Aukštos kokybės turinys

Visi kalba apie aukštos kokybės turinį, bet ką tai reiškia net šiais laikais? Tai mes ir išsiaiškinsime šiandien. Nėra turinio rinkodaros pradžios. Tiesa ta, kad aukštos kokybės turinys yra kontekstinis ir norint pasiekti maksimalų rezultatą, jam reikia trijų žingsnių:  raktinių žodžių tyrimas, geras turinio rašymas ir puslapio paieškos sistemų optimizavimas.

 

Sužinokime, kaip atlikti aukščiausio lygio raktinių žodžių tyrimus, kaip išmatuoti rezultatus ir iš anksto optimizuoti puslapius, kad būtų galima stebinti puslapio SEO, laikantis „Google“ kokybės gairių. Tai gali skambėti rafinuotai, tačiau tol, kol rašote unikalų turinį, pateikiate vartotojui vertingą turinį, palyginti su kitais puslapiais, siūlote įžvalgią analizę, „Google“ jus apdovanos.

 

How_to_Create, _Measure_and_Optimize_High-Quality_Content

 

Turime pripažinti, kad aplinka yra triukšminga dėl didelio turinio kiekio žiniatinklyje. Taigi pabandykime šiek tiek nušviesti „aukštos kokybės turinį“; ką tai reiškia, kaip jį sukurti ir kaip išmatuoti. 

 

  1. Kas yra aukštos kokybės turinys
  2. Kaip sukurti aukštos kokybės turinį
    1. Stebėkite temas
    2. Atlikite raktinių žodžių tyrimus
    3. Rinkite raktinių žodžių duomenis iš ankstesnių mokamų paieškos kampanijų (nebūtina)
    4. Šnipinėkite savo konkurentus
  3. Kaip optimizuoti turinį laikantis „Google“ patvirtinto būdo
    1. Sudarykite turinio planą
    2. Stebėkite sėkmingas turinio istorijas, kad gautumėte įžvalgų
    3. Naudokite raktinių žodžių tyrimo etape surinktą terminologiją
  4. Trys aukštos kokybės turinio matavimo metodai
    1. „Google Search Console“
    2. Reitingo sekimas
    3. Google analizė

 

Turiu posakį, kad aš einu per visą aukštos kokybės turinio kūrimo procesą: nebūk nykštukas prieš milžinus, o greičiau ta viršūnė, kurią jie bando pasiekti.

1. Kas yra aukštos kokybės turinys

 

„Google“ labai gerai paaiškina, kas yra aukštos kokybės turinys ir kaip jį pasiekti:

 

Jei jūsų puslapiuose yra naudingos informacijos, jų turinys pritraukia daug lankytojų ir vilioja žiniatinklio valdytojus susieti su jūsų svetaine. Kurdami naudingą, turtingą informacijos svetainę, parašykite puslapius, kurie aiškiai ir tiksliai apibūdina jūsų temą.
„Google“ logotipas „GOOGLE“

 

„Google Panda“ algoritmas buvo sukurtas siekiant atskirti ir apdovanoti aukštos kokybės turinį nuo viso bevertio. Norint pasiekti gerų rezultatų, turinys pirmiausia turėtų atsakyti į kai kuriuos klausimus, susijusius su jo kokybe, pavyzdžiui:

 

  • Ar pasitikėtumėte šiame straipsnyje pateikta informacija?
  • Ar svetainėje yra pasikartojančių, sutampančių ar nereikalingų straipsnių ta pačia ar panašia tema su šiek tiek kitokiais raktinių žodžių variantais?
  • Ar temas lemia tikri svetainės skaitytojų interesai, ar svetainė sukuria turinį bandydama atspėti, kas galėtų būti gerai paieškos sistemose?
  • Ar straipsnyje pateikiamas originalus turinys ar informacija, originalios ataskaitos, originalūs tyrimai ar originali analizė?
  • Ar šiame straipsnyje yra rašybos, stiliaus ar faktinių klaidų?
  • Ar šiame straipsnyje pateikiamas išsamus ar išsamus temos aprašymas?
  • Ar šiame straipsnyje yra įžvalgi analizė ar įdomi informacija, kuri nėra akivaizdi?

 

„ Google Webmaster Central“ tinklaraštyje galite rasti daugybę kitų klausimų, kuriuos turėtumėte sau užduoti . 

 

Po visų mūsų praeitų algoritmų atnaujinimų, liudijantys daugybę (kartais nenaudingo) turinio, parašyto kiekvieną dieną, mes pasiekėme tašką, kuriame galime lengvai pastebėti įprastos kokybės žiniatinklyje. Kaip matote, visi kalba apie kokybę, o ne apie kiekybę, tačiau nedaugelis iš jų tikrai žino, kuo turinys yra kokybiškas.

 

Jei viskam, kas jūsų manymu, „tai puiki idėja“, pradedate naudoti kokybiško turinio terminologiją, tuomet galbūt neatskirsite gero ir blogo. 

Kokybišką turinį apibūdina sėkmė. Tai apibrėžia tikslas ir jis turi pateikti gerą metriką / rezultatus.

Našumas yra tai, kas iš tikrųjų svarbu. Venkite gudrybių, skirtų pagerinti jūsų paieškos reitingą, ir „pateksite į pirmą puslapį per vieną savaitę“.

 

Nesvarbu, kiek laiko praleidote kurdami turinį, ar manote, kad tai gali būti gera idėja. Turite suprasti, kad jūsų auditorija turi galutinį žodį.

 

Jūsų turinys turi būti mielas.

 

Teisingai. Privalote pritraukti auditoriją. Kontekstas yra puiki pagalba norint gauti mielą turinį. Kokybišką turinį galime apibrėžti pagal tokio tipo turinį, kuris tenkina vartotojo poreikius. Ypač dabar, kai individualizuoto turinio daugėja, o savoji reklama yra turinio rinkodaros tendencija .

 

Bet ką tiksliai reiškia kontekstas?

 

„Google“ sukūrė kontekstinio turinio atradimo aktualiomis paieškomis patentus, kad pasiūlytų vertingos informacijos ir padidintų vartotojo patirtį. Tiesą sakant, per kontekstą „Google“ nori atpažinti vartotojo ketinimus.

 

Jei norite turėti kontekstinį turinį, turite gerai apgalvoti savo temą ir nurodyti visus atsakymus. 

 

Spalio mėnesį ieškodami „Betmenas“, greičiausiai jums bus rodomos Helovino kostiumus parduodančios svetainės. Jei ieškosite „Betmenas“ būdami Turkijoje, tikriausiai būsite nukreipti į informaciją, susijusią su Betmeno miestu.

 

Kontekstinis turinys susijęs ir su vieta. Turite labai gerai žinoti savo nišą, kad turinys būtų vertingas ir patrauklus.

 

Jūsų auditorija suteikia vertę jūsų turiniui.

 

Jūs girdėjote anksčiau: jei jūsų auditorija mėgsta turinį, tai tikrai patiks ir „Google“. Nebėra jokių šenaniganų, jokių nuorodų ar šmaikštaus turinio. Kalbėkitės iš širdies, savo žodžiais, iš savo patirties. Ir duokite išminties ir patarimų.

 

Daugybė SEO specialistų sako, kad „turinys yra karalius“ era baigėsi ir suteikė vietos posakiui „kontekstas yra karalius“.

 

Visžalis turinys gali būti kokybiško turinio pavyzdys. Ar tokio tipo turinys visada bus „prieinamas“, tikslus. Tai išmokys jūsų auditoriją. Jis praeina laiko patikrinimą ir yra svarbus kiekvieną dienos valandą. Tai nesukels jums eismo spuogų, jis jį palaikys.

 

Įsivaizduokite, jei galėtumėte pasiūlyti kokybišką atsakymą į nesenstantį klausimą. Jūs sėdėsite ant aukso kasyklos. Laikoma, kad originalus turinys yra kokybiškas. Zachas Bulygo sutinka.

Originalas taip pat reiškia originalumą. Jūsų idėjos turėtų būti originalios! Tų pačių sąvokų ar kitų įrašų pakartotinis pakartojimas nėra originalus. Jei jūsų turinys bus atkurtas, niekas su juo nesusieks – ir tai pirmiausia panaikina turinio rašymo tikslą.
Zachas Bulygo  ZACHAS BULYGO
Turinio rašytojas „Kissmetrics“ / @ zachcb1

2. Kaip sukurti aukštos kokybės turinį

 

Kokybiškas turinys nepasitaiko labai dažnai ir tai nėra kažkas, ko galite greitai pasiekti. Niekas negali tiksliai numatyti, ar jūsų straipsniai bus sėkmingi, tačiau yra keletas dalykų, kuriuos galite padaryti norėdami paveikti rezultatą.

1 žingsnis: stebėkite temas

 

Galite atsidurti vienoje iš šių dviejų situacijų: arba jau parašėte keletą straipsnių, arba pradedate iš naujo. Jei atsiduriate pirmoje situacijoje, turite pranašumą išbandyti rinką ir žinoti apie savo auditoriją. Tuo atveju, jei esate antroje situacijoje, atėjo laikas pašviesti, pamatyti, ką daro jūsų konkurentai, žinoti jūsų produktą ir pradėti rašyti turinį, testuoti ir rašyti dar kartą, kol rasite tai, kas jums tinka. 

 

Jei jau esate „turinio rinkoje“, pirmiausia turite patikrinti anksčiau paskelbtų straipsnių duomenis, kad sužinotumėte, kurie straipsniai veikė geriausiai (su dideliu srauto skaičiumi ir aukštesniu reitingu).

 

Larry Kim tai geriau paaiškina:

 

Norint rasti kokybę, reikia kiekio.
Larry Kim LARRY KIM
„WordStream“ įkūrėjas

2 veiksmas: atlikite raktinių žodžių tyrimus

 

Sužinoję, kokia tema jums tinka, galite ieškoti raktinių žodžių ir pabandyti išsiaiškinti leksinį lauką, kad žinotumėte visą terminologiją . Raktinių žodžių tyrimas šiame etape yra privalomas. Yra daugybė įrankių, kurie gali lengvai atlikti darbą už jus. Raktinių žodžių įrankis yra labai paprastas ir greitas naudoti pavyzdys. Greitoje paieškoje jis atskleidžia tūkstančius susijusių temų ir raktinių žodžių galimybių.

 

Raktinių žodžių įrankio rekomendacijos

 

Yra keletas dalykų, kuriuos turėtumėte žinoti, kai pateksite čia. Pažvelkite į apimtis ir raktinių žodžių sunkumus. Ieškokite didelių paieškos apimčių raktinių žodžių. Jei sunkumų balas yra maždaug 50, tai reiškia, kad konkurencija dėl šio raktinio žodžio yra vidutinė. 

 

Aukščiau pateiktoje ekrano kopijoje galite pamatyti, kokie „baltymų kokteilių“ paieškos rezultatai. Galite rasti naujų temų idėjų, ieškoti konkrečių raktinių žodžių, atsižvelgdami į tai, kurį vartotojo ketinimą stebite.  

 

Grupuokite raktinius žodžius pagal vartotojo ketinimus

 

Ieškote klausimų , jei vartotojas nori išmokti ką nors padaryti (straipsniams „how-tos“); už tikslinių raktažodžių , jei norite padengti išsamesnę dienoraštyje; frazės atitiktis konkrečioms situacijoms ir pan.

 

Raktinių žodžių tyrimas niekada nebus madingas. Tai visada bus tendencija. Tai būtina. Bet dar vienas dalykas yra žinoti, kad turi būti selektyvus ir išmintingas.

 

Raktinių žodžių įrankis gali labai gerai veikti su kitomis gudrybėmis, kurias pats stebiu. „Google“ yra informacijos rinkinys. Paieškos juostoje galite ieškoti konkrečios užklausos ir pamatyti, ko ieško kiti žmonės, naudodami automatinio užbaigimo funkciją.

 

„Google“ automatinis užbaigimas

 

Kadangi „Google“ tampa kontekstualesnė, geriausia, jei bandysite ir pasinaudosite šia praktika. Rezultatai skirtingose ​​vietose gali skirtis. Be to, „Google“ puslapio apačioje galite pamatyti paieškas, susijusias su jūsų užklausa.

 

Susijusios paieškos „Google“

 

 

Šių greitų paieškų atlikimas gali padėti geriau suprasti, ko žmonės ieško, ir kokios informacijos galite rasti pirmajame puslapyje. Ar jūs skiriatės nuo konkurencijos? Ar teikiate pridėtinę vertę? Ar jūsų turinys bus unikalus ? Jei į visus šiuos klausimus atsakote teigiamai, tada einate teisingu keliu.

 

Taip pat yra nemokamų įrankių, kurie gali sustiprinti jūsų raktinių žodžių tyrimus:

  • „Google Adwords“ (yra nemokama galimybė);
  • Kparser ;
  • „KWFinder“ ;
  • Atsakykite visuomenei .

3 veiksmas: rinkite raktinių žodžių duomenis iš ankstesnių mokamų paieškos kampanijų (nebūtina)

 

„Google Adwords“ siūlo istorinę informaciją apie jūsų duomenis, kuriuos galite naudoti  pritraukdami SEO srautą . Pvz., Galite pamatyti laiko tarpą, kada jūsų kampanijos veikia geriausiai, kurie raktiniai žodžiai veikia geriausiai ir kiek srauto pritraukiate į savo svetainę, ir galite optimizuoti šią metriką.

 

Paieškos raktinių žodžių istorija „Google Analytics“

 

Galite gauti informacijos apie mėnesio paieškas ir tiksliai pamatyti, kuriame mėnesyje yra daugiau ar mažiau paieškų. Tai turi įtakos, jei ieškote sezoninio turinio užklausos. Turimi nemokamos paskyros duomenys yra vidutinis mėnesio paieškų skaičius, konkurencijos lygis, žemiausias ir didžiausias pasiūlymas. 

 

Baigę atlikti raktinių žodžių tyrimą, turėtumėte sutelkti dėmesį į konkursą. Mes tai minėjome anksčiau ir tai yra žingsnis, kurio neturėtumėte praleisti. Peržiūrėkite pirmąsias 10 „Google“ ar „ Bing“ pozicijų, kad sužinotumėte, kokios temos buvo diskutuojamos, kas jau parašyta, ko trūksta, siekiant pabrėžti jūsų pridėtinę vertę.

4 žingsnis: šnipinėkite savo konkurentus

 

Kalbant apie turinį, reikia atsižvelgti į daugybę dalykų, todėl įrankiai turi didelę naudą turinio kūrimo procese. Pavyzdžiui, raktinių žodžių įrankis parodys visų puslapių sąrašą su papildoma informacija, kurią sunku surinkti rankomis.

 

Žemiau esančioje ekrano kopijoje paryškinami kiekvieno puslapio surinkti duomenys:

  • (1) turinio balas, kuris apskaičiuojamas pagal raktinių žodžių modelį, sudaro visus puslapius, kurie reitinguojami pagal konkrečias paieškos užklausas.
  • 2) sutelktų raktinių žodžių, naudojamų iš visų raktinių žodžių, naudojamų turinio balui apskaičiuoti, skaičius.
  • (3)  skaitomumo balas, apskaičiuotas naudojant Flescho – Kincaido skaitomumo skalę, kuri parodo, kaip sudėtinga suprasti teksto dalį. 
  • (4)  raktinių žodžių skaičius puslapyje.
  • (5)  raktinių žodžių sąrašas, naudojamas apskaičiuojant turinio našumo balą tam konkrečiam tinklalapiui.

 

Konkurento šnipinėjimas- turinys

 

Turite idėją apie savo konkursą – tai gera įžvalga, kad galėtumėte nuslėpti tai, ko trūksta, ir patobulinti paieškos sistemos turinio paiešką, siūlant geriausią turinį. Turėdami tokią turtingą saują duomenų, esate pasirengę pereiti prie kito žingsnio: optimizavimo.

3. Kaip optimizuoti turinį laikantis „Google“ patvirtinto būdo

 

Jei mes kalbame apie optimizavimą, turite suprasti, kad sėkmės raktas yra natūrali kalba kartu su tradiciniais SEO metodais vietoje. Gerai įskaitomi puslapiai yra viso turinio atradimo nuotykio nugalėtojas.

1 veiksmas: sudarykite turinio planą

 

„Google“ vertina kelis veiksnius naudodama įvairius kokybės signalus, norėdama sužinoti, ar jūsų turinys yra susijęs su konkrečia užklausa. Šiuo metu nėra nieko keblaus, tereikia daug matematikos ir natūralios kalbos apdorojimo. Norėdami sutaupyti laiko ir pastangų, „Content Assistant“ padės nustatyti tikslius raktinius žodžius, kurių trūksta jūsų turiniui, kad galėtumėte reitinguoti aukščiau.

 

„Content Assistant“ pažintinis SEO

 

Mechanizmas yra paprastas ir greitas:

  • įklijuokite visą „Content Assistant“ turinį, kad galėtumėte jį analizuoti;
  • pridėti raktinių žodžių pasiūlymą, kad padidintumėte turinio našumo balą;
  • perrašykite prasčiau veikiantį turinį ir, jei reikia, pridėkite naujo turinio, kad raktiniai žodžiai būtų logiškesni ir natūralesni.

 

Žinoma, turinio našumo balas nėra vienintelis veiksnys, kuris yra svarbus, kai „Google“ reitinguoja tinklalapį, tačiau tai gali suteikti jums supratimą apie jūsų užimamą poziciją. Nuorodų metrika taip pat yra svarbi.

2 žingsnis: sekite sėkmingas įžvalgų optimizavimo istorijas

 

Jau anksčiau rašiau apie turinio optimizavimą, net nurodžiau keletą sėkmės istorijų iš Jasono Acidre’o , „Xight Interactive“ įkūrėjo, „ Greenlane Agency“ ir daugelio kitų. Jie visi turėjo vieną bendrą bruožą: žinoti savo rinką ir pridėti turinį. natūraliai – kontekste galėčiau pridurti. Nėra šlamšto. Nėra pasikartojančio turinio.  

 

Istorija ir idėja išlieka įdomiausia.

 

Patikti visuomenei patikti nėra lengvas darbas. Pirma, jūs pateksite į jų akiratį, o paskui priversite juos įsimylėti jūsų turinį. Net jei atrodo, kad šie du yra du atskiri žingsniai, jų darbas kartu. Štai turinio strategija, kurios laikausi ir bandau laikytis kiekvieno straipsnio:

 

  1. Raskite temą: paprastai iš socialinės žiniasklaidos komentarų jūsų puslapyje, iš klientų palaikymo, iš tinklaraščio komentarų, įvairių pokalbių, naujienų, naujienlaiškio, tendencijų ir pan.
  2. Pradėkite traukti keletą užrašų, kad turėtumėte visą idėją.
  3. Organizuokite užrašus į struktūrą.
  4. Pradėkite dokumentuoti ir rašyti: įsitikinkite, kad turite patrauklų įvadą, kad patiktumėte savo auditorijai.
  5. Sukurkite akių saldainių antraštę, kuri teikia naudos auditorijai ir turi tvirtą raginimą veikti.
  6. Atlikite optimizavimą vietoje: įsitikinkite, kad optimizavote pavadinimų žymas, meta aprašymus , vaizdus, ​​URL su pasirinktais raktiniais žodžiais.
  7. Optimizuokite turinį naudodami 2–3 raktinių žodžių (daugiausia) naudodami „ Content Assistant“ įrankį .
  8. Reklamuokite turinį: naujienlaiškį, socialinę žiniasklaidą, turinio sindikavimą ir pan.

3 žingsnis: naudokite raktinių žodžių tyrimo etape surinktą terminologiją

 

Optimizavimo etape turite eiti natūraliu keliu, kad galėtumėte naudoti fokusavimo raktinius žodžius. Kaip jau minėjau anksčiau, turite galvoti apie kontekstą, o tai reiškia, kad straipsnyje įtraukiate raktinius žodžius, susijusius su jūsų fokusavimo raktiniu žodžiu.

 

Jei naudosite raktinių žodžių tyrimo įrankį, gausite visą rekomendacijų sąrašą, todėl labai gerai jas įtraukti į savo turinį. Jei naudojate „Content Assistant“, tada jums bus lengviau pasirinkti iš automatiškai sugeneruotų raktinių žodžių sąrašo ir gauti įžvalgų apie tai, kaip gerai užimsite „Google“.

 

Turinio optimizavimas naudojant „Content Assistant“ įrankį

 

Pradėkite nuo „raktiniai žodžiai, kuriuos turėtumėte naudoti“ ir sutelkite dėmesį į tuos, kurių priekyje yra paryškintas šriftas ir taškas, tada apskritkite aplink likusius sąrašus. Pabaigę pridėti visus susijusius raktinius žodžius, perkelkite „raktinius žodžius, kuriuos turėtumėte naudoti dažniau“ atlikdami tą pačią procedūrą.

 

Baigę šį veiksmą, galite reklamuoti savo tinklaraščio įrašą ir sekti rezultatus.

4. Trys jūsų straipsnio poveikio matavimo metodai

 

Rezultatų matavimas yra žingsnis, kurio negalima išvengti. Turėtumėte sekti raktinį žodį, kurį optimizavote, kad matytumėte raidą.

1 metodas: „Google Search Console“

 

TGS ar „Google“ žiniatinklio valdytojo įrankiai yra geras palaikymas. Eikite į savo paskyrą »Paieškos srautas» Paieškos analizė ir stebėkite atskirus puslapius.

 

Paieškos srautas „Search Console“ paskyroje

 

Kaip matote kitoje ekrano kopijoje, turite duomenų apie parodymų skaičių, vidutinį PR ir vidutinę poziciją. Ieškokite savo puslapio, kad pamatytumėte reitingą: Puslapiai »Filtruokite puslapius ir įklijuokite URL.

 

Filtruokite puslapius „Search Console“

2 metodas: reitingo sekimas

 

Taip pat galite naudoti reitingo stebėjimo įrankį, kad galėtumėte iškart pamatyti visą raktinių žodžių sąrašą ir sekti istorinę tendencijų liniją. Turite pridėti raktinius žodžius, o po to turėsite palaukti, kol pamatysite, kaip jis vystosi kiekvieną dieną.

 

apžvalga Reitingas pažinimo kognityvinisSEO

 

Norėdami optimizuoti turinį, turėtumėte pažvelgti į paieškos matomumą, kad pamatytumėte, ar esate pakilimo linijoje. Į Ieškoti matomumo parodo kaip jūsų svetainės bendra gretas už visą galimą raktinių žodžių derinys, kuris jums gali būti arba gali būti ne žinoti. Žemiau galite pamatyti pavyzdį:

 

Paieškos matomumas cognitiveseo

3 metodas: „Google Analytics“

 

„Google Analytics“ yra dar vienas teikėjas, kuris dažniausiai gali pasiūlyti kokybinius duomenis. Prieš kurį laiką vedžiau informacinį vadovą, kaip pagerinti paieškos sistemų reitingą naudojant „Google Analytics“ duomenis, kuriuos rekomenduoju perskaityti. Tai yra geras starteris norint suprasti savo auditoriją: patinka, pomėgiai, elgesys, demografiniai rodikliai. Sužinosite, kaip pagerinti konversijų rodiklius ir sužinoti, kuris turinio tipas atneša daugiau srauto, iš kokių šaltinių ir kitos techninės informacijos.

 

Visi gauti duomenys padės geriau valdyti turinį.

 

Išvada

 

Rašyti aukštos kokybės turinį nėra taip sunku, bet tai nėra ir pyragas. Tam reikia žinių, noro, strateginio mąstymo ir įrankių darbui palengvinti. Jei suprantate, ką reiškia kokybiškas turinys ir atitinkamas turinys, eikite dviem žingsniais į priekį.

 

Jums reikia idėjos ir tada sukursite unikalų turinį, kad galėtumėte atskirti save nuo auditorijos. Kitas žingsnis yra optimizavimas vietoje. Norėdami sukurti kontekstą ir pabrėžti turinio kokybę, naudokite tinkamą raktinį žodį. Pabaigoje ją reklamuokite ir stebėkite rezultatus.

 

Analitiniai duomenys suteikia vertingų įžvalgų apie jūsų turinį, auditoriją ir verslą apskritai. Tai gali atnešti daug naudos, jei norite pradėti grybauti savo atvykstančias rinkodaros strategijas ir pralenkti jūsų tikrąją turinio rinkodaros kampaniją. Visi šie veiksmai padės jums pasiekti užsibrėžtus tikslus, tad kuo geriausios kloties juos naudojant!