“ domeno našumo metriką ir laikyti savo konkurenciją „žema“. Tai nėra prieinama ir turiniui, nes tai labiau apima UX ir PR metriką.

Pagreitink tai!

 

Jūs iš tikrųjų turite tik 3 parinktis, kurios tikrai gali pagreitinti puslapio reitingavimą „Google“. Ne, jie nėra greiti ir lengvi. Yra kaip yra. SEO reikia laiko. Jei norite trumpalaikio pelno, pasinaudokite PPC.

Gaukite didesnį SEO biudžetą

 

Tikras paprastas būdas padidinti jūsų galimybes reitinguoti yra padidinti biudžetą. Geresnis turinys, profesionalus dizainas, didesnės informacijos sklaidos pastangos ir socialinės žiniasklaidos skatinimas, kai tik jis bus paskelbtas, tikrai padės jums užimti geresnę vietą.

 

Tačiau turinio, kaip jau minėta, paskelbimo išlaidos gali siekti 500 USD, jei ne daugiau. Bet tai pasiteisins, jei bus padaryta tinkamai. Dabar pradėti dalykai gali būti naudingi ilguoju laikotarpiu.

 

Taip pat yra galimybė nusipirkti atgalines nuorodas. Tai gali sutaupyti daug laiko. Tačiau tai yra rizikinga ir galite patekti į bėdą. Saugus būdas yra pirkti nofollow atgalines nuorodas. Galite pagalvoti, kad tai nėra naudinga, tačiau iš tikrųjų „ nofollow“ atgalinės nuorodos padeda SEO .

 

Jūsų kliento atsakymas

 

Bet kokiu atveju turėtumėte sutelkti dėmesį į kokybiškų atgalinių nuorodų paiešką. Nuoroda turėtų pasiekti suinteresuotą auditoriją. Tai idealu, jei jis taip pat gali pritraukti tam tikrą srautą. Jei tai kainuoja daugiau nei 250 USD, tikriausiai geriau išleisti tai kokybiško turinio kūrimui ar informavimui.

 

Nešvaistykite pinigų „BlackHat“ SEO taktikai, tokioms kaip automatizuotas nuorodų kūrimas ar PBN. Tai rizikinga ir netgi gali nutraukti jūsų verslą, jei sugadinsite didelių klientų reitingus.

 

Didesnis biudžetas reiškia ir pardavimų galimybių gerinimą. Jei jūsų klientas vis teiraujasi dėl laiko, tuomet turėtumėte būti pasirengęs paaiškinti, kaip jį paspartinti ir kad tam reikia daugiau biudžeto.

Parašyk TIKRAI gerą turinį

 

Kai sakau tikrai gerą turinį, tai neturiu omenyje kaip „kokybiškas turinys“. Turiu omenyje tikrai labai gerą turinį, kurį praleidote savaites ar mėnesius, kurdami, planuodami žinias ir kurdami.

 

Jei atvirai, tai pats turinys neatitinka šios kategorijos. Nors tai yra labai kokybiška (tikiuosi), mes nepraleidome mėnesių ją kurdami ir, nors mes darome ryšius (nes tikriausiai susisieksiu su Natanu, norėdamas jam pranešti, kad aš rodiau jo vaizdo įrašą), aš neišleidau mėnesių sąrašas.

 

Geras tikrai gero turinio pavyzdys yra tai, ką Nathanas Gotchas padarė su savo „blogspot“ straipsniu. Jis priskiriamas šiam raktiniam žodžiui, nors tai yra firminis raktinis žodis ir dauguma žmonių tiesiogiai ieško ne jo straipsnio, o blogspot.com.

 

Jo posūkis turėjo ateiti į temą kitu kampu ir parašyti tai, kas dar nebuvo parašyta. Šiuo atveju rezultatai buvo pilni „how tos“, tačiau jis nusprendė parašyti „ 11 milžiniškų priežasčių vengti„ Blogspot ““.

 

Štai jo vaizdo įrašas apie procesą:

 

https://www.youtube.com/watch?v=onBph1wph-M

 

Rašydamas tokio tipo turinį, jis gali patekti į virusą, o tai reiškia, kad žmonės pradės juo dalytis ir susieti su juo, o tai padės greitai greitai įvertinti. Tačiau greičiausiai turėsite pradėti augti kur nors socialiniuose tinkluose.

Tikslas žemesnė konkurencija

 

Galutinis pasirinkimas yra nukreipti tik į nedidelio sunkumo raktinius žodžius, o tai reiškia, kad daugiau laiko praleisite tyrimo etape.

 

Norėdami teisingai įsitvirtinti rinkoje ir žinoti, kuriuos raktinius žodžius galite sėkmingai taikyti, turėtumėte patikrinti ir vykdyti mūsų SEO konkurentų analizės sistemą .

 

Nepaisant to, tai tik tam, kad pagreitintumėte reitingą, bet ne tik srautą ar pelną. Galite praleisti vienerius metus, kad reitinguotumėte 1000 / mėn. Paieškos apimties raktinį žodį su didesniais sunkumais, arba galite praleisti 1 mėnesį reitingui pagal 100 / mėn. Paieškos apimtį, tačiau iš tikrųjų jums reikės 10 iš jų, kad kompensuotumėte tą patį srautą. gautum iš pirmojo.

 

Jei pradedate nuo žemo našumo svetainės ir mažo biudžeto, turėtumėte sutelkti dėmesį į žemos konkurencijos raktinius žodžius.

Tiesioginės nuorodos į tą straipsnį / puslapį

 

Nuorodos į vieną puslapį padės greičiau reitinguoti puslapį, net jei kitos svetainės turi didesnį domeno našumą. Taigi, jei tikrai norite užimti reitingą pagal tam tikrą raktinį žodį ir konkuruojate su aukšto lygio domeno našumo svetaine, galite tai kompensuoti gaudami nuorodas į tą konkretų puslapį.

 

Tiesiogines nuorodas galite patikrinti naudodami „Site Explorer“. Tiesiog ten įklijuokite tikslų URL ir pamatysite, kiek atgalinių nuorodų turi puslapis. Tokiu būdu taip pat galite pastebėti nuorodų galimybes.

 

Nuorodos į puslapius SEO

 

Išvada

 

Rezultatų matymas naudojant SEO paprastai trunka nuo 6 mėnesių iki vienerių metų (net ir patyrusiems SEO). Tačiau tai gali užtrukti ir ilgiau, nes tai priklauso nuo labai daugelio veiksnių. Žinoma, tai gali užtrukti ir mažiau. Ten yra labai daug aukštos kokybės svetainių, kurios yra blogai optimizuotos paieškai. Nedidelė intervencija gali smarkiai padidinti jų srautą.

 

Kokia tavo patirtis? Kiek paprastai užtrunka jūsų svetainės reitingavimas pagal tikslinius raktinius žodžius? Koks buvo jūsų greičiausias ir kuris užtruko ilgiausiai? Papasakokite mums žemiau esančiame komentarų skyriuje!

Parašykite komentarą