Aš visada pasisakau už žingsnį atgal, kad pamatytume didesnį vaizdą. Kalbant apie skaitmeninę rinkodarą, tai yra esminis žingsnis – nes tai gali lengvai parodyti, ko šiuo metu trūksta jūsų svetainėje taikomam požiūriui.
Visada įsitikinkite, kad turite omenyje bendrą vaizdą, kad ir kaip sudėtinga tai kartais atrodo. Nepaisant to, šiandieniniame įraše bus pasiūlyta keletas patarimų, kurie gali padidinti jūsų srautą ir netrukdyti jūsų dabartinėms strategijoms. Šiame straipsnyje bus pateiktas išsamus įsilaužimų sąrašas, kurį galite įdiegti savo svetainėje, kad pritrauktumėte daugiau srauto į savo svetainę – turėdami minimalų darbą ir nedelsdami pasieksite rezultatų.
- Nukreipkite pakartotinai taikomą tašką naudotojams, kurie užsiima jūsų turiniu
- Naudokite turinio pristatymo tinklą, jei norite reklamuoti įrašus pagal naudotojų vietas
- Sutelkite savo pastangas tik į socialinės žiniasklaidos platformas, kurios tinka jūsų verslui
- Siūlykite universitetams pasiūlymus patekti į .edu svetaines
- Norėdami palengvinti svetainių indeksavimą, naudokite schemos mikroduomenis
- Peržiūrėkite nenaudojamą socialinę žiniasklaidą, kad galėtumėte atgaivinti rinkodaros metodą
- Atstumkite bendrą perspektyvą savo nišoje ir įrodykite, kad tai mitas
- Reguliariai skelbkite savo dienoraščio visžalį turinį
- Prisijunkite prie „Niched“ „Twitter“ sąrašų, kad paskleistumėte pranešimą tikslinei auditorijai
- Ilgos formos turinį pritaikykite „SlideShare“ pristatymams
- Pažymėkite ir cituokite žmones, kurie komentuoja jūsų svetainę socialiniuose tinkluose
- Sukurkite savo gaminio „YouTube“ vaizdo įrašą, skirtą „Unboxing Box“
- Transkribuokite savo vaizdo įrašų turinį, kad galėtumėte taikyti platesnei auditorijai
- Norėdami patekti į sąrašą kaip autoritetingą šaltinį, naudokite „Alltop“ (arba kitus tinklaraščių agregatorius)
- Planuokite populiarius „Tweets“ savo pramonėje buferyje
- Pasiūlykite savo turinį populiariame „Scoop It“ puslapyje, kad gautumėte didžiulę tikslinę ekspoziciją
- Leiskite savarankiškai „Kindle“ knygas ir susiekite su savo svetaine
- Įkelkite „Screencast“ produkto demonstraciją į savo svetainę, kad sukabintumėte pirmą kartą apsilankiusius lankytojus
- Naudokite „Tooltipster“, kad kiekvienas teksto fragmentas būtų lengvai dalijamasi
- Rašykite atsiliepimus apie populiarius produktus savo nišoje, kad gautumėte nuorodą į autoritetą ir ekspoziciją
- Paverskite savo infografiką išsamiais straipsniais ir reitinguokite daugiau raktinių žodžių
- Naudokite „PR Prank“ kaip nuorodų kūrimo taktiką
- Optimizuokite savo TTFB, kad pagerintumėte vartotojo patirtį
- Sukurkite „Instagram“ nuotraukų konkursą, kad išnaudotumėte 200 milijonų vartotojų tinklą
- Prisekite „Twitter“ įrašus, kurie atitinka jūsų skaitytojo poreikius, o ne rinkodaros strategiją
- Kreipkitės į papildomą nišą su panašiais pomėgiais savo skaitytojams
- Pasirodykite „Product Hunt“, kad gautumėte ekspertų atsiliepimų
- Siųskite asmeninius internetinio seminaro registracijos el. Laiškus į nepažeistas perspektyvas
- Naudokite sąrašo įrašus kiek įmanoma daugiau – juos lengva skaityti ir „Tweet“
- Naudokite „LinkedIn Groups“, kad paskelbtumėte tikslinės auditorijos patobulinimus
- Įtraukite skaitytojus į savo turinio rinkodarą naudodami minios šaltinį
- Reguliariai optimizuotų „YouTube“ vaizdo įrašų vaizdo įrašų turinio skelbimas
- Priverskite žmones pasidomėti savimi ir padidinkite srautą naudodami linksmą produktą ar nukreipimo puslapį
- „SlideShare“ turinyje turėkite įtakos turintiems veiksnių, kad jis būtų bendrinamas
- Pažymėkite įtakingus asmenis „Twitter“, kad žinotumėte, jog paminėjote juos
- Raskite unikalų asmeninį toną, kurio dar niekas nepriėmė nišoje
- Vedžkite visžalį turinį su populiariais įrašais, kad matomumas būtų didesnis
- Gaukite stulpelį apie pramonės leidinį
- Raskite savo pramonės partnerių
- Pasakykite savo prekės ženklo istoriją sąžiningai kreipdamiesi į emocijas
- Praneškite savo verslui apie „Hacker News“
- Paskelbkite klausimus, kurie priverčia žmones naudotis savo pasididžiavimu / kūrybiškumu / ego
- Turėkite socialinės žiniasklaidos mygtukus savo el. Pašto naujienlaiškyje
- Plėskite savo el. Pašto sąrašą kasdien
- Parašykite atsakymo pranešimą į ką nors / ką nors populiaraus nišoje
1. Nukreipkite pakartotinai taikomą tašką naudotojams, kurie užsiima jūsų turiniu
Pakartotinis taikymas gali būti naudojamas tiek teisingai, tiek labai neteisingai, o skirtumas uždirba visus pinigus (taip pat ir tiesiogine prasme). Kaskart, kai vartotojams numeta taškų, pabandykite įsitikinti, kad atsižvelgiate į atmetimo rodiklį. Tokiu būdu jūsų pasirinkta auditorija bus tikslingesnė ir bendri jūsų rezultatai bus geresni, atlikus vos vieną nedidelį pakeitimą, kaip padarė Claire Pelletreau . Tai taip pat paprasta, kaip pridėti kodą į savo svetainę.
Priešingu atveju jūs išleisite daug energijos žmonėms, kurie pirmiausia nesidomėjo jūsų turiniu. Taigi galbūt turėtumėte palaukti kelias sekundes, kol numesite pikselį, kad generuotumėte pakartotinio taikymo procesą.
2. Naudokite turinio pristatymo tinklą, kad reklamuotumėte įrašus pagal naudotojų vietas
Techninių privalumų yra daugybė. Šiame kontekste jie dažniausiai blokuoja SQL injekcijas ir kenkėjiškus robotus. Tačiau tam yra ir rinkodaros pranašumas. Brianas Jacksonas siūlo daugiau nei šias dvi priežastis. Pagrindinis jo rinkodaros tikslas yra galimybė pateisinti jūsų niekada neatsiskaitančių klientų lūkesčius. Jis teigė, kad pristatydamas kokybišką turinį pagal vietą, jis patyrė padidėjusį interneto srautą dėl pagerėjusio reagavimo, kuris yra visžalis metodas.
Jūsų svetainė bus labiau optimizuota ir veiks greičiau, reikšmingai prisidedant prie bendros vartotojo patirties, kurios, kaip mes visi galime sutikti, yra kažkas, ko reikia siekti.
3. Sutelkite savo pastangas tik į socialinės žiniasklaidos platformas, kurios tinka jūsų verslui
Viskam yra vieta ir laikas. Taigi lieka klausimas: ką jūs darote, jei pagal knygą padarėte viską, kas įmanoma, kad reklamuotumėte savo puslapį, ir jis vis tiek neveikia? Jūs jį nužudote. „Copyblogger“ tai padarė su savo „Facebook“ puslapiu. Juk strategiškai netikslinga skirti daug laiko ir išteklių tam, kas atsisako laikytis IG taisyklių.
Savo straipsnyje , Erika Napoletano sakė kažką galiu tik sutikti su: Fanų numeriai nereiškia nieko, jei jie ne kartu užduoties. Taigi sutelkite dėmesį į tai, kas veikia.
Siūlykite universitetams pasiūlymus patekti į .edu svetaines
Valdžios ryšiai ir prekės ženklo paminėjimai labai prisideda prie verslo reputacijos ir matomumo. Daug lengviau susilaukti žinomumo, kai esate rodomas patikimose svetainėse. Universitetai yra puikus tinklų šaltinis, o nuorodos iš švietimo svetainės turi labai galingą autoritetą. Nuo jaunų, kūrybingų protų, nusipelniusių praktikos, iki dėstytojų, kupinų akademinės įžvalgos, universitetai yra vieta.
Čia galimybių nėra. Tai, kaip pasirinksite įgyvendinti šį patarimą, priklauso ir nuo jūsų verslo modelio, ir nuo finansinių galimybių. Lengviausias būdas yra paprašyti universiteto, kurį baigei , paminėti tave kaip sėkmingą absolventą, dabar aktyvų verslininkystės srityje.
Ne visi galės atiduoti stipendijas (mes ne visi esame „Google“), tačiau dauguma iš mūsų galėtų lengvai sukurti kursą studentams, kurie norėtų sužinoti apie jūsų nišoje esančius atvejų tyrimus. Akademinis tarpininkavimas tarp teorinės srities ir jūsų praktinės patirties geriausiai veikia kartu, kai kalbama apie edukacinę patirtį.
5. Naudokite schemos mikroduomenis, kad palengvintumėte svetainių indeksavimą
Schema yra mikroduomenų tipas, padedantis paieškos sistemoms analizuoti ir interpretuoti informaciją jūsų svetainėje efektyviau ir kontekstiniu būdu, padedant tiek jums, tiek potencialiems klientams / skaitytojams, atliekantiems paieškos užklausas. Naudodami schemos mikroduomenis galite lengviau parodyti žinių diagramą, gauti beta versijas ir turėti pranašumų AMP, „Google“ naujienose ir t. T. Ir padėti „Google“ parodyti kontekstinius jūsų svetainės rezultatus. Dėl viso to padidėja srautas į jūsų svetainę.
Ši praktika padeda paieškos sistemoms efektyviau nuskaityti, o įvedus ją jūsų matomumas gali būti naudingas. Viena labai sąžininga „baltos kepurės“ strategija – šis įsilaužimas geriausiai veikia jūsų verslo ilgalaikėje perspektyvoje, kaip ir Dan Shewan pateiktame pavyzdyje . Tokiu būdu informaciją apie jūsų svetainę paieškos sistemos analizuoja ir interpretuoja geriau, ir jūs greičiausiai pastebėsite bendrą savo svetainės matomumą.
6. Peržiūrėkite nenaudojamą socialinę žiniasklaidą, kad galėtumėte atgaivinti rinkodaros metodą
„StumbleUpon“, „Taboola“, „Launchbit“ ir „Outbrain“, „Pinterest“ – tai visos puikios turinio reklamos idėjos. Šios socialinės žiniasklaidos svetainės gali būti ne tokios populiarios kaip „Twitter“ ir „Facebook“, ir galbūt todėl jos veikia taip puikiai, kai kalbama apie rinkodaros tikslus – nes galite kreiptis į specifines nišas, turėdami didesnį informacinį ketinimą ir kurie yra labiau linkę būti įsitikinęs, kad jūsų verslą verta išbandyti.
Paimkite aukščiau pateiktą straipsnio, paskelbto „StumbleUpon“, pavyzdį. Jei turite patrauklių straipsnių ir aukštos kokybės paveikslėlių, turėtumėte naudoti „Taboola“ ir „Outbrain“. Jie nėra panašūs į jokias kitas socialinės žiniasklaidos svetaines, jie siūlo elgesį, kad padėtų leidėjams pastebėti jų turinį. Jie gali būti labai lengvai naudojami sindikuoti jūsų turinį. Jei nuspręsite naudoti šią techniką, platformos bendrins natūralų turinį kitose svetainėse ir jis gali būti rodomas skirtingose skiltyse, pvz., Remiamame ar rekomenduojamame turinyje.
7. Atmeskite bendrą perspektyvą savo nišoje ir įrodykite, kad tai mitas
Kai kuriuos dalykus mes suprantame kaip savaime suprantamus dalykus. Mes taip įpratome juos girdėti, kad ne tik nemėginsime prieštarauti juos sakantiems žmonėms, bet ir pamažu pradedame juos priimti kaip tiesas. Ir skaitytojas daro tą patį. Tai puiki eismo idėjos pradžia, tiesa? Kai visi kažką priima kaip tikrovę, netrukus išsiskirs tų, kurie tuo netiki, balsas. Prieš kurį laiką mes dokumentavome temą apie SEO pramonės mirimą. Per metus visi apie tai kalbėjo ir net kai kurie autoritetingi šaltiniai pradėjo tolti.
Parašėme straipsnį, norėdami viešai teigti priešingai. Žinoma, norėdami būti patikimi kaip šaltinis, turėtumėte išlaikyti neutralų balsą, o nuosaikumas yra raktas į bet kokį ilgalaikį įmanomą požiūrį. Tačiau straipsnis buvo pasidalintas ne tik socialiniuose tinkluose, bet ir beveik 40 komentarų. Tai dar kartą įrodo, kad prieštaringos nuomonės suteikia matomumą ir kuria virusinį turinį.
8. Reguliariai skelbkite „Evergreen“ turinį iš savo tinklaraščio į „LinkedIn“
Dorie Clark prisipažino esanti didelė šio patarimo gerbėja apibendrintame įraše . Jei pagalvotumėte, „LinkedIn“ yra gana natūrali visžalio turinio aplinka, pavyzdžiui, žemiau pateiktame pavyzdyje.
Tai vieta, kur žmonės visada ieškos konkrečios informacijos. Visžalis turinys gali būti nuolatinis srauto šaltinis. Taip atsitinka todėl, kad straipsniai yra geresnės vertės nei jūsų bendras tinklaraščio įrašas, kurį rasite internete, ir yra tiesiogiai susiję su juos dokumentavusiais profesionalais. Padaryti save matomą svetainėje, kurioje visi turi tą patį tikslą, ir susisiekti su atitinkamais pramonės žmonėmis reiškia daug, kai kalbama apie būsimą jūsų srautą. Taigi pradėkite nuo mažų dalykų ir atlikite pakeitimus, kurie matomumo atžvilgiu atsilieps net po metų.
Paskelbus amžinai žalius straipsnius „LinkedIn“, padidėja jūsų svetainės lankomumas, nes tai organiškai sujungia jūsų paskelbtą turinį su idėjų srities profesionalais.
9. Prisijunkite prie „Niched“ „Twitter“ sąrašų, kad paskleistumėte pranešimą tikslinei auditorijai
Yra keli dalykai, kurie gali mus labiau motyvuoti, nei būti tinkamoje vietoje tinkamu laiku. Tačiau dažniausiai mums, rinkodaros specialistams, tai nėra kažkas, dėl ko atsakinga sėkmė. Turime tai įgyvendinti. Viena iš vietų, kur viskas vyksta vietiniu ritmu, yra „Twitter“ sąrašai. Būdami jų dalimi, galite pamatyti, kas vyksta jūsų nišoje, ir pasidalinti (aktualu!) Turiniu labai nišiai auditorijai, kuri greičiausiai domėsis jūsų reikalais.
Kevanas Lee pasakojo „Twitter“ sąrašo istoriją ir visus nuostabius rezultatus, kuriuos galite pasiekti atsižvelgę į visus kintamuosius. Pavyzdžiui, yra šis „ Adweek“ socialinės žiniasklaidos sąrašas, kuriame yra milijonai narių ir gerbėjų.Įsivaizduokite, kad turite galimybę dalytis turiniu su 2, 3 ar 5 milijonais jūsų niša besidominčių žmonių vien todėl, kad sukūrėte vieną galingą ryšį su asmeniu, kuris jus įtraukė į šį sąrašą. Ar tai puiki galimybė?
10. Ilgos formos turinį pritaikykite „SlideShare“ pristatymams
Kitas puikus srauto generatorių pavyzdys yra ilgos formos turinio pritaikymas pristatymams . Pasak Lena Prickett , idėja, paversta 15 būdų, kaip atsižvelgti į skaitytojų interesus, yra tokia pat vertinga kaip 15 idėjų, darant prielaidą, kad reklamą darote atsakingai. „SlideShare“ turi didžiulę auditoriją ir mažiau nei 1 proc. Rinkodaros specialistų sugeba kreiptis į savo auditoriją, todėl ji yra dar labiau prieinama kaip šaltinis, kai reikia platinti jūsų turinį.
Paimkite anksčiau pateiktą „Coschedule“ pavyzdį.
Originalus straipsnis turėjo 170 socialinių akcijų. Tačiau „SlideShare“ pristatymas atnešė dar 100.
Beveik visada tikslinga pritaikyti svetainės turinį, todėl dirbti su nuodugniu darbu yra pelningiau, nes tai suteikia galimybę iš tikrųjų gauti reikšmingą ir atitinkamą srautą už laiką, kurį praleidote dokumentuodami savo įrašus.
Turinio perkėlimo laiko skirtumas yra pakankamai mažas, kad jis būtų vertas kiekvienos minutės, nes jis nė iš tolo neprilygsta laiko trukmei sukurti naują patrauklų turinį. Žinoma, tai reiškia, kad galbūt laikas pradėti galvoti apie savo temas kaip apie idėjas, kurios turi tilpti ne tik į vieną universalią pristatymo formą.
11. Pažymėkite ir cituokite žmones, kurie komentuoja jūsų svetainę socialiniuose tinkluose
Pažymėdami žmones, kurie komentavo jūsų svetainę socialiniuose tinkluose, galite lengvai lankytis. Pagalvokite apie tai. Žmonės, kurie pakomentavo, praleido pakankamai laiko jūsų tinklaraštyje, kad iškiltų keletas neatsakytų klausimų. Tai reiškia, kad jie jau susižadėję. Jie žino apie jūsų prekės ženklą, domisi jūsų pateiktu turiniu ir visada siekia, kad būtų dokumentuojama, kas vyksta nišoje.
Kevinas Duncanas tai vadina „ šmaikštu, kaimynu “ technika, ir tai iš esmės reiškia, kad turėtumėte būti draugiškas su savo pažįstamais internete. Kaip ir žmonės iš mažų miestelių, kurie sutiko naują kaimyną. Tai nereiškia daugiau nei tik kartas nuo karto padėkoti ir tinkamai priimti žmones.
Jo eksperimento rezultatai stebino įsitraukimo požiūriu.
Išbandykite ir pamatykite rezultatus patys!
12. Sukurkite savo gaminio „YouTube“ vaizdo įrašą „Unboxingbox“
Svarstant apie kūrybinį išpakavimą nebūtina turėti materialų produktą . IKEA puikiai suprato knygą, kur pristatė savo katalogą – knygą kietais viršeliais – kaip įtaisą.
Visas išpakavimo vaizdo įrašo tikslas yra kuo daugiau peržiūrų ir padidinti jūsų prekės ženklo įsimintinumą, net jei tai šiek tiek papildo jūsų produktą, o ne paties produkto išpakavimą. Bet kad tai būtų lengva suprasti. Nereikia nė sakyti, kad jei savo versle turite materialų produktą, išpakavimo vaizdo įrašą bus dar lengviau sukurti ir jis atitiks informacinius poreikius.
13. Perrašykite savo vaizdo įrašų turinį, kad galėtumėte taikyti platesnei auditorijai
Tikslinga tik įsitikinti, kad visų rūšių perspektyvos, kurių tvarkaraščiai labai skirtingi, galės sekti jūsų turinį. Forma, kuria pateikiamas jūsų turinys, yra tik priemonė, skirta palengvinti sąveiką, o ne užblokuoti.
Vaizdo įrašų turinio perrašymas gali būti naudingas, ypač tokio tipo auditorijai, kuri neturi pakankamai mobiliųjų duomenų, kad galėtų pasiekti jūsų vaizdo įrašą vietoje (ir gali pamiršti, kol grįš namo) arba dalyvauja labai nuobodžiame susitikime ir negali jo paleisti. garsiai, bet sugebėtų jį perskaityti. Būkite pasirengę tokioms situacijoms.Jau nekalbant apie reitingą. Galite gauti aukštesnį reitingą, nes padėsite paieškos varikliui kontekstualizuoti vaizdo įrašo turinį ir jūsų veiklos sudėtingumą.
14. Norėdami gauti sąrašą kaip autoritetingas šaltinis, naudokite „Alltop“ (arba kitus tinklaraščių agregatorius)
„Alltop“ yra patikimas šaltinis, kur žmonės naršo informaciją, rūšiuodami ją taip, kad būtų rodomi naujausi naujienos. Priežastis, kodėl žmonės ją naudoja, yra ta, kad ji yra praktiška ir ji filtruoja autoritetingus šaltinius, kurie paprastai pateikiami paieškos sistemoje, pateikdami vartotojams naujus straipsnius. Tai puikus šaltinis eismui vairuoti.
Kaip leidėja ar svetainės savininkė, kaip sako Donna Maria Coles Johnson , norėtumėte būti įtrauktas į tinklaraščių kaupiklį, nes tai padeda reklamuoti jūsų turinį ir laiku atneš daug srauto.Privalumas yra tinklo, kur žmonės ateina ieškoti informacijos, dalis, todėl patariama išlaikyti aktualumą.
15. Vėluokite populiarius „Tweets“ savo pramonėje į buferį
Niekas nemėgsta sekti lyderio, kuris nuolat šmaikštauja. Turėkite tai omenyje, kai skelbiate įrašus socialiniuose tinkluose. Kuruoti informaciją, kuri jums atrodo esanti svarbi, juokinga ar provokuojanti, yra lygiai taip pat svarbu, kaip kurti naują turinį. Kartais tai dar svarbiau.
Pradėkite tinklaraštininkų informavimo kampaniją. Susiedamas save su įtakingais žmonėmis, susidaro slidus šlaitas, nuo kurio gali išeiti su šimtais naujų sekėjų, kurie pastebėjo tave influencerio puslapyje su retveitais ir nusprendė pamatyti, ką tu veiki. Niekada nenuvertinkite tinkamo tinklo sudarymo galimybių ir būkite kantrūs, kai tai pradedate.
16. Siūlykite savo turinį populiariame „Scoop It“ puslapyje, kad gautumėte didžiulę tikslinę ekspoziciją
Mes visi prisirišame prie turinio, kurį rašome. Tai yra darbo aprašymo dalis. Tai daugiausia dėl to, kad esame aistringi savo darbui. Bet ne visa tai visada yra aktuali kai kurių žmonių informaciniams poreikiams. Tačiau yra situacijų, kai mūsų turinio dalis galėtų būti išgydyta į tai, kas skirta šiek tiek kitokiai nei mūsų auditorijai.
Puiki žinia apie šį patarimą yra ta, kad tai užtrunka tik kelias minutes. Kai kuriuose „Scoop It“ puslapiuose yra šimtai aktyvių sekėjų, kurie atstovauja nišinėms auditorijoms, kaip savo pranešime pasiūlė ir Gabriella Sannino .Ji siūlo turinį, kuris yra tinkamas ir susijęs su bendruomenės tema, nes tokio tipo turinys sukurs srautą jūsų svetainei, jau nekalbant apie tinklų kūrimo galimybes.
17. Leiskite savarankiškai „Kindle“ knygas ir susiekite su savo svetaine
Neretai yra daug seno (bet vis tiek patikimo) turinio, kuris nebegeneruoja per didelio srauto. Kartu su aktyvia reklama kartas nuo karto socialiniuose tinkluose galite ją paversti ir knyga – galbūt pridėkite kelis atnaujinimus prie atvejų analizės, kurias rašėte prieš dvejus ar trejus metus, ir tada paskelbkite.
Ir aš ne tik rodo tai, nes nuoroda į jūsų svetainę arba profilio aprašyme, kad ketina jūs pozicija geriau internete, nors jie gana gerus dalykus, kaip Davidas Kudler advokatai . Dauguma žmonių, kurie aktyviai domisi skaitymu nišine tema, taip pat vis labiau yra atsidavę medžiagoms, kurioms trūksta hiperinio ryšio, dėl kurio internetas tampa toks populiarus. taip atsitinka, nes tai padeda jiems susikaupti.
Kitaip tariant, galbūt nesate „Kindle“ bestseleris, tačiau žinosite du dalykus apie pritraukiamą auditoriją: jūs turite tą pačią aistrą ir jie turi kantrybės skaityti, visa tai iš naujo įtraukdami seną turinį rinkodaros schemą.
18. Įkelkite „Screencast“ produkto demonstraciją į savo svetainę, kad užsikabintumėte pirmą kartą apsilankiusiems lankytojams
Vizualai atkreipia mūsų dėmesį ir visi tam pritaria. Užuot leisdami savo klientams be tikslo klajoti po savo svetainę, galite tiesiog įkelti ekrano kopiją į savo svetainę ir leisti jiems pateikti informaciją „akių saldainių“ būdu. Tai taip pat padidins įsimintinumą.
Kaip padarė „ Epipheo“ , jie turėjo daugiau nei 50 000 „Youtube“ peržiūrų, o tai labai daug įmonei, turinčiai vidutiniškai 7 000 „Twitter“ stebėtojų.
19. Naudokite „Tooltipster“, kad kiekvienas teksto fragmentas būtų lengvai dalijamasi
„Tooltipster“ yra patogus įrankis, kurį galite naudoti, kai norite patobulinti HTML tinklaraščio funkcionalumą. Daug kartų priežastis, kodėl žmonės nesidalija naudingu turiniu, yra ta, kad juos atgraso svetainės išdėstymas. Pasirūpinę tuo, galite įdiegti „ Highlight and Share“ papildinio plėtinį, kad paskatintumėte dalytis ir su savo skaitytojais.
Štai kodėl jūsų tinklaraštis turėtų būti bendrai naudinga aplinka, kurioje rodote bendrinimų skaičių skirtingose socialinės žiniasklaidos platformose ir raginate dar daugiau dalintis naudodami įrankį, kuris leis lengvai dalytis. Jei ką tik paskelbėte turinį, su kuriuo dirbote savaitę, galbūt nenorėtumėte, kad po kelių dienų jis prarastų bet kokį srautą ir įtraukimą, galbūt mažiau nei prireikė kuriant tai.
20. Parašykite atsiliepimus apie populiarius produktus savo nišoje, kad gautumėte autoritetines nuorodas ir poveikį
Patvirtinimas yra galingas. Tai bus visada, nes jis veikia pagal principą, kuris mus visus veda per gyvenimą, perduodamas patikimumas. Žinoma, kuo autoritetingesnis ir kompetentingesnis šaltinis yra pramonėje, kuriai ji pritaria, tuo daugiau patikimumo ji perduoda. Tačiau tai stebuklus daro ir atvirkščiai. Patvirtintojui pritaria produktas, mūsų atveju.
Tai vėlgi yra psichologinis pozicionavimo triukas. Kai tik pateksite į produkto ar paslaugos svetainę ir pateksite į atsiliepimų puslapį, pamanysite, kad klientai yra ne tik patys reprezentatyviausi paslaugos savininkas, bet ir patys autoritetingiausi. Jei tinkamai vykdote informavimą ir susisiekiate su įmonėmis, kurios yra panašios į jūsų interesus ir kompetencijos sritis, turite gerą, tolygų eismą, net jei nesate populiariausias nišoje.
21. Paverskite savo infografiką išsamiais straipsniais ir reitinguokite daugiau raktinių žodžių
Infografika yra galutinė terpė, kai reikia reklamuoti turinį vizualiai, siekiant padidinti įsitraukimą. Vis dėlto jie bus geresni, jei juos padidinsite turiniu, kad paieškos sistemos galėtų susieti vaizdus su turiniu.
Taigi kyla klausimas: ką jūs darote, kai jūsų socialinės žiniasklaidos ažiotažas, kurį sukūrėte su savo infografika, pradeda nykti? Aišku, jūs negalite to tik palikti. Juk praleidote daug laiko, sukurdami infografiką. Norėdami neišeikvoti energijos, galite pakeisti infografijos turinį į tinklaraščio įrašą, kaip siūlo „ Killer Infographics“ .
22. Naudokite „PR Prank“ kaip nuorodų kūrimo taktiką
„Duolingo“ yra svetainė, skirta padėti žmonėms išmokti užsienio kalbas. Balandžio 1 d. Jie sukūrė išdaigos gaminį – pagalvę, padedančią išmokti kalbą per naktį.
Išdaiga buvo labai gerai sutinkama internete ir ji gavo daugybę kokybiškų nuorodų į šį puslapį.
Maža to, tai padidino visą domeno atgalinių nuorodų našumą ir nukreipė svetainę į visiškai naują nuorodų / persiuntimo domenų skaičių jų istorijoje.
PR išdaigos yra naudingos ir žinomumo požiūriu, ne tik srauto ir atgalinių nuorodų atžvilgiu, nes jos leidžia užmegzti santykius su influenceriais ir pozicionuoti jus kaip kūrybinį agentą savo rinkoje.
23. Optimizuokite savo TTFB, kad pagerintumėte vartotojo patirtį
Svetainės greitis yra vienas svarbių veiksnių, susijusių su vartotojo patirtimi ir lankytojais, grįžtančiais į jūsų svetainę. O organinis srautas, labiau nei bet kada, nėra tas, kurį galime sau leisti laikyti savaime suprantamu dalyku.
Būtent tada turime šiek tiek technikos, kad įsitikintume, jog reitinguojame tinkamai. Darant prielaidą, kad skaitote tai, tikriausiai reitingavimas yra vienas iš jūsų prioritetų. „Time to First Bite“ turi indėlį į reitingą. Markas Scottas pabrėžia, kad tikslus interneto greičio apibrėžimas internete yra gana dviprasmiškas ir jis negalėjo būti teisesnis. Vis dėlto, net jei apie tai vyksta diskusijos, TTFB vis tiek yra svarbus ir jūs galite naudoti priemones, kad pamatytumėte, kokiu mastu iki šiol atlikote puikų darbą.
24. Norėdami išnaudoti 200 milijonų vartotojų tinklą, sukurkite „Instagram“ nuotraukų konkursą
Kažkas, kas man ypač patinka, kai kalbama apie „Instagram“ įtraukimą, yra moteriškų laikrodžių ir papuošalų „Cluse“ parduotuvė. Jie yra gana populiarūs ir visada skirti didinti paieškos srautą ir kurti įtraukimą socialiniuose tinkluose.
Jie bendradarbiauja su daugybe ambasadorių ir savo socialinėse platformose turi įvairių dovanų. Vienas iš jų „Instagram“ sukurtų konkursų padidino prekės ženklo įsitraukimą, ir net nėra taip sunku jį surengti, ypač kai labai svarbu, kad kiekvienoje socialinės žiniasklaidos platformoje dalyvautų sekėjai, galintys pasisakyti už jūsų prekės ženklą. Jie dalijasi daugybe pranešimų, bendrauja su tinklaraštininkais ir mados piktogramomis „Instagram“ ir skelbia aukštos kokybės ryškių spalvų nuotraukas.
25. Prisekite „Twitter“ įrašus, kurie tenkina jūsų skaitytojo poreikius, o ne rinkodaros strategiją
Žiniatinklyje yra kažkas puikaus, ir tai yra žmonių galimybė naudotis informacija. Galite rasti praktinių straipsnių ir pamokų apie beveik viską. Dar svarbiau, kad juos galite naudoti kurdami savo rinkodaros strategiją. Pavyzdžiui, prisegtas tweetas. Pauline Cabrera apie šią galimybę rašo mini instrukcijose , pranešdama apie viską, ką reikia žinoti, jei norite, kad jūsų tweetai būtų prisegti.
Nesinaudokite šia galimybe, kad geriau reklamuotumėte save, bet duokite ką nors bendruomenei. Pabandykite parašyti apie tai, kas akimirksniu pritrauktų skaitytoją, o ne tai, apie ką jūs tikrai norėtumėte, kad jis žinotų, ir stebėkite, kaip padidėja jūsų įtraukimo lygis.
26. Kreipkitės į skaitytojus į papildomą nišą su panašiais pomėgiais
Turinio išplėtimas gali būti naudinga priemonė bandant kreiptis į daugiau potencialių skaitytojų. Jo pranašumai svyruoja nuo geresnės ir dinamiškesnės auditorijos iki dramatiško potencialių klientų ir prekės ženklo padidėjimo. „Powell’s Books“ yra knygynas Oregone. Ir žmonės dėl to pyksta. Be to, kad jie turi neprisijungus veikiantį verslą, skirtą tam tikros rūšies auditorijai, jie kurį laiką buvo aktyvūs internete.
Jų tweetai dažnai įtraukia visą meninę bendruomenę ir viską, kas kelia ažiotažą internete, nukreipiantį tikslą, kuris nebūtinai praleis laisvalaikį skaitydamas laisvalaikiu. Be to, daugelis sekėjų net negyvena kažkur arti, todėl akivaizdžiai yra skirtingos nišos dalis ir džiaugiasi kažkuo išskirtiniu taip pat, kaip kitas skaitytojas.
Būdami bendraujantys ir draugiški, galite pasiekti toli, jei tik žinote, kaip pritaikyti savo strategiją, kad kreiptumėtės į žmones, kurie paprastai nesvarstytų galimybės patekti į knygyną, o dar svarbiau – kalbėti kaip žmogus, o ne kaip prekės ženklo atstovas.
27. Patraukite save į „Product Hunt“ ekspertų atsiliepimus
Danny Postma pasakoja istoriją apie tai, kaip jis buvo matomas Produkto Hunt. Pradėti savo verslą nėra lengva ir sunkiau jį reklamuoti tarp kitų žmonių, kurie turi tą patį tikslą kaip ir jūs.
Nauji projektai turi pranašumą, kad yra pilni galimybių, ir, tinkamai juos reklamavę, jie gali paskatinti visą juos sukūrusį startuolį. Be abejo, jie yra lankstūs, o „Product Hunt“ yra puiki vieta, kur profesionalai visada nori skirti 5 minutes laiko ir pateikti jums naudingų patarimų.
Ir kartais padidinkite srautą svetainėje, jei jums pasisekė.
28. Siųsti asmeninius internetinio seminaro registracijos el. Laiškus į nepažeistas perspektyvas
Kai tik ši tendencija susilaukia tam tikro populiarumo ir visi pradeda tai daryti, žmonėms, iš tikrųjų tinkamai naudojantiems strategiją, tampa vis sunkiau išsiskirti iš minios, kad ir kaip ironiškai tai skambėtų. Taip atsitiko su internetiniais seminarais. Beveik neįmanoma išgyventi dienos (net sekmadienio), negavus bent vieno internetinio seminaro kvietimo.
Dar sunkiau, kai praslysta perspektyvos, kurias bandai užmegzti. Tačiau tuo pat metu tai yra daugiau iššūkių. Joanna Wiebe patyrė internetinio kvietimo strategijas , atsižvelgdama į tai, kas veikia, o kas ne.Būti asmenišku yra pirmas dalykas, kartu su rašymu individualiu požiūriu. Nepakanka vien paminėti vardus (nors tai gera pradžia). Bet rašymas iš jūsų požiūrio į perspektyvas “padeda jiems suvokti naudos iš jūsų prekės ženklo naudą.
29. Kuo daugiau naudokitės sąrašo įrašais – juos lengva skaityti ir „Tweet“
Žmonės mėgsta vizualiai sutvarkytą turinį, nes jis padeda sutelkti dėmesį į atitinkamus straipsnio aspektus, net kai mes naršome turinį. Pripažinti, kad tai darome, reiškia pripažinti, kad tai daro ir mūsų skaitytojai.
Sąrašai greitai tai išsprendžia. Jie didina interneto srautą, nes pagrindinis jų tikslas yra skaitytojo vedimas per turinį, susipažinimas su dalimis, kuriomis jis iš tikrųjų domisi, tomis, kurias jis atidžiai perskaitys. Jūs tiesiog įmetate rimtą rašytoją ir temą, turinčią daug potencialo, ir apie ją šurmuliuojate. Tada sutvarkykite jį sąrašo forma ir gausite sau eismo nugalėtoją.
30. Naudokite „LinkedIn Groups“, kad paskelbtumėte tikslinės auditorijos patobulinimus
Joshua Rodriguezas paaiškino tinkamą „ LinkedIn“ grupių naudojimo būdą . Tai nėra kažkas, ką jūs darote per minutę, tiesa (jums taip pat nereikia daugiau nei pusvalandžio, kad pradėtumėte). Tai reiškia patikrinti grupių, kuriose esate, interesus, kad įsitikintumėte, jog esate ne šlamštas ar nereikalingas.
Priklausomai nuo jų informacinių poreikių ir apie tai, kokiu mastu jiems reikia pranešti (vieniems pakanka du kartus per mėnesį išgirsti apie jūsų prekės ženklą, tuo tarpu kitiems jūsų trūktų, jei nepaskelbtumėte 3 kartus per dieną). Laikytis tinkamumo negalima empiriškai (arba galima, bet tai nėra strategiškai konstruktyvu).Taigi naudokite skaičiuokles. Užrašykite viską ir stebėkite savo patobulinimus: tai padeda ir moralei, ir pajamoms!
31. Įtraukite skaitytojus į savo turinio rinkodarą naudodami minios šaltinį
Ir šiek tiek juos sumaišykite. Sujunkite galingus influencerius su nuolatiniais skaitytojais, kad sukurtumėte patikimo šaltinio, galinčio pamatyti populiarumo žinią, idėją ir galų gale surinkti kuo daugiau žmonių su tinkamais sprendimų klausimais, kuriuos siūlote diskutuoti.
Kartais tai ne visa socialinė žiniasklaida (negaliu patikėti, kad pats tai sakau), nes yra daugiau informacijos peržiūros rūšių. Galbūt man tai labai naudinga ir informatyvu, bet galbūt mano draugai nėra taip sujaudinti šia tema kaip aš.Tačiau kai kurie iš minios gaunami infografikai nebūtinai sukelia socialinių tinklų šuolį, tačiau jie padidina įtraukimą į puslapius, o pats srautas yra bumas. Matthew Woodwardas išbandė šią strategiją anksčiau pateiktame pavyzdyje , o rezultatai buvo vilčių teikiantys.
32. Reguliuojamas vaizdo įrašų turinio skelbimas optimizuotuose „YouTube“ vaizdo įrašuose
Bet norint pasiekti sėkmę, turėsite siekti aukštų tikslų. Geriausias vaizdo įrašų reitingavimo sprendimas, kaip ir gyvenime, yra atkaklumas. Reguliariai įkelti turinį tik tuo tikslu, kad patenkintumėte žiūrovų poreikius. Be to, kuo aprašomesnis ir išsamesnis vaizdo įrašo pavadinimas ir aprašymai, tuo geriau reitinguosite (ir įtikinate), tuo daugiau peržiūrų turėsite.
Imkime „ Youtube“ kanalo „ Fitness Blender“ su fitneso pamokomis pavyzdį . Jų vaizdo įrašų pavadinimai yra aiškūs ir išsamūs, naudojant ilgų uodegų raktinius žodžius, kartu sukuriant žiūrovo lūkesčius, kuriuos jie patenkins, pateikdami tiksliai tai, ką jie pažadėjo. Pasaulyje, kuriame visi išprotėjo dėl treniruotės, šis kanalas sugeba organiškai turėti daugiau nei 3 milijonus abonentų, naudodamas teisingą padėties nustatymą, kuris sukuria „iš lūpų į lūpas“.
Tiesa, „Youtube“ kiekvieną minutę įkeliama vienos valandos trukmės vaizdo įrašai, tačiau tuo pačiu metu kiekvieną mėnesį žiūrima daugiau nei 3 milijardai valandų , tai yra apie 350 tūkstančių metų. Taip, taip mums patinka vaizdo turinys, nes jį lengva atlikti ir tai leidžia sutelkti dėmesį į kitą papildomą veiklą, todėl ji yra daug efektyvesnė nei skaitymas.
Norėdami padidinti savo, kaip internetinio šaltinio, reputaciją, galite padaryti daug dalykų. Didindami prekės ženklo žinomumą galite susidurti su daugybe galimybių, kurių tiesiog negalite praleisti. Vaizdo įrašų turinio reitingas yra vienas iš jų.
33. Priverskite žmones pasidomėti jumis ir padidinkite srautą naudodami linksmą produktą ar nukreipimo puslapį
Įdomų pavyzdį, kaip priversti žmones pasidomėti jumis ir gauti srautą į jūsų svetainę, išpopuliarino Jamesas Norquay . Tai pasakoja apie „Virgin Mobile Australia“, kuri pradėjo kampaniją pavadinimu „ rinkimas iš girto “, kuri buvo skirta jų sukurtai programai.
„Soft“ paprasčiausiai leis jums užblokuoti asmenį, kad turite blogą įprotį girtuokliavus rašyti žinutėmis ar skambinti, kai tik išeinate ir išgeriate, tik kitą rytą atrakindami kontaktus. Tokiu būdu būsite tikri, kad rinkimas neblaivus nebėra problema Australijoje (kur prasideda kampanija). Kampanija buvo efektyvi ne tik žmonėms, trūkstantiems buvusių žmonių, bet ir rinkodaros požiūriu, didinant lojalumą prekės ženklui ir didinant srautą.
34. „SlideShare“ turinyje pasižymėkite įtakojančiais asmenimis, kad jį bendrintumėte
Dažniausiai pastebėjimas negali įvykti lengvai, net jei esate aktualus ir sunkiai dirbate. Bet jūs galite padėti savo svetainei naudodami „SlideShare“. Tai puiki platforma jūsų paslaugoms, kaip dažnai sakoma pramonėje. Iš dalies todėl, kad jis labai autoritetingas, iš dalies dėl to, kad jis turi daug kasdienių peržiūrų, iš dalies dėl to, kad jo vartotojai domisi aukštos kokybės turiniu ir yra pasirengę grįžti daugiau, jei pateisinsite jų lūkesčius.
„SlideShare“ turinio reklamavimas yra puikus būdas pradėti suktis. Žinoma, turėsite sukurti visą profilį, kad galėtumėte generuoti potencialius klientus daugiau nei 15 minučių po to, kai paskelbsite turinį. Įtraukite nuorodas į pristatymus ir pateikite reikiamą kontaktinę informaciją, kad būtų galima pasiekti.
Platforma turi daug galimybių prisitaikyti prie jūsų poreikių. Tai leidžia jums padaryti bet ką, įskaitant formas, kurias skaitytojai turėtų užpildyti, kad galėtų pasiekti jūsų ribojamą turinį. Taip yra todėl, kad tai yra rimtas šaltinis, norint tapti populiariu. Būtų tiesiog neteisinga nesikreipti į milžinišką „SlideShare“ auditoriją.
35. Pažymėkite įtaką darančius asmenis „Twitter“, kad žinotumėte, jog paminėjote juos
Dar viena patikrinta strategija, skirta padidinti jūsų tinklaraščio srautą, yra influencerių. Užsiėmimas labai svarbus kuriant ilgalaikius santykius socialiniuose tinkluose. Tai nebūtinai turi būti todėl, kad esate suinteresuoti padidinti stebėtojų skaičių, tai nebūtinai turi būti rinkodaros tikslas. Kartais galite juos paminėti savo tinklaraščio įrašuose ir atkreipti jų dėmesį per „Twitter“ arba atsiųsti jiems įvertinimo el. Laišką. Daugelis bet kurios pramonės šakos žmonių tai jau taiko kaip organišką medžiagą, o ne iš to daro didelę problemą. Paimkime , pavyzdžiui, Sujaną Patelį .
Stebėkite žmones, kurie jums patinka skaityti naujinius ir kurie jus įkvepia. Nemanykite, kad socialinė žiniasklaida yra korporatyvinis būdas užsidirbti pinigų iš „mėlynos“, o kaip galimybė susisiekti su žmonėmis, kurie turi tuos pačius interesus kaip jūs. Ne daugiau kaip prieš 20 metų tai buvo neįmanoma. Kaip šaunu turėti tokią galimybę? Tiesiog praneškite žmonėms, kai jūs patyrėte naują nišą socialinės žiniasklaidos įžymybėje. Niekada negali žinoti, iš kur atsiranda sužadėtuvės.
36. Raskite unikalų ir asmenišką toną, kurio dar niekas nišoje nepriėmė
Esu įsitikinęs, kad ne pirmą kartą susiduriate su tokio tipo patarimais. Paprastai po to seka filosofija apie vartotojus ir visuomenę ir tai, kuo straipsnis yra populiarus. Na, aš neketinu tavęs vėl tempti į tą idealistų pokalbių duobę. Busime praktiški šiuo klausimu. Kalbėsime apie pavyzdžius.
Markas Mansonas aktyviai veikia pramonėje, kurioje sunku išryškinti savo balsą, asmeninį tobulėjimą . Ir nors jis dabar dažnai skelbiasi, ne visada tai darė. Per metus jis paskelbė porą straipsnių ir, jo nuostabai, be didelių investicijų jie socialiniuose tinkluose sukėlė tūkstančius peržiūrų ir pasidalijimų.
Nesakau, kad visi esame tas vaikinas, vargu ar čia pamoka. Bet kai tik pamatau ką nors, kas sugeba pakilti virš savo perpildytos nišos, manau, kad tai įmanoma padaryti ir mums visiems. Nepaisant to, kad kalbama apie motyvacinį rašytoją, tai nėra motyvacinis patarimas.Tai yra veiksmas: skirtumai tarp to, ką niša suteikia rašymo tono ir to, kaip jūs galite išsiskirti, priklauso tik nuo jūsų ir jūsų atsidavimo. Savaime suprantama, kad įgūdžių turėjimas šia linkme labai padeda, tačiau tai daugiausia konkurencinė perspektyva.
37. Susituokti su visžaliu turiniu su populiariais įrašais, kad matomumas būtų didesnis
Ne visada įmanoma numatyti naujienas, tačiau jūs galite pasistengti apsiprasti savo pramonės dinamikoje. Paprastai pokalbiai šia tema priverčia žmones pripažinti, kad vis dar yra dalykų, kuriuos reikia dirbti. Didelis komentarų skaičius apie kiekvieną gerą tinklaraščio įrašą šiuo klausimu yra tik gyvas įrodymas, kaip patvirtina Nirmalos Santhakumaro patirtis.
Pakalbėkime apie gyvenimo trukmę. Populiarus turinys gali sukelti tūkstančius apsilankymų per kelias pirmąsias dienas, kad išnyktų mažiau nei po savaitės, o amžinai žalias turinys yra nuolatinis ir nuoseklus srauto šaltinis ateinančiais metais. Šie du geriausiai veikia pagal papildomą turinio rinkodaros strategiją, keičiant informacijos, kuria dalijatės su auditorija, tipus, kad padidintumėte matomumą ir ilgalaikį įsitraukimą.
Turite pasiekti pusiausvyrą . Didžiulė dalis yra jūsų pramonės ciklo pažinimas – nuo dienos, kai žmonės turi laiko ilgai skaityti, iki svarbiausių naujienų, kurias jie norėtų stebėti, kad ir ką. Pradėkite nuo ten!
38. Gaukite stulpelį apie pramonės leidinį
Tai daro didelį poveikį, kai esate asmeniškas savo auditorijai, tačiau turite įsitikinti, kad tai netrukdo jiems matyti jus kaip profesionalą. Labai svarbu išlaikyti pusiausvyrą tarp suvokimo kaip patikimo ir patikimo šaltinio ir asmeninio kontakto su perspektyvomis palaikymo. Kaip minėjo Matthew Barby , pikingas yra tai, ką turite padaryti, kad sumažintumėte galimybes. Šiam žingsniui galite naudoti „ BrandMentions “. Tada ateina pats pikis!
Spauda apie pramonės leidinį (arba leidinį su pramonės tema) yra daug naudinga jūsų srautui. Pirma, todėl, kad tai sieja jus su spauda, kuri visada glostanti tiems, kurie skaito jūsų el. Laiškus ir mato jus besimylinčius asmeniniais pokalbiais. Antra, nes tai padidina jūsų požiūrį į perspektyvas, kurių dar nepasiekėte, ir, žinoma, trečia, nes tai yra pozicija, kuri pritaria potencialių klientų padidėjimui.
39. Raskite savo pramonės partnerių
Sąlyga yra pagrindinė ir tai reiškia, kad turite kokybišką auditoriją, o jūsų populiarumas yra panašus į tuos, su kuriais ketinate užmegzti partnerystę. Priešingu atveju šiandien neverta kurti tinklaraščio ir rytoj rašyti „Wall Street Journal“, kad būtų galima keistis srauto šaltiniais.
Todėl partnerystė turės būti vykdoma atsižvelgiant ir į skaitytojų poreikius, ne tik norint suskaičiuoti kai kuriuos „Analytics“ numerius. Mes visi žinome, kad norint sukurti tvirtą prekės ženklą su padidintu lojalumu, reikia ne tik to.
Švieži eismo šaltiniai gali būti didžiulis bummeris. Laimei, yra daugybė teigiamų pavyzdžių, kurie galėtų įkvėpti jus kurti efektyvias strategijas. Vienas iš jų yra partnerių paieška jūsų pramonėje ir tai nėra taip sudėtinga, nes bet kuris kitas verslas būtų labai suinteresuotas padidinti savo srautą.
40. Pasakok savo prekės ženklo istoriją sąžiningai kreipdamasis į emocijas
„Tom’s Shoes “ puikiai laikėsi šios rinkodaros taisyklės ir pateikė emocingą vaizdo įrašą, kuriame pristatoma jų prekės ženklo istorija jų socialinės atsakomybės akimis. Už kiekvieną parduotų batų porą įmonė atiduoda reikalingus vaikus ir žmonėms, kurių finansinė padėtis nepasisekė 60 ar daugiau šalių, įskaitant JAV.
Bendrovė turi 50,5 tūkst. „Youtube“ stebėtojų, seka 1,97 mln. „Twitter“ ir vaizdo įrašas peržiūrėjo daugiau nei 3,9 mln. Kažkas turėjo būti padaryta tinkamai, tiesa? Nebijokite naudoti emocijų, kad jūsų prekės ženklas taptų žmogiškesnis, jūsų potencialūs klientai įsijaus. Pristatydami produktą auditorijai, jūs ne visada turite būti racionalus, ir atrodo, kad negaliu to pasakyti pakankamai dažnai.
Pateikdami žmonėms racionalius argumentus, jie iškart pagalvos apie kontrargumentus. Taip žmogaus smegenys yra sujungtos, kad reaguotų į racionalius dirgiklius ir kitas racionalias reakcijas. Tačiau kai pasiūlysite savo auditorijai kompleksiškesnį rinkodaros produktą su tiek racionaliais argumentais, kad laikytumėtės savo prekės ženklo vertybių, pateikdami emocinį pasiūlymą, žmonės tai traktuos kaip patirtį, o ne kaip teorinį ginčą.
41. Praneškite savo verslui įtaką „Hacker News“
Tungas Tha netyčiapasakojo savo istoriją apie sėkmingą paskelbimą „Hacker News “. Jis įkūrė ir sukūrė modernų, vietinį įrankį „TablePlus“ su elegantiška vartotojo sąsaja, kuris padeda vienu metu valdyti kelias duomenų bazes. Per vieną dieną jiems pavyko priimti 400% aktyvių kasdienių vartotojų, o pusė šio skaičiaus tebėra iki šiol. Maža to, jiems pavyko padidinti savo pajamas daugiau nei 200%, palyginti su praėjusiu mėnesiu.
Yra keletas dalykų, į kuriuos reikia atsižvelgti kalbant apie rašymo stilių, kiekviena platforma turi savo paslapčių ir ši niekuo nesiskiria nuo šio požiūrio. Turėsite būti aiškūs ir tiesmukiški, neskubindami žmonių į informaciją, bet neturėdami jokio teksto rašymo delsimo.
Kalbant apie sąžiningą informaciją ir piką, tai, kad be reikalo prailginsite reikalus, netgi gali pakenkti daugiau nei naudai. Taigi būkite aiškus ir drąsus ir nepamirškite būti sąžiningas dėl konkurencinių pranašumų. Jų atveju tai pasiteisino: aktualumas ir sąžiningumas turėjo daug bendro su šiais skaičiais.
42. Skelbkite klausimus, kurie priverčia žmones naudotis savo pasididžiavimu / kūrybiškumu / ego
Ego masalas visada veikė, ypač kai tu jį išryškini. Žmonės mėgsta būti vertinami už savo darbą, nes jie skiria daug laiko ir pastangų, kurių vienintelis tikslas – būti geresniais specialistais, įkvepiančiais kitus aplinkinius. Be abejo, yra ir pinigų, bet daugiausia ego.
Taigi visada padeda, kai su kuo nors elgiesi kaip su autoritetingu informacijos šaltiniu.Ir jei jūs taip pat paprašysite jų būti kūrybingais, jūs patys save laimėsite. Jasonas Acidre’as paklausė influencerių, kokios buvo kūrybiškiausios idėjos, kaip sukurti ryšį, kad jie kada nors įgyvendino, o „Roundup“ patarė daugiau kaip 40 žmonių.
43. Turėkite socialinės žiniasklaidos mygtukus savo el. Pašto informaciniame biuletenyje
Andrea Kinloch parašė instrukciją, kuri padės jums įtraukti socialinio pasidalijimo mygtukus į savo parašą.
Žmonės tikrai netuškina el. Laiškų turinio arba retai. Tačiau kartais naujienlaiškiais verta pasidalinti su žmonėmis, ypač todėl, kad juose pateikiamas unikalus turinys, prie kurio prieina tik kai kurie žmonės. Sukūrus ryšį tarp jūsų ir skaitytojo, socialinės žiniasklaidos mygtukas nukreipia perspektyvas į asmeninį puslapį (ne prekės ženklo profilį), kur žmonės galės sukurti asociaciją tarp prekės ženklo ir nuostabaus vaikino ar jauniklio, esančio už jo.
Nenorėkite su savo skaitytojais pasidalinti kai kuriais asmeninio gyvenimo dalykais, pavyzdžiui, savo meile psichologiniams filmams ar nuotykių dvasia. Galų gale tai daro juos lojaliais, galėdami susieti prekės ženklą su patirtimi ir, be to, su žmogumi, kuris jiems patinka ir gali įsijausti.
44. Plėskite savo el. Pašto sąrašą kasdien
El. Pašto rinkodara labai susijusi su jūsų naudojamais parašais, nes tai puikus būdas skatinti jūsų reputaciją ir žinomumą vykdant informavimo strategijas. Kiekviename išsiųstame el. Laiške turėtumėte sugebėti įtraukti subtilų raginimą veikti. Įsitikinkite, kad pritraukiate tik tuos žmones, kurių ketinimai dėl jūsų produktų ar paslaugų yra pakankamai galingi, kad galėtumėte laikytis laiko. Pavyzdžiui, šis „ Sumo“ pavyzdys tai gerai paaiškina:
Negalite pasiekti didesnės auditorijos išimtinai naudodamiesi galimybe prisijungti prie socialinės žiniasklaidos, norint sukurti ilgalaikius santykius su savo klientais, reikia daugiau. El. Pašto sąrašai yra nuoseklesnis būdas užmegzti ryšius su potencialiais klientais, nes tai yra jų ketinimų įrodymas kalbant apie jūsų produktą ar jūsų turinį.
45. Parašykite atsakymo pranešimą į ką nors / ką nors populiaraus nišoje
Pavyzdžiui, kai visi gyrė naują „Google“ logotipą, buvo Sarah Larson parašytas „ New Yorker“ straipsnis , kuriame buvo kažkas pasakyti ir jis buvo labai populiarus, nes kažką traktavo prieš srautą.
Naujos „Google“ vizualinės tapatybės buvo tikimasi kurį laiką, o „Serifs“ padarė ją senamadišką ir per daug tradicinę vertybėms, kurias ji atstovauja. Tačiau šis nuostabus straipsnis pateikė argumentų dėl senosios logotipo versijos ir žmonėms tai patiko!
Kiekvieną kartą, kai kažkas įgauna didelį pagreitį, atsiras tam nepritariančių žmonių, kurių balsai nebus išgirsti dėl populiaraus giedojimo aplink juos. Jūs visada galite skirti laiko jiems būti tokiu balsu, bet nedarykite to, nebent tai tikrai atspindi jūsų poziciją, kitaip tai gali atsiliepti vėliau!
Išvada
Recepto nėra, o nuolatinis srautas yra viena iš tų formulių, kurią reikia pakoreguoti ir iš naujo sureguliuoti, kad ji būtų naudinga jūsų labui. Tačiau patarimų ir išsamių vadovų visada laukiame. Laikykitės mūsų patikrintų 45 strategijų, kad padidintumėte savo svetainės lankytojų skaičių. Tiesiog įsitikinkite, kad jie atitinka jūsų rinkodaros strategiją, nes priešingu atveju jie gali padaryti daugiau žalos nei naudos, nepaisant to, kad retkarčiais kyla srautas. Taigi, kuris iš šių patarimų, jūsų manymu, padėtų labiausiai?