Virtuali realybė yra infografikos pridėjimas prie jūsų regėjimo lauko

SEO pramonė visada skirsis priklausomai nuo tendencijų, o AR augimas tikrai keis SEO specialistų ir jų turinio strategijas.

 

Atrodo, kad besiformuojanti technologijų, papildytos realybės ar AR sritis šiais laikais yra kažkoks madingas žodis. Sklinda gandai, kad išplėstoji realybė yra beribė ir turi didžiulį potencialą, ateityje parduotuvėje turi daugybę funkcijų. Ar SEO turėtų atsižvelgti į šiuos faktus?

 

Išplėstinės realybės augimas ir jo poveikis SEO

 

Mes iškėlėme iššūkį kalbėti apie išplėstąją realybę ir poveikį SEO ir parodėme jums ryšį tarp jų. Bet tai dar ne viskas. Gaukite gilų įžvalgą ir bendrą temos vaizdą, sekdami kiekvieną žemiau esančio turinio lentelės skirtuką:

 

  1. Išplėstinės realybės pakilimas ir tai, ko praleidote
  2. Kada ir kur išplėstoji realybė ir SEO ryšys
  3. Išplėstinė realybė ir vietinis SEO 
  4. Ką sako ekspertai apie išplėstąją realybę ir SEO
  5. „Google“ ir išplėstoji realybė
  6. „Facebook“ ir išplėstoji realybė
  7. „Snapchatas“ ir „išplėstoji realybė“
  8. „Apple“ ir „Augmented Reality“
  9. Ką daryti toliau, o ne išvada

 

Steve’as Jobsas kartą pasakė: „Turite pradėti nuo klientų patirties ir grįžti prie technologijų, o ne atvirkščiai. Šiandien yra naujas vartotojų galios lygis. Paieškos rinkodaros specialistai ir SEO siekia stengtis sekti tendencijas ir rinkos pokyčius, kad išlaikytų klientus.

 

Papildytos realybės pakilimas gali būti ir banga, išvedanti jus į didybę, ir gryno oro gūsis, kad atnaujintumėte savo rinkodaros žaidimą.

 

Tai ypač aktualu, kai AR priklauso nuo turinio, pačios skaitmeninės rinkodaros pagrindo, SEO, SEM ir visko, ką verslas siunčia miniai. Turinys vėl karalius. Turinys yra būtinas, verčiamas ir kaip AR rodomas pranešimas, ir kaip auditorijos išlaikymo veiksnys. Štai kodėl „FinTech“ ir SEO siekia būti ankstyvieji vartotojai.

1. Išplėstinės realybės pakilimas ir tai, ko praleidote

 

Kas tiksliai yra AR?

 

Naudodamiesi skaitmeninių technologijų priemonėmis, išplėstoji realybė vaizdo, teksto ar vaizdo formato informaciją perdengia kasdienio gyvenimo aplinkai, daiktams ir vietoms iš realaus pasaulio.

 

Gaia Dempsey, „DAQRI“ įkūrėjas, visiems paaiškina, kas yra AR ir kaip tai apibendrina toliau pateiktame vaizdo įraše:

 

80% informacijos, kurią smegenys priima, yra vaizdinė; taigi pateikdami informaciją vaizdinėje terpėje, kuri taip pat turi išplėstinės realybės erdvinį pobūdį, smegenims suteikiate labai intuityvų būdą pasiekti žinias. 
Gaia Dempsey GAIA DEMPSEY
Įkūrėjas @ DAQRI / daqri.com

 

 

Vartotojai paprastai pripažins išplėstinę realybę aplink juos naudodami išmaniojo telefono kamerą, planšetinį kompiuterį, akinius ar specialiai AR sukurtas ausines. Vis dėlto šiuo metu AR dažniausiai yra įstrigusi išmaniajame telefone (nesvarbu, ar jį gali įsigyti prekės ženklai, ar naudoja auditorija visame pasaulyje), ir jų naudojimo atvejai bus riboti, pvz., Švietimas, žaidimai, socialinė žiniasklaida ir žemėlapiai patalpose.

 

Nors ir labai perspektyvūs, AR prietaisai dar nepatinka labai didelei vartotojų masei, tačiau daugiau namų randa darbo pramonėje, ypač mėlynojo apykaklės aplinkoje. 

 

Yra dvi AR technologijos versijos: žymekliais pagrįstas (kuris naudoja vizualinį, fizinį paleidiklį, kad pradėtų AR patirtį) ir be žymeklio (jam nereikia aktyviklio, kad būtų galima pradėti AR patirtį, veikiau jis kuria patirtį iš įbrėžimas).

 

Prisiregistruokite gauti išskirtinius SEO patarimus ir atvejų tyrimus

Gaukite nemokamų SEO strategijų, kurias galite naudoti norėdami padidinti savo svetainės srautą ir padidinti konversijų skaičių.

 

Kitaip tariant, AR gali būti suskirstytas į tris kategorijas: 

 

  1. Informacijos perdanga (pvz., Didžiosios Britanijos muziejus, kuriame galite nuskaityti rodomą objektą ir pasirodys iššokantieji pranešimai su informacija apie konkretų objektą);
  2. Virtualūs objektai (pvz., „Ikea“ atnaujinantys namus – nuskaitykite savo namus, tada įdėkite skirtingus baldus į savo namų aplinką, kad pamatytumėte, kaip jie tinka);
  3. Skaitmeninė pakuotė (pvz., „Pepsi“, „Coca Cola“ ar „Starbucks“, naudojant AR sąsajas, kurias sukūrė „Layar“ ir „Blippar“).

 

Markeriais pagrįsta išplėstoji realybė yra susijusi su realaus gyvenimo objektais, kurie sukelia virtualią veiklą ir vaizdus. Viskas ko jums reikia yra tinkamas prietaisas, kuris paprastam vartotojui ir dažniausiai yra fotoaparatas.

 

 

 

 

Kada AR pradėjo tapti daiktu?

 

Pasaulis pradėjo kalbėti apie AR, kai „Pokemon Go“ fenomenas pradėjo plisti 2016 m. Visi išprotėjo; pirma, dėl pačios koncepcijos; antra, už jo teikiamą jaudulį ir sužadėtuves.

 

Nuo tada daugelis įmonių pasirinko kurti programas ir sąsajas, kuriose buvo naudojamos AR funkcijos. Kai kurie iš jų yra „Pokemon Go“, „Snapchat“, „Google Translate“, „Žvaigždžių diagrama“, „Pepsi“ ir dar daug kitų, kad tik keli jų būtų. 

 

Bet viskas telpa kur kas daugiau, nei rodo. Iš tikrųjų išplėstoji realybė visai nėra naujovė. 

 

AR technologiją iš tikrųjų 60-aisiais sukūrė Mortonas Heiligas, tačiau nuo to laiko ji padarė didžiulius šuolius tobulėjimo klausimais.

 

Heiligo išradimas parodė didžiulį prietaisą, vadinamą „ sensorama“ , kuris yra vienas iš ankstyviausių žinomų multimodalinių technologijų pavyzdžių. „Sensorama“ galėjo rodyti stereoskopinius 3D vaizdus naudodamas plataus kampo vaizdą, pritaikė kūną, suteikė stereofoninį garsą, taip pat turėjo reikiamų priemonių vėjui ir aromatams sukelti filmo metu.

 

Šventoji Sensorama

 

Kurios yra paveiktos pramonės šakos

 

Kalbant statistiškai, elektroninė prekyba bus labiausiai paveikta pramonė. Įsivaizduokite, kad praktiškai išbandysite savo mėgstamiausio prekės ženklo batelius be šurmulio, kai tai darysite visą dieną, bėgdami iš vienos parduotuvės į kitą. Tokie prekės ženklai, kaip „Adidas“ ir „Converse“, jau išbandė šią technologiją ir pasiekė aukštesnį perskaičiavimo rodiklį, tačiau dar mažiau grąžos, kai klientai patenkino savo būtinybę ar smalsumą.

 

 

Naudodamiesi išplėstosios realybės apsipirkimu ir rinkodara, elektroninė prekyba yra ir galės gauti galingesnę klientų įžvalgą ir atsiliepimus. Apžvalgos, įvertinimai žvaigždutėmis, kiek kartų kažkas buvo išbandyta, socialinės akcijos, išbandymo trukmė ir daug daugiau informacijos bus prekių ženklų žinioje.

 

GAP ir aparatinės įrangos tinklas „Lowes“ jau naudoja išplėstąją realybę ir VPS (virtualią padėties nustatymo sistemą), kad atitiktų klientų poreikius ir viršytų jų lūkesčius. GAP pasirinko „nebereikia fizinio bandymo“, panašaus į „Adidas“ ir „Converse“. „Lowes“ pateikė šią ryškią „AR“ programos idėją savo pirkinių sąrašui, kur parduotuvėje realiuoju laiku galite gauti nuorodas, kad žinotumėte, kur galite rasti sąraše pažymėtą produktą. 

 

Skirtumas tarp AR ir VR

 

Išplėstinė ir virtuali realybė dažnai eina koja kojon. Neretai AR ar VR klaidina pradedantieji. Reikalas tas, kad tiek AR, tiek VR leidžia jums patirti skaičiavimus daugiau, nei galėtumėte padaryti dirbdami, žaisdami ar bendraudami su kompiuteriu. Jie abu atneša kompiuteriją į jūsų pasaulį arba perkelia į naują pasaulį, tačiau panašų į tikrąjį. 

 

Skirtingai nuo papildytos realybės, virtualioji realybė (VR) suteikia visiškai įtraukiančią patirtį pasaulyje, kuris yra sukurtas nuo nulio, mažai ir visai nesusijęs su realiuoju pasauliu. VR generuoja tikroviškus vaizdus, ​​garsus ir kitus pojūčius, tačiau vaizdų aplinka yra virtuali ir dirbtinė, sukurta kompiuteriu.

 

VR naudojimas dažniausiai apima žaidimus, tačiau taip pat gali būti svarbus pramogoms, tokioms kaip filmų, sporto žaidimų, laidų ar koncertų žiūrėjimas, sveikatos priežiūra, gamybos pramonė, švietimas, kariškiai ir net NASA pareigos.

 

Jei norime susieti su aukščiau pateiktu sąrašu, nėra didelio skirtumo tarp AR ir VR, kai kalbama ir apie atvejo aplinką. Tačiau, skirtingai nei VR, AR yra visiškai geografinis taškas, nepriklausomas nuo labai mažo vietos ar objekto.

 

Tarptautinė duomenų korporacija (IDC) prognozavo pasaulines išlaidas AR ir VR 2017 ir 2020 m. Jie apskaičiavo, kad papildytos realybės ir virtualios realybės rinka iki 2017 m. Pasieks 13,9 mlrd. USD, ty 130,5% daugiau nei 2016 m. Manoma, kad 2020 m. Išlaidos bus 143,3 mlrd. USD.

 

Greitai patikrinę paminėjimus internete ir socialinėje žiniasklaidoje, matome, kad AR ir VR tampa vis labiau tendencinga kalba. Jie gauna trauką. Nesvarbu, ar virtualios realybės žaidimai ar papildytos realybės programos populiarėja sparčiai, ar ne, „ BrandMentions“ parodė aiškius rezultatus, į kuriuos verta atsižvelgti.

 

Išplėstinė tikrovė „BrandMentions“

Virtuali tikrovė „BrandMentions“

 

Nors išplėstoji realybė veda minėjimo lenktynes, VR nėra per trumpas, nes jis atidžiai seka AR iš paskos. 

 

Kai Buzzsumo bendradarbiaudamas su „LinkedIn“, rašydamas rinkodaros tyrimą „Sėkmingiausio pasaulio turinio DNR“ , Steve’as Raysonas ir Jasonas Milleris paskelbė statistiką apie VR turimų akcijų skaičių internete ir tai yra nuostabu. Tai suteikia jums atsakymą į klausimą: „Kodėl man turėtų rūpėti AR?

 

VR akcijų skaičius internete

 

Rinkodara suvokia skaitmeninio peizažo pokyčius

 

Laikui bėgant prekės ženklai pradėjo suvokti, kad išplėstoji realybė turėtų sparčiai augti kaip atradimų ir komunikacijos kanalas. Taip padarė ir skaitmeninės rinkodaros bei paieškos rinkodaros specialistai.

 

Mobiliųjų įrenginių galia suaktyvinti turtingą informaciją realiuoju laiku privertė prekės ženklus tapti AR galingu rinkodaros įrankiu. Privalumai neabejotinai buvo gausūs ir siūlomi: sumaniai nukreipdami klientus į plytų ir akmens parduotuves, įspėdami juos apie pardavimą ir sukurdami priemones geresniems ir greitesniems realaus laiko įvertinimams ir apžvalgoms.

 

Išplėstinė realybė ir apsipirkimas dažnai sutampa. Pirkiniai iš išplėstinės realybės turi daug naudos. Keletas pavyzdžių jau buvo pateikti anksčiau. Bet tai dar ne viskas.

 

Išplėstinė realybė yra naudingas verslas. Klientai taip pat turi iš to daug naudos. AR programos taupo laiką, teikia išsamią informaciją, atveria akis, geriau tenkina kliento poreikius, sukuria įtraukimą ir pramogas. Kai bus galimybė, žmonės galės nuskaityti aplinką, ieškodami netoliese esančių restoranų ir nuolaidų, maksimaliai tiksliai matydami matomumą. 

 

 

Spausdinimo priemonės jau pradėjo aktyviai įtraukti AR į savo leidinius. Žurnalas „Esquire“ tai įrodė savo 2009 m. Numeryje, kai skaitytojai galėjo nuskaityti popieriaus viršelį ir suaktyvinti realybę su labai gyvu Robertu Downey jaunesniuoju.

 

Žurnalas „Esquire“  AR patirtis

 

Be abejo, tiek žurnalo, tiek Downey gerbėjai buvo išprotėję dėl šio rinkodaros žingsnio. 

 

 

Pepsi taip pat prisijungė prie šokio ir savo rinkodaros strategijose naudojo papildytos realybės technologiją. Jų AR reklaminių skydelių kampanija „YouTube“ surinko beveik 8 milijonus peržiūrų. „Pepsi“ sukūrė papildytos realybės patirtį tiems, kurie laukia autobusų pastogėje, kad galėtų patekti ten, kur reikia.

 

2. Kada ir kur prisijungia AR ir SEO

 

Paieškos sistemos palaiko vaizdinę paiešką ir naudos AR

 

Visose pagrindinėse paieškos sistemose, tokiose kaip „Google“, „Bing“ ir „Yahoo“, naudojamos pirminės paieškos rezultatų technikos. Taip rodomi ir reitinguojami tinklalapiai ir kitas turinys, pvz., Vaizdo įrašai ar vietiniai įrašai, atsižvelgiant į tai, ką tas konkretus paieškos variklis laiko labiausiai aktualiais vartotojams. Čia kalbama apie organinę paiešką, o ne mokamą paiešką (SEM).

 

Sprendžiant iš nuolatinio išplėstosios realybės augimo, nenuostabu, ar jūsų svetainės turinys bus greitai tikrinamas, indeksuojamas ir reitinguojamas aukščiau AR turiniui skirto turinio SERP, naudojant vaizdinę paiešką. Viskas, pradedant skaitmeniniu turiniu ir veikla, baigiant reklama neprisijungus, fizinės vietos, prekės ženklų ir produktų nuotraukos bei vaizdai kada nors bus ieškomi per AR. 

 

Natūralios paieškos specialistai į savo turinio rinkodaros strategijas turės įtraukti papildytos realybės technologiją. Bent jau taip elgtųsi perspektyvus SEO ir verslas. 

 

Prisiregistruokite gauti išskirtinius SEO patarimus ir atvejų tyrimus

Gaukite nemokamų SEO strategijų, kurias galite naudoti norėdami padidinti savo svetainės srautą ir padidinti konversijų skaičių.

 

Išplėstinė realybė yra naudinga prekių ženklams, kurie ieško ir kovoja, kad pirmiausia būtų tiek savo pramonėje, tiek SERP. 

 

Šiuo metu finansinės technologijos, dar žinomos kaip „FinTech“ ir „SEO“, siekia būti išmaniaisiais protingais vartotojais, nors pastarieji kažkaip atsilieka, nors turėtų būti atvirkščiai. 

 

Turinys sujungia taškus tarp AR ir SEO

 

Turinys vėl karalius. Turinys yra svarbiausias AR ir VR, kaip ir bet kurioje kitoje terpėje. Išplėstinės realybės turinys gali būti įvairių formų, pavyzdžiui, vaizdo įrašai, bendrinimas socialiniuose tinkluose, apžvalgos, 3D objektai, paprastai pasiekiami „viskas viename“ paieškos sistemos rezultatų puslapyje arba reklaminiai skelbimai.

 

Siekdami išsiskirti, turinio rinkodaros specialistai daug investuoja į vaizdinį turinį, pvz., Vaizdo įrašus, vaizdus ir infografiką. Tačiau atėjo laikas apsvarstyti AR technologiją turinio rinkodaros strategijoje. 

 

Geros papildytos realybės technologijos ir išmaniai optimizuotas turinys džiugins jūsų auditoriją ir padidins jūsų turinį SERP. Tokiu būdu skatinate savo klientus dalyvauti AR veikloje prisidedant prie turinio realiuoju laiku. Išplėstinė realybė yra ta, kai turinį teikia ne tik prekės ženklas, bet ir klientas, tiek internete, tiek neprisijungęs, o teigiamas turinys turbūt daro didžiausią jų visų poveikį. 

 

VR daugeliu atžvilgių yra panašus į AR. Taigi manome, kad daugelis VR statistikos ir analizės duomenų taip pat kalba apie AR. Klausdami vartotojų atsiliepimų, ką patobulinti VR , 55 proc. Teigė daugiau turinio, o 45 proc. – geresnės kokybės turinį.

 

VR, AR ir turinys

 

Poveikis AR turi SEO

 

Paminėjimai, apžvalgos, nuorodos, įvertinimai, visa tai nauja forma – tai yra tai, ką AR siūlo SEO pasauliui.

 

Atsižvelgiant į šios AR beprotybės naujumą ir ažiotažą, žmones natūraliai traukia prekės ženklai, kurie rizikuoja (ar turi galimybę) įtraukti AR į savo turinio rinkodaros strategiją. Štai kodėl AR skatina prekės ženklo žinomumą, už ką ir su kuo kovoja daugelis įmonių.

 

Išplėstinė realybė ugdo wow faktorių. Organinės paieškos profesionalams ji pateikia naują paiešką ir informaciją paruoštą ekosistemą.

 

AR paveiktos SEO agentūros gali gauti naudingų duomenų ir išsamios informacijos apie klientų elgseną, taip žinodamos, kaip paieškos sistemose pradėti vykdyti patrauklesnes ir sėkmingesnes rinkodaros strategijas.

 

Išplėstinė realybė neturėtų pakeisti esamų SEO pastangų, bet išplėsti auditoriją ir įtraukti jas tokiu mastu, kokio dar niekada nebuvo patyrę.

 

Kalbėdamas apie auditoriją, „Adobe“ neseniai paskelbė apklausą apie AR programos vartotojus, kad sužinotų, kiek yra gerbėjų. 

 

Mobilioji apklausa apie AR programos vartotojus

 

Skaičiai nuolat auga, todėl tai yra aiškus rodiklis to, kas sukelia žmonių dėmesį ir verčia juos eiti tuo skaitmeniniu keliu – naudokitės juo, kad nuvestumėte juos pas save – kaip tai reiškia vienas iš jūsų bendravimo ir turinio. 

3. Išplėstinė realybė ir vietinis SEO

 

Išplėstinė realybė sujungia skaitmeninį pasaulį su realiuoju. AR padidėjimas padidino vietos SEO pastangų svarbą, pvz., Geografinę vietą.  

 

„Pokemon Go“ yra AR pagrįsta žaidimų programa, paleista 2016 m. Liepos mėn., Ir veikia pagal vietovės nustatytas taisykles. „Pokemon Go“ yra vietovės žaidimas. 

 

„Pokemon Go“ pagal vietą pagrįstas žaidimas

 

Paieškos rinkodara ir SEO įgyja naudingų informacinių duomenų apie aplinką, pritaikydami savo klientų AR patirtį. Viskas, ką jie turi padaryti, tai pakelti telefonus, nuskaityti dalį pasaulio ir gauti optimizuotą informaciją, siūlančią viską, pradedant kavinėmis, tualetais, bankomatų žemėlapiais, muziejumi, baigiant darbo valandomis, nuolaidomis ir laisvomis darbo vietomis.

 

Kas yra vietinis SEO?

 

Vietinis SEO arba vietinė paieška yra viskas, egzistuojanti konkrečioje geografinėje vietovėje, kurios yra / galima ieškoti ir rasti internete. Žmonės dažniausiai taiko vietinę paiešką, kai siekia rasti konkrečią informaciją, arba nori atlikti operaciją neprisijungę (ir internete ieškoti bankomatų ar banko pranešimų). Vietinis SEO yra apie rinkodaros specialistų pastangas sukurti puikias priemones vartotojams rasti savo verslą ir bendrauti su savo prekės ženklu vietos lygiu.

 

Vietinis SEO yra SEO į kitą lygį. Vietinis SEO padeda įmonėms išsiskirti SERP ir geriau traukti. 

 

Kitaip tariant, vietinė paieška yra panaši į tai, kai geltonos spalvos puslapiuose ieškote neprisijungę prie tam tikros informacijos, tačiau ji atliekama internete. Pavyzdžiai: „Bankomatas Frankfurto centre“, „Avenida da Boavista prekybos centras“. 

 

Technologijos, įrenginiai ir tokios sąvokos kaip vietos nustatymas, geografinis taikymas, geografinės tvoros ir švyturiai yra dideli vardai vietinėje paieškoje ir SEO.

 

Vietinės paieškos reitingavimo veiksniai

Kalbant apie vietinį SEO, viskas, kas susiję su išsamia vieta, turi būti atnaujinta ir tiksli – kitaip AR naudotojo patirtis gali sumažėti. 

 

Vietinis SEO labai naudojasi viskuo, kas sukurta vartotojams vietos lygiu ir yra prieinama vietoje. Jis gali ir veiks tik su esama aplinka, objektais, vartotojo atsiliepimų įvestimis ir verslo informacija. Nieko daugiau, nieko mažiau, nori jums tai ar ne.

 

Yra keletas vietinių paieškos veiksnių, kurie labai veikia jūsų padėtį SERP. Išplėstinės realybės programos jas naudos iki gyvos galvos, todėl nepamirškite, kad jos svarbios ir dabartiui, ir ateičiai.

 

1. „  Google“ mano verslo sąrašai : AR aplinkoje, tarkim, naudodamiesi savo telefonu ar nešiojamuoju įrenginiu galite nuskaityti pastatą ar netoliese esančią teritoriją ir gauti informacijos apie tam tikrą verslą, vaizdus ir visus, įvertinimus bei apžvalgas, taip pat konkurentų sąrašus. netoliese esančių įmonių. Tai yra ir patrauklu, ir įtraukianti, ir auditoriją tai neabejotinai trauks. Štai kodėl jūs turite nuolat atnaujinti ir išsamią verslo informaciją, kad patenkintumėte savo klientų poreikius ir smalsumą.

 

2.  Citatos : tai vietiniai jūsų prekės ženklo pavadinimo, adreso ar bet kokios kitos susijusios informacijos, svarbios išplėstinei tikrovei, pavyzdžiai, atsižvelgiant į trečiųjų šalių svetaines, žinomas kaip citatų šaltiniai. „Yelp“ yra viena tokių trečiųjų šalių citavimo platformų, kuria dažnai naudojasi žmonės iš San Francisko, Niujorko, LA, Čikagos ir daugelio kitų. „Yelp“ ragina žmones pasidalinti savo patirtimi ir pateikti atsiliepimus apie įvairias įmones, tokias kaip restoranai, parduotuvės, klubai, sporto centrai, grožio salonai, namų paslaugos ir daug daugiau. 

 

„Yelp“

 

3. Atsiliepimai : jie yra didelė vietinio SEO dalis, taip pat skirta vietovės AR programoms. Jie yra vartotojo sukurti, taigi 100% autentiški ir natūralūs. Naudodamiesi „AR“ programomis, vartotojai realiuoju laiku gaus atsiliepimus apie restoranus, parduotuves ir bet kokius kitus pastatus, ant kurių jie svyruos su savo įrenginiu.

 

Peržiūros sistema yra sustiprinta naudojant AR technologiją. Dabar įmonės turėtų labiau nei bet kada padidinti teigiamą atsiliepimą, kad padidintų ir užtikrintų pardavimą.

 

Atsiliepimai gali daryti įtaką pėsčiųjų srautui į jūsų vietinį verslą. Tačiau prekės ženklai visais tikslais pirmiausia turėtų teikti nepriekaištingas paslaugas ir produktų patirtį klientams, ir tik po to pasklis geras žodis.

 

Be to, šis išplėstinis atsiliepimų posūkis galėtų padidinti verslo savininkų supratimą apie neigiamų klientų skundų valdymo sistemos įgyvendinimą ar patobulinimą, nes visų rūšių apžvalgos pateikiamos realiuoju laiku ir gali pakenkti jų reputacijai.

 

4. Geografinis taikymas . Panašiai kaip tarptinkliniai pranešimai, veikiantys pagal geografinės lokalizacijos principą, įsivaizduokite, kaip gauti AR pranešimų pranešimus, kai esate prisijungę ir žiūrite gatvę naudodamiesi nešiojamu įrenginiu, ir būsite informuoti apie netoliese esančias nuolaidas, bendradarbiaujančius prekės ženklus su tuo, kuriame esate šiuo metu. ir jų paslaugos. Viskas įtraukiant teatro ar judesio patirtį.

 

Tačiau taikymas pagal vietovę ne visada reiškia geografinę lokalizaciją. Jis taip pat gali būti įdiegtas naudojant žymekliu pagrįstą AR tipą, kai objektai atgyja, persijungiant nuo kliento neprisijungus prie interneto prie interneto. Arba juos persipinant.

 

Vietinis SEO, vietinis AR ir turinys

 

Vietinis AR vertina virtualias komentavimo patirtis, kurias sukelia vartotojo vietos nustatymas naudojant AR programą savo įrenginiuose. 

 

Vietiniam AR reikia turinio, pažymėto geografiniu ženklu, o tai jau priklauso „Google“, jei galvojame apie „Street View“ vaizdus ir jų įspūdingą vietų duomenų bazę („Google“ mano verslo sąrašai yra vienas iš jų, taip!). Taigi, vietinės duomenų įmonės jau bus vienas žingsnis į priekį, nes suteiks vietinėms AR programoms reikalingą informaciją. Geras pavyzdys yra „ Yext“ – platforma, įtraukianti įmones į žemėlapį su atitinkama išsamia informacija ir informacija, tokia kaip kontaktinė informacija, įrašai, apžvalgos, analitika ir kt.

 

„Yext“ ekrano kopija

 

„Google Earth“  taip pat yra didžiulė vietų duomenų bazė, kurioje yra viskas, pradedant palydoviniais vaizdais, žemėlapiais, reljefu, 3D pastatais ir baigiant reljefu vandenynuose bei galaktikose kosminėje erdvėje. Išplėstinė realybė neabejotinai panaudos šiuos duomenis. Žmonės tai jau daro ir daug kartų šie duomenys keičia gyvenimą. Tinkamas pavyzdys yra Saroo paieškos namuose, kur jam pavyko rasti seniai prarastą šeimą ir gimimo vietą.

 

Kaip SEO yra naudingas kylant AR?

 

Padidintos realybės pagalba SEO geriau patenkins klientų poreikius ir padės jiems priimti sprendimus dėl bet kokio kito lygio. AR gali suteikti geresnę vartotojo patirtį ir suteikti daugiau informacijos gausių paslaugų. Kaip ir čia, su žymekliais pagrįsta AR programa, skirta nuskaityti automobilius ir rasti reikalingą informaciją bei specifikacijas prieš perkant.

 

 

 

 

Gerindami klientų patirtį, klientai greičiau ras reikiamą informaciją, lengviau priims sprendimus ir greičiau atliks operacijas. Žaidžiant pagal AR taisykles, vietinė paieška gauna išvaizdą. Iš pradžių apsipirkimas neprisijungus gali virsti įtikinamais užsiėmimais internete.

Ką sako ekspertai apie išplėstąją realybę ir SEO

 

Blipparas, vienas iš didžiausių AR pramonės dalyvių, teigė, kad išplėstoji realybė skatina vartotojų įsitraukimą, todėl prailginamas pristabdymo laikas.

 

Papildytos realybės platforma 2015 m. Surinko 45 milijonus dolerių, suteikdama jai didžiulę paskatą pakelti AR į kitą lygį.

 

Ori Inbaras, „VR Venture“ specializuojamos rizikos bendrovės „Super Ventures“ įkūrėjas, sakė: „Papildyta realybė yra kitas mobilusis kompiuteris, kita OS, kita socialinė platforma. Išmanusis telefonas mirė; ji to dar nežino “.

 

Timas Cookas, „Apple“ generalinis direktorius, mano , kad AR yra didžiulė galimybė skaitmeniniame pasaulyje: „Aš tai vertinu kaip didelę idėją, pavyzdžiui, išmanųjį telefoną. Išmanusis telefonas skirtas visiems. Mes neturime galvoti, kad „iPhone“ yra susijęs su tam tikra demografine, šalies ar vertikalia rinka; tai visiems “.

 

Žymūs subjektai daug investuoja į AR tyrimus ir plėtrą. Nors „Google Glass“ startas buvo klaidingas, „Tango“ laiko visus tūzus ir neatrodo, kad jie šiek tiek pasikeistų. „Facebook“ kuria AR ir VR akinius, „Snapchat“ laimi su „Spectacles“ – žaismingais akiniais, fiksuojančiais vaizdo įrašus, kuriais galima dalytis per „Snapchat“, „Apple“ ketina įtraukti AR į išmaniuosius telefonus. Dauguma jų investuoja į daugelį AR ir VR programų ir įrankių.

„Google“ ir išplėstoji realybė

 

„Google AR“ veikla ir pripažinimas visame pasaulyje

 

„Google“ vaidina svarbų vaidmenį kuriant AR ir VR. „Google“ savo tinklaraštyje pažymėjo, kad „mes investuojame į pagrindines technologijas, kurios įgalina VR ir AR, ir į platformas, kurios jas daro prieinamas daugiau žmonių“.

 

„Google“ yra aktyvi AR verslo žaidėja ir daro didelius žingsnius AR vykdydama tokius projektus kaip „Tango“, VPS ir „Google Lens“. Jiems tenka daug rizikuoti. Patikrinkite toliau pateiktą vaizdo įrašą, kad geriau suprastumėte, kas yra „Google“, AR ir paieška.

 

 

Akivaizdu, kad „Google“ investuoja ir laiką, ir pinigus į šią naują skaitmeninę technologiją, ir daugelis gali susimąstyti, kodėl. „Google I / O ’17“ „Clay Bavor“, „Google“ virtualiosios realybės viceprezidentas, norėjo tai aiškiai pasakyti ir savo AR veiklą įtraukti į šiek tiek konteksto. 

 

 

Greitoje paieškoje „Google apie AR“ rezultatai buvo gana prasmingi. Didelis paieškos gigantas toli gražu nėra linkęs į AR.

 

„Google“ apie AR

 

Akivaizdu, kad, atsižvelgiant į tokią turtingą AR ir VR veiklą, „Google“ netgi buvo apdovanota už mokslinius tyrimus ir plėtrą, ypač 2016 ir 2017 m. 1 vieta už fotografijos atminties vystymą.

 

„Google 2016“ 3-asis prizas už AR

„Google 2017“ 1-asis prizas už AR

 

„Google Glass“: būti ar nebūti – tai klausimas

 

Pirmą žingsnį AR arenoje „Google“ padarė 2013 m., Kai pristatė specialų į akinius panašų įrenginį „Google Glass“, kuriame buvo naudojamos AR perdangos, kad vartotojas būtų informuojamas apie įvairius dalykus (kuriuos vėliau išplėsiu). Galiausiai ji nutraukė gamybą 2015 m., Todėl kai kurie tai vadina netikra pradžia. Tačiau idėja išliko naudojant naują įtaisą „Google Enterprise Edition“, panašų į pirmąjį leidimą, tačiau nukreiptą į specialią nišą – darbo aplinką.

 

 

Atsižvelgiant į tai, kad daugumoje SEO pastangų „Google“ yra pagrindinis tikslas, svarbu pamatyti, kaip ir kiek „Google“ palaiko ir bendradarbiauja su AR evoliucija ir plėtra. Norime to ar ne, mes, rinkodaros specialistai, turime žaisti pagal „Google“ taisykles. Taigi geriau žengti žingsnį į priekį žaidime ir būti pasirengusiam bei informuotam apie AR bumą.

 

Grįžtant prie mūsų avių, 2013 m. „Google“ išleido pirmąjį „Google Glass“ leidimą, pavadintą „Explorer Edition“. Tai nebuvo galutinis produktas ar vartotojo versija, bet tą, kurį galėjo išbandyti vartotojai, iš kurių buvo galima gauti atsiliepimų. Grįžtamasis ryšys būtų dar padėjęs kurti „Google Glass“ programinę įrangą, formą ir visą.

 

Iš pradžių „Explorer“ leidime buvo 7 funkcijos:

  1.  Fotografuoti;
  2. Įrašyti vaizdo įrašą;
  3. Gauti nuorodas;
  4. Siųsti žinutę; 
  5. Paskambink kam nors;
  6. „Google+ Hangout“;
  7. „Google“.

 

Tuo metu sąrašas dalykų, kuriuos ji galėjo padaryti, buvo gana ribotas, tačiau jis buvo skirtas perspektyviam paradigmos įrankiui (kažkas panašaus į „Android“ telefoną be programų, jūsų veide).

 

Nors nuotraukos, vaizdo įrašai, navigacija (ėjimas pėsčiomis, vairavimas, važiavimas dviračiu), skambutis, pranešimas ir „Google“ paieška buvo nuostabūs dalykai, kuriuos galima žaisti naudojant „Explorer Edition“, reikėjo dar daugiau. Štai kodėl susikūrė „Google Glass Explorer“ kūrėjų bendruomenė, kuri visi norėjo toliau kurti ir kurti naujas šio įrenginio programas ir funkcijas.

 

Kita vertus, atrodo, kad „Google Glass Enterprise Edition“ turi didesnę sėkmę ir kad šansai bus jai palankūs. Skirta darbo aplinkai, o ne nuolatiniam vartotojui, ji skirta įmonėms, turinčioms praktinių darbuotojų ir patirties .

 

Tango laimi šokių aikštelę

 

Paprasčiau tariant, „Tango“ yra „Google“ išplėstosios realybės platforma. „Tango“ technologija yra AR nuskaitymas ir turi tris funkcijas: judesio sekimą, gylio suvokimą ir srities mokymąsi. „Google“ „Tango“ skirta AR, o „Daydream“ – VR. Tuo pasirūpino „Google“. 

 

„Tango“ buvo naudojamas ir AR, ir VR, tačiau pirmiausia tai yra pagrindinė „Visual Positioning Service“ (VPS), „Expeditions AR“ ir kitų AR įrenginių technologija.

 

2017 m. Pažadėjo „Google“ ekspertai – žadama, kad naujoji AR programa bus išleista šį rudenį. Ji naudoja „Google“ „Tango“ technologiją, kad atvaizduotų fizinį interjerą (tarkime, klasę) ir patalpintų 3D objektus AR. 

 

„Expeditions AR“ buvo pristatyta į specialią „Google“ palaikomą edukacinę programą, vadinamą „Pioneer“ programa, kur AR pamokos Amerikos studentams vedamos klasėse.

 

 

Vis dėlto sklando gandai, kad „Tango“ netrukus bus ar bus paliktas, nes „Apple ARKit“ įsigalėjo tiek paskelbtoje produkto koncepcijoje, tiek numatomoje gerbėjų bazėje. Kai kurie sako,  kad „Google“ „Tango“ yra apie ateitį, o „Apple“ ARKit – apie dabartį “, tačiau geriau leisti, kad laikas ir skaičiai pasakotų pasaką.

 

Virtuali padėties nustatymo tarnyba (VPS)

 

Šiais metais „Google“ I / O konferencija pasidalijo svarbia AR naujiena. „Tango“ gauna naują vizualinės padėties nustatymo paslaugą (VPS), kuri veikia kaip geriau veikianti, labai tiksli GPS forma. 

 

VPS, vadinamas nauju GPS, ima vadeles iš ten, kur sustojo GPS. Tai padeda prietaisams greitai ir tiksliai suprasti jų vietą patalpose. GPS nukreips jus į vietą, tačiau VPS gali jus nuvesti į konkretų daiktą iš parduotuvės ar vietos, būtent atlikti namuose.

 

„Blippar“ lokalizuota AR technologija kuria naują VPS prototipą, vadinamą UVPS, tai yra miesto vizualinės padėties nustatymo sistema.

 

 

 

 

Nepamirškite apie „Google Lens“ ir atnaujinkite, kad padėtumėte „ Google“ naudoti AR savo vaizdinės paieškos tikslais.

 

„Google“ palaikomi AR įrenginiai

 

„Google“ parėmė dviejų mobiliųjų telefonų modelių, kurie apskritai palaiko „Tango“ ir AR, pristatymą, būtent bendradarbiavimą su „Asus“ ir „Lenovo“ prekės ženklais.

 

„Asus ZenFone AR“ yra antras išleistas telefonas, tinkantis tiek „Tango“, tiek „Daydream“, suteikiantis jam sėkmę prieš pirmtaką. Pavyzdžiu, ką galite su juo padaryti, „ZenFone“ leidžia nuskaityti 3D namų žemėlapį ir, įsigydami baldų, galite nuskaityti tą daiktą ir įdėti į savo namus, kad įsitikintumėte, ar jis tinka ir tinka. Vienaip ar kitaip „ZenFone“ jus hipnotizuoja tuo, ką gali.

 

https://www.youtube.com/watch?v=HF5KU64JRxc&feature=youtu.be

„Facebook“ ir išplėstoji realybė

 

Šiais metais „F8“ kūrėjų konferencijoje „Facebook“ paskelbė, kad jie planuoja paleisti naują platformą, skirtą programuotojams kurti AR programas be pagrindinės „Facebook“ paslaugos. Jį gali naudoti ribotas kūrėjų skaičius, o dabar jis veikia beta režimu. Kol kas nėra jokios datos, kada produktas bus išleistas.

 

Socialinių tinklų milžinė lažinasi už savo AR strategiją, būdama tikra, kad ji sužibės jau perpildytoje AR rinkoje. Markas Zuckerbergas sako, kad „Facebook“ padės žmonėms priprasti prie AR pirmiausia per telefonus, o paskui ir per kitus įrenginius.

 

„Facebook“ yra žinomas dėl to, kad atliko tyrimus VR ir sukūrė „Oculus Rift VR“ laisvų rankų įrangą, bet ne taip žinomas dėl AR. Vis dėlto SERP, rodomi ieškant apie „Facebook“ ir AR, yra reikšmingi ir stebinantys.

 

„Facebook“ apie AR

 

Nors dauguma kitų didelių technologijų žaidėjų naudoja AR, kad statinius objektus paverstų tiesiogine 3D patirtimi, „Facebook“ lažintųsi pinigų, kad klientams reikia kažko asmeniškesnio, todėl suteikia išmaniojo telefono kamerą ir paverčia žmones veidais AR patirties sukėlėju.

 

„Facebook“ valdomos programos – „Facebook“, „Messenger“, „WhatsApp“ ir „Instagram“ – visos atitiks naujas fotoaparato galimybes, kalbant apie AR. Trumpai tariant, „Facebook“ paliko mums du dalykus: fotoaparatas yra viskas, ir jie pasirengę padaryti AR didžiulį.

 

Ir „Facebook“ tiesiogine prasme stato savo pinigus už AR kartu su VR, daug investuodami į šią vaikų žvaigždžių technologiją.

 

„Facebook“ investicija į AR

 

Kas yra AR „Facebook“?

 

AR yra „Facebook“ – socialinės komunikacijos, socialinės programinės įrangos, padedančios žmonėms kurti savo santykius internete, veiksnys.

 

AR taip pat galėtų padėti „ Facebook“ išvengti netinkamų vaizdo įrašų paskelbimo platformoje ir nebepriklausyti tik nuo žmonių. Didžiojoje 2017 m. Kūrėjų konferencijoje „Facebook“ paskelbė, kad jie planuoja stebėti smurtą platformoje ir greičiausiai šiam tikslui naudos ir AR.

 

Kaip „Facebook“ planuoja atnešti naujoves AR

 

„Facebook“ platforma, skirta AR kūrėjams ir projektams, yra panaši į „Google“ projektą „Tango“, tik kad jie nieko neminėjo apie 3D judesio stebėjimo įrenginius ar gylio jutiklį, kuriuos reikia įdiegti „Android“ palaikomuose telefonuose. Jie tiesiog pareiškė ketinantys išmaniojo telefono kamerą paversti „AR“ pilno kamino įrenginiu, be jokio triukšmo kuriant pritaikytą techninę įrangą ar telefonus savo naujajai platformai.

 

Be to, „Facebook“ mano, kad papildytos realybės akinių populiarumas turi išblėsti anksčiau nei tikėtasi.

 

„Facebook“ AR 2017 m

„Snapchatas“ ir „išplėstoji realybė“

 

Be abejo, visi yra susipažinę su anotuojamais fotoaparato efektais, kuriuos „Snapchat“ naudoja savo programoje. Iš esmės papildytos realybės efektai, kuriuos jie naudoja žmonių veiduose ir aplinkoje, reiškia daugiau nei 50% žmonių, susijusių su „Snapchat“, kai kas nors ištaria prekės ženklo pavadinimą.

 

„Snapchat“ apie AR

 

Be to, jie sėkmingai išleido specialius „Oculus“ AR akinius 2016 m., Ir žmonės iš jo išprotėjo. 

 

2017 m. Balandžio mėn. „Snapchat“ atnaujino ir pridėjo pasaulio objektyvus, kad būtų galima dar labiau pereiti į išplėstąją realybę. Jo AR galimybės gali pridėti 3D animuotus objektus prie jūsų „Snapchat“ pranešimų. 

 

„Apple“ ir „Augmented Reality“

 

Kaip paprastai, „Apple“ ateina vėlai, tačiau pavagia pasirodymą atnaujindamas ir pergudraudamas viską, ką jau padarė jų konkurentai. Taigi „Apple“ yra pasirengusi aplenkti „Facebook“ savo AR planuose, siūlydama patrauklesnę ir patogesnę galimybę AR kūrėjams padaryti savo programas prieinamas auditorijai.

 

„Apple“ ketina sutriuškinti konkurenciją su visiškai nauja atpalaiduojančia AR vizija. „Apple“ pranašumas mūšyje yra paprastas ir aiškus: nors „Google Tango“ reikalinga speciali aparatinė įranga, „ARKit“ reikalauja, kad kūrėjai ir vartotojai turėtų tik naujausią „iOS“ įrenginį. 

 

„Facebook“, „Apple“ ir „Google“ iš viso AR

 

Technikai mėgsta sakyti, kad nors „Facebook“ yra galingiausia programa pasaulyje, ji vis tiek yra tik „Apple“ operacinės sistemos programa. Gana nemalonu, ar ne?

 

Kitame minčių ruože Timas Cookas suprato, kad jis teikia pirmenybę AR, o ne VR, ir mano, kad pirmasis yra komerciškai perspektyvesnis, nes žmonės vis tiek gali bendrauti ir būti šalia kitų, o ne VR, kur jūsų veidas apgaubtas ir pasineriate į visiškai naują pasaulį ir pamirštate tikrąjį. 

 

„ARToolKit“ yra „Apple“ suprojektuota vieta, kur AR advokatai kuria, renka ir saugo AR programas. 

 

Viską sakant, AR užtruks ilgiau, kol klestės iki galo. Tam reikia laiko, pinigų, daug kantrybės ir įgūdžių. 

 

Be to, AR ateina su didelėmis gamybos sąnaudomis, todėl kol kas nedaug prekių ženklų naudoja šią technologiją savo rinkodaros strategijose. Tačiau verslas sunkiai dirba ir skelbia darbo sąrašus AR besivystančiose pozicijose , kad išsipildytų realybės svajonė išsipildytų. 

Ką SEO pramonė turėtų daryti toliau

 

AR dabartinė būsena ir tolesni veiksmai ateityje

 

Išplėstinė realybė leidžia skaitmeninę medžiagą uždėti ant bet kurio fizinio objekto. Kad mes žinome. Bet kaip su tuo, ko dar nežinome?

 

Šiandien AR programos gali atlikti šiuos veiksmus: žaisti ir žaisti (3D žaidimai, kuriuos sukelia nuskaityti objektai), žiniasklaida / reklama (spauda, ​​televizija ir produktų pakuotės), mokomosios (švietimas, mėlynųjų apykaklių pramonė, vaistai). 

 

Norėdami išvardyti tik keletą faktų apie išplėstąją realybę ir dabartinę jos būseną, pateikiame keletą detalių, tokių kaip išleistų programų, įrenginių ir investicijų į AR skaičius.

 

Dabartinis AR statusas

 

AR prietaisai dar nepatinka didelei vartotojų masei, tačiau daugiau namų jie randa darbo pramonės aplinkoje.

 

Be jau minėtų AR funkcijų, būsimos šios naujos technologijos programos taip pat apims vaizdinę paiešką, naršymą ir atradimą, socialinius tinklus.

 

Netrukus šis komentuojamas pasaulis žengs kartu su SEO rinkodara dar nematytu būdu: drąsios novatoriškos akcijos, šviežios įeinančios rinkodaros kampanijos ir dėmesio verta atnaujinta vartotojo patirtis bus maža AR pasaulio tema.

 

Veiksmo laikas ir sąmoningi žingsniai

 

Išplėstoji realybė, dar žinoma paieška anotuotame pasaulyje, jūsų nelauks. 

 

AR kraštovaizdis rodo, kad tampa pagrindiniu, todėl svarbu kuo greičiau prisijungti prie šokių, jei norite išlaikyti savo verslą atnaujintą ir patrauklų, nes rinkodaros pasaulis susiduria su kita didžiule permaina.

 

Nors jūsų verslas yra nedidelis, turite būti pasirengę AR bumui; kai tai tampa madinga ir nepakeičiama, rizikuojate nusileisti rinkodaros strategijai ir likti už nugaros. Būkite pasirengę.

 

Virtualių vaizdų, skirtų jūsų prekės ženklui, perdėkite realiame pasaulyje, kuriame dalijatės ir kuriame gyvenate tiek jūs, tiek jūsų klientai. Siekite tapti šios technologijos lyderiu. 

 

„Tada ką turėčiau daryti?“, Gali kas nors paklausti. Mes tikime, kad pirmas žingsnis yra būti įdomus – atsisiųskite AR programas, išbandykite jas, pažiūrėkite, kas veikia, o kas ne, ir supraskite, kaip įmonėms reikia bendrauti su auditorija per išplėstąją realybę. Be to, būkite nuolat informuotas apie AR pramonės plėtrą. 

 

Tada turėtumėte gilintis ir analitiškiau.

 

Atkreipkite dėmesį į savo citavimo profilį. Vietos citatos yra pagrindinis paieškos sistemų reitingavimo veiksnys. Kuo turtingesnis, tuo geriau. Jis bus rodomas apžvalgos svetainėse, taigi ir SERP, pateikiant žmonių užklausas. Šios svetainės vaidina svarbų vaidmenį „Google“ rezultatuose, taigi ir natūralioje paieškoje. Įvesdami užklausas, yra daugiau galimybių, kad jūsų verslą ras jūsų tikslinė auditorija.

 

Apžvalgos šiais laikais tampa vis populiaresnės ir, būdamos vartotojų sukurtu SEO, jos puikiai tinka AR kraštovaizdžiui. Išplėstinė realybė vis augs, todėl augs ir apžvalgų įtaka. Įsivaizduokite naują žvaigždžių įvertinimą, kurį palieka klientas, pavalgęs tame pačiame restorane, kaip ir jūs, pasirodęs ekrane ir informuodamas jus apie restorano paslaugas. Ar tai nebūtų naudinga?

 

Patikrinkite, ar turite „ Google“ mano verslo įrašų , tada įsitikinkite, kad pateikiate gausybę geros kokybės nuotraukų ir atnaujintos verslo bei kontaktinės informacijos. Tai dažniausiai yra informacijos taškas. Tai palaiko „Google“, didžiulė AR evoliucijos šalininkė; todėl saugokite savo vietą ir pateikite aktualią ir atnaujintą prekės ženklo informaciją, pvz., adresus, darbo valandas, telefono numerius, verslo atnaujinimus ir vaizdus.

 

Vieta, nes AR pažodžiui priklauso nuo realaus pasaulio vietos, priešingai nei jos sesuo dvynė – virtuali realybė. Panašiai kaip tarptinkliniai tekstiniai pranešimai, kuriuos gaunate atvykdami į kitą šalį, AR siekia auditoriją informuoti apie artimus sandorius ir įmones su iššokančiaisiais pranešimais, suprojektuotais realiame pasaulyje ir matomus naudojant AR palaikomą įrenginį.

 

Jei jau naudojatės išplėstosios realybės technologija, atlikite šiuos veiksmus:

  1. Planuokite nuolatinius atnaujinimus, kad AR patirtis būtų šviežia ir aktuali;
  2. Naudokite socialinę žiniasklaidą, kad padidintumėte žinomumą apie savo prekės ženklą naudodami AR;
  3. Kurkite patrauklias AR kampanijas, tinkamas jūsų prekės ženklo šalininkams;
  4. Patobulinkite savo auditorijos vartotojo patirtį pridėdami AR prie spausdintos literatūros, tokios kaip vizitinės kortelės, reklaminės antraštės, brošiūros ir lankstinukai.

 

AR programų kūrimas ir įgyvendinimas jūsų SEO rinkodaros strategijoje reiškia ne tik linksmybes. Žinoma, ten galite rasti daug pagalbos įrankių ir programų. Pavyzdžiui, galite patikrinti lankstinukus ar brošiūrų šablonus internete. Vis dėlto pirmiausia turėtumėte pradėti nuo aiškios idėjos, kaip jūsų vartotojai naudos iš tokios technologijos kaip AR. Jūsų verslas taip pat turėtų patikrinti atvirą komandos mąstyseną savo darbų ir privalomų dalykų sąraše. Jei norite sėkmingai naudotis AR, jums reikia nepriekaištingo kompiuterių mokslininkų, dizainerių, kūrėjų ir rinkodaros specialistų bendradarbiavimo. Strategija integruoti šią naują technologiją į CDJ nėra lengva užduotis, žinote …

 

Prisiregistruokite gauti išskirtinius SEO patarimus ir atvejų tyrimus

Gaukite nemokamų SEO strategijų, kurias galite naudoti norėdami padidinti savo svetainės srautą ir padidinti konversijų skaičių.

 

Kas dabar?

 

„Pokemon Go“ įrodė pasauliui, kad ne tik VR yra orientuota į žaidimus, bet ir AR gali atlikti šį darbą. Tai, kad ne tik VR gali būti įdomus ir patrauklus, bet ir AR.

 

Viskas juda ir juda teisinga linkme. „  StoryTelling“ aukščiausiojo lygio susitikimo ir bendruomenės ateitis suburia profesionalus , rinkodaros specialistus ir talentus, kad aptartų pasakojimo dabartį ir ateitį pasaulyje, perpildytame skaitmeninių išradimų ir kadaise SF dabar įmanomų technologijų. Dar kartą turinys yra karalius. Žmonės ir technologijos visada brangins savo galią ir neabejotiną visžalio statusą. Mūsų sąveika su turiniu ir istorijomis per amžius nepakito.

 

 

Žmonės nori būti istorijos ir pranešimo dalimi, o išplėstoji realybė suteikia jiems šį norą.

 

Taigi, ar žmonės tikrai ketina pirkti šią idėją? Ar jie visą dieną naudos AR programas ir laikys ekranus prieš akis? Tikriausiai ne, net ne skaitmeniniai čiabuviai. Tai turėtų padaryti viską lengviau, smagiau, patogiau ir neatnešti naštos pliuso. Štai kodėl AR nuolat keičiasi ir tobulėja; technologijų gigantai nori, kad tai būtų kažkas, kas yra pyrago gabalėlis ir kasdieninė būtinybė bei džiaugsmas. Ir greičiausiai jiems tai pasiseks.

Published

Leave a comment

Your email address will not be published.