Niekam nėra paslaptis, kad SEO auditas yra būtinas kiekvienam verslui, norinčiam pasisekti nuolat besikeičiančioje internetinėje aplinkoje, ir kad tai yra pirmasis žingsnis kuriant bet kokį skaitmeninės rinkodaros planą. Mes visi norime kuo daugiau sužinoti iš nišos, kurioje konkuruojame, nesvarbu, ar esame gerai įsitvirtinę verslai, ar maža įmonė, norinti plėstis į naujas rinkas. Kiek lankytojų pritraukia mano svetainė? Kodėl mano konkurentai pritraukia tiek daug daugiau? Tai yra keletas klausimų, kurie nuolat iškyla bet kurio skaitmeninės rinkodaros specialisto galvoje.
Tiesa ta, kad kuo daugiau sužinosite apie savo verslą ir konkurentus, tuo daugiau galėsite sužinoti, prisitaikyti ir galų gale suklestėti.
Tokią informaciją galima surinkti atlikus išsamią analizę, tokią, apie kurią jums pasakosime šiose eilutėse. Išsamus organinės nišos tyrimas, kuris apima, bet neapsiriboja, „uber“ profesionalaus atgalinio ryšio auditą.
Galite naudoti šią analizę, nesvarbu, ar norite sukurti ar patobulinti nuorodų kūrimo strategiją, išanalizuoti konkurenciją ir turėti aiškų vaizdą, kur yra konkurencija, ar nustatyti savo konkurencinius pranašumus ir trūkumus.
Analizuodami metodiką, mes atsižvelgėme į tris išsamias „sub-analizes“, kurių kiekviena yra svarbi ekologiškos rinkos analizės dalis:
- SEO matomumo auditas
- Nuorodų auditas
- Turinio auditas
Kas yra organinės rinkos analizė?
Organinis rinkos analizė orientuota į ekologinio paieškoje poveikio labai konkrečioje rinkoje (tai gali būti pramonės jungiasi, geografiškai apribotus ar jų mišinys).
Šis išsamus požiūris gali suteikti gana daug naudingos taktikos. Tu gali:
- nustatyti praleistas galimybes
- raskite savo (ar konkurentų) silpnybes
- pastebėkite naujas strategijas ir užpildykite reitingo spragas
- nuodugniai supraskite savo konkurentų strategijas
- geriau suvokti savo organinės padėties dinamiką konkurentų atžvilgiu.
Štai kodėl mes nusprendėme padengti JK padangų rinką po didinamuoju stiklu, nes pastebėjome keletą ypatumų, iš kurių visi galime pasimokyti.
JK internetinė padangų rinka – išsamus SEO auditas
Rinka, į kurią mes žiūrime? Padangų rinka JK. Tai skamba kaip labai specifinė ir siaura rinka, kurioje nėra daug vykstančių dalykų, tačiau pažvelgti yra kur. 2011 m. „Industry Factbook“ praneša , kad JK galima įsigyti daugiau nei 300 prekių ženklų padangų, kurias įsigijo daugiau nei 45 pasaulio šalys. JK kasmet pagaminama maždaug 15 milijonų padangų transporto priemonėms, pradedant motociklais ir lengvaisiais automobiliais, baigiant sunkvežimiais ir net orlaiviais, nors, anot kitos ataskaitos , 80 proc. Visos padangų paklausos šalyje yra orientuotos į lengvuosius automobilius.
Tačiau padangų gamintojai sudaro tik 20% JK padangų mažmenininkų. JK didmenininkai / platintojai užima stulbinančią 75% rinkos, o Europos didmenininkai užima tik 5% rinkos. Pats mažmeninės prekybos sektorius atrodo gana perkrautas – nacionaliniai ir regioniniai tinklai, vietos žaidėjai, transporto priemonių franšizės pardavėjai, nacionaliniai transporto priemonių aptarnavimo tinklai ir nepriklausomi garažai varžosi dėl vietos pelno varžybose.
Sunki, tačiau naudinga rinka, turint omenyje, kad bendras atsarginių padangų mažmeninis pardavimas siekia apie 3,2 mlrd.
Kalbant apie interneto vaidmenį visame tame, pranešime pabrėžiama, kad nors tai yra augimo sritis, interneto prekybininkų skverbtis išlieka nedidelė – menkas 3 proc . Vis dėlto, atsižvelgiant į dideles pajamas ir visko, kas susiję su internetu, augimą, galima atlikti labai įdomią analizę.
1 žingsnis: SEO matomumo auditas
Norėdami įvertinti pagrindinių žaidėjų matomumą (ir pamatyti, kas jie iš tikrųjų yra), pradėjome nuo 1 000 dažniausiai naudojamų žodžių padangoms ieškoti. Raktinių žodžių sąrašas buvo sudarytas atliekant tyrimus, maišant ilgosios ir trumposios uodegos raktinius žodžius.
Kaip žmonės ieško padangų (pirkti)?
Kokios paieškos galų gale pateko į padangų pardavimo svetaines?
Norėdami sukurti raktinių žodžių derinius, daugiausia naudojome „Google“ raktinių žodžių planavimo priemonę ir „Excel“.
Mums pavyko surinkti duomenis naudojant didelio masto lokalizuotus 10 geriausių SERP ištraukimų, naudojant mūsų reitingų stebėjimo API, iš kur mes ištraukėme raktinių žodžių pozicijas ir apimtį. Svarbu paminėti, kad analizuodami įtraukėme raktinius žodžius, kuriuose yra žodis „padanga“ su „y“, nes tai yra versija, kurios JK naudojo ir ieškojo. Kaip sakoma, būdamas Romoje daryk taip, kaip daro romėnai. Kai mes sudarėme sąrašą, atėjo laikas atlikti 3 žingsnių SEO matomumo analizę.
Pirmiausia apskaičiavome kiekvieno raktinio žodžio svorį kaip to raktinio žodžio apimtį (vidutinį paieškų skaičių per mėnesį, kaip praneša „Google“), padaugintą iš reitingo pozicijos svorio.
Mes apibrėžėme reitingo svorį, atsižvelgiant į svetainės poziciją raktinio žodžio paieškos sąraše (taigi 1 pozicija gavo 1 svorį, 2 pozicija – 0,9, 3 pozicija – 0,8 ir pan.).
Tai iš tikrųjų davė gana didelį duomenų kiekį, kuris tapo prasmingas, kai juos sutvarkėme SEO matomumu . Tai reiškė, kad raktinių žodžių svorius apibendrinome atskirai kiekvienam padomeniui. Kai viskas buvo pasakyta ir padaryta, mes išrinkome geriausius žaidėjus, o tai reiškia 20 geriausių padomenių, kuriuos reitingavo SEO matomumas (iš viso 1 087 padomenių, kurie reitinguojami bent vienam žodžiui).
Paaiškėjo, kad ataskaitos išvados pakankamai gerai pavertė mūsų išvadas, o mažmenininkai užėmė 7 geriausias pozicijas, o pirmasis padangų gamintojas užėmė tik 8 vietą: „Michelin“. Kitas gamintojas „Continental“ vos praleidžia 10 geriausių vienu tašku, o „Pirelli“ atsilieka 14-a. Tai pasiekė aukščiausią mūsų susidomėjimą ir norėjome atidžiau pažvelgti į padangų gamintojo padėtį JK internete.
Raudona juosta diagramoje nurodo aukščiausią įmanomą reitingą, kurį galėtų turėti svetainė.
Jei, pavyzdžiui, būtų buvusi tokia svetainė, kuri užimtų pirmą vietą pagal kiekvieną šioje analizėje stebimą raktinį žodį, tai būtų SEO matomumo balas. Kaip matome aukščiau pateiktoje diagramoje, blackcircles.com yra kažkuo arčiausiai šios idealios padėties, tačiau šiek tiek toli nuo monopolijos padėties.
Pasirodo, kad yra daugiau nei 10 geriausių natūralios paieškos matomumo gretose.
Iš analizės išskyrėme įmones, kurias matote pažymėtas pilka spalva aukščiau pateiktoje diagramoje. Taip yra ne todėl, kad šios svetainės mums nepatinka, bet todėl, kad jos neatitinka JK padangų nišos. Pavyzdžiui, „Pirelli“ turi .co.uk versiją, tačiau net neperžengia 20 geriausiųjų. Mes taip pat neįtraukėme į „Wikipedia“ puslapį ir kai kurias svetaines, kurios tiesiogiai negamina ir neparduoda padangų, bet yra labiau savotiškas produktas. palyginamieji.
2 žingsnis: „Uber Backlink Audit“
SEO yra ne tik matomumas atliekant natūralias paieškas, bet ir tai, kas yra kas, kas žino ir rekomenduoja.
Mes atlikome nuorodų auditą 20 geriausių, norėdami sužinoti, kaip SEO matomumas koreliuoja su nuorodomis.
Iš pirmo žvilgsnio taip nėra. Aišku, 3 geriausi varžovai iš anksčiau („Black Circles“, „My Tire“ ir „National“) visi turi neblogą rezultatą, tačiau „Michelin“ yra neabejotinas lyderis didele persvara. Tai taip pat nėra gamybos dalykas, nes „Continental“ vos sugriebia pakankamai nukreipiančių domenų, kad būtų rodomi aukščiausiųjų gretose.
Mūsų išvados dėl „Michelin“ ir įspūdingo nukreipiančių domenų skaičiaus privertė mus pasidomėti, todėl nusprendėme atidžiau pažvelgti ir, jei taip yra, pasimokyti.
Daugiau nei prieš 120 metų 2 broliai Edouardas ir Andre Michelinai pradėjo labai entuziastingai vertinti pneumatinę padangą po to, kai jiems nepavyko suremontuoti dviračio padangos. Praėjus šimtmečiui, jų entuziazmas buvo paverstas verslu, gaunančiu 21,47 mlrd. Eurų pajamų, nurodoma jų svetainėje . Vis dėlto, būdami skaitmeninės rinkodaros nišoje, negalėjome nustoti galvoti, kiek SEO strategija prisidėjo prie šios sėkmės ir ar dar yra kur tobulėti, kalbant apie trečią pagal dydį padangų gamintoją pasaulyje.
„Michelin“ yra vienas pagrindinių padangų gamintojų Jungtinėje Karalystėje, tačiau, kaip matėme iš statistikos, buvimas gamintoju automatiškai negarantuoja jūsų proto, kai kalbama apie tiesioginį pardavimą.
Tiesą sakant, daugelis žmonių nebūtinai ketina pirkti tam tikros markės padangas (skirtingai nei tam tikros markės automobiliai). Tai, ką jie ketina pirkti, yra „pigios padangos“, „motociklų padangos“ arba „Rolls Royce padangos“ (taip, mes žinome, kad ne visi britai turi „Rolls Royces“). Jei šios frazės skamba gerai, tai yra todėl, kad kažkas tai daro ieškotų paieškos sistemoje, jei norėtų įsigyti naujų padangų savo transporto priemonei. Tai buvo būtent mūsų atspirties taškas, kai analizę pradėjome nuo geriausių rinkos dalyvių matomumo analizės.
Kiekvieno atgalinio audito metu pirmasis ir galbūt svarbiausias žingsnis yra „nuorodų rinkimas“.
Pagal poreikį nuorodų tikrinimas iš kuo daugiau nuorodų šaltinių yra labai svarbus, nes tai yra pagrindas bet kuriai išvadai, kurią galėtume padaryti toliau.
Bet kurio tyrimo, sudaryto iš bet kurios tyrimo srities, išvados negali būti pagrįstos, jei pirminiai duomenys yra neišsamūs, netikslūs ar ydingi.
Žinoma, neapdoroti duomenys nebūtinai yra nauji duomenys, todėl mes patikrinome pagal pareikalavimą, kad pamatytume kiekvienos aukščiausio rango svetainės tiesioginių / prarastų nukreipimo domenų santykį. Pasirodo, kad „Michelin“ šiuo aspektu nebūtinai yra ypatingas, nes jis prilygsta prarastų persiuntimo domenų vidurkiui (21,29%). Tačiau net ir atsižvelgdamas į tai, „Michelin“ vis tiek pirmauja konkurentų atžvilgiu nuorodų žaidime.
Taigi, iš kur šioje rinkoje yra didelis SEO matomumas? Kokias tai galias?
Tai tikrai nėra vien tik skaičiaus galia. Aišku, skaičiai yra geri, bet jie yra geriausi 5, o ne 1 geri. Juodieji „Cirlces“, „Mano padangos“ ir netgi „eTyres“ turi didesnį skaičių. Susiejimas pagal susiejimo svetainės tipą yra maždaug toks pats:
- forumai turi liūto dalį
- tada tai dažniausiai yra tinklaraščiai
- interneto katalogai ir elektroninės prekybos svetainės paprastai sudaro mažiausią procentą.
Vis dėlto „Michelin“ yra kažkas ypatingo, jei pažvelgsime į nuorodų profilių palyginimą, pagrįstą nuorodų padėties nustatymu.
Visi turi daug nuorodų tinklaraščio įrašuose ir trumpose teksto pastraipose. Tinklaraščio komentaruose visi turi labai mažai nuorodų.
Bet visi taip pat turi labai mažai nuorodų prie vaizdų, išskyrus „Michelin“.
Toje konkrečioje srityje jie yra neginčijami lyderiai.
Jie taip pat turi pranašumą, kai kalbama apie buvimą nuorodų grupėje. Tik „Mano padangos“ priartėja, bet aiški sekundė, o kitos aiškiai atsilieka. Ar vis dėlto tai nereiškia, kad kažkas negerai?
Žemiau galite pamatyti keletą ekrano kopijų, paimtų tiesiai iš pažintinio SEO „ Link Navigator“ , kur galima pastebėti, kad net jei nuorodos yra vaizduose arba trumpose teksto dalyse, skirtingai nei įprasta, jos yra natūralios, kokybiškos nuorodos. Tai yra, pavyzdžiui, paveikslėlio nuoroda iš žemiau esančio ekrano, paimta iš prestižinio Dakaro ralio reido. Be to, daug natūralių nuorodų galima rasti trumpose teksto dalyse, kontekste, kuris paprastai nėra pats „draugiškiausias„ Google ““.
Pirmiausia trūksta „Link Puzzle“ gabalo
„Michelin“ yra viskas, išskyrus įprastą, iš tikrųjų. Ne tik metaforiškai. Jie turi labai daug bendro su savo internetiniais konkurentais ir tai juos priverčia pažymėti.
Jų bendras ryšių santykis sustoja ties įspūdingais 2%. Juodieji ratai, palyginimui, siekia iki 13%.
Šis unikalumas išlaikomas net tada, kai žiūrime į domenus. „Michelin“ su savo konkurentais dalijasi tik 12% savo nuorodų domenų.
Juodųjų ratų bendruomeniškumo balas? Daugiau nei dvigubai, 26 proc.
Net filtruodamas tiesioginių ryšių su geru ar aukštu autoritetu, gaunamo iš gero ar aukšto autoriteto domenų, rezultatus, „Michelin“ vis tiek atsiduria viršuje, tik už „Mano padangos“. Tačiau nors „Michelin“ neatsilieka per daug už „My Tyres“, likusi varžybų dalis gerokai atsilieka nuo „Michelin“.
Antroji trūkstama saito dėlionės dalis
Taip pat galvosūkyje trūksta antro gabalo, kurį pabrėžia „ Deep Links“ analizė . Pasirodo, „Michelin“ yra didesnis giliųjų nuorodų procentas nei bet kurioje iš pirmųjų 5 populiariausių svetainių. Tai reiškia, kad kai kiti domenai su jais susieja, jie ne tik nukreipia į savo pagrindinį puslapį (tai, kaip paaiškėja, nutinka mažiau nei 50% laiko), bet ir nuorodą į tam tikrą „Michelin“ svetainės skiltį. Netiesiogiai tai taip pat rodo aukštos kokybės nuorodas ir aukštesnį bendrą autoritetą: šlamšto nuorodos yra daug labiau linkusios nukreipti į pagrindinį svetainės puslapį, o konkrečios nuorodos yra labiau linkusios susieti su faktiniu turiniu persiuntimo srityje.
Taigi jie turi išskirtinumo pranašumą, tačiau ši analizė taip pat įrodė, kad jų ryšiai kyla iš gerų (ir net aukštų) valdžios ryšių ir sričių.
Tai taip pat gali paaiškinti jų pasirodymą vidutinėje reitingo pozicijoje, kur jie užėmė 3 vietą, surinkę 3,84 balą, tik po „Black Circles“ (3,42) ir „Mano padangos“ (3,77).
Tai reiškia, kad vidutiniškai ten jie ieškotų 1 000 raktinių žodžių. Tai nebūtinai reiškia, kad jie nuosekliai užimtų 3 ir 4 vietas už kiekvieną žodį, tačiau tai gali reikšti, kad jie užima 1 ir 2 vietas pakankamai kartų, kad subalansuotų daug reitingą.
Skirtingai nei bet kuris kitas konkurentas, antrosios kategorijos naudai tinkamas pagrindinio puslapio / giliųjų nuorodų santykis.
Atrodo, kad yra ryšys tarp giliųjų nuorodų santykio ir aukšto vidutinio reitingo santykio.
Tokios nuorodos, kokias matote toliau pateiktose ekrano kopijose, yra gilios nuorodos, kurios suteikia „Michelin“ pridėtinę vertę reitingavimo atžvilgiu. Tai ne tik gilios nuorodos, bet ir labai kontekstualizuotos ir, atrodo, labai naudingos vartotojui.
3 žingsnis: turinio bendrinimo auditas
Dažniau žmonės ne visai žino, kiek turi turinio. Ir jei jie žino, jie ne visada žino, kiek tai veiksminga. O kaip žinoti, kur link eini, jei nežinai, kur esi?
Turinio auditas yra svarbus dalykas atliekant skaitmeninės rinkodaros analizę, nes jis atskleidžia turinio modelius, kad įkvėptų ateities strategijas. Nenaudinga sakyti, kad tai atskleidžia ir jūsų konkurentų turinio rinkodaros strategiją.
Kadangi turinio aktualumas yra ne tik tai, kas sakoma, bet ir tai, kur ir kam pasakyta, o ką apie socialines akcijas? Socialinės žiniasklaidos atstovų skaičius auga ir tai nuolat reklamuojama kaip kitas dalykas rinkodaroje, nors paprastai to ir nėra. Iš tiesų padangų niša nėra derlingos socialinės žiniasklaidos rinkodaros pagrindas. Nors populiariausias mažmenininkas yra didžiausias socialinių tinklų dalyvis (išskyrus „Google Plus“), likę balai nėra tikrai įtikinami, kaip matote toliau pateiktoje diagramoje.
Šis turinio auditas buvo įmanomas dėl mūsų naujo turinio matomumo modulio, kuris padėjo mums lengvai išgauti kiekvieno konkurento dalijimosi skaičių visuose pagrindiniuose socialiniuose tinkluose, tačiau jis taip pat susiejo tuos skaičius su SEO matomumu, kad turėtume aiškią apžvalgą apie kiekvieno padomenio socialinį ir turinį matomumą, palyginti su jo reitingais „Google“.
Mes norėjome pamatyti, ar yra kokių nors pagrįstų priežasčių manyti, kad socialinių tinklų svetainės turi kokį nors ryšį su puslapių reitingavimu, išskyrus anekdotinius įrodymus.
Mes išskyrėme visų raktinių žodžių bendrinimo skaičių, palyginti su pozicija. Kad galėtume patikrinti dviejų elementų koreliaciją, turėjome suskirstyti duomenis. Mes negalėtume tiesiog pažvelgti į akcijų vidurkius ir suskirstyti juos į pozicijas, kitaip mes praleidome subtilesnius dalykus, kurie vyksta vidurkiuose. Pašalinome visas aukštumas ir žemumas bei planuodami „Google“ poziciją ir reitingo URL dalis.
Pasirodo, nėra jokio tiesinio ryšio tarp socialinės žiniasklaidos akcijų ir bendro paieškos sistemų reitingo, skirtingai, nei tikėtumėtės.
Tarp akcijų skaičiaus ir reitingų tiesioginio poveikio nėra. Nesakysime, kad tarp jųdviejų nėra jokios koreliacijos, tačiau, kaip mus moko statistika, koreliacija nereiškia priežastinio ryšio, ty koreliacija tarp dviejų kintamųjų nebūtinai reiškia, kad vienas sukelia kitus.
Padangos nišos piršto atspaudas
Yra daug dalykų, kuriuos galite sužinoti apie padangų nišą. Yra keletas dalykų, kurie paaiškėja atlikus keletą internetinių tyrimų, kaip ir tie, kurie buvo pateikti straipsnio pradžioje, kai kalbėjome apie JK internetinę padangų rinką. Tačiau yra ir keletas kitų dalykų, kurie iš pirmo žvilgsnio nematomi akiai, tačiau kruopščiai atskleisti tokį uber auditą, kokį atlikome mes. Surinkę keletą ataskaitų ir duomenų sužinojome, kad JK kasmet pagaminama maždaug 15 milijonų padangų. Ir tai yra puiki informacija. Vis dėlto mums reikėjo tokio išsamaus rinkos audito, kad rastume la crème de la crème.
Padangų nišoje yra daugiau nei atrodo.
Ši analizė taip pat galėtų būti pavadinta „Kaip pergudrauti konkurentą, atliekant geresnį nuorodų auditą“.
Tai įmanoma dėl visų išvadų, gautų iš dabartinės analizės, o tai yra puikus konkurencinis intelektas padangų nišai. Tas, kuris turi informaciją, turi galią, sako sakydamas. Be informacijos, nesvarbu, koks geras esate skaitmeninės rinkodaros srityje, negalite sudaryti strategijos, kuri pasiteisins. Koreliacija tarp gilaus susiejimo ir reitingų, bendrų / nedažnų domenų galios arba kaip „nuspausti piršto antspaudą“ nuorodos profiliui, remiantis daugybe jo ypatumų – visa tai yra informacija, prie kurios nebūtume turėję prieigos, jei nebūtume turėję atlikite šį organinės nišos auditą.
Ar „Michelin“ gali ką nors patobulinti?
Žvelgiant į visą „Michelin“ strategiją, nesunku pasakyti, kad jiems sekasi gana gerai. Vis dėlto, kaip sakoma, visada yra kur tobulėti ir tai yra didžiausia patalpa namuose. Ką „Michelin“ galėtų padaryti, kad būtų dar geresni reitingai ir SEO matomumas? Mes netvirtiname, kad turime sėkmės receptą, tačiau manome, kad šie patarimai galėtų pakeisti.
1. „Michelin“ galėtų šiek tiek laiko investuoti į konkurentų aukštos kokybės bendrų nuorodų ir sričių paiešką.
Kaip jau minėjome aukščiau, „Michelin“ turi tik keletą nuorodų ir domenų, bendrų su pagrindiniais konkurentais. Ką „Michelin“ galėtų padaryti, tai pasinaudoti aukščiau pateiktos nuorodos susikirtimo diagramos pranašumais . Jie galėtų sudaryti domenų ir nuorodų, kurios domisi jų verslo kryptimi, sąrašą, ištirti kiekvieną iš jų, atkreipti dėmesį į tai, kaip jie gali įsigyti tą saitą ar kaip pasirodyti savo svetainėje ir pradėti informavimo kampaniją. Svetainės, jau susiejančios su „Michelin“ konkurento verslu, turės didesnę galimybę savo verslą rodyti savo svetainėje, nes tai yra jų auditorijos interesas.
2. Jie galėtų sukurti kampanijas, kad pritrauktų aukštos kokybės natūralaus pagrindinio puslapio nuorodas.
Matėme, kad jiems labai gerai sekasi giliųjų ryšių santykio atžvilgiu ir tai yra puiku; tačiau turint gerų, patikimų nuorodų tiesiai į jų pagrindinį puslapį, gali būti šiek tiek sunku pasiekti, tačiau tai tikrai atsipirks reitingavimo ir pardavimo prasme.
3. „Michelin“ gali lengvai aplenkti konkurentus dėl dabartinės jungčių įvairinimo.
Aukščiau paaiškinome, kaip jie išsiskiria iš visų konkurentų turėdami įvairų nuorodų profilį. Vis dėlto, ką turėtų padaryti padangų gamintojas, tai nuolat žinoti, iš kur kyla jų sąsajos, ir visada stebėti įvairinimą. Net jei jie sutelks dėmesį į kokybiškas nuorodas iš kelių šaltinių, jie greičiausiai susidurs su nesubalansuoto saito profilio problema. Skirtingai nei jų konkurentai, nuorodos vaizduose arba nuorodų grupėje gali būti jų pranašumas. Jie tiesiog turi labiau pasinaudoti šia nauda.
Rinkos intelektas, judinantis adatą
Mes žinome, kad tik nedaugelis iš jūsų dalyvauja padangų rinkoje. Vis dėlto tokio tipo analizė yra tik pavyzdys, kaip turėtų būti atliekama nišos analizė ir kokia gali būti jos nauda. Tiesiog pagalvokite apie visas išvadas, kurias išsiaiškinome padangų nišai, ir įsivaizduokite, kad tokio tipo išvadas galima padaryti bet kuriai nišai.
Viskas, ko jums reikia, yra domėjimasis sritimi, šiek tiek laiko ir, žinoma, tinkamos priemonės.
Vietoj „Michelin“ apžvalga galėjo būti nukreipta į bet kurią kitą svetainę iš bet kurios kitos nišos.
Pavyzdžiui, norint atlikti šią analizę, mums reikėjo maždaug 10 valandų ir vieno žmogaus. (2 valandos ryšio ir SERP tikrinimo ir 8 valandos duomenims analizuoti)
Geroji dalis yra ta, kad visų svetainių, visų diagramų, grafikų, duomenų ir kiekvienos informacijos tikrinimas visos analizuojamos svetainės atžvilgiu užtruko mažiau nei dvi valandas (tai apima raktinių žodžių tyrimą, rango sekimo ištraukimą, atgalinės nuorodos auditą) , SEO matomumo apskaičiavimas ir turinio matomumo išskyrimas).
Kitos 8 valandos buvo praleistos „duomenų skaitymui“, aiškinimui ir išvadų darymui. Mes nenorime įsivaizduoti, kiek savaičių būtų užtrukęs šis tyrimas, jei nebūtume turėję įrankio, kuris mums padėtų.
Net jei būtume skyrę savaites tokiems tyrimams, vis tiek neturėtume galimybės naudotis tokia vizualizacija, kuri padėjo mums suprasti, kas iš tikrųjų vyksta šioje rinkoje.
Tačiau nepamirškite, kad svarbiausias „įrankis“ esate jūs, asmuo, atliekantis auditą! Turėdamas išlavintą protą ir naudodamas teisingus įrankių rinkinius, radaras įgauna didžiausias ir įdomiausias karjeros vietas.
Ši analizė pirmą kartą buvo pristatyta vienoje didžiausių paieškos rinkodaros konferencijų JK „ BrightonSEO“ . Visą konferencijos pristatymą galite peržiūrėti čia: