Organinė nuoroda

Gamtoje nėra priešingo dalyko. Naktis nėra priešinga dienai, nes šviesa nėra priešinga tamsai. Yra tik skirtingi reiškiniai, egzistuojantys skirtingomis formomis. Leiskite man tai ekstrapoliuoti į nuorodas. Paklausus: „Kas yra natūrali sąsaja?“, Teisingas atsakymas yra toks:

Natūralus / organinis ryšys nebūtinai yra  „priešingas nenatūraliam ryšiui“ . Tai yra kur kas daugiau.

Nors   madingi nenatūralūs ryšiai , galbūt laikas atkreipti dėmesį į  natūralias nuorodas .

Kas yra natūralus ryšys?

Natūralios nuorodos reiškia tas nuorodas, kurios dedamos į svetaines neturint tiesioginio tikslo paveikti „Google“ reitingus (bent jau iš „Google“ POV). Tai vadinama natūraliais ryšiais, nes jie niekaip nebuvo išgauti. Kaip minėta  žiniatinklio valdytojo įrankių žinyne , „Google“ laiko pasitikėjimo balsu nuorodą, kurią A puslapis nukreipia į B puslapį. Šie „balsai“ paprastai padeda jūsų svetainei užimti aukštesnę vietą paieškos sistemoje. Reikalas tas, kad šis balsavimas, nuoroda, turi būti atliekamas natūraliai, tai reiškia, kad jūs neturite jokios įtakos daryti kažkieno sprendimui susieti su jumis. Netrukus natūralus ryšių kūrimas reiškia, kad nebuvo sudarytas aiškus susitarimas keistis ar patalpinti nuorodas.

„Natural Links“ yra investicija, kuri ilgainiui mokės dividendus!

Jums gali būti prikimšta, bet leiskite man iliustruoti natūralią / nenatūralią dilemą pavyzdžiu iš politikos. Rinkimai įsibėgėja ir jūs, pilietis, turite nuspręsti, kuris meras būtų geriausias jūsų miestui. Jūsų balsas bus laikomas nuoširdžiu ir teisėtu tik tuo atveju, jei jūsų pasirinkimas bus priimtas vien dėl to, kad sutinkate su kažkieno politine darbotvarke arba manote, kad tam tikras asmuo geriausiai tinka jūsų miesto mero vaidmeniui. Jei kandidatas ar kas nors iš jo darbuotojų bandys „nusipirkti“ jūsų balsą pinigais arba siūlydamas jums prekių ar paslaugų, tas balsavimas nebebus grindžiamas to kandidato politinėmis savybėmis, ar ne? Tas balsavimas nebus svarbus ir gali sukelti tam tikrų teisinių padarinių. Tas pats pasakytina ir apie natūralius ryšius. Jie turi būti gaunami organiškai,

 

Natūralios nuorodos sinonimai

Natūralių sąsajų „gamtoje“ galima rasti šiais pavadinimais:

  • organinės nuorodos
  • geri saitai
  • gerai nuorodos
  • aukštos kokybės nuorodos
  • „Google“ draugiškos nuorodos

Kodėl ta pati frazė „Natūralus“ ir „Nuoroda“?

Kalbėjimas apie „natūralią“ nuorodų kūrimo strategiją gali skambėti kaip oksimoronas. Kai jie pasirodė pirmą kartą, nuorodos buvo natūralios, ir net dabar nuorodos turėtų būti natūralios, tiesa? Taip, jaučiu, kaip realybės ranka man pliaukšteli, todėl leiskite man tai performuluoti.

Skaitmeniniam pasauliui vis didėjant, žiniatinklio valdytojai ėmė jaustis vis mažesni. Svetainių savininkai pradėjo jaustis nereikšmingi, jei neteko pamesti neįtikėtinai dideliame žiniatinklyje. Poreikis sukurti nuorodų strategijas, kurios paspartintų procesą ir įtrauktų žiniatinklio valdytojus į jų svajonių vietą – pirmąjį paieškos sistemų puslapį, proporcingai didėjo skaitmeniniame pasaulyje.

Jei kas nors natūraliai spustelės tinkamiausią savo paieškos užklausos svetainę, tai reikštų, kad jis žinos visą turinį iš visų esamų svetainių.

Gana utopiškas, ar ne? Kaip iš tikrųjų vyksta „natūralus“ procesas, tai yra tai, kad vartotojai iš anksto nustatytame tinklalapių sąraše pateikia nuorodas į labiausiai susijusias svetaines. Jie iš tikrųjų nesuteikia pasitikėjimo svetainei, kurioje yra geriausias turinys, o ne tam, kuris jam yra aktualiausias iš „trumpojo“ tinklalapių sąrašo. Beveik 80% vartotojų spustelėję nuorodas, kurias randa pirmajame paieškos sistemos atsakymų puslapyje, visi nori būti tame sąraše. Kas kuria tuos „trumpus sąrašus“? Algoritmai daro. Žmonės, dirbantys pagal šiuos algoritmus, nuolat siekia pagerinti savo gebėjimą nustatyti, kuriomis svetainėmis reikia pasitikėti, o kuriomis ne.

„Google“ algoritmo užduotis yra pastebėti natūralumo signalus. Žiniatinklio valdytojo užduotis yra elgtis kuo natūraliau. Bet kas nutinka pasikeitus algoritmui? Veiksmas, kuris iki tol buvo laikomas natūraliu, dabar gali praeiti kaip nenatūralus. Remiantis algoritmo taisyklėmis, prarandamos ar laimimos didžiulės pinigų sumos. Tai ciklas, kuris kartojasi kiekvieną dieną, savaitę, mėnesį, metus. Manau, kad Ralphas Tegtmeieris (dar žinomas kaip  @fantomaster ) prideda pirštą į problemą šiame vaizdo įraše:

 

Nesvarbu, ar kalbėtume apie moters grožį, maistą ar peizažus, visi sutinkame, kad natūralu galų gale yra geriau. Tai taikoma ir nuorodoms. Akivaizdu, kad kuriant puikų turinį ilgainiui atsiras nuorodų. Norint pasirodyti, galima daryti įtaką net natūralioms sąsajoms, bet ne tiesioginiam tikslui paveikti reitingą.

 

Nuorodos uždarbis

Nuorodų uždarbio koncepcija sujungia visas kokybines pastangas, kurias daro žiniatinklio valdytojas, norėdamas gauti natūralių nuorodų. Šios strategijos raktas gali būti jūsų turinio kūrimas skaitytojų auditorijai, o ne „Google“. Naujas SEO kontekstas gali mus įpareigoti pamiršti nuorodų kūrimą ir pradėti vis daugiau dėmesio skirti nuorodų uždirbimui.

Štai keletas būdų užsidirbti nuorodų:

  • Generuoti originalią informaciją

Gera vieta, kur galite įdėti savo pastangas, yra originali analizė ir tyrimai. Internautai džiaugiasi sužinoję naujų įdomių dalykų. Jei tikrai įsigilinsite, norėdami ką nors rasti ir sugeneruosite įdomių faktų, greičiausiai gausite nuorodų. Mes tai darome daug pažintiniame SEO, tad tegul nuorodos pasiekia mus! 🙂 Gera originalių tyrimų dalis yra ta, kad kalbama ne tik apie susiejimą, bet ir apie įstrigimą kieno nors galvoje ar išties didelį pasikeitimą konkrečioje srityje.

Privalote sukurti turinį, kurį patys pasistengtumėte ir perskaitytumėte.

  • Būkite aktyvūs socialiniuose tinkluose

Pagalvokite, kur žmonės praleidžia didžiąją laiko dalį. Teisingai; „Facebook“, „Tweeter“, „Google+“ ir t. t. Jei jūsų vartotojai praleidžia 4 valandas per dieną „Facebook“, galbūt turėtumėte pradėti ten praleisti šiek tiek laiko. Jums nereikia tik laukti, kol pas jus ateis jūsų galimi klientai, gali tekti jiems apsilankyti. Aktyvumas socialiniuose tinkluose gali būti naudingas ne tik nuorodomis, bet ir įvairiais būdais. Jūs sužinosite savo tikslą ir taip pat galite rasti naujų galimybių savo verslui.

  • Pasidalink savo žiniomis

Taip, kalbu apie tai, kaip reikia, ir pamokas. Jei jums pavyko ką nors padaryti arba atradote, kaip ką nors padaryti greičiau ar lengviau, galėtumėte padėti kitiems žmonėms, sukurdami apie tai pamoką. Tai bus labai įvertinta internetiniame pasaulyje. Net jei negausite to saito, kurio tikėjotės, krūvos, bet jūsų prekės ženklas bus atidengtas.

„Ilgos uodegos“ turiniui reikia tik kelių nuorodų, kad jis būtų aukštas.

Kaip jau minėjau anksčiau, kartais tai susiję ne tik su nuorodomis; tai yra apie išteklių, kurių neturi niekas kitas, turėjimą. Ilgainiui tai pasiteisins.

  • Bendruomenės kūrimas

Bendruomenės kūrimas yra ilgalaikė investicija, kuri atsipirks ilgainiui.

Natūralių nuorodų galite gauti kurdami ne tik aktualų ir naudingą turinį, bet ir turintį galią pritraukti tinklaraštininkų, forumų žmonių, tinklaraščio komentarų ir kt. Nuorodas.

  • Atsakykite į klausimus internete

Kalbu apie atsakymą į daugelį klausimų, kuriuos žmonės turi internetiniame pasaulyje. Pavyzdžiui, forume galite atsakyti į klausimą, kaip atsikratyti kai kurių šnipinėjimo programų. Jei jūsų atsakymas suteiks sprendimo ar pridėtinės vertės, bendruomenė tai įvertins. Tikėtina, kad jie prisimena, kad jūs juos „išsaugojote“ tam tikroje situacijoje ir greičiausiai jie perrašys jus nuoroda. Taigi pagalba kitiems žmonėms gali būti puikus būdas tai padaryti. Nesitikėkite laimėti Nobelio taikos premijos, tačiau galite tikėtis investicijos, kuri ilgainiui mokės dividendus.

  • Pasiūlykite savo bendruomenei nemokamą paslaugą

Vykdykite paslaugą, kuri žmonėms atrodo tikrai naudinga, ar tai, kas pagerina kitų patirtį skaitmeniniame pasaulyje. Pavyzdžiui, galite sukurti naršyklės plėtinį. Esu tikras, kad esate susipažinęs su „AdBlock“ plėtiniu. Šis plėtinys yra atviras šaltinis, sugeneravęs milijonus atsisiuntimų ir gana gražią pinigų sumą iš aukų. Kaip matote, žmonės yra dėkingi ir nori atsipirkti tol, kol pagerėja jų kaip vartotojo patirtis. Puiku siūlant paslaugą yra tai, kad jūs galite atlikti darbą vieną kartą ir ilgainiui daugelis žmonių jums atsipirks nuorodomis.

Technikos, kuriose nėra didelio turinio

Sunku pasakyti, kad yra būdų, kurie nepasikliaus puikiu turiniu. Pažiūrėkime, ką galime rasti šioje srityje:

  • Ginčas

Norėdami gauti „Buzz“ ir nuorodas, nebūtinai turite būti bulvarinis. Nereikia kurti profesijos ir iš apkalbų ar neapykantos, tačiau kai kurie ginčai gali paskatinti srautą dabar ir tada.

Kai kurie ginčai sukuria daugybę sąsajų, tačiau nėra ilgalaikė strategija.

Pradžioje bus pagreitis, bet tam tikru metu žmonės vis mažiau dėmesio skirs jums. Nenorite būti panašus į berniuką, kuris verkė „vilkas“, o vėliau niekas juo nebetikėjo. Jei visada užsiimsite sakymu „žiūrėk į mane, aš esu garsus, tu turi man skirti daug dėmesio“, tu gali nepataisomai prarasti savo autoritetą ir patikimumą.

  • Svetainės architektūra

Žinau, kad tai gali skambėti įprasta, bet kartais mes linkę laikyti savaime suprantamus mažus dalykus. Turite įsitikinti, kad jūsų svetainė turi gerą svetainės architektūrą. Kaip paprasčiausias būdas tai sužinoti? Atsakykite į šiuos klausimus: ar jūsų svetainė gali būti tikrinama? Ar jūsų svetainė gali būti pažymėta? Ar „Google“ ar vartotojas gali patekti į visus jūsų svetainės puslapius? Jei atsakymas į šiuos klausimus yra „ne“ arba „aš tiksliai nežinau“, prieš pradėdami ką nors padaryti, turite pasidomėti savo svetaine. Jei jūsų svetainė sugadinta, jūsų susiejimo pakeitimai yra beveik nuliniai.

  • Veikla neprisijungus ir prekės ženklo naudojimas

Patekę į internetinį pasaulį, mes dažnai pamirštame dideles galimybes, kurias suteikia neprisijungęs pasaulis. Jei pamiršote apie lauko ir išmanią netradicinę reklamą ir prekės ženklo kūrimą, tinkamas laikas juos sugrąžinti į savo žaidimų aikštelę.

  • Naujienlaiškiai

Kitas būdas pritraukti srautą, konversijas ir galiausiai nuorodas yra naujienlaiškiai. Jie gali atrodyti šiek tiek nebemadingi, bet vis tiek veikia. Tokiu būdu palengvinsite, kad jūsų informacija būtų rodoma gautuosiuose, taigi lengviau ją spustelėti.

Daznos klaidos

Viską padarėte pagal knygą, bet rezultatai atrodo ne taip, kaip tikėjotės. Taigi, kas galėjo nutikti? Išvardysiu tris dažniausiai pasitaikančias klaidas, kurios gali pasitaikyti „nuorodų zonoje“.

1. Jūs buvote per daug užsiėmęs kurdamas nuorodų kūrimo strategiją

Jūsų darbas nėra tik nuorodų kūrimo strategijos kūrimas. Jei jūsų pagrindinė veikla bus nukreipta į paieškos sistemų nuorodų kūrimą, jūs nutraukiate daugybę būdų.

Prieš rūpindamiesi, kaip gauti nuorodas, turite sukurti tikrai patrauklų dalyką – priežastį, kodėl žmonės norėtų susieti su jumis.

Kai jums tai pavyks, nepamirškite, kad yra daugiau nei internetinis pasaulis. Yra platesnė internetinės rinkodaros sritis, galinti pateikti norimas nuorodas. Turite atsikratyti tunelio vizijos, orientuotos tik į nuorodas, ir pradėti reklamuoti savo svetainę negalvodami apie paieškos sistemas, o apie savo vartotoją.

 

Svetainėje naudojate neteisingus raktinius žodžius.

Pavyzdžiui, ką tik atidarėte puikų suši restoraną Manhetene. Nenorite sakyti tiesiog „suši“, bet norite įtraukti tokius žodžius kaip „kur man rasti geriausius sušius Manhatane“ ir pan., Nes labai tikėtina, kad žmonės ieškos „suši manhatanas“. Pagalvokite, ką vartotojas ketina įvesti, ir įtraukite tuos žodžius į savo puslapį. Turite atlikti tinkamą raktinių žodžių tyrimą savo svetainėje. Tarkime, kad turite autoservisą. Paskelbkite sąrašą visų paslaugų, kurias galite pasiūlyti savo svetainėje, bet ne JPG ar pdf formatu, bet paprastu tekstu. Įtraukite darbo valandas į savo puslapį. Labai tikėtina, kad žmonės ieškos iki vėlumos dirbančios autoserviso, o jūs galbūt siūlote šią paslaugą;

Ta informacija gali sukurti nuorodą ir, toliau, klientą.

Jūs suklaidinote savo puslapio pavadinimą arba aprašą

Norite turėti ką nors, ką žmonės iš tikrųjų spustelės pamatę tai paieškos rezultatuose.

Koks yra jūsų pagrindinio puslapio pavadinimas? Pavyzdžiui, jei ketinu tai pažymėti, ar vėliau lengvai suprasiu, kas iš tikrųjų buvo, ar pavadinimas nėra labai įtaigus? Be to, aprašymas bus rodomas fragmente ir santrauka gali būti nuorodų generatorius arba, priešingai, išjungti vartotoją.

Išvada

Sunku pasakyti, ar 100% natūralių nuorodų kūrimo strategija pateks į pirmuosius paieškos sistemos puslapius per palankų laikotarpį. Tačiau vienas dalykas yra tikras: nors metodai ir strategijos ateina ir praeina, organiniai ryšiai visada išliks.

Viskas, ką darote, pirmiausia yra skirta auditorijai, o ne paieškos sistemoms.

Nėra (arba neturėtų būti) tokio dalyko kaip vadovas, kaip organiškai kurti nuorodas ar kaip sukurti tikslaus tipo turinį, kuris sukuria vertingas nuorodas. Yra keletas gairių, kurių turite laikytis, ir keletas nurodymų, kuriuos galite sekti, kurie gali padėti jums sukurti natūralų nerūpestingą nuorodų profilį.