Halifax bankininkystė

Greita informacija
Ši analizė buvo atlikta naudojant pažintinį SEO įrankių rinkinį, gerbiamą ir žymų įrankį tarp daugelio SEO specialistų ir visos SEO pramonės.
Gaukite nemokamą 14 dienų bandomąją versiją dabar ir mėgaukitės vienu geriausių nuorodų profilių audito, nenatūralaus nuorodų aptikimo, socialinio matomumo analizės ir reitingų stebėjimo įrankių.
+ Papildomi papildymai: gausite tiesioginę demonstraciją su kognityvinių SEO įkūrėju ir architektu Razvanu Gavrilu.

Atnaujinimas: tai yra išsami Halifax „Google“ bausmės analizė . Mes jį atnaujinome EXTRA Juicy informacija ir taip pat sukūrėme puikią iliustraciją!

Karščios naujienos ką tik pasiekė mūsų akis ir mums pasirodė tokia įdomi ir įdomi, kad penktadienio popietę negalėjome išeiti iš savo biuro, kol nepasidalinome šia verdančia informacija. Prieš manydami, kad tikriausiai neturėjome jokių planų šiam vakarui, perskaitykite straipsnį ir pakalbėsime po to.

Halifaksas gali būti vienas geriausių ir klestinčių miestų pasaulyje, tačiau kalbėdami apie garsųjį JK bankų tinklą „ Halifax“ , negalime pasakyti to paties. Bent jau nebe. Vienintelis dalykas, kurį dabar turi Halifax miestas ir Halifax bankas, yra tas, kad juos abu sunku rasti; pirmasis – žemėlapyje, kitas – „Google“.

Panašu, kad „Google“ 2014-uosius metus pradėjo maksimaliai apsisukusi varikliu, nustatydama baudų kartelę aukštai, neatsižvelgiant į svetainės dydį ar svarbą.

„Halifax“ bankas yra didžiausias JK būsto paskolų ir taupomųjų sąskaitų teikėjas, įkurtas maždaug 150 metų … prieš „Google“ egzistavimą. Iš esmės tuo metu, kai „Google“ dirbo pradiniame viešame akcijų siūlyme, „Halifax“ bankas įsteigė vieną iš pirmųjų telefoninių ir internetinių bankų. Ir jei vis dar nesate įsitikinę, kad „Halifax“ tradicijos ir reputacija turi gilias šaknis, turėtumėte žinoti, kad jie buvo įkurti dar prieš išradus kasos aparatą, elektros lemputę ar „Coca Cola“.

Taigi jie nusipelno pirmojo puslapio atvejo analizės.

Kad ir kokie garsūs ir pagarsėję jie yra, jų nuorodų kūrimo strategija gali būti nelabai „draugiška„ Google “, nes dabar jie susiduria su dideliais sunkumais ir dideliais griausmais interneto pasaulyje. Pagal mūsų analizę atrodo, kad jie buvo nubausti, o „Google“ gali pridėti lūžio tašką savo įspūdingoje istorijoje.

Finansinė niša JK

JK finansinė niša pasižymi labai įdomiomis savybėmis, kurioms gali reikėti kitokio straipsnio; ne mūsų tinklaraštyje, nesijaudinkite. Neužgoždamas jūsų banko duomenimis, tai tik pridarys galvos, leiskite man pateikti keletą patarimų apie šią nišą. Finansinė konkurencija JK nėra tokia konkurencija, kad nuo 2008 m. Iki šiol tik penki didieji bankai valdo 85% rinkos dalies.

Kodėl ši informacija mums tokia svarbi?

Na, tai turėtų padėti mums susidaryti aiškų vaizdą apie tai, kokia reikšminga yra ši istorija ir kokie dideli aktoriai iš tikrųjų yra. Kitaip tariant, Halifaxas yra labai didelis žaidėjas šioje srityje, netekęs ne tik įvaizdžio taškų, bet ir svarų. Tūkstantis svarų!

20% „Google Halifax Google Drop“ 

Mes galime pamatyti Halifax matomumo istoriją per pastaruosius dvejus metus. Žvelgdami į šią diagramą, galime lengvai pamatyti dramatiškai nusileidimą, kuris prasidėjo vasario pradžioje ir atrodo, kad jis vis mažėja. „Google“ „raudona kortelė“ atspindėjo „Halifax“ matomumą internete, o bankas reitingavo apie 20%.

Žvelgdami į šią diagramą galime lengvai pamatyti dramatiškai nusileidimą, kuris prasidėjo vasario pradžioje ir atrodo, kad jis vis mažėja.

„Halifax“ atsisakė raktinių žodžių

Tik 20%, galima sakyti; „Tai juk nėra tokia didelė bauda“. Tiesą sakant, taip yra.

Jei išanalizuosime raktinius žodžius, kuriuos „Halifax“ iš tikrųjų „pametė“, galite geriau suprasti, kodėl nenorite dabar žengti į Halifax batus. Kaip jau sakiau anksčiau apie senajame žemyne ​​įkurtą banką, „Halifax“ yra paskolų, taupomųjų sąskaitų, internetinės bankininkystės sinonimas. Jei pažvelgsime į žemiau pateiktą diagramą, ką matome?

Jų verslo esmė, svarbiausi raktiniai žodžiai yra labai mažėjantys. „ Asmeninės paskolos “, „ taupomosios sąskaitos “ ar „ būsto paskolos “ net nebėra įtrauktos į pirmuosius 100. Tai gana dūris!

Atrodo, kad 20 proc. Nebeatrodo taip nereikšminga, ar nemanote?

Kas yra atsakingas už lašą?

Na, tai įdomus klausimas, kurį reikia aptarti. Atsiradus problemai, mums kyla natūralus, beveik nevaldomas noras rasti atpirkimo ožį.

Kas tai bus šį kartą? „Halifax“ už tai, kad neliko akies atvira savo internetinėje veikloje? Žiniasklaidos agentūra, atsakinga už Halifax internetinės rinkodaros strategijas? Pati „Google“ už tai, kad nepateikė aiškių pareiškimų, aiškių taisyklių ir nepakeitė žaidimo taisyklių, kaip ji vyksta?

Visos dalyvaujančios šalys į šią istoriją reagavo skirtingai, tačiau žiniasklaidos agentūra, kuri „rūpinosi“ Halifax, atkreipė mūsų dėmesį.

Jei maždaug prieš metus jie savo dienoraštyje išdidžiai pasidalijo savo „Halifax“ strategija ir rezultatais, dabar to konkretaus straipsnio niekur negalima rasti, nes jis buvo ištrintas tą dieną, kai Halifax tikriausiai gavo „Google“ baudą.

Kadangi esame priklausomi nuo technologijų, naudodamiesi žiniatinklio archyvu, tą straipsnį lengvai radome.

Aptariamame straipsnyje buvo pabrėžti neprilygstami skaičiai: natūralios paieškos lankytojų skaičius buvo 244% didesnis nei praėjusiais metais, pardavimo procentas padidėjo ir atitiko lankytojų skaičių, o galbūt svarbiausias turtas „Google“ rinkos duomenys parodė, kad „Halifax“ yra labiausiai matomas gatvės bankas, skirtas su ISA (individualių taupymo sąskaitų) susijusiai paieškai.

Greitai pirmyn po metų …

„Google“ nubaudė „Halifax“ už tokius raktinius žodžius kaip ISA ir paskolos. Leisiu jums padaryti išvadas, kas turėtų pasidalinti kaltėmis; bet nesvarbu, kam teks už visa tai atsakyti, Halifaxo bausmė vis tiek galioja.

Kaip viskas prasidėjo?

Būtent tai norėjome sužinoti ir kaip geriau ištirti šią istoriją, nei naudojant  pažintinį SEO įrankį . Žemiau esančiame grafike jis apibūdina didžiausią naujų nuorodų smaigalį „Halifax“ nuorodų istorijoje ir, pasiremdami, pamatysite daugiau nei 460 000 nuorodų tik apie 190 nukreipiančių domenų . Gana gluminantis santykių ir domenų santykis, ar nemanote?

Kad geriau suprastume, kas iš tikrųjų įvyko, mes greitai žvilgtelėjome į paskutinių 90 dienų nuorodų įsigijimo diagramą, ir jūs neturite būti raketų mokslininkas, kad pastebėtumėte, jog gruodžio viduryje kažkas įvyko. Kol vaikai įdėjo paskutinį savo kalėdinių norų sąrašo štrichą, Halifaxas gavo „dovaną“, didžiulę didelę naujų nuorodų smaigalį.

Tačiau jei jie gauna „dovanas“ anksčiau, jie taip pat pradeda pavasario valymą anksčiau.

Sausio pabaigoje, praėjus visoms žiemos šventėms, galime pastebėti, kad prarastų nuorodų skaičius pradeda staiga didėti. Atsižvelgiant į tai, kad iki šio laiko prarastų nuorodų skaičius buvo toks pat apytikslis, galėtume pasakyti, kad jie tikriausiai pradėjo valyti nuorodas dėl „Google“ bausmės.

Šis įrankis padėjo mums lengvai nustatyti nenatūralias nuorodas ir suprasti nenatūralų ir tinkamo nuorodos santykį visam nuorodos profiliui. Kaip rodo ši diagrama, atrodo, kad svetainė turi labai nenatūralų nuorodų profilį, ir tikėtina, kad ją nubausi „Google“.

Namų atvejų analizės duomenimis, svetainėms, turinčioms daugiau nei 20% nenatūralių nuorodų, yra didelė rizika, kad „Google“ algoritmas jas pažymės kaip netinkamą praktiką.

Jei vis dar skeptiškai vertinate „Halifax“ naudojamas šešėlines praktikas, turėtumėte patikrinti šias ekrano kopijas.

Leiskite man apibūdinti 3 populiariausias „Halifax“ naudojamas šešėlinių nuorodų kūrimo strategijas.

„Shady Link Building Strategy 1“ – žiniatinklio katalogo nuorodos.

Pažvelkime į šį žiniatinklio katalogą. Iš pirmo žvilgsnio svetainė atrodo gana gerai; jis turi aukštos kokybės domenų ir nuorodų valdymą. Jei pažvelgsime į išsamią informaciją, pamatysime, ar reikia sekti komercinio inkaro teksto nuorodą .

Problema ta, kad tai nėra vienintelė „webdirectoy“ nuoroda. Yra krūva ir jie buvo pastatyti gana greitai, kaip matome įrankio pastebėtose nenatūraliose priežastyse.

Didžiausias ryšio greitis – galbūt gyvename greičio amžiuje, tačiau tai atrodo labai nenatūralu.

„Shady“ nuorodų kūrimo strategija 2 –  lengvai modeliuojančios nuorodos 

Bandydami inicijuoti „stebuklingą“ nuorodų kūrimo strategiją, kurią naudojo „Halifax“ banko svetainė, mes padarėme keletą kitų momentinių vaizdų iš skirtingų nuorodų, kurios yra nenatūralios. Žemiau esančiame paveikslėlyje galime pamatyti techniką, kurios tikslas yra priversti „Google“ manyti, kad paryškinti žodžiai reiškia trumpą teksto dalį, naudojamą svetainės turinyje, bet apie ką mes iš tikrųjų kalbame, yra paslėptas komercinis inkaras, paskelbtas šonu žemos kokybės svetainė.

Jau ne ta magija, ar ne?

Tarsi važiuotum greitkeliu, o visi kelkraštyje esantys reklaminiai reklaminiai antraščiai bando įsiveržti į kelią, stovėdami tavo kelyje.

Šis momentinis vaizdas yra pakartotinis patvirtinimas fakto, kad šablonas buvo naudojamas kuriant komercinį inkaro tekstą, atrodantį, kad tai yra svarbi svetainės turinio dalis, kai atrodo, kad tai yra įtariamasis valdiklis. Taip, aš žinau, viskas susiję su bankais: automobiliai, namai, ligoninės ir barai; bet paminėdamas labai naudingas Halifax banko paskolas įvairiomis sąlygomis, pavyzdžiui, hibridinius automobilius, naftos kainas ir bendras naujienas? Manau, kad jūs visi sutinkate su manimi, kai sakau, kad tai atrodo gana šešėlis.

 

„Shady Link Building Strategy 3“ – reklaminiai skelbimai (mokami įrašai)

Kaip matome aukščiau pateiktoje ekrano kopijoje, jie taip pat naudojo mokamo pranešimo strategiją, kad įgytų „paieškos varikliui“ nuorodas. Kaip vizualinis pėdsakas, kuris gali reikšti, kad tai yra mokamas įrašas, poraštėje jie turi vaizdą, kuriame rašoma:

„Halifax“ nuoroda yra turinio ir „sekite“ nuoroda, praturtinta komerciniu inkaro tekstu. Paprastai tai yra gana šešėlinis dalykas. Tą pačią „reklaminę“ techniką naudojo ir „ Interflora“ , kai „Google“ nubaudė savo svetainę.

Žvelgdami į šią nuorodą galime tik įsivaizduoti žemos kokybės svetainių nuorodų tinklą. Tai nėra dalykas, iš kurio bankas natūraliai gautų komercinio inkaro teksto nuorodą.

 

Ar tai buvo neigiamas SEO?

Juk pasakyta ir padaryta, ar tai buvo neigiamas SEO? Ar „Halifax“ konkurentai nurodė tūkstančius neigiamų atgalinių nuorodų, aiškiai norėdami paveikti savo naudai natūralios paieškos reitingus? Šį kartą neatrodo, nes visos aukščiau išvardytos strategijos yra tariamos taktikos dalis. Be to, už jų internetinės rinkodaros kampaniją atsakinga SEO agentūra ištrintame jų tinklaraštyje paskelbė gana aiškią ir menišką informaciją apie strategiją, kurią jie naudojo siekdami padidinti „Halifax“ matomumą internete.

Halifakso dabartinė padėtis

Šiuose neramiuose vandenyse svarbu žinoti, kaip plaukia Halifaksas. Visų pirma, kaip mes apibūdinome vienoje iš aukščiau pateiktų diagramų, atrodo, kad „valymo“ procesas jau prasidėjo. Didėjant prarastų nuorodų skaičiui, natūralesnis ir patikimesnis jų profilis pradės atrodyti. Jų labai greitas atsakymas į šį klausimą yra vertas, ir aš nesu tikras, ar jūs manote tą patį, bet, manau, jų vyriausiasis buhalteris.

Geri daiktai Halifax

Mes žinome, kad „Halifax“ šiuo metu nėra daug pieno ir medaus, tačiau negalime atlikti visos analizės neatsižvelgdami į gerus „Halifax“ dalykus. Pavyzdžiui, pažvelkime į jų „natūralią“ išvaizdą. Nenatūralių ryšių iš tiesų yra didelis procentas, tačiau natūralūs yra atsvara. Taip pat nepamirškime, apie ką mes kalbame: žinomas bankas, kuris per kelerius metus įvyko keliomis katastrofomis ir sunkia ekonomine krize, iškelta galva. Nesakome, kad tai nėra bjaurus smūgis, tačiau manome, kad „Halifax“ turi reikiamos patirties, kad išgyventų šį nemalonų epizodą ir greitai atsigautų.

Išvada

Tai, kad „Google“ nubaustas tokias svetaines kaip „Expedia“ ir „Halifax“, siunčia tvirtą signalą, kad net didieji „vaikinai“ neturi šansų susidurti su „Google“. Jie gali susigrąžinti greičiau nei mažesnės svetainės, tačiau vis tiek jie gali būti baudžiami taip pat, kaip įprasta svetainė.

Kaip matėme, SEO komanda, kuri dirba / dirbo „Halifax“, jau pradėjo pašalinti blogąsias nuorodas, kurios yra šio kritimo priežastis. Esu įsitikinęs, kad svetainė netrukus grįš į savo vėžes, tačiau tam reikės geresnės SEO strategijos iš jų skaitmeninės rinkodaros komandos.

 

PS: Ypatingas ačiū Martinui Macdonaldui už pastebėtą šį lašą.