Google plius seo

„Google +“? Ar ir jūs apie tai pamiršote? Nors atrodo, kad daugelis iš jūsų per pastaruosius kelerius metus nepaisė „Google +“, jis ten buvo. Bet dabar, kaip patvirtina naujausios žinios, sužinojome, kad ji bus uždaryta, kai bus atskleista vartotojo informacija. Vieniems nėra šoko girdėti, kad jis bus užrakintas, o kitiems – liūdna žinia.

 

Apskritai naujienos gali paliesti daugybę verslo savininkų. Anksčiau savo tinklaraštyje daug kartų kalbėjome apie socialinių signalų poveikį jūsų svetainei. Dabar atėjo laikas pamatyti, kas iš tikrųjų įvyko ir kas bus toliau.

 

„Google _ + _ Is_Shutting_Down_Is_Your_Business_Affected“

 

Visą šurmulį paskatino žinia, sakant, kad nutekėjus vartotojo duomenims „Google +“ bus uždaryta. Šaltinių teigimu, nuo 2015 m. Iki 2018 m. Kovo mėn. „Google“ nutekino privačią informaciją trečiųjų šalių programų kūrėjams. „Google“ nepranešė apie saugumo pažeidimą, kurį jie turėjo 2018 m. Kovo mėn.

 

Problema yra dar rimtesnė, jei prisiminsime panašią situaciją, įvykusią šių metų pradžioje, kai „Facebook“ pripažino, kad D. Trumpo kampanijai darbą atlikusi Didžiosios Britanijos tyrimų organizacija „Cambridge Analytica“ neadekvačiai gavo prieigą prie asmeninės informacijos iki 87 milijonas „Facebook“ vartotojų.

 

  1. Kaip „Google“ pareigūnai elgiasi su naujienomis
  2. Ar „Google +“ uždarymas paveiks jūsų verslą?
  3. Kas bus toliau jūsų socialinės žiniasklaidos strategijoje

1. Kaip „Google“ pareigūnai traktavo naujienas

Sprendimas tylėti atkreipė kibernetinio saugumo bendruomenės dėmesį, nes Kalifornijos ir Europos įstatymai sako, kad įmonė turi atskleisti saugumo epizodą.

 

Kita vertus, „Google“ nutylėjimas buvo priimtas, nes tai netrukdė bendrovės „Privatumo ir duomenų apsaugos tarnybai“ ir nebuvo teisėta apie tai pranešti. Milžinas savo tinklaraščio įraše paminėjo, kad niekas negavo prieigos prie vartotojo informacijos.

 

Neradome jokių įrodymų, kad kuris nors kūrėjas žinojo apie šią klaidą ar piktnaudžiavo API, taip pat neradome įrodymų, kad bet kokie profilio duomenys buvo naudojami netinkamai.
„Google“ logotipas „GOOGLE“

 

Kitų įmonių pateiktos programos turėjo prieigą prie profilio laukų, kurie buvo bendrinami su vartotoju, bet nebuvo pažymėti kaip vieši. „Google“ pareigūnai teigė, kad:

 

Šie duomenys ribojami statiniais neprivalomais „Google+“ profilio laukais, įskaitant vardą, el. Pašto adresą, užsiėmimą, lytį ir amžių. Jame nėra jokių kitų duomenų, kuriuos galbūt paskelbėte ar esate prisijungę prie „Google+“ ar bet kurios kitos paslaugos, pvz., „Google+“ įrašai, pranešimai, „Google“ paskyros duomenys, telefono numeriai ar „G Suite“ turinys.
„Google“ logotipas „GOOGLE“

 

Taigi programos neturėjo prieigos prie telefono numerių, pranešimų, „Google Plus“ įrašų ar duomenų iš kitų „Google“ paskyrų. Jie nerado jokių įrodymų, kad išoriniai kūrėjai nustatė pažeidimą ir problema buvo išspręsta kovo mėnesį.

 

Įdomiausia šioje situacijoje yra tai, kad „Google” aukščiausio lygio vadovai sustojo komandiravimo Google prieš + iki 3 metų, 2015 m Kuris yra rūšies keista, nes Wall Street Journal „ataskaitoje parodė” Google „atskleidė vartotojo duomenis apie tos dienos, kaip minėta anksčiau.

 

Larry Page , „Google“ įkūrėjų, paskutinį įrašą paskelbė 2015 m. Rugpjūčio 21 d., Kaip matote kitoje ekrano kopijoje. Panašu, kad jis seniai atsisakė „Google +“.

 

Larry Page „Google plus“

 

Nuo 2011 m. Birželio 30 d. Larry savo „Google plus“ paskyroje paskelbė 147 kartus. Ir tai tiek mažai! Jei atsižvelgtumėte į tai, kad iki 2015 m. (Kai buvo paskelbtas paskutinis įrašas) jis turėjo 147 įrašus, galėtume daryti didelę prielaidą ir pasakyti, kad jis paskelbė 3 kartus per mėnesį.

 

Pažvelkime į antrojo įkūrėjo Sergejaus Brino „Google +“ puslapį. Paskutinis jo įrašas nebuvo paskelbtas taip seniai – 2017 m. Rugsėjo 9 d. Iš visų „Google“ vadovų jis ilgesnį laiką naudojo „Google +“. Paskutinis jo įrašas buvo nuotrauka Ragged salose Bahamose, padaryta likus vos kelioms valandoms, kol ji atnešė uragano „Irma“ naštą.

 

Sergey Brin Google plus

 

Prieš kelerius metus Sergejus Brinas sakė, kad jis nėra labai socialus žmogus ir daug laiko praleido ne „Facebook“ ir „Twitter“, „Google +“ konkursuose. Atradome, kad visai neseniai jis prarado savo „Twitter“ paskyrą (@sergeybrinn – laikinai sustabdyta paskyra). Yra keletas balsų, kurie sako, kad jis turėjo slaptą asmeninį „Facebook“ puslapį, bet mes jo neradome. Vietoj to yra daug padirbtų sąskaitų.

 

Nors jis aiškiai pasakė, kad jis nėra labiau socialus asmuo, jis iš visų „Google“ pareigūnų naudojo „Google Plus“.

 

 Google“ generalinis direktorius Sundaras Pichai paskutinį kartą paskelbė 2016 m. Kovo 9 d. Apie „Google“ gilaus proto iššūkį. Jis buvo antras, atsisakęs „Google +“, po Parry Page.

 

„Sundar Pichai Google plus“

 

Nors jo „Google plus“ paskyra liko sugadinta, jo „Twitter“ profilis klesti. „Google +“ jis turi 3,69 mln. Sekėjų, o „Twitter“ – tik 2,02 mln. Beveik ~ 260 įrašų ir daugiau nei 1 tūkst. „Twitter“.

 

Sundaras Pichai „Twitter“

 

Buvęs „Google“ vykdomasis pirmininkas Ericas Schmidtas baigė skelbimą 2017 m. Vasario 17 d., Ilgai po to, kai paliko „Google“ 2015 m.

 

Ericas Schmidtas „Google +“

 

Kita vertus, „Twitter“ paskutinis įrašas buvo 2018 m. Spalio 3 d. Net jei jis skelbia rečiau, jis yra aktyvesnis „Twitter“ nei „Google +“.

 

Liūdna matyti, kad net „Google“ vadovai paliko socialinį tinklą laisvai kristi. Didesnis šokas yra tai, kad nė vienas iš šešių „Google“ nepriklausomų valdybos narių niekada viešai nepaskelbė „Google+“, skelbia „ Mashable“ .

 

„Google plus“ valdymas

Šaltinis: mashable.com

 

Tai priverčia susimąstyti, kai pamatysite šiuos rezultatus, nes „Google +“ daro didelę įtaką verslui. Tai, kad jis nebuvo atnaujintas, paaiškina, kodėl jis pasiekė šį tašką. Deja, šiuo atveju neišvengiamai įvyko duomenų pažeidimas … Taigi, mums kyla klausimas: „Kaip sprendimas uždaryti„ Google + “galėtų paveikti jūsų verslą ir ar jis turėtų įtakos jūsų SEO?“

2. Ar „Google +“ uždarymas paveiks jūsų verslą?

 

Tikriausiai galvojate:

 

Jei „Google“ aukščiausi atstovai nesinaudoja „Google+“, tai kodėl mes tai padarėme?

 

Atsakymas paprastas: dėl įtakos socialiniai signalai gali turėti.

 

Mes kelis kartus parodėme, kad socialiniai signalai yra labai svarbūs, norint padidinti žinomumą ir sukurti autoritetą svetainei, kad ji būtų palaikoma SERP. 2016 m. Išanalizavome 23 milijonus akcijų, kad pamatytume jų poveikį reitingams. Aptikome, kad vidutinis „Google+“ bendrinimas pagal 1-ąjį reitingą yra žymiai didesnis, todėl jie (gali) turi vertę, kad puslapiai būtų perkelti į aukštesnes „Google“ pozicijas.

 

„Google-Plus-Correlation-Ranks“ - 1024x576

 

Be to, aukštesni reitingai koreliuoja su didelėmis „Facebook“, „Google +“, „LinkedIn“ ir „Pinterest“ dalimis. Dabar, kai prarandate vieną grandinės nuorodą, tai gali turėti įtakos jūsų svetainei. Bet jei visos svetainės praranda tą pačią grandinę, ar dėl to nuostoliai nebus lygūs visiems? Na, tai priklauso. Matėme, kad 1-oje vietoje esantis mikroturinys yra susijęs su didele G + dalimi .

 

 

2011 m. „Google“ pradėjo plius vieną mygtuką svetainėms. „Voices“ teigė, kad juos naudojo kaip reitingavimo signalus, naudojamus paieškos kokybei ir reitingams. Tačiau „Google“ paneigė šį teiginį ir teigė, kad jie niekada nenaudojo „Google+“ ar pliusų kaip reitingo signalo.

 

„Google +“ prasidėjo kaip perspektyvus projektas, tačiau jo mirtis buvo lėta, nieko neįdomu pasiūlyti. Tai buvo laikas, kai „Google“ bandė priversti žmones jį naudoti ir vairuoti pokalbius socialiniame tinkle, paieškos rezultatuose ir „Google“ naujienose paryškindama „Google+“ turinį, rodydama diskusijas sistemoje „Google+“. Bet galų gale viskas buvo veltui ir netgi privertė vartotojus iš to pasijuokti iš SEO bendruomenės.

 

Po kelių bandymų atnaujinti socialinį tinklą „Google“ nustojo jį spausti vartotojams ir pamažu prarado susidomėjimą juo.

 

Paaiškinimas pateikiamas „Google“ tinklaraščio įraše, kuriame jie paskelbė apie socialinio tinklo uždarymą, ir pripažino, kad nepaisant visų pastangų jis negavo šlovės.

 

Mūsų inžinierių komandos per pastaruosius metus įdėjo daug pastangų ir pastangų kurdami „Google+“, ji nebuvo plačiai pritaikyta vartotojams ar kūrėjams, o naudotojų sąveika su programomis buvo ribota.
„Google“ logotipas „GOOGLE“

Iki šiol galime pasakyti, kad jei „Google“ algoritmai yra tinkamai atnaujinami, kad jie neleistų „G +“ signalams paveikti reitingų, tai turėtų paveikti bet kurią svetainę. Tai būtų norima situacija. Kaip jau minėjau anksčiau, „Google +“ paskyros dings visose svetainėse, taigi tai būtų vienodi nuostoliai. Žvelgdami į tai kritiškai, galime pasakyti, kad gali būti atvejų, kai kai kurios svetainės gali patirti nedidelį poveikį. Pavyzdžiui, svetainėms, kurios daugiausia naudojo „G +“ savo verslui reklamuoti.

3. Kas bus jūsų socialinės žiniasklaidos strategijoje

 

Ką „Google“ planuoja daryti artimiausiu metu dabar, kai prarado „Google +“? Ar turėtume tikėtis pamatyti naujų „Google“ produktų ar panašaus į šį produktą? Tai, ką žinome, yra tai, ką teigė „Google“.

 

Visi vartotojai turi laiko išsaugoti savo duomenis iki 2019 m. Rugpjūčio mėn. Taigi pasiimkite viską, ko jums reikia iki vasaros, kai ji bus uždaryta neribotą laiką. Per šį laiką „Google“ teigė, kad vartotojams pasiūlys papildomos informacijos, kuri padės jiems atsisiųsti tuos duomenis arba juos perkelti.

 

„Google“ gali kurti naujus produktus ar funkcijas, tačiau tik įmonėms, nes, kaip jie sakė, pagrindinis dėmesys dabar yra teikiamas įmonės paslaugoms.

 

Mes nusprendėme sutelkti dėmesį į savo įmonės pastangas ir pristatysime naujas įmonėms skirtas funkcijas. Artimiausiomis dienomis pasidalinsime daugiau informacijos.
„Google“ logotipas „GOOGLE“

 

Tiesiog turėsime palaukti, kol bus, kas nutiks, tačiau aišku viena: „Google“ teigia, kad verslui nereikėtų kentėti dėl šio sprendimo, nes jie pasiūlys sprendimą

Parašykite komentarą