Žiniatinklio katalogai ilgą laiką buvo įprasta žiniatinklyje ir optimizuojant paieškos sistemas. Bet ar jie vis dar aktualūs šiame pažangiųjų AI „Google“ naujinių amžiuje?
Na, kaip sakė „Google“ žiniatinklio SPAM vadovas John Mueller, „apskritai ne“. Bet pagrindiniai šio atsakymo žodžiai yra „apskritai“. Tai yra įprastas atsakymas, kurį gauname iš Jono, ir, kiek norėtume pasakyti, kad jį išskaidysime, tiesa ta, kad mes galime spekuliuoti ir aiškinti dalykus tik remdamiesi savo žiniomis ir patirtimi.
Pereikime prie jo ir išsiaiškinkime, ar interneto katalogai vis dar yra naudingi SEO 2020 m.
- Kas iš tikrųjų yra žiniatinklio katalogai?
- Kodėl buvo sukurti katalogai
- Kodėl mirė katalogai
- „Web Directory Legacy“
- Ar 2020 m. Vis dar veikia žiniatinklio katalogai SEO srityje?
- Šiandieninių katalogų problema
- Vietiniai SEO ir katalogų sąrašai
- Katalogai, kurie vis dar geri
- Kodėl mes vis dar turime žiniatinklio katalogus?
- Jei turėtumėte atsisakyti katalogo nuorodų?
Kas iš tikrųjų yra žiniatinklio katalogai?
Norėdami geriau suprasti, kodėl katalogai veikia ar neveikia 2020 m., Turime sukurti jiems pagrindą. Kaip įžanga.
Tikriausiai dauguma žmonių katalogus laiko tik svetainėmis, kuriose pateikiamos kitos svetainės. Nors tai tiesa, realybė yra ta, kad jų yra daug daugiau.
Iki šiuolaikinių paieškos sistemų, tokių kaip „Google“, interneto katalogai buvo INTERNETAS.
Kodėl buvo sukurti žiniatinklio katalogai
Pirmosiomis interneto dienomis tik nedaugelis žmonių turėjo svetaines. Interneto ryšys buvo neįprastas ir iš to nebuvo galima gauti daug pelno. Vis dėlto atsirado skirtingos svetainės, skirtingose nišose.
Tačiau norėdami patekti į tas svetaines turėjote iš tikrųjų prisiminti domenų vardus, nes nebuvo „Google“.
Tačiau internetui augant, atsirado daugiau svetainių. Netrukus žmonės negalėjo prisiminti visų tų vardų. Tačiau kai kurie protingi vaikinai iš „Yahoo!“ kilo puiki mintis išsaugoti geriausią svetainę tame, ką jie vadino interneto katalogu.
Iš pradžių buvo nurodytos tik kelios „populiariausios“ arba tos, kurios, jų manymu, buvo vertos būti įtrauktos į sąrašą. Tokiu būdu turėtumėte prisiminti tik vieną svetainę („Yahoo!“), jei norėtumėte rasti visas kitas geras svetaines.
Iš pradžių vietovės buvo surašytos abėcėlės tvarka, tačiau didėjant jų skaičiui, jos pradėtos rodyti kategorijose ir pakategorėse. Tokiu būdu vartotojams buvo lengviau rasti tai, ko jiems reikia.
Žiniatinklio katalogai uždirbo pinigus parduodami reklamos plotą arba padidindami tam tikrus rezultatus mainais į atlygį.
Kodėl mirė žiniatinklio katalogai
Deja, kai svetainių skaičius tapo per didelis, žmonės greitai suprato, kad ne taip patogu naršyti visose tose kategorijose. Tai užimtų per daug laiko ir galų gale geriausi rezultatai būtų sumaišyti su mažiau gerais.
Taip atsirado paieškos sistemos. Kur kas patogiau buvo įvesti raktinį žodį ir gauti geriausių rezultatų sąrašą, nei naršyti kategorijas, bandant išsiaiškinti, kuri svetainė yra geriausia.
Paieškos varikliai dirbo pagal algoritmus, kaip ir dabar (nors ir ne tokie sudėtingi). Atsižvelgiant į pavadinime esančius raktinius žodžius ir kitus veiksnius, kai kurios svetainės reitinguos geriau nei kitos.
„Yahoo!“ turėjo savo paieškos variklį. Tačiau ne paslaptis, kad „Google“ ėmėsi lyderiauti dėl patobulinto jų algoritmo, tačiau „Google“ galiausiai ėmė vadovauti. „Yahoo!“ tada buvo milžinas, „Yahoo!“ dienomis. „Mail“, „News“, „Answers“ ir „Messenger“, tačiau dėl daugelio blogų sprendimų jie išnyko.
„Web Directory Legacy“
Nors žiniatinklio katalogų populiarumas smarkiai sumažėjo, žmonės vis tiek jais naudojosi. Bet ne tam, ką jie turėjo naudoti.
Kiek žmonės sako, kad žiniatinklio katalogai vis dar yra naudingi, tiesa ta, kad žmonės juos ilgą laiką naudojo tik nuorodų kūrimui ir internetinei rinkodarai.
Man dabar 25 metai ir aš naudoju kompiuterį nuo 6 metų. Pirmasis mano ryšys su internetu buvo 2002 m. Aš prisimenu „Yahoo! ir „Google“. Prisimenu ODC, DC ++ ir kitus populiarius mazgus. Prisimenu diskelius su tvarkyklėmis. Bet nepamenu interneto katalogų.
Tiesą sakant, mano pirmas kontaktas su žiniatinklio katalogais buvo dar 2013 m., Kai pirmą kartą pradėjau mokytis apie SEO. Tikriausiai anksčiau buvau atsidūręs panašiose svetainėse, bet ne tik ieškodamas konkrečios svetainės.
Nors tiesa buvo ta, kad interneto katalogai nebuvo įdomūs plačiajai visuomenei, vis atsirado naujų žiniatinklio katalogų.
Žinoma, buvo naudingų katalogų, tokių kaip įmonių sąrašai (geltoni puslapiai), kuriuose žmonės apsilankė, jei norėjo ieškoti tam tikros įmonės (vardas, telefonas, adresas, teisinė informacija ir kt.).
Taip pat buvo nišinių katalogų, kuriuose išvardytos tik tam tikros srities svetainės. Tai galėjo sulaukti natūralaus srauto ir potencialių klientų, kai žmonės ieškojo tokių dalykų kaip „XYZ svetainių sąrašas“.
Tačiau tiesa ta, kad dažniausiai žiniatinklio katalogai buvo tik todėl, kad nuorodos suteikė geresnį reitingą. Žmonės rado būdų, kaip patekti į kuo daugiau katalogų, ir taip sunaikino katalogo paskirtį. Net mokami katalogai buvo pilni šlamšto.
Mokesčiai paprastai buvo nedideli, svyruodami nuo 5 iki 20 USD, jei norite gauti sąrašą pagrindiniame puslapyje. Tačiau dažniausiai tai neatneš daug daugiau lankytojų į jūsų svetainę, nes dauguma interneto katalogus lankančių vartotojų buvo SEO, bandantys kurti nuorodas.
Nebijau pasakyti, kad interneto katalogus lankiau tik nuorodų kūrimo tikslais. Visi tai darė ir pavyko. Tai buvo lengva ir patogu.
Bet kyla klausimas … ar jie vis dar veikia dabar?
Ar 2020 m. Vis dar veikia žiniatinklio katalogai SEO srityje?
Vietinėje SEO socialinės žiniasklaidos grupėje kažkas bandė įrodyti tašką, parodydamas mums raktinio žodžio rezultatą Nr. 1, teigdamas, kad jis sukūrė tik 2 katalogo nuorodas į tą puslapį ir dabar jis yra # 1.
Jis bandė užpulti mus „baltomis kepurėmis“, kurios visada neveikia žiniatinklio kataloguose, nors iš tikrųjų turėjo įrodymų, kad jos veikia. Vienintelė problema buvo ta, kad raktinis žodis, pagal kurį jis reitingavo, turėjo beveik 0 paieškų, o konkurencija iš esmės nebuvo.
Ar žiniatinklio katalogo nuorodos jam iš tikrųjų padėjo geriau užimti vietą „Google“ paieškos rezultatuose? Tikriausiai … Ar jis įrodė kokių nors dalykų? Tikrai ne.
Žiniatinklio katalogai tikriausiai vis dar turi nedidelę įtaką jūsų reitingams, kaip ir bet kuri kita svetainė, nukreipianti į jus ir išlaikanti Page Rank. Tačiau kadangi per daugelį metų jais buvo piktnaudžiaujama kaip SEO taktikoje, „Google“ baudžia žmones, kurie naudojasi žiniatinklio katalogais. Atsiradus „Penguin 4.0“ versijai, daugelis jų tikriausiai nepaisomi.
Arba, kaip sakė Johnas Muelleris (dabartinis „Web SPAM @ Google“ vadovas):
paprastai ne.
-? Jonas? (@JohnMu) 2017 m. Vasario 25 d
Bu, kad atsakymas gali būti aiškinamas labai įvairiai. Pirmiausia pažiūrėkime, kodėl interneto katalogai gavo tokią blogą reputaciją SEO srityje.
Pagrindinės žiniatinklio katalogų SEO problemos
Aš jau aptariau, kaip žiniatinklio katalogai iš tikrųjų neteikia didelės vertės, nes vartotojai jų tikrai nenaudoja nieko kito, išskyrus SEO.
Tačiau istorija tuo nesibaigia:
Žiniatinklio katalogai tapo šlamšti ir keblūs: žmonės visada nori greito būdo, todėl jie pradėjo automatizuoti procesus. Su daugiau automatizavimo atsirado daugiau šlamšto. Tokio tipo dalykai yra nepatogūs „Google“, nes jie eikvoja daug išteklių. Ar jūs tiesiog nekenčiate šlamšto komentarų? Žinau, kad darau.
„Google“ galiausiai suprato, kad geriausias būdas tai išspręsti yra nubausti žmones, kurie katalogus naudos kaip būdą pagerinti jų reitingą. Taigi, kai pradėjo pasirodyti svarbūs naujiniai, tokie kaip „Penguin“, interneto katalogai turėjo puikią galimybę užsidirbti pinigų.
Nors kai kurios svetainės buvo įtrauktos į sąrašą nemokamai, dabar, kai „Google“ baudė svetaines už šlamšto nuorodų profilius, kai kurie žiniatinklio katalogai paprašė pašalinti mokesčius .
Žiniatinklio katalogai nebetvarkomi: net jei radote gerą interneto katalogą, yra tikimybė, kad niekas jums neatsakys.
Prieš porą metų aš kažkam kūriau ryšius. Reklamos buvo per brangios jo biudžetui ir visi jų konkurentai turėjo nuorodų nuorodas. Be išimčių. Jie reitingavo gerai, todėl maniau, kad geriau bent jau išbandysiu.
Po kelių dienų pastangų buvo gana aišku, kad tai neveiks. Ne todėl, kad „Google“ nubaudė mane ar ką nors, bet todėl, kad katalogų svetainėse buvo klaidų pateikimo formose, arba niekas neatsakė / nepatvirtino mano svetainių.
Kadangi jie neuždirba tiek pinigų, kiek anksčiau, žmonės nustojo dėti pastangas juos valdydami.
Žiniatinklio katalogai nėra efektyvūs: net jei jums pavyksta gauti kai kuriuos verslo katalogų sąrašus, jie greičiausiai turės labai mažą poveikį, jei ne iš viso.
Savo laiką geriau praleisti kuriant turinį ir bendraujant su auditorija. 1–2 nuorodos visiškai nepadės, o mastelio keitimas yra rizikingas ir gali būti baudžiamas.
„Google“ nubaudžia jus: žinoma, didžiausia šių dienų žiniatinklio katalogų problema yra ta, kad jūsų svetainė gali būti nubausta, jei bandys apgauti „Google“ algoritmus.
Kurti masines nuorodas, nesvarbu, ar tai būtų internetiniai katalogai, tinklaraščio komentavimas, straipsnių pateikimas, svečių skelbimas, jūs tai įvardijate, rizikinga ir jūsų svetainė gali patekti į bėdą.
Dabar nesakau, kad būsite nubaustas, jei savo svetainę pateiksite kataloge. Bet kokiu atveju, jei rasite įdomią svetainę, kurioje taip pat yra kitų įdomių svetainių sąrašas, eikite į ją!
Bet verta šiek tiek patikrinti jų kilmę. Koks jų domeno autoritetas? Ar jų atgalinės nuorodos profilis yra šlamštas? Ar jie nukreipia į kokybiškas svetaines, ar daugybę sukčiavimo duobių, pilnų kenkėjiškų programų?
Kitaip tariant, ar ta svetainė iš viso teikia kokią nors vertę internetui ar vartotojams? Ar tai kaip nors susiję su jūsų svetaine? Jei atsakymas yra neigiamas, tikrai turėtumėte nuo jo nutolti.
Vietiniai SEO ir katalogų sąrašai
Kalbant apie vietinius, tai tikriausiai yra vienintelė sritis, kurioje žmonės iš tikrųjų vis dar lankosi žinomuose „kataloguose“, kad rastų gerą vietą.
Pavyzdžiui, „Google“ mano verslas laikomas interneto verslo katalogu. Tam tikru mastu taip yra. Jame išvardytos įmonės. Tačiau tai vis labiau virsta pačiu paieškos varikliu. Reitingai atliekami remiantis algoritmais.
Žmonės naršo ir ieško atsiliepimų, tačiau dauguma jų tiesiog laikosi geriausių įmonių (tų, kurias „Google“ mano verslas pirmiausia įtraukia į vietinę paiešką ir „Google Maps“), nes paprastai tai yra geriausi rezultatai.
Kalbant apie vietinį SEO, tai padeda, jei jūsų NAP duomenys (vardas, adresas, telefonas) yra nurodyti keliose svetainėse. Tačiau tikriausiai svarbesnį vaidmenį vaidina pavadinimas, atstumas nuo vartotojo ir apžvalgos.
Pagrindinis NAP dalykas yra nuoseklumas. „Google“ gali kilti tam tikrų problemų, jei visoje vietoje turėsite įvairių vardų, telefonų ir adresų derinį.
Tačiau būkime visi sąžiningi, kad citatos čia ir ten nėra raktas į sėkmingą paieškos SEO paiešką . Tai nėra tai, kad jie nepadeda (jie padeda, jūs gaunate prekės ženklo matomumą), bet kai tik turite citatą, turėtumėte ją pridėti su atgaline nuoroda.
Vietiniai verslo katalogai yra puiki pradžia. Pvz., Galite rasti tokias svetaines kaip „yourcitynews.xyz“, kuriose yra skyrius „Puikios vietos mūsų mieste“. Jei ten galite išvardyti savo vietinį verslą, tai puiku, nes aktualumą lemia pačios svetainės orientacija į vietovę. Dauguma naujienų bus apie jūsų miestą, o tai reiškia, kad jūsų verslas turėtų būti ten, kad galėtumėte geriau įvertinti tą konkretų miestą.
Jei nerandate vietinio verslo katalogo, taip pat galite rasti tokio tipo atgalinio ryšio galimybes naudodami „ BrandMentions“ . Šis įrankis stebi, kai jūsų vardas / prekės ženklas minimas internete. Tada galite bendrauti su žmonėmis ir kurti santykius (taip pat paprašyti atgalinės nuorodos, jei jie to nepadarė).
Katalogai, kurie vis dar geri
Dabar jūs tikriausiai klausiate „Ei, kur aš vis dar galiu rasti gerų žiniatinklio katalogų, jei visi yra blogai?“
Na … yra keletas. Tai iš tikrųjų nėra šio straipsnio tikslas, bet išvardysiu tik keletą, kad susidarytumėte supratimą, kaip iš tikrųjų atrodo modernūs ir naudingi interneto katalogai.
„White Hat“ SEO tikriausiai šokinės ir sakys „Kaip galite rekomenduoti profilio nuorodų kūrimą ar bet kokią žiniatinklio katalogo nuorodą?“
Pagrindinis žodis čia yra ATITINKAMUMAS. Jei įrašas yra susijęs su jūsų svetaine, jis jums padės.
Nenoriu, kad „žiniatinklio katalogai būtų blogi“ ir kad praleistumėte progą, kuri jums iš tikrųjų gali būti naudinga.
Daugelis paieškos sistemų optimizavimo ekspertų blogai reaguoja į tinklaraščių komentarus ar forumo įrašus, nes žino, kad tai neveikia. Tačiau tinklaraščių komentarai vis dar yra tinklaraščių kuras. Forumai vis dar populiarūs tokiose pramonės šakose kaip muzika, automobiliai, sveikata ir net mados.
Matthew Woodwardas sukūrė apdovanojimus pelniusį tinklaraštį, o didžiąją jo tiesioginio ir organiško srauto dalį padėjo įrašai, kuriuos jis paskelbė „BlackHat“ forumuose. Tik ne šlamštas. Būkite aktualūs. Būk naudingas.
Gerų katalogų pavyzdys buvo vietinės svetainės, kuriose gali būti įrašų. Tikrai negaliu pateikti konkretaus pavyzdžio, bet tikiuosi, kad suprasite tai. Jei jie turi aktyvią socialinės žiniasklaidos paskyrą, kartkartėmis skelbia žinutes ir pritraukia tam tikro srauto, galite pabandyti ten įrašyti savo vietinį verslą.
Viskas priklauso nuo aktualumo. Ar sąrašas yra susijęs su jūsų apimtimi / niša? Jei taip, eik!
Čia galiu pateikti konkretų pavyzdį. „SoundCloud“ yra, pavyzdžiui, muzikantų katalogas. Jei esate muzikantas, profilio atgalinę nuorodą galite gauti iš „SoundCloud“ profilio. Kitas panašus pavyzdys yra last.fm.
Ar tai šlamštas? Tai gali būti, jei jūs tiesiog sukursite profilį ir paliksite jį tokį. Bet jei esate muzikantas, galbūt taip pat yra prasminga kartkartėmis skelbti savo „SoundCloud“ paskyroje, kurti auditoriją ir per tą nuorodą iš tikrųjų siųsti tam tikrą srautą į jūsų svetainę ir galbūt sulaukti potencialių klientų.
Kitos geros vietinių sąrašų svetainės yra „Yelp“, o gal „Yellow Pages“. Nors „Google“ juos labai sugadino dėl to, kad jie yra blogi, vis tiek tai yra gera vieta savo verslo sąrašui.
Kodėl mes vis dar turime žiniatinklio katalogus?
Dauguma įmonių, pavyzdžiui, „Moz“ ar „Yahoo“, uždarė savo katalogus („Dmoz“ ir „Yahoo Directory“).
Tiesa tikriausiai yra ta, kad žiniatinklyje vis dar pilna katalogų dėl mažų priežiūros išlaidų (priegloba ir domenai).
Daugelyje katalogų, jei ne visuose, trūksta moderatorių (kurie iš tikrųjų kainuoja pinigus), tačiau vis tiek tikriausiai uždirba šiek tiek pajamų iš reklamos.
Visa ši straipsnio idėja prasidėjo nuo to, kad mes stebėjome šiuos keistus inkaro tekstus, tokius kaip „.2523765 jūsų domenas.com“ savo įrankyje, skirtame keliems klientams. Šiuos inkaro tekstus galite pamatyti ir savo pažintiniame SEO informacijos suvestinėje .
Juos sukuria „The Globe“ tinklas – tam tikras katalogas, kuris tikrina ir indeksuoja svetaines, paprasčiausiai susiedamas su jais puslapiuose, kuriuose yra tūkstančiai išorinių nuorodų. Tinklas priklauso „Ascio Technologies Inc“ (domenų registratorius). Laimei, aš peržiūrėjau jų atgalinės nuorodos profilį ir jie taip pat turi šlamšto inkaro tekstus, todėl bent jau tai teisinga.
Jų modelis yra kitoks. Jie nori parduoti visą svetainių tinklą už milijonus dolerių. Jie pristato tai kaip tam tikrą pasaulinį internetą, labiausiai lankomą svetainę planetoje (kuri, aišku, taip nėra). Aš nesu įsitikinęs, kiek senas dalykas yra ar kaip jis prasidėjo, bet apie tinklą yra „BlackHat Forum“ gija, kurioje galite apie tai daugiau sužinoti.
Jei turėtumėte atsisakyti katalogo nuorodų?
Vienas dalykas, į kurį žmonės veržiasi, yra atsisakyti nuorodų, kurios, jų manymu, „Google“ gali būti laikomos šlamštu arba dėl kurių jų svetainės gali būti nubaustos.
Tai yra visa tema, kurią reikia aptarti, ir aš tikrai rekomenduoju perskaityti mano straipsnį apie nuorodų atsisakymą .
Tačiau norint pateikti trumpą atsakymą, apskritai verta žaisti su atsisakymo įrankiu, nebent esate įsitikinę, kad jūsų svetainė buvo nubausta ir jūs išskyrėte priežastį būti nuorodos profiliu, patikrino ir atmetė visa kita.
Pavyzdžiui, didžioji dalis „The Globe“ tinklo, mano jau minėtos svetainės, net nėra indeksuota „Google“, todėl atsisakyti tų nuorodų nėra prasmės, nes „Google“ jau niekaip neskaičiuoja tų nuorodų. .
Išvada
Paprastai turėtumėte jų vengti, tačiau kartais žiniatinklio katalogų pateikimas gali būti naudingas, ypač kai kalbama apie vietinį verslą ir vietinį SEO. Prieš pateikdami nuorodas įsitikinkite, kad internetinis katalogas yra susijęs su jūsų niša ir turi gerą nuorodų profilį.
Ką manote apie žiniatinklio katalogų pateikimą? Ar kada nors jais naudojatės? Ar vis dar juos naudojate? Ar jie vis dar veikia? Praneškite mums komentarų skiltyje (tačiau būkite atsargūs su nuorodomis, jei esate „WhiteHat“ SEO, nes galite būti nubausti!)