„Google“ bando pakeisti rezultatų žaidimą ir daugiau dėmesio skirti vartotojui, nes mes jau ne kartą girdėjome ir matėme, kaip tai veikia su įvairiais jo atnaujinimais ir algoritmo pakeitimais. Ko nori vartotojai? Ko jie ieško? Ko jiems reikia? Koks jų paieškos kontekstas?
Bėgant metams paieška labai pasikeitė ir tai yra natūralu. Ir interneto svetainės turėtų neatsilikti nuo visų šių pokyčių, jei jos vis tiek nori užimti aukščiausias pozicijas; net jei tai reiškia iššifruoti „Google“ algoritmus ir patentus. Vis dėlto nesijaudinkite, nes padėsime jums suprasti „Google“ naujinius, kad ir kokie mazgoti jie galėtų atrodyti.
- Kodėl kontekstas yra karalius
- Ar „Google“ pakeis raktinius žodžius pagal temas?
- „Google“ patentai konteksto paieškos rezultatams
- Ar „Google“ turi apribojimų įprastų raktinių žodžių paieškos rezultatuose?
- „Google“ mokosi konteksto iš žinių bazių, kad gautų tikslesnius rezultatus
- Ar kontekstinis vektorius yra naujas paieškos sistemų „RankBrain“?
- Kaip jūsų turinys turėtų atrodyti latentinės semantinės indeksavimo epochoje?
- Kaip naršyklės pagalbininko objektas trukdo paieškos rezultatais?
Tais laikais, kai raktiniai žodžiai buvo įdaryti, geriausi rezultatai buvo ne kas kitas, o daugybė pavadinimų su raktiniu žodžiu, įdėtu į URL, o turinys buvo silpnas. Liūdniausia tai, kad vartotojas užtruko labai daug laiko, kad gautų tai, ko jam reikia, ir žiniatinklyje rastų kokybiškos informacijos.
Norėdami sužinoti giliau, kaip veikia kontekstas ir kaip tai gali padėti vartotojui, išanalizavome du patentus. Šioje pastaboje norėjome suprasti, kaip atrodo kontekstiniai raktinių žodžių paieškos rezultatai ir kaip veikia procesas. Pirmasis yra kontekstinis paieškos rezultatų filtravimas (US8762368B1), o antrasis – paieškos užklausos rezultatai pagal temą (US8620951B1).
1. Kodėl kontekstas yra karalius ir kaip svarbu Vartotojo ketinimas pagrįstų turinio Is
Kontekstas yra kažkas, kas nėra raktiniai žodžiai. Kontekstinės paieškos pranašumai yra padėti vartotojui gauti greitesnius ir tikslesnius rezultatus pagal jo užklausą.
Pavyzdžiui, jei spalio mėnesį ieškote „Betmenas“, greičiausiai jums bus rodomos Helovino kostiumus parduodančios svetainės. Jei ieškosite „Betmenas“ būdami Turkijoje, tikriausiai būsite nukreipti į informaciją, susijusią su Betmeno miestu .
Ilgą laiką turinys buvo laikomas karaliumi. Šiuo metu kontekstas yra karalius, kaip jį įvardijo ekspertai. Kai kurie kiti ekspertai mano kitaip :
Jei turinys yra karalius, tada karalystės raktas yra kontekstas. | |
JON-MIKEL BAILEY | |
Jon-Mikel Bailey, Wood Street įkūrėjas / @JonMikelBailey |
„Google“ sutelkia dėmesį į vartotojo ketinimus gauti tikslesnius ir labiau pritaikytus rezultatus. Kontekstiniai rezultatai yra pagrįsti vartotojo ketinimu. Paieškos sistemos optimizavimo procese turės atsirasti vietos naujam požiūriui, kurį „Google“ nori įsakyti.
Sutelkite dėmesį į vartotoją, vartotojo ketinimus ir į tai, kaip pavogti savo širdį, kad juos paverstumėte.
Kai kuriamas turinys, labai svarbu atsižvelgti į su tema susijusius raktinius žodžius. Gali būti įvairių pasiūlymų, atsižvelgiant į vartotojo ketinimus. Jei susiesite su šiais žodžiais, tai padės jums suderinti kontekstą su turiniu, nustatyti daugybę turinio idėjų ir pasiūlyti asmeninius rezultatus vartotojui.
Turinys turi būti pagal kontekstą aktualus jūsų būsimiems klientams ir klientams. | |
JOE PULIZZI | |
Steigėjas, Turinio rinkodaros institutas / @JoePulizzi |
Jei jūsų turinys atsakys į vartotojo klausimus ir poreikius, jis tikriausiai pateks į geriausius rezultatus.
2. Ar „Google“ pakeis raktinius žodžius pagal temas?
„Google“ stengiasi pasiūlyti paieškos rezultatus pagal temas. Pavyzdžiui, jei ieškojote sporto, turėtumėte pamatyti rezultatus su sportu susijusiomis temomis, pavyzdžiui:
- Tipas: krepšinis, futbolas, lakosas ir kt .;
- Lygis: profesionalas, kolegija, vidurinė mokykla ir kt .;
- Vieta: Stanfordas, Pietų Florida, Sirakūzai ir kt .;
Kaip tiksliai keičiasi „Google“ elgesys ateityje, galite pamatyti iš kito temų ir potemių hierarchijos pavyzdžio:
Savo patentuose „Google“ siūlo daug paaiškinimų, kaip veikia įprasti raktinių žodžių rezultatai (ekrano kopija žemiau):
„Google“ pateikia daug paaiškinimų ir pavyzdžių, susijusių su paieškos rezultatų patento filtravimo pagal kontekstą rezultatais. Po to, kai pamatėme, ką „Google“ nori pakeisti paieškos rezultatuose, supratome priežastis, kodėl sutelktas dėmesys į sąvokas ir temas. Vartotojas turėjo atlikti daugybę internetinių paieškų arba peržiūrėti daugybę rezultatų, norėdamas sužinoti atitinkamą informaciją. Paieškos sistemos turi būti intuityvesnės ir pasiūlyti tikslesnius rezultatus vartotojui.
Ieškomi aktualūs paieškos rezultatai turėtų atrodyti taip, kaip jie yra pavaizduoti ir parodyti patente per kitą paveikslėlį:
Vartotojo kontekste pagrįstame paieškos variklio patente „Google“ pateikė užklausą „arklys“:
Pavyzdžiui, žirgas ūkininkui yra gyvūnas. Žirgas staliui yra darbo padargas. Žirgas gimnastui yra padargas, ant kurio galima atlikti tam tikrus pratimus. Taigi komunikacijos elementas, kurį mes vadiname „arkliu“, priklauso arba yra susijęs su keliais domenais. | |
„GOOGLE“ | |
Išbandėme, kad sužinotume, kaip iki šiol veikia tema pagrįsti paieškos rezultatai, taip pat ieškojome užklausos „arklys“:
Iš pradžių mes turime keletą skirtingų temų, susijusių su naujienomis, veisėjais, pramoginiu turiniu, apibrėžimais ir aprašymu, arklių reikmenimis.
Visas aktualių rezultatų darbų procesas yra pagrįstas tikimybėmis. Kai vartotojas atlieka paiešką sistemoje „Google“, paieškos sistema naudoja sąlyginę tikimybę pagrįstą sistemą, kad grąžintų domeno temas, susijusias su užklausa, žiūrėdamas į tekstą. Jei tekstas gali būti semantiškai susijęs su užklausa ir jame yra žodžių, esančių iš to paties leksinio lauko, jis grįš į paieškos rezultatus.
Pirma, domeno temas galima nustatyti pagal užklausą. Antra, galima rasti tipinius tų domenų temų rezultatus. Tokias užduotis galima atlikti analizuojant tinkamą statistiką, susijusią su praeities užklausomis, ir apskaičiuojant įvairias sąlygines tikimybes. | |
„GOOGLE“ PATENTAS | |
Paieškos užklausos rezultatai pagal temą |
3. „Google“ patentai kontekstinėms paieškos rezultatams
Gelbsti „Google“ patentai, skirti rezultatams, pagrįstiems kontekstu. Jie skirti rodyti rezultatus, pagrįstus skirtingomis temomis, atsižvelgiant į ieškovo užklausą.
Žinių, pvz., Enciklopedijų, žodžių, posakių ir kitų žodžių junginių kontekstai gali būti nustatomi. | |
„GOOGLE“ PATENTAI | |
Vartotojo konteksto paieškos sistema |
Patentas naudojamas informacijai surasti ir suskirstyti į kategorijas pagal vėlesnius teksto įvedimus, kurie baigiami su tema susijusių terminų sąrašu. Norėdami sukurti kontekstą, turime turėti natūralią kalbą ir žodyną.
Kuriamas žodynų sąrašas su kiekvieno makrokontekstu (konteksto vektoriu), atsižvelgiant į unikalių terminų iš domeno atvejų skaičių kiekviename iš domenų. | |
„GOOGLE“ PATENTAI | |
Vartotojo konteksto paieškos sistema |
Vartotojo konteksto pagrindu paieškos sistema patentas susijęs su vadinamąjį konteksto vektorių į indekso turinį žodžiais rasti internete.
Konteksto vektorius apskaičiuoja visas skirtingas raktinio žodžio reikšmes iš žinių bazių ir jų parodymų skaičiaus. Tokiu būdu galima pamatyti, kaip dažnai jie naudojami ir koks kiekvieno kontekstas.
Iš esmės, kai vartotojas atlieka paiešką, mes žinome, kad paieškos variklis suasmenina savo SERP ir sukuria kontekstą, remdamasis kitomis užklausomis, kurių ieškojo anksčiau, arba bet kuriomis kitomis susijusiomis to paties vartotojo įvestimis.
Šie du patentai ( Kontekstas pagrindu filtravimo paieškos rezultatų ir Vartotojo konteksto pagrindu paieškos ) paaiškinti konteksto reikšmę ir pati sistema. Nurodoma, kaip vertinga turėti šį mechanizmą, kuris galėtų išgauti duomenis iš įvairių šaltinių ir indeksuoti tuos duomenis, kad vartotojui būtų lengviau prieiti prie jų.
Paieškos rezultatų filtravimas pagal kontekstą geriau paaiškina, kaip jis veikia:
Čia aprašyta sistema ir (arba) metodas gali filtruoti rezultatus pagal vieną ar daugiau temų, kad vartotojai galėtų lengviau rasti dominančius paieškos rezultatus. Viena ar kelios temos gali būti pagrįstos konteksto informacija ir vartotojo pateikta užklausa. Konteksto informacija gali apimti nuorodą, pvz., Vienodą išteklių lokatorių (URL); dokumentą ir (arba) tinklalapį, kurį atitinka nuoroda, teksto fragmentą iš dokumento ir kt. Dėl filtravimo vartotojai gali rasti konkrečius paieškos rezultatus, susijusius su viena ar daugiau temų, kuriose vartotojai domisi, taip pagerindami vartotojų paieškos patirtį. | |
„GOOGLE“ PATENTAI | |
Paieškos rezultatų filtravimas pagal kontekstą |
Žemiau esančiame paveikslėlyje galite tiksliai pamatyti šio patento procesą, įtraukdami rezultatus, susijusius su tema:
4. Ar „Google“ turi apribojimų įprastų raktinių žodžių paieškos rezultatuose?
„Google“ atrado, kad įprasta raktinių žodžių paieška turi tam tikrų apribojimų, ir norėjo suprasti sąvokas, kad būtų geresni rezultatai. Net jei vartotojas prideda antrinius raktinius žodžius, kad susiaurintų paiešką, šiuo metu nėra žodžių derinio, kad būtų pašalinti visi nesusiję puslapiai. Neturite nuorodos, kad matytumėte tik tai, kas svarbu jūsų pačių SERP.
Pagal įprastą raktinių žodžių paiešką paieškos sistemos grąžins tik pagrindinį svetainės, kurioje yra raktinis žodis, puslapį. Kaip matote toliau pateiktame pavyzdyje:
Šiame etape vartotojai turi rasti kiekvienoje svetainėje ieškomą raktinį žodį. Tada jie patys gali nuspręsti, ar tai aktualu, ar ne. Paprastai tai užima daug laiko ir jie gali nerasti to, ko ieškojo. Vartotojas turi suprasti, kaip svetainė yra sudaryta, ir eiti teisingu keliu bei puslapiais.
Daugelio paieškos sistemų išvestis yra tiesiog nuorodų į galbūt susijusias svetaines puslapis. Vartotojas gali norėti papildyti arba pertvarkyti paieškos rezultatus, tačiau paieškos rezultatų formatavimas paprastai apsunkina arba neįmano kriterijų pridėjimo ar keitimo | |
„GOOGLE“ PATENTAI | |
Vartotojo konteksto paieškos sistema |
„Google“ nustatė keletą problemų, kylančių įprastų raktinių žodžių paieškos rezultatų puslapiuose, palyginti su kitomis duomenų bazėmis, pavyzdžiui:
- paieškos sistemos nėra taip sutvarkytos kaip duomenų bazės;
- internetas sutvarkytas tik pagal kiekvienos svetainės pavadinimą;
- už įprastą raktinių žodžių paiešką vartotojas gaus visų rūšių rezultatus (o tai reiškia, kad jų yra daug);
- paieškos sistemos pateikia nesusijusius ir aktualius įprasto raktinio žodžio pagrindu atliktų paieškų rezultatus;
- vartotojas nežino, kaip klasifikuoti informacijos bitus;
- per paiešką gauta informacija dažniausiai gali būti pasenusi;
- kiekviena svetainė turi savo struktūrą, kurią sukūrė žiniatinklio valdytojas, o tai užima daug laiko vartotojui, naudojamam atliekant kelis veiksmus, norint gauti informacijos rinkinį ir rasti atitinkamą rezultatą;
- kataloguose pateikiama informacinė schema, lyginama su paieškos sistemomis, remiantis vartotojo raktinių žodžių sugeneruotais rezultatais;
- katalogai remiasi temomis.
Lygindami paieškos sistemas su katalogais, turime įžvelgti ir katalogų trūkumus. Katalogai užima laiko, o vartotojas nežino, kaip grupuoti informaciją.
Remiantis šio klausimo hipoteze, „Google“ paaiškino „reikalingas duomenų gavybos įrankis, galintis suteikti daugybę paieškos sistemų ir katalogų pranašumų be aukščiau išvardytų trūkumų“.
Pavyzdžiui, reikia įrankio, kuris galėtų patikimai pateikti labai svarbios informacijos vietų sąrašą, pagrįstą paprasta teksto užklausa. Be to, tokia priemonė turėtų suteikti galimybę lengvai pasiekti tikslią informacijos vietą. Pageidautina, kad įrankis vartotojui pateiktų vietų ar nuorodų sąrašą, kuriuos galima lengvai rūšiuoti ir atnaujinti, kad būtų patogiau vartotojui. Be to, įrankis neturėtų reikalauti, kad vartotojas suprastų vidinių įrankio duomenų bazių konfigūraciją. | |
„GOOGLE“ PATENTAI | |
Vartotojo konteksto paieškos sistema |
Šia tema „Google“ užpatentavo naudotojo kontekstu pagrįstą paieškos variklį ir kontekstą pagrįstą paieškos rezultatų filtravimą , kuris išspręstų tokias problemas.
5. „Google“ mokosi konteksto iš žinių bazių, kad gautų tikslesnius rezultatus
„Google“ nori mokytis ir elgtis kaip žmogus. Taip atsirado patentai. Tam, kad žmonės suprastų temas ir sąvokas, žmonės remiasi informacijos šaltiniais, kad pasiūlytų aktualius rezultatus, o ne raktinių žodžių paieškos rezultatus. Vikipedijos ar „Freebase“ bendraautoriai vaidina svarbų vaidmenį šiame procese.
Tai apima sąvokų ir temų taksonomijos supratimą iš tokių šaltinių kaip „Wikipedia“, kuris yra projektas, pagrįstas žmonių veikla ir žiniomis. | |
BILLAS SLAWSKIS | |
„Google“ patentų vertėjas / @bill_slawski |
„SEO by the Sea“ įkūrėjas ir „Google“ patentų vertėjas Billas Slawskis tai aptarė daugelyje savo straipsnių. Jis paaiškina, kad „Google“ nėra vienas mašininis mokymasis, o veikiau didelis subjektas, susietas su daugybe kitų šaltinių:
Tai visos planetos sujungtų mašinų tinklas ir vis didėjanti žinių bazė, kurią skatina daugelio žmonių indėlis į tokius šaltinius, kaip „Freebase“, ir informacija, pagrįsta žmonių veikla užklausų žurnalo failuose, kur galima rasti informacijos apie užklausų sesijas ir susieti ir paspaudimų žurnalai buvo puslapiai, kuriuos galima rasti tikriems žmonėms, pasirinkusiems atsakant į vieną iš jų užklausų. | |
BILLAS SLAWSKIS | |
„Google“ patentų vertėjas / @bill_slawski |
„Google“ žengia keletą vertų žingsnių šia linkme. Jie pradėjo priversti savo sistemą mokytis konteksto iš žinių bazių, o tai leidžia labiau indeksuoti internetą apie žinių grafikus. Siekdama nustatyti analizuojamos informacijos kontekstą, „Google“ naudoja duomenų bazes.
Žinių, pvz., Enciklopedijų, žodžių, posakių ir kitų žodžių junginių kontekstai gali būti nustatomi. | |
„GOOGLE“ PATENTAI | |
Vartotojo konteksto paieškos sistema |
„Google“ ieško kitų šaltinių, kad geriau suprastų temas. Pavyzdžiui, jis gali naudoti „Open Information Extraction“, kad sužinotų, kokia informacija yra žinių bazėje.
6. Ar kontekstinis vektorius yra nauja paieškos sistemų „RankBrain“?
Kaip jau žinome, „ RankBrain“ yra vienas iš 3 svarbiausių veiksnių, be nuorodų ir turinio. Jis naudoja dirbtinį intelektą, kad nustatytų, kurios svetainės yra geriausios ieškotojui, surūšiuojant milijardus „Google“ žinomų puslapių ir surandant tinkamiausias konkrečioms užklausoms. Panašiai kaip „RankBrain“, patentas bando elgtis kaip žmonės.
„RankBrain“ taip pat naudoja vektorius. Vektoriai nurodo, kaip žodžiai ir frazės gali būti matematiškai susieti.
Gregas Corrado , „Google“ vyresnysis mokslo darbuotojas, susijęs su „RankBrain“, interviu „Bloomerang“ teigė, kad bandant „RankBrain“ pralenkia bendrovės ekspertus renkantis puslapius.
„RankBrain“ naudoja dirbtinį intelektą, kad į matematinius objektus, vadinamus vektoriais, įdėtų didžiulį kiekį rašomosios kalbos, kurią kompiuteris galėtų suprasti. Jei „RankBrain“ mato jam nežinomą žodį ar frazę, mašina gali atspėti, kokie žodžiai ar frazės gali turėti panašią reikšmę, ir atitinkamai filtruoti rezultatą, kad jis būtų efektyvesnis tvarkant dar nematytas paieškos užklausas. . | |
GREGAS CORRADO | |
„Google“ vyresnysis mokslo darbuotojas |
Sistema per sekundę interpretuoja milijonus užklausų, kurias žmonės įveda „Google“ paieškos sistemoje. Gregas sako, kad tai yra raktas į paieškos sistemos tobulinimą.
„Google“ labai svarbu išlaikyti pranašumą, o jos sistemos tampa protingesnėmis ir geriau spręsti dviprasmiškas užklausas – tai vienas iš būdų, leidžiantis išlaikyti badaujančius vartotojus, kurie dabar dažniausiai ieško naudodami savo mobiliuosius įrenginius. | |
GREGAS CORRADO | |
„Google“ vyresnysis mokslo darbuotojas |
Dabar iškylantis klausimas skamba taip: „Ar konteksto vektorius yra naujas„ RankBrain “paieškos varikliams?“ Na, konteksto vektorius indeksuoja turinį apie internete randamus žodžius. Galų gale abu bando nustatyti, kuris yra geriausias rezultatas vartotojui.
7. Kaip jūsų turinys turėtų atrodyti latentinės semantinės indeksavimo epochoje?
Kadangi dėmesys skiriamas kontekstui ir semantiniam turiniui, turėtumėte žinoti, ką turite padaryti ir ko vartotojas nori atlikdamas paiešką.
Vartotojai atlikę paiešką, jie patenka į svetainę, norėdami pamatyti turinį ir rasti reikiamą informaciją. Ir taip jie baigiasi turiniu.
„Google“ visada skatina kokybišką turinį, vertingą informaciją, atitinkančią vartotojo poreikius. Šiuo metu „Google“ naudoja latentinį semantinį indeksavimą (LSI), kad suprastų, ar jūsų turinys yra susijęs su paieškos užklausa.
Latentinis semantinis indeksavimas (LSI) yra matematinis metodas, naudojamas nustatyti santykį tarp terminų ir sąvokų turinyje. Tinklalapio turinį tikrina paieškos sistema, o dažniausiai naudojami žodžiai ir frazės yra sugretinami ir identifikuojami kaip puslapio raktiniai žodžiai. LSI ieško sinonimų, susijusių su jūsų puslapio pavadinimu.
LSI ieško sinonimų, susijusių su jūsų puslapio pavadinimu. Pavyzdžiui, tarkime, kad jūsų pavadinimas yra „Tinklinio taisyklės“, paieškos variklis taip pat tikisi, kad puslapio turinyje ras žodžių, susijusių su ta tema. Tokie žodžiai kaip laukas, komanda, smūgis, treneris, padavimas, užpuolikas, pradinė linija, blokuoti solo ir kt.
Kažkas panašaus nutinka su kontekstiniais paieškos rezultatais. Šie metodai padidina rezultatų tikslumą, siūlydami vartotojui vertingą informaciją.
Vartotojo kontekstu pagrįstas paieškos variklio patentas paaiškina ryšį su semantine analize ir problemą, kurią jis sprendžia šiuo klausimu:
Semantinė teksto bloko analizė yra pagrindinis tikslas išgauti prasmę arba manipuliuojamus teiginius iš žodį, kuris sudaro tekstą. Ištraukti teiginiai gali būti aiškiai nepateikti tekste, todėl juos gali reikėti spręsti iš ankstesnės patirties. Viena iš svarbiausių problemų, kurią reikia išspręsti prieš pateikiant neaiškius teiginius apie tekstą, yra domeno identifikavimas. Šis išradimas sprendžia šią problemą. | |
„GOOGLE“ PATENTAI | |
Vartotojo konteksto paieškos sistema |
8. Kaip naršyklės pagalbinis objektas trukdo paieškos rezultatais?
Kompleksinis diegimas, kuris rodomas vartotojo kontekste pagrįstame paieškos variklio patente, yra naršyklės pagalbinis objektas (BHO).
Sistema veikia vartotojo kompiuteryje ir skirsto visas naršymo veiklas. Naudodamiesi šia sistema, net nedalyvaujančios svetainės gali prisidėti prie vartotojo paveikslėlio, o bet koks naudotojo spustelėjimas skelbimų svetainėse, kuriose teikiami sertifikuoti paspaudimai, parodys daug išsamesnį vaizdą. | |
„GOOGLE“ PATENTAI | |
Vartotojo konteksto paieškos sistema |
Kadangi mes jau kalbėjome apie tai, kad reikia duomenų ištraukimo įrankio, BHO yra sprendimas. Galimybę mokytis iš ieškančio asmens užklausos konteksto galima patobulinti suprantant paieškos istoriją. Joje pateikiama konstruktyvi informacija apie ankstesnes žiniatinklio paieškas, kad ieškovo užklausa būtų įtraukta į kontekstą, kad būtų teikiama geresnė rezultatų patirtis ir tikslesnė informacija.
Sistema yra gana paprasta:
- Įrašas įrašomas duomenų bazėje, kai vartotojas atlieka paiešką ir pradeda naršyti svetainėse arba inicijuodamas BHO;
- Kiekvienos nuorodos, į kurią įvedamas ieškovas, turinys padeda kurti ir atnaujinti vartotojo paveikslėlį;
- Vartotojas gali sukurti keletą paveikslėlių / vaidmenų, kuriuos suteikė tai, ko jis ieškojo, kad būtų autentiškas jų būsenos atvaizdavimas;
- Vartotojas gali valdyti sukurtą vaizdą;
Kai vartotojas sukuria aspektus, naršymo veiklą galima automatiškai priskirti teisingam aspektui paprasčiausiai atlikus visuotinį domenų skaičiaus atitikimą tarp esamos svetainės ir visų galimų aspektų. Panašiai apie dabartinį vartotojo aspektą ar vaidmenį galima spręsti iš naršomų svetainių. | |
„GOOGLE“ PATENTAI | |
Vartotojo konteksto paieškos sistema |
Išvada
Gerai matyti, kad „Google“ atlieka visus šiuos veiksmus. Atrodo, kad kontekstinio paieškos variklio ateitis turi gerą poveikį vartotojui, nes jis pasiūlys suasmenintus rezultatus ir aktualesnę informaciją. Vis dėlto tai bus neigiama pusė verslo savininkams ir žiniatinklio valdytojams, nes ją reitinguoti „Google“ bus dar sunkiau.
Mums įdomu sužinoti, kaip tai veiks ilgainiui, ar tai paveiks mobiliosios paieškos rezultatus ir kaip. Nekantriai laukiame, kaip bus rodoma paieškos ateitis.
Reikės patobulinti paieškos sistemos optimizavimo procesą ir atlikti išsamią visų pirkėjo kelionės žingsnių analizę. Tai padės rašytojui tiksliai pamatyti, ar turinys atsako į bet kurį vartotojo klausimą / temą ir ar jį galima įdėti į vieną iš pirkėjo kelionių.
Atsakydami į vartotojo poreikius ir sužinoję apie jo ketinimus, galėsite pasiūlyti asmeninį turinį ir užimti aukščiausią vietą aktualiuose paieškos rezultatuose.