Seo paslaptis

Dominuoti SERPS yra tai, apie ką svajojame visi. Nepaisant populiarios nuomonės, buvimas antrame užklausos rezultatų puslapyje nereiškia, kad jūs nesate suinteresuotas publikuoti puikų turinį, kuris tik pasitarnauja skaitytojui. Kartais tai reiškia, kad pramonė yra labai konkurencinga ir beveik žmoniškai neįmanoma aplenkti konkurentų. Ką tada daryti? Mes pagalvojome apie išsamiausią SEO metodų sąrašą, kuris padėtų jums nueiti šią papildomą mylią ir pagaliau pamatyti rezultatus reitinguose, kurių visada laukėte.

39 retai naudojamos SEO technologijos, kurios padvigubins jūsų srautą

 

Išsamus nuostabių SEO būdų sąrašas

 

  1. „Wikipedia Link Rot“ – slapta aukso kasykla, skirta sugadintoms nuorodoms kurti
  2. Padidinkite srautą naudodami sinonimų reitingavimo techniką
  3. Palyginkite konkurentų nutrūkusias nuorodas
  4. Įkvėpkite raktinių žodžių naudojimą naudodami „AdWords“ kampanijas
  5. Naudokite turinio kuravimą kurdami išsamius, įtraukiančius straipsnius
  6. Paimkite į priekį žaidimą paįvairindami savo nuorodų profilį
  7. Paįvairinkite savo reitingus naudodami „YouTube“ aprašus
  8. Įtraukite papildomą auditoriją ir pritraukite srauto naudodamiesi dangoraižių technika
  9. Naudokite ilgos uodegos raktinius žodžius, kad taikytumėtės pagal konkrečią auditoriją
  10. Gaukite raktinių žodžių idėjų iš Vikipedijos
  11. Skelbkite daug informacijos turinį
  12. Naudokite vidines nuorodas, kad galėtumėte išplatinti savo svetainės autoritetą visoje svetainėje
  13. Paverskite Evergreen turinį nuolatinio srauto šaltiniu
  14. Geriau užimkite paieškos sistemas, kurdami savo raktinius žodžius
  15. Sukurkite ekspertų apžvalgą, kad sužinotumėte apie savo tinklaraštį
  16. Stebėkite konkurentų strategijas naudodamiesi nuodugnių nuorodų auditais
  17. Gerinkite konversijų rodiklius – optimizuokite nukreipimo puslapius
  18. Sukurkite mobiliesiems skirtą svetainę, kad padidintumėte savo reitingą
  19. Norėdami padidinti matomumą, naudokite „Infographics“
  20. Sukurkite tvirtą profilį autoritetingose ​​socialinės žiniasklaidos platformose, kad padidintumėte reitingus
  21. Padėkite savo puslapį indeksuoti naudodami vidines gilias nuorodas
  22. Gaukite daugiau lankytojų atnaujindami seną turinį ir bendrindami jį socialiniuose tinkluose
  23. Išbandykite svečių dienoraščius, kad padidintumėte poveikį ir įtvirtintumėte savo prekės ženklą
  24. Optimizuokite savo svetainę, kad būtų geriau indeksuojami puslapiai
  25. Būkite kūrybingi savo informavimo ir nuorodų kūrimo strategijoje
  26. Norėdami suformuoti turinio rinkodaros teiginius, naudokite „Influencer Marketing“
  27. Susiekite nuotraukas su savo prekės ženklu, paprašydami svetainių suteikti kreditų vaizdams
  28. Bendraukite su įtakotojais, kurie neseniai paminėjo jus internete
  29. Norėdami sukurti potencialius klientus, naudokite komentarų rinkodarą
  30. Patobulinkite prekės ženklo valdymą – naudokite pranešimus spaudai, kai kas nors vyksta
  31. Taikykite po vieną raktinį žodį kiekviename puslapyje, kad išvengtumėte kanibalizacijos
  32. Padarykite daugialypę terpę savo turinio dalimi ir padidinkite įsitraukimą
  33. Susieti – naudokite kreipimąsi į įgaliojimus, kad galėtumėte paremti savo teiginius ir padidinti patikimumą
  34. Sukurkite turinio lenteles, kad pagerintumėte vartotojo patirtį
  35. Norėdami optimizuoti raginimo veikti ekraną, naudokite „Heatmap“ stebėjimą
  36. Sumažinkite atmetimo rodiklį naudodami 404 puslapius
  37. Geresnis reitingas – atsikratykite nenatūralių saitų ir išvenkite neigiamų SEO atakų
  38. Naudokite diakritikus, kad atliktumėte konkretų lygį pagal SERP

1. „Wikipedia Link Rot“ – slapta aukso kasykla, skirta sugadintoms nuorodoms kurti

Neturėdamas pelningo profilio, Vikipedija tampa vienu iš patikimiausių interneto šaltinių, kai reikia skaitytojams teikti nešališką, objektyvią informaciją. Nuorodos gavimas iš jo sukelia bet kurio susidomėjimą, nes jo valdžia yra danguje. Štai kodėl save reklamuoti naudojant tas priemones nėra lengvas darbas.

 

Tačiau yra vienas iš būdų susieti save ar savo prekės ženklą su „Wiki“ – tai pastebi jų straipsnių nuorodų kūrimo iš sugadintų šaltinių galimybes. Surasti sugedusias nuorodas nėra sunku, nes jie turi tam skirtą puslapį .

 

„Wikipedia Broken Link“ kūrimo technika

 

Suradus nuorodas, kurios anksčiau buvo jūsų profesinę sritį dominančių „Wikipedia“ straipsnių šaltiniai, neužtenka tik parašyti kažką aplaistyto, tikintis, kad pakeisite pradinį šaltinį. Redaktoriai, pasišventę teikti kuo kokybiškesnę informaciją, padarys viską, kad įsitikintumėte, jog jūsų parašytas straipsnis yra bent jau toks pat geras kaip ankstesnis.

 

Dabar lieka klausimas, kaip galite pamatyti negyvos nuorodos / sugadinto puslapio turinį? „ Wayback Machine“ yra jūsų problemos sprendimas čia. Įterpę buvusio „Vikipedijos“ šaltinio URL galėsite naršyti tos nuorodos istoriją ir pamatyti, kaip ji atrodė kadaise.

„Wikipedia Broken Link“ originalaus turinio pavyzdys

 

Dabar jūs supratote, kas, pasak enciklopedijos redaktorių, yra tvirta turinio dalis, kurią verta paminėti kaip šaltinį jų straipsniams – ir tai turi kažkuo pasikliauti. Jums belieka iš tikrųjų atkartoti tam skirtą savo svetainės tinklalapį ta tema ir įsitikinti, kad tai yra išsamiau ir naudingiau skaitytojui. Tada pateikite jį ir palaukite.

Nors atsakymų procentas nėra gana 100%, jis gali siekti iki 50% ir, jei teisingai atlikote dokumentus (ir jei jūsų svetainė nešaukia „šlamšto“), turite didelę galimybę būti patvirtintam .

2. Padidinkite srautą naudodami sinonimų reitingavimo techniką

 

Paieškos užklausos formulavimas labai svarbus kalbant apie grąžinamus rezultatus. Taip yra todėl, kad nuo „Hummingbird“ („Google“ naujinimo algoritmų) mes tikrai žinome, kad paieškos sistema stengiasi kuo geriau kontekstualizuoti semantinę prasmę, kad suprastų paieškos užklausos intencijas. Be to, pristatydama pokalbio paiešką, „Google“ siekia pateikti tikslius ir tikslius atsakymus.

 

SEO ekspertas eina į barą

 

Tačiau šio reiškinio paaiškinimas yra toks: kai tik ieškau termino, paieškos sistema supras, kad mano paieškos užklausoje yra poreikis, ir bandys atsakyti į tai, o ne tekstinę formuluotę. Daliniai sinonimai taip pat puikiai veikia.

 

Pavyzdžiui, jei ieškau termino „SEO konsultantas“, tarp pirmųjų rezultatų pirmame puslapyje bus „SEO ekspertas“, „SEO paslaugos“, „SEO kompanija“, nes formuluotės prasmė nėra skiriasi tiek.

 

SEO konsultantas SEO eksperto sinonimas
Ir nors rizikuojame būti šiek tiek nereikalingi dėl to, kas yra sinonimas, šiuo atveju tai nebūtinai nurodo leksines identiškas prasmes, kurių mums mokė mokykloje, bet labiau kontekstinę, platesnę prasmę. Daug kartų sinonimas bus mūsų susieta sąsaja, loginis kelias, kuriuo einame mąstymo procesuose, taigi prasmės skirtumai, palyginti su aukščiau esančia ekrano kopija.

 

3. Palyginkite konkurentų nutrūkusias nuorodas

 

Net populiariausiems ir patikimiausiems interneto šaltiniams tenka nuolat spręsti sugadintų nuorodų problemą. Nors jų peradresavimas ar taisymas yra sprendimas, kai esate svetainės administratorius, yra ir kitų šios problemos perspektyvų.

 

Konkurenciniu požiūriu, jei vienas iš jūsų konkurentų nutraukė ryšius su daugybe nuorodų sulčių, gaunamų iš daugelio nukreipiančių sričių, nėra jokios priežasties, kodėl to nepadarytumėte savo naudai.

 

Radę neveikiančių nuorodų skaičių, galite eksportuoti nuorodas, kad sužinotumėte, kuri iš jų labiausiai tinka jūsų svetainės stiliui. Žinoma, yra keletas labai viliojančių momentų, kai esate pasirengę pakartoti bet kurio puslapio, kuriame anksčiau buvo 100 k nuorodų ir 5 k nukreipiančių domenų, turinį. Tačiau iššūkis yra sukurti ką nors dar geresnio, nuodugnesnio, bet ne mažiau svarbaus.
Išsaugoję sugadintus puslapius, kurie yra labiausiai susieti, galite paleisti atskirą analizę naudodami „Site Explorer“, kad patikrintumėte kiekvieno jus dominančio URL atgalines nuorodas. Mūsų svetainių naršyklė vykdo greitą atgalinių nuorodų analizę, parodydama jums daug susijusių statistika jus dominančiame puslapyje. Viena iš jo savybių yra tai, kad galite aiškiai suprasti, kas susiejo su konkrečiu turiniu.

Nustatykite sugadintas nuorodas - pažintinis SEO „Site Explorer“
Tokiu būdu blogai valdomą konkurentų situaciją galite paversti pranašumu.

„Site Explorer“ - eksportuokite nuorodas iš URL analizės

Kaip tai paprastai vyksta skaitmeninėje rinkodaroje, pirmiausia turinys. Įsitikinkite, kad jo kokybė neginčijamai geresnė už buvusią. Tada galite susisiekti su tinklalapio savininkais ir pranešti jiems, kad jie gali būti suinteresuoti pakeisti sugadintą nuorodą kažkuo vertingu, kurį parašėte.

 

Norėdami geriau įsivaizduoti, kokia yra puslapių, nukreipiančių į jūsų konkurento turinį, savininkų kokybė, galite naudoti „Wayback Machine“, kad pasiektumėte puslapį tokį, koks jis buvo anksčiau.

Įsivaizdavę aiškų vaizdą, kaip atrodė buvęs turinys, laikas pradėti dirbti dar geriau – žymiai geriau, kad padidintumėte tikimybę gauti nuorodas iš valdžios šaltinių. Tada galite el. Paštu išsiųsti el. Laišką apie sugadintas nuorodas ir pasiūlyti naujai sukurtą turinį pakeisti pradiniu.

 

Nors kai kurie administratoriai iš pradžių bus nenoriai ir manys, kad jus domina tik nuorodos, kuo geriau dokumentuosite straipsnį ir kuo daugiau informacijos, tuo didesnė tikimybė gauti gerą nuorodą.

 

4. Naudokite „AdWords“ kampanijas, kad paskatintumėte naudoti raktinius žodžius

 

Kadangi raktinių žodžių planavimo priemonė ne visada siūlo naujoviškiausius raktinius žodžius, visada geriausia žiūrėti per tvorą ir pamatyti, kaip jūsų pramonės žmonės reklamuoja savo produktus ir (arba) paslaugas. Akivaizdu, kad nors jie moka už juos, raktiniai žodžiai yra labai aktualūs taikiniams, todėl viskas, ką jums reikia padaryti, yra iš naujo pažvelgti į tai, kas atrodo geriausia SERP.

Jei prisiminsite semantines asociacijas ir sinonimą, naudodamiesi anksčiau vykusiomis diskusijomis, priežastis, kodėl šie ilgosios uodegos raktiniai žodžiai atrodo veikiantys, nors jie nebūtinai yra labai svarbūs, yra ta, kad žmonės dažnai ieško sprendimų.

Pakanka nustatyti paieškos užklausos sąvoką, kad būtų susieta su viskuo, kas su ja semantiškai susijusi. Ir jei trūksta idėjų, „AdWords“ kampanijos visada yra jūsų rankos.
Pvz., Tarkime, kad turite kačių maisto tinklaraštį, tiesiog įveskite „cat food“ į „Google“ ir rasite šiuos rezultatus:

  • kačių maisto analizė
  • optimizuoti kačių ėdalo gamybą
  • gauti nemokamo maisto
  • susirasti kaimynystės maisto sandėliuką

Kačių maistas - naudokite „AdWords“ kampaniją raktiniams žodžiams nustatyti

 

Viskas, ką jūs turite padaryti dabar, tai įtraukti šiuos naujai rastus ilgų uodegų raktinius žodžius į kitus savo tinklaraščio įrašus. Nereikia nė sakyti, kad šis SEO patarimas yra tik vienas kitą papildantis, todėl tikriausiai geriausia nepasikliauti tik šiuo metodu jūsų SEO veikloje.

 

5. Naudokite turinio kuravimą kurdami išsamius, įtraukiančius straipsnius

 

Prieš bet kokias kitas diskusijas pasikartojančio turinio paskelbimas skaitytojams teikia mažai naudos arba iš viso nedaro jokios vertės, todėl ne tik Mattas Cuttsas mano, kad tai nenaudinga , bet ir paieškos variklis bei leidėjai, kuriems rūpi sukurti ką nors geriau skaitytojų poreikiams.

Kuruoti turinį prasideda nuo didžiulio iššūkio – rašyti turtingą informaciją nesupaprastinant faktų. Suteikite savo auditorijai kreditą, tuo pat metu siūlydami susistemintą informaciją, kurią tikrai lengva pasiekti ir kuri yra naudinga.

Kuratoriaus turinys-psichologija-studijos

Kuruoti turinį-psichologiją-studijas-vizualą2

Yra įvairių būdų, kuriais galite tvarkyti turinį. Geriausias būdas yra pakelti turinį, kuris šiuo metu yra žiniatinklyje, apie tą konkrečią temą. Galite rasti geriausius šaltinius su daugiausiai dokumentuotų pavyzdžių ir, prieš organizuotai rašant apie juos visus, galbūt būtų puiki mintis atlikti savo analizę.

Kuruojant turinį svarbiausia yra pabandyti pakeisti turinį, į kurį kreipiatės, o ne tik jį mėgdžioti.

6. Paimkite į priekį žaidimą paįvairindami savo nuorodų profilį

 

Jei nuolat stengsitės įsiminti savo industrijoje, galite gauti geros kokybės nuorodas iš kelių patikimų šaltinių. Vis dėlto, nors nerekomenduojama savo SEO pastangų sutelkti ties paieškos sistemomis, bet yra naudinga skaitytojui, vis dėlto yra pagauti.

 

Kuo įvairesnės (pageidautina gilios) nuorodos į jūsų turinį, tuo labiau paieškos sistema bus linkusi manyti, kad jūs stengiatės išlaikyti natūralų savo svetainės profilį.

 

Didžiulis saitų kiekis nieko nereiškia, palyginti su patikimu nuorodų profiliu, gaunamu iš valdžios šaltinių, ir, kai įmanoma, įvairialypiu profiliu. Nors labai gerai, kad dauguma nuorodų gaunamos tik iš vieno tinklalapio tipo, taip pat rekomenduojama, kad tai nebūtų vienintelis jūsų atgalinių nuorodų šaltinis. Jūsų strategija gali sutelkti dėmesį į nuorodų gavimą iš vieno šaltinio, tačiau išskirtinumas yra nenatūralaus profilio ženklas. Žemiau pateiktame pavyzdyje parodyta gerai įgyvendinta natūrali strategija.

Tinklalapio tipas - paįvairinkite savo nuorodų profilį

 

Tačiau paįvairinus nuorodų profilį, galima prisitaikyti, ypač jei jis laikosi konkrečios strategijos ir nėra atliekamas atsitiktinai.

 

7. Paįvairinkite savo reitingus naudodami „YouTube“ aprašus

 

Tai, kad „Youtube“ vaizdo įrašai labai dažnai atsiduria paieškos rezultatuose. Vaizdo mamutas netrukus nepraras savo populiarumo ir įtakos, o tai mane paskatins taip: kodėl gi ne paversti šio fakto savo mažu pranašumu?

 

Vaizdo įrašų turinys sulaukia didelio populiarumo – ir jūs galite tai padaryti. Reitingas pagal raktinius žodžius, kai kalbama apie tai, nėra toks didelis darbas, kaip atrodo. Įkeldami naują mokymo programą galite atnaujinti jos turinio aprašą, o tai labai prisideda prie jūsų reitingavimo sėkmės.

„YouTube“ aprašas - raktinių žodžių su vaizdo turiniu reitingas

 

Netrukus po vaizdo įrašo paskelbimo, peržiūrėjus mažiau nei 6 k, Brianas Deanas užėmė 4 vietą pagal „YouTube“ nuorodų kūrimo paiešką. Galbūt manote, kad 4-asis nėra toks puikus pasirodymas, tačiau atsižvelgiant į tai, kokia yra SEO niša ir arši konkurencija, šis mažas SEO patarimas jį pasiekė labai toli su nedideliais ištekliais ir investicijomis.

Brianas Deanas - „YouTube“ užima 4 vietą už raktinių žodžių nuorodų kūrimą
Be populiarumo „Youtube“, darant prielaidą, kad bendros šios nišos žmonių SEO pastangos nebūtinai sutelkia dėmesį į vaizdo įrašus, gerai aprašytas „Youtube“ įrašas gali parodyti jus pirmajame „Google“ rezultatų puslapyje. Negalite tikėtis, kad tai veiks akimirksniu, tai yra procesas, tačiau investicijų ir rezultatų santykis nurodo, kad ši strategija yra aukso kasykla.

 

8. Įtraukite papildomą auditoriją ir pritraukite srautą naudodamiesi dangoraižių technika

 

Leiskite patikslinti klaidingą nuomonę. Žmonės dažnai koreliuoja svetainės reitingą su jos turinio pastangomis, manydami, kad tai, kas yra antrajame „Google“ rezultatų puslapyje, taip pat gali būti visiškai slapta išpažintis – nes niekas taip ir nesiskaito. Dangoraižio technika siekiama sukurti turinį, kuris yra ne tik geresnis už bet kurį kitą šia tema, bet ir už visus kartu internete indeksuojamus straipsnius. Tikimybė yra teisingai traktuojama ir nuolat atnaujinama, tai bus visžalis aukso kasykla.

„Identify-Competitors-Evergreen-Content“ - dangoraižių technika

 

Nors pagal reitingą tai tiesa – pirmame puslapyje pateikiamos daugiau nei 99% populiarumo turinčios svetainės, antroji teiginio dalis yra labai klaidinga. Būdamas antrame „Google“ rezultatų puslapyje nesakau „man tai nerūpi, aš turiu kraupų turinį ir mažai ką pasakyti pasauliui“; jame sakoma: „Aš be galo stengiuosi patekti į pirmą puslapį ir darau visas pastangas, kad tai pasiekčiau, nepaisant labai konkurencingos pramonės“.

 

Šią situaciją galite išnaudoti SEO požiūriu – suraskite geriausią turinį, sudarykite aritmetinį nuomonių tema temą ir sukurkite kuo išsamesnį straipsnį. Ši technika, autorių teisių saugomas Brianas Deanas, „ Backlinko “ savininkas , veikia kiekvieną kartą, jei jūs ne tik naršote turinį ir iš tikrųjų kruopščiai jį tyrinėjate.

 

9. Naudokite ilgos uodegos raktinius žodžius, kad pasirinktumėte konkrečią auditoriją

 

Greita koncepcija. Leksinė konstrukcija, kurioje yra trys ar keturi žodžiai, skirti konkrečiai temai, yra tai, ką mes vadiname ilgosios uodegos raktiniu žodžiu. Mes taip vadiname dėl eismo grafikos. Priešingai populiariems įsitikinimams, didžioji srauto dalis gaunama ne iš bendro raktinio žodžio, nurodančio prekės ženklą ar temą – jis gaunamas iš mažų dalių, sudarytų iš konkretesnių raktinių žodžių grupių, kuriose yra prekės ženklas ar temos raktinis žodis.

Naudokite „Long-Tail-Keywords-in-Your-Subtitles“

 

Tai visų pirma reiškia vieną dalyką – kad jūsų turinio pastangos (taip pat ir nuorodų kūrimo pastangos) turėtų būti įvairios ir skirtos ne tik bendrajai auditorijai. Apskritai, suskaidžius srautą į mažesnius turinio elementus auditorijoms, besidominčioms konkrečiomis potemėmis, suteiksime geresnes galimybes būti aukštesnėse pozicijose dėl aiškių visų mūsų taikomų asmenų interesų.

10. Gaukite raktinių žodžių idėjų iš Vikipedijos

 

Kai reikia rasti ką nors internete, kad ir kokia būtų konkreti, „Wikipedia“ yra ta vieta, į kurią reikia patekti, kad susidarytumėte pirmą įspūdį apie temą. Pripažinkime, kad tai yra vienas iš išsamiausių turinio šaltinių ir yra bendras pastangų rezultatas išlaikyti objektyvų ir aktualų. Beveik skamba, kad nėra geresnės vietos ieškoti naujų raktinių žodžių, ar ne?

Vikipedijos paieškos puslapis

 

Priežastis, kodėl jums gali būti labai naudinga, yra ta, kad būdami orientuoti į informaciją, o ne į raktinius žodžius, straipsnius galite rašyti labai natūraliai, taip suteikdami jums naujų organiškai reikšmingų raktinių žodžių jūsų tiriamai temai.

Vikipedija - raskite raktinių žodžių idėjas

 

Atrodo, kad stilius, kuris, atrodo, neatitinka turinio rašymo taisyklių, kaip jas taikome šiandien, padaro „Vikipediją“ karštu šaltiniu, kad atnaujintų jūsų požiūrį į žodžius ir sąvokas, kuriuos turėtumėte pradėti daugiau naudoti savo straipsniuose.

 

11. Skelbkite daug informacijos turinį

 

Prieš apibūdinant turinio rinkodaros strategiją, reikia atsižvelgti ne tik į vieną kriterijų. Vienas iš punktų, kurį mes visada laikėme itin svarbiu, yra nuspręsti dėl pakankamai konkretaus informacijos kiekio, kad ji būtų tinkama ir glausta, kad ją būtų galima perskaityti.

Svetainės naršyklė-pažintinis SEO-SEO matomumas

Nepakanka galvoti apie turinį kaip apie informacijos kompleksą, kurį reikia perskaityti per tam tikrą skaičių minučių. Vietoj to, čia yra keletas galiojančių kriterijų, kurie yra geras straipsnis:

 

  • turinio paskirtis – atsižvelgiant į informacinį poreikį, kurį jis tenkina, turinys turės būti įvairių formų. Pavyzdžiui, kai ką, susijusį su naujienomis, galima lengvai aprašyti trumpame straipsnyje, o atvejo studija bus siekiama išsamų visos situacijos ir jos padarinių vaizdą;
  • temos sudėtingumas – nebūtų teisinga 1k žodžių straipsnyje kreiptis į kažką labai specifinio, nes tai nėra pakankamai aktualu ir nepateiks visų reikiamų paaiškinimų;
  • kokia išmintinga yra jūsų pagrindinė auditorija – į technologijas orientuotiems, išmanantiems žmonėms nereikės viso romano, kad gautumėte, pavyzdžiui, konkrečios jūsų siūlomos strategijos idėją, o pradedantieji nišoje visada tinkamai panaudos visus paaiškinimus esate pasirengęs duoti;
  • turinio gylis – atrodo, kad viskas, ką mes skaitome, yra tai, kaip viskas turi būti nuodugniai, kad turėtume teisėtą auditoriją. Tiesą sakant, tai ne visada reikalinga – atsižvelgiant į auditorijos tipą, žiniasklaida, kuri pagerina komunikacijos procesą ir pan., Gali būti tema ir glausta. Tačiau tuo atveju, jei nuspręsite parašyti ką nors svarbaus jautriai ir tik tam tikrai nišai, neturėtumėte būti operatyvus ir paviršutiniškas.

 

Nors tai visi galiojantys kriterijai, į kuriuos turėtume atsižvelgti prieš rašydami turinį, tiesa, kad, ypač tinklaraštyje, bet koks straipsnis, kuriame yra mažiau nei 1500 žodžių, bus laikomas per mažu paieškos varikliams ir specializuotoms auditorijoms, išskyrus kartą per metus su naujienomis susiję straipsniai, kuriuos kartais galima gerai apibendrinti 800 žodžių.

 

12. Naudokite vidines nuorodas, kad galėtumėte išplatinti savo svetainės valdymą visame pasaulyje

 

Viena iš pamokų, kurias mes visi išmokome įžengdami į turinio rinkodaros industriją, buvo tai, kad vidinės nuorodos taip pat gali būti didelis mūsų svetainės turtas. Nors tai tiesa, taip pat būtina suprasti procesą, per kurį galime juos paversti instrumentu, padedančiu sukurti hierarchiją mūsų svetainės architektūroje. Be to, turėsite stebėti kiekvieno savo svetainės puslapio našumą, jei reikės pakeisti strategiją. Pavyzdžiui, jei vieno puslapio našumas yra geresnis, nei tikėjotės, galbūt norėsite apsvarstyti, kaip jį sustiprinti per prasmingas gilias vidines nuorodas, kad paskatintumėte jį gretose.

paieškos duomenys

Inkaro seo rasymo tekstai yra vienas pagrindinių šios istorijos veikėjų, ir tai, kaip juos naudojame, kartais nusprendžia, ar mes padėjome savo SEO SEO, ar ne. Būkime dar kartą nereikalingi – „Google“ yra suinteresuota pateikti atitinkamus rezultatus. Apgauti paieškos variklius atrodo ne tik retai, bet ir per trumpą laiką. Štai kodėl mes siūlysime be gudrybių politiką – natūraliai naudokite inkaro tekstus, kad jie išliktų aktualūs – taip pat, kaip ir tada, jei jūsų „Reitingui“ nustatyti nebūtų didelio brolio.

 

Antrasis pagrindinis šios sudėtingos vidinės susiejimo istorijos veikėjas yra gilieji ryšiai. Paprastai kuo labiau susiejate kontekstą, tuo vidinė nuoroda yra aktualesnė. Tai naudinga ne tik paieškos sistemai, bet ir skaitytojams. Laikant natūralias nuorodas skaitytojai gauna teigiamą, prasmingą patirtį. Koreliuokite turinį su kitais susijusiais straipsniais šia tema arba, jei reikia, su viena kitą glaudžiai papildančia tema, kuri užbaigia perspektyvą.

 

13. Paverskite Evergreen turinį nuolatinio srauto šaltiniu

 

Be jokios abejonės, yra begalės tipų turinio, kurio data nėra . Kadangi investuoti į svarbių, daug informacijos turinčių straipsnių, tenkinančių skaitytojų poreikius, kūrimą visada reikia daug laiko ir tyrimų, nesąžininga suprasti, kaip jį paskelbę sulauksite tik srauto iš konkretaus tinklaraščio įrašo kelias valandas.

Turinys neturi būti bendras ir paviršutiniškas, kad būtų visžalis. Ir jei taip nutinka, kad kuriate turinio dalį, kuri, tarkime, yra 2015 m. Retrospektyva, atnaujinate ją kitais metais ir išlaikote savo turinio aktualumą, taip pat kuriate daug informacijos turinčius straipsnius.

Evergreen Content Evolution

 

Visžalio turinio paslaptis yra nuolat rūpinamasi ieškant to, kas laiku išlaikys jo aktualumą jūsų auditorijai. Kai tai padarysite, labai svarbu skirti laiko rimtų dokumentų sudarymui, nes kitaip visa idėja sukurti tai, kas išlieka, praranda tikslą.

 

14. Geriau reitinguokite paieškos sistemose, kurdami savo raktinius žodžius

 

Pažiūrėkime, kas nutiks, kai susidursite su brandžia niša. Užuot lengvai įvertinęs populiariausius raktinius žodžius savo pramonėje, iš tikrųjų tai yra Sizifo darbas, net bandant patekti į trečią (ne pirmą, ne antrą) „Google“ rezultatų puslapį.

 

Kaip mes taip drąsios, kad taip sakome? Tai lengva – šią mūsų teoriją galite pakartoti patys. Raskite brandžią pramonę, kuri yra labai konkurencinga, o turinio rinkodara turi būti nepriekaištinga, kad ji veiktų. Tada ieškokite raktinio žodžio toje pramonėje. Tada eikite į 3 „Google“ rezultatų puslapį ir atsitiktinai atidarykite nuorodą.

 

Aš žinau. Šokeris. Tai ne tik labai aktuali temai, bet ir rimtai dokumentuota bei labai gerai parašyta. Ir kodėl taip atsitinka? Nes žmonės miršta, norėdami klasifikuoti pagal labai populiarius raktinius žodžius. Nors šiai veiklai mes labai pritariame kaip ilgalaikė strategija, visada protinga vertinti pagal savo raktinius žodžius.

Brian Dean pavyzdys yra bene labiausiai iliustruojantis šį punktą. Jis išrado dangoraižio techniką kaip priemonę sukurti geriausią straipsnį pagal tai, kas jau buvo internete tam tikra tema, po išsamių dokumentų.

Nuo turinio kuravimo jis skiriasi tuo, kad neapibendrina esamo turinio, tačiau jį naudoja kaip prielaidą, kad sukurtų kuo išsamesnį turinį, kuris būtų labiau aktualus nei skaitant pirmuosius „Google“ rezultatų puslapius po paieškos užklausos. .

„Google“ paieška dangoraižių technikai

 

Kaip matote aukščiau pateiktoje ekrano kopijoje, jis užima geriausią vietą pagal sukurtą raktinį žodį, o jo vardas susietas su technika – visa tai yra pirmajame „Google“ rezultatų puslapyje.

 

15. Sukurkite ekspertų apžvalgą, kad sužinotumėte apie savo tinklaraštį

 

Žiniatinklio era yra tas kontekstas, kuriame įtakingieji turi daug ką pasakyti – ir atrodo, kad jie visada sukelia aukštą atsako lygį. Surinkus juos toje pačioje vietoje, galima gauti nepaprastų rezultatų. Pagalvokite apie tai tokiu būdu – jūs organizuojate renginį, pavyzdžiui, koncertą. Jei antraštė yra puiki grupė, jūsų galimybės surinkti daugiau žmonių jūsų renginyje padidėja. Tačiau jei paversite jį festivaliu ir subursite 7 tokias populiarias grupes, kaip antraštė, turėsite daug daugiau dalyvių.

 

Žinoma, jie nebus lygiai 7 kartus didesni už pradinį dalyvių skaičių – nes jie turi tam tikrų bendrų interesų, o tai reiškia, kad prie skaitytojų skaičiaus galite pridėti tik tuos, kurie rodo konkretų skirtumą tarp vieno ir kito eksperto . Tačiau net ir tokiomis sąlygomis rezultatai gali būti įspūdingi.

 

Šis pavyzdys nėra išimtis. Straipsnyje buvo surinkta daugiau kaip 40 ekspertų, kad jie pateiktų savo nuomonę apie turinio rinkodarą. Jame buvo lengvai per 8 tūkst.

Ekspertų apžvalga - socialinės žiniasklaidos matomumas
Tai laimėjimas įrašo rašytojui, kuris suaktyvino daugybę puslapių peržiūrų, o taip pat tapo šiek tiek populiaresnis susisiekus su ekspertais el. Paštu. Tai taip pat laimėjimas skaitytojui, kurio susidomėjimas šiame įraše yra gerbiamas – pateikiama konkreti, glausta ir vertinga informacija, kaip išplėsti savo tinklaraštį.

 

16. Stebėkite konkurentų strategijas, atlikdami nuodugnius nuorodų auditus

 

Nuorodų audito atlikimas daugeliu aspektų yra kaip žvilgsnis tiesiai į konkurentų rinkodaros strategijos sielą. Teisingai interpretavus, tai gali padėti išsiaiškinti bendrą jų leidybos idėją.

Žinoti, ar jūsų konkurentą dažniausiai sieja tinklaraščiai, forumai ar naujienų svetainės, yra labai svarbu norint suprasti, ko jie siekia paskelbdami naują turinį, taip pat žinoti tinklalapio kategoriją, norint sužinoti, kokios industrijos labiausiai domina. jų straipsnius.

Dauguma bendrinamų puslapių

 

Jei mano konkurentui sekasi ir jis sugeba įtraukti bendruomenę, kad nuolat grįžtų į svetainę ir perskaitytų jų turinį, galite perskaityti jų straipsnius ir sužinoti, kokio tipo informaciją ar struktūros stilių teikia pirmenybė žmonėms, turintiems tinklaraštį pagal šią technologiją. pavyzdžiui, pramonėje. Tada žinosite, ką daryti, kad pasiektumėte tikslią auditoriją ir turėtumėte realių galimybių pasisekti.

Nuorodų auditas - konkurentų strategijos nustatymas

Susieti auditą - nustatykite savo konkurentų strategiją

 

Populiarumas yra 99% prakaito. Vien aukštos kokybės turinys stebuklų nedaro. Tačiau išskirtiniai planavimo įgūdžiai – ir laikas nuo laiko buvimas Šerloku taip pat nežudo. Internetinis matomumas yra daug daugiau nei jūsų straipsnių pasidalijimų skaičius – viskas, pradedant planavimu kreiptis į tam tikrą auditoriją, baigiant jų poreikių supratimu ir reakcija į panašias į jūsų temas.

 

17. Pagerinkite konversijų rodiklius – optimizuokite nukreipimo puslapius

 

Skirtumas tarp perspektyvinio nusileidimo jūsų puslapyje ir iškarto išvykimo bei to, kuris įsitrauks į jūsų svetainę ir praleis laiką, dažnai slypi tame, kaip optimizuojamas jūsų nukreipimo puslapis.

 

Vienas mėgstamiausių pavyzdžių yra „ Monotipija“ . Kad jų veikla būtų aiški ir interaktyvi, visiškai tekstu pagrįstas nukreipimo puslapis suteikia galimybę pakeisti savo kopijos šriftą ir redaguoti tekstą į bet ką.

 

Monotipinis nukreipimo puslapis

 

Apie nukreipimo puslapius reikia pasakyti daug dalykų. Vienas iš pirmųjų, neabejotinai, atsižvelgia į jų skaičių jūsų svetainėje. Nors daugelis mažų įmonių nemato, kaip tai aktualu, nukreipimo puslapiai yra labai svarbūs funkcinėje rinkodaros strategijoje, kuri konvertuoja. Ne paslaptis, kad „ Dell“ turi gerokai daugiau nei 1000 nukreipimo puslapių, kurie, palyginus su svetainių puslapiais, veikia 300% geriau, arba kad pakeisdamas nukreipimo puslapio metodą „ Genworth“ padidino švino apimtį 3000%, o skaitmeniniu būdu gaunamas pajamas – 350%.
Dar viena įdomi statistikaį kurį galbūt norėsite atsižvelgti, yra šis: Svetainės, kuriose nukreipimo puslapių skaičius padidėjo nuo 1 iki 5, padidėjo iki 6-10. Tačiau padidėjusių jų skaičius nuo 6-10 iki 11-15 padidėjo 55%.

 

18. Norėdami padidinti savo reitingą, sukurkite mobiliesiems skirtą svetainę

 

Tas pats raktinis žodis ar tema aiškiai veikia žiniatinklyje ir mobiliajame telefone. Tai, kad mobiliųjų paieškų populiarumas smarkiai auga, nes, pripažinkime, staliniai kompiuteriai yra mažiau dinamiški nei išmanieji telefonai, todėl vis labiau pirmenybė teikiama pastarajai kategorijai.

Nors teoriškai tai reiškia tik tai, kad mes turime prisitaikymo mechanizmus, kurie padeda mums susidoroti su gausiu informacijos kiekiu, su kuriuo susiduriame kiekvieną dieną, SEO specialistams tai taip pat reiškia ką kita. Mobiliųjų įrenginių optimizavimas yra pagrindinis veiksnys vertinant mobilųjį telefoną, ypač todėl, kad 72% išmaniųjų telefonų savininkų mano, kad labiau tikėtina, kad vėl apsilankys svetainėje, jei ji pritaikyta mobiliesiems.

Tinkamumo mobiliesiems testas - „Google“ nuosprendis „Microsoft“ svetainėje

 

Vartotojo patirtis tapo vis svarbesnė, nes tai yra vienas iš lemiamų jūsų srauto skaičiaus veiksnių. Kadangi paieškos sistemoms ne mažiau svarbu suteikti patenkinamą patirtį, kaip ir vartotojams, tai aukščiau pateikta ekrano kopija buvo padaryta „Google Developers“ pritaikomumo mobiliesiems testui , ypač todėl, kad tai yra vienas iš „Google“ algoritmo reitingavimo veiksnių.

 

19. Norėdami padidinti matomumą, naudokite infografiką

 

Būkite glausti tai, kas dažnai labiau pritraukia auditoriją nei kas nors kitas. Štai kodėl infografika, nors ir vizualiai maloni, pritraukia žmones savo glaustumu, teikdama svetainei daug didesnį įtraukimo lygį nei įprastas turinys.

 

Pasak infografika paskelbė Neomam, 99% sensorinės informacijos filtruojamas iš mūsų smegenys dėl pervargimas, o tai reiškia, kad tik 1% tai, ką mes pateikti faktiškai suteikta tinkamą progą, o 90% informacijos mes einame kontaktuojant su yra apdorojamas regimaisiais dirgikliais.

 

Ir jei dabar galvojate, kad galbūt nenorite samdyti etatinio dizainerio, kuris atliktų šį darbą, neprivalote būti „Illustrator“ ekspertas, kad rastumėte nemokamų svetainių, leidžiančių jums sukurti savo savo infografiką.
Vienas iš šių įkvepiančių šaltinių yra „ Canva“ , teikianti puikius numatytuosius išdėstymus infografikams.

„Canva“ - sukurkite savo infografiką

 

Kita puiki vieta, į kurią reikia kreiptis, kai reikia suasmeninti infografijos išdėstymą, kad jis atitiktų jūsų svetainės dizainą, yra „ Molbertas“ .

Molberto infografinis dizainas

 

Tai nereiškia, kad visa jūsų informacija turėtų būti teikiama per infografiką, tačiau į šį patarimą reikėtų atsižvelgti, atsižvelgiant į tai, kad vizualiai pateikiama informacija įsimenama labiau.

 

20. Sukurkite patikimą profilį autoritetingose ​​socialinės žiniasklaidos platformose, kad padidintumėte reitingus

 

Išėjimas iš savo langelio su turiniu dažnai gali pasirodyti labai naudingas reitingų srityje. Savo prekės ženklo buvimą ir raktinius žodžius, pagal kuriuos norite reitinguoti, galima sustiprinti naudojant kitas platformas, išskyrus tas, kurios jums priklauso, ir bendruosius socialinės žiniasklaidos pranešimus.

 

„LinkedIn“ yra aukštos kokybės leidybos platforma, kuri tapo patikimiausiu šaltiniu profesionalams. Atsižvelgiant į tai, kiek jūsų pramonė yra susijusi su buvimu internete, gali būti labai naudinga „Twitter“ kontaktus (pvz., „LinkedIn“ ryšius) dubliuoti. Tai padarę, mėnesio paskelbimas gali padidinti jūsų prekės ženklo reputaciją, nes platforma skirta tik profesionalams, todėl jums nebereikia konkuruoti su tūkstančių kitų subjektų įrašais.

904 procentų SEO matomumo padidėjimas

 

Antra, yra „ Slideshare“ . Sukūrę prezentaciją ir įkėlę ją į šią platformą, galite padėti padidinti potencialių klientų skaičių ir padidinti savo reitingą dėl dviejų pagrindinių priežasčių:

  1. šaltinių įvairovė, kur jūsų vardas (ar prekės ženklas) bus susietas su daugybe raktinių žodžių ar temų ir apskritai su konkrečia kompetencijos sritimi ir
  2. pats autoritetingas šaltinis, kuriame bus jūsų turinys, ir tai bus puiki reklamos priemonė.

 

Panašiai kaip „Slideshare“ strategija, galite pradėti reklamuoti savo turinį kitose autoritetingose ​​platformose, kuriose gyvena žinantys žmonės, pavyzdžiui, „ Quora“ . Be reitingavimo pranašumų, jūs taip pat galite padidinti ir paįvairinti savo auditoriją.

 

21. Padėkite indeksuoti savo puslapį naudodami vidines gilias nuorodas

 

Panašu, kad visi kalba apie tvirtos nuorodos profilio sukūrimą, o tai reiškia, kad pasikeitus reikia susieti aukštų valdžios institucijų puslapius ir susieti su ta pačia kategorija. Šis mechanizmas taip pat tinka kalbant apie SEO SEO. Susiejimas su turinio dalimi iš jau indeksuoto puslapio, kuris, jūsų nuomone, yra populiarus, gali padėti jūsų paieškos sistemoms reklamuoti ne tik dėl vienos priežasties:

gwt-indexation-status

  • Tai sukuria tiltą tarp puslapio, kuris turi gerą autoritetą, ir puslapio, kuris sukuria potencialius klientus arba gerai veikia skaitymo požiūriu;
  • Tai pagerina jūsų tam tikrų raktinių žodžių reitingą, jei naudojate atitinkamus inkaro tekstus;
  • Tai padeda perkelti ne tik savo auditoriją iš puslapio į kitą, bet ir autoritetą;
  • Tai padeda tikrintuvams visiškai indeksuoti jūsų svetainę pagal jūsų sukurtus vidinius ryšius;
  • Tai yra galingas kabliukas jūsų skaitytojams, su sąlyga, kad turinys, kurį siūlote toliau skaityti, yra glaudžiai susijęs su turiniu, kurį jie praleido.

 

Galvojant apie storas pramonės šakas, kuriose reikia daug skaityti turinio, pvz., Kelionių ar mados, tai gali suklaidinti paieškos variklį, ypač kai išorinių nuorodų yra labai mažai arba jų nėra. Čia taip pat labai svarbus vidinis susiejimas, sukuriantis semantinį ryšį tarp skirtingų temų, kad būtų išvengta galimų paieškos variklių painiavos.

 

22. Gaukite daugiau lankytojų atnaujindami seną turinį ir bendrindami jį socialiniuose tinkluose

 

Dažnai beveik neverta skirti tiek laiko kruopščiai dokumentuoti turinio dalį, kad tik pamatytum, kaip jis pasimeta turinio lavinoje internete. Pirmieji turinio rašytojai, nusprendę atnaujinti savo anksčiau dokumentuotą turinį, užuot dirbę prie kito kūrinio nuo nulio, aiškiai susidarė su tokiu pat įspūdžiu kaip ir mes šiandien.

Tai naudinga ne tik srauto atžvilgiu, nors tai yra pagrindinis šio SEO patarimo pranašumas, bet ir nuorodų kūrimo prasme. Jūs jau dirbote, kad turinys būtų pakankamai konkretus, kad atitiktų nišą ir gautumėte kokybiškas atgalines nuorodas. Pradėkite nuo čia.

Imkime toliau pateiktą „Sugarrae“ pavyzdį. Seno turinio atnaujinimas, kad jis atitiktų „Google“ algoritmo pokyčius, yra protingas žingsnis kiekvienam SEO verslo atstovui, ypač todėl, kad jis gali žymiai padidinti srautą naudodamas mažesnes pastangas, nei reikia norint parašyti straipsnį nuo nulio.

Atnaujinkite ir atnaujinkite seną turinį - susiekite ryšius su ekspertais

 

Didelis pranašumas yra tas, kad parašę šia tema jūs žinote, kaip domisi žmonės, skaitydami apie tai – tai suteikia jums galimybių atnaujinti turinį, kuris sulaukė daugiausia srauto, kai jis pirmą kartą buvo paskelbtas. Žinoma, savaime suprantama, kad turinys taip pat turės būti aktualus ir atnaujintas, kartu turint omenyje ir vartotojo interesus.

 

23. Išbandykite svečių dienoraščius, kad padidintumėte ekspoziciją ir įtvirtintumėte savo prekės ženklą

 

Trumpas paaiškinimas: priežastis, kodėl paieškos sistemos negali sau leisti viešinti savo algoritmo, yra ta, kad kai tik jos dalys tampa plačiai žinomos, žmonės bando apgauti sistemą, piktnaudžiaudami konkrečiais kriterijais.

Tai labai aktuali kontekstualizacija kalbant apie svečių komandiravimą – prieš kelerius metus ši technika buvo sumaištis. Ne todėl, kad žmonės nežinojo, kaip tai padaryti, bet todėl, kad tai persistengė. Visur buvo svečių pranešimų, iš kurių labai nedaug susijęs su svečių tinklaraštininko kompetencijos sritimi. Ši technika buvo piktnaudžiaujama, nes ji buvo naudojama kaip pigus nuorodų šaltinis.

Tačiau ši technika įrodė, kad tinkamai atlikus ji vis tiek gali būti labai naudinga. Po piktnaudžiavimo laikotarpio prasidėjo baudos laikotarpis dėl potvynio nuorodų profilių. Tačiau, jei rašote atitinkamą turinį konkrečia tema savo nišoje, tai gali turėti didžiulį poveikį jūsų prekės ženklo atpažinimui profesionalių, atsakingų svečių komandiravimo kontekste.

Susidūrimas su nepaprastai geros reputacijos svetainėmis sukuria pasitikėjimą ir reputaciją skaitytojo galvoje nuo šaltinio, kuriame paskelbėte savo turinį savo prekės ženklui.

Paimkite šį straipsnį, kurį mes paskelbėme, pavyzdžiui, „Search Engine Journal“. Jis turėjo 700 akcijų ir perskaitė daugiau nei 10 tūkst., Todėl jis gana populiarus.

SEJ - svečių paštas Razvanas Gavrilas

Žinoma, mes sutelkėme dėmesį į auditorijos informacinių poreikių tenkinimą. Šis į turinį orientuotas požiūris sukuria patikimumą ir patikimumą kaip profesionalus šaltinis internete. Labai svarbu atskirti jūsų reklamuojamas paslaugas ir auditorijas, prie kurių bandote pasiekti.

 

Taigi straipsnis, parašytas kaip išsamiai dokumentuotas kūrinys, mums suteikė papildomo srauto.

 

Paprastai gerai parašytas svečių pranešimas bus gaivus būdas generuoti potencialius klientus, su sąlyga, kad atsižvelgsite į platformos tipą, kuriame jį skelbiate, taip pat į bendrą minėtos svetainės auditoriją.

 

24. Optimizuokite savo svetainę, kad būtų geriau indeksuojami puslapiai

 

Svarbi SEO proceso dalis, nors atrodo, kad nedaugelis apie tai kalba, yra puslapio strategija. Priežastis, kodėl taip menkai kreipiamasi, yra ne dėl nepakankamo svarbumo, bet dėl ​​to, kad ją įgyvendinti yra daug lengviau nei strategijas ne puslapyje, iš dalies todėl, kad joje nėra jokių išorinių veiksnių.

Gerai sutvarkyta svetainė

Tai sakant, naudokite tinkamus pavadinimus ir aprašus . Kuo jie lengviau skaitomi, tuo jie tampa aktualesni ir tikrintuvams. Labai svarbu, kad vardų suteikimo procese būtų atsižvelgiama į turinio temą ir struktūrą, taip pat į temos kryptį. URL struktūra turi būti aiški ir naudoti nuolatinę nuorodą, kad skaitytojai galėtų įsiminti ir būtų prieinami tikrintuvams.

Aprašymai yra tai, kas rodoma paieškos rezultatuose – trumpa 150 žodžių turinio santrauka. Tinkamai reklamuojant puslapį, padidėja tikimybė patekti į puslapį ir iš jo skaityti tiek daug.

Kadangi turinys parduodamas kartais dėl formatavimo , tai taip pat labai svarbu, kad jis būtų struktūriškai aiškus – viskas, pradedant kabutėmis, pabraukimais, pusjuodžiu šriftu ir kursyvu, gali padėti skaitytojams praleisti daugiau laiko jūsų svetainėje – jau nekalbant apie tinkamus pavadinimus ir subtitrus su H1, H2, H3 ir kt. Atributai.

 

Vaizdai yra dar vienas svarbus veiksnys, kurį taip pat galima optimizuoti. Pradedant mažinti jų matmenis, kad sklandžiau būtų įkelta, naudojant ALT žymas, apibūdinant jų turinį, kuris yra aktualus tikrintuvui, nėra ko palikti.

 

Pvz., Vaizdo failo pavadinimas turi reikšmę beveik tiek pat, kiek pats vaizdas – suteikdamas jam aprašomąjį pavadinimą, kuris padėtų robotams suprasti, kas jame yra, padidėja jo tikimybė organiškai pasirodyti „Google“ rezultatuose vaizdo skiltyje.

 

25. Būkite kūrybingi savo informavimo ir ryšių kūrimo strategijoje

 

Tai atrodo būtent taip: sausainiai. Ir ne jūsų bendrieji „Oreos“, kuriuos girdite kasdien, bet „AppSumo“ slapukai. Dabar paklauskite savęs, ką Jonas padarė taip gerai , kad priverstumėte Noą iš „AppSumo“ pagalvoti: „Tas vaikinas nusipelno slapuko! Koks jo pašto kodas?

„Buzzsumo“ slapukai

 

Jūs atspėjote teisingai. Atsakymas yra „puiki elektroninio pašto technika“. Jis uždirbo slapukus įtikindamas Nojų, kad jis gali būti a) tinkamas, b) asmeniškas (žr. PPPS) ir c) kūrybingas, taip pat iki taško (žr. Temos eilutę).

 

Patikimiausiam el. Pašto adresui netrūksta nieko, pradedant cukrumi ir prieskoniais, baigiant viskuo, kas gražu.

Interviu apie vyriškumo meną - „Cold Email Outreach“

 

Kaip mes dokumentavome kitame straipsnyje , atsakymo į šaltą el. Laišką skaičius yra labai žemas, nes žmonės dažnai pamiršta jį traktuoti kaip kontekstinį turinį – turintį įtikinti, sužavėti ir pakviesti į veiksmus. Tačiau aukščiau pateiktame ekrano vaizde pateiktas požiūris sugebėjo išsiskirti dėl natūralaus, tačiau tinkamo tono.

Priežastis, kodėl paprastai žinučių el. Laiškuose yra toks žemas atsakymų dažnis, yra pats natūralus pasiūlymo ir paklausos santykio dėsnis. Kadangi yra daugybė žmonių, kurie el. Laišką siunčia influenceriams, logiška, kad jie atsakys į tinkamiausias ir tiksliausias užklausas.

 

26. Naudokite „Influencer“ rinkodarą savo turinio rinkodaros pareiškimams sudaryti

 

Didelę srauto dalį sudaro natūralios paieškos – todėl mes taip dėmesingi savo paieškos sistemų rinkodarai. Pvz., Gauti 77 komentarus viename tinklaraščio įraše  yra gana efektyvus rezultatas, kurį palaiko faktas, kad ekspertų nuomonės buvo dalijamasi ir pateikiamos straipsnyje.

„Digital Phillipines Expert Roundup“

Tačiau būtų labai naivu ir neproduktyvu nepaisyti kitų veiksnių svarbos šioje labai sudėtingoje sėkmės formulėje, iš kurių vienas yra „influencer“ rinkodara.

Mikro įžymybės arba, kaip jie vadinami rinkodaros požiūriu, „influencerių“ rinkodaros specialistai yra labai populiarūs žmonės savo mikro nišoje, atstovaujantys kokybės ir profesionalumo standartams. Nukreipus juos į jūsų turinio sklaidą socialiniuose tinkluose, atsiranda ne tik naujas srautas, bet ir sukuriamas numanomas asociacinis mechanizmas, per kurį jums perkeliama dalis jų įvaizdžio kapitalo.

Tiesa, pradedant nuo prielaidos, kad joks verslas negali išgyventi internete, neturėdamas rimtų pasakojimų, „influencerių“ rinkodara gali būti labai naudinga išplėtojant jūsų istorijas.
Nėra nieko lengva priversti influencerį norėti pasidalinti išmintimi, kurią skleidėte socialinės žiniasklaidos platformose – iš dalies todėl, kad tuo metu, kai jie dalijasi ar retweetuoja kažką iš jūsų, jūs automatiškai labai padidinate patikimumą IR jie tai žino.

 

Tačiau raktas į įspūdį influenceriams tiek, kad pasidalintum savo istorijomis, yra būti asmeniškam ir priversti juos susieti su tavo patirtimi – parodyk žmogiškąją pusę, su kuria, tavo manymu, norėtum būti siejama.

 

27. Susiekite nuotraukas su savo prekės ženklu, paprašydami svetainių suteikti kreditų vaizdams

 

Atvirkštinė vaizdų paieška yra tvarkinga nuorodų kūrimo technika, ypač dėl to, kad dėl sąnaudų ir naudos santykio ji daugiau nei verta. Tarkime, kad norite sužinoti, ar jūsų atvaizdas naudojamas kur nors kitur žiniatinklyje, nesant jo susietam su jūsų svetaine.

 

Paimkime šį vaizdą iš vieno iš savo tinklaraščio įrašų . Jis priklauso kognityviniam SEO.

pažintinis SEO tinklaraštis - Panda Sheriff Image Kopijuoti paveikslėlio adresą

 

Spustelėję Kopijuoti vaizdo adresą, eikite į „Google“ paiešką ir įklijuokite adresą ten, tada paspauskite paiešką.

 

Jums bus pasiūlyta pabandyti ieškoti pagal vaizdą. Spustelėkite jį.

pažintinis SEO pandos šerifas - „Google“ paieška pagal vaizdą

Pateiktuose rezultatuose pateikiamos dvi svarbios kategorijos: a) žiniatinklio nuotraukos, kurios yra panašios į jūsų, ir b) svetainių, kuriose šis vaizdas rodomas įrašuose, URL.

kognityvinis SEO „Panda Sheriff“ - „Google“ rezultatų nuorodų kūrimo galimybės

Viskas, ką jūs turite padaryti dabar, yra spustelėti kiekvieną iš šių URL (mūsų atveju tai nesibaigė pirmajame puslapyje) ir pamatyti, kurie iš jų nesieja su jūsų svetaine. Kreipkitės į administratorius / autorius, kad galėtumėte gauti pelnytą kreditą.

 

28. Bendraukite su įtakotojais, kurie neseniai paminėjo jus internete

Beveik fiziškai skausminga pabandyti palaikyti ryšį su visais, kurie jus mini internete – tai reikalauja nuolatinio stebėjimo ir daug laiko. Tačiau yra priemonių, kuriomis galite stebėti savo prekės ženklą, kad pamatytumėte, kas šiuo metu apie jus kalba internete. Analizei atlikti naudojome „BrandMentions“, įrankį, kurį sukūrėme specialiai stebėjimui realiuoju laiku.

„BrandMentions“ - ieškokite savo prekės ženklo

 

Įveskite savo prekės ženklo pavadinimą ir sužinokite, kas vyksta žiniatinklyje, kai buvote užimtas rašydamas puikų turinį – gaukite greitą atsiliepimą apie tai, kaip sekasi ir ką pramonės žmonės mano, kad tenkinate jų konkurencijos reikalavimus.

„BrandMentions“ - nuorodų kūrimo galimybės
Per pastarąjį mėnesį buvo paminėti 34 mūsų prekės ženklai – daugelis jų nebuvo susieti su mūsų svetaine. Asmeninis susisiekimas su įrašų autoriais sukuria ne tik didžiulę tinklų kūrimo galimybę, bet ir puikią nuorodų kūrimo galimybę, ypač todėl, kad visi vertina greitą profesionalą.

 

29. Norėdami sukurti potencialius klientus, naudokite komentarų rinkodarą

Komentarų rinkodara yra metodas, kuriuo naudodamiesi įžvalgiais komentarais apie nišinius straipsnius, tiesiogiai nereklamuodami savo verslo, galite padėti tik vartotojams. Kad tai veiktų, pirmiausia turite išmesti iš galvos, kad komentarų rinkodara yra tas pats, kas atsitiktinai komentuoti tinklaraščio įrašus. Savaime suprantama, kad strategija, kurią turėtumėte taikyti toliau, tiesiogiai priklauso nuo to, kokio tikslo norite pasiekti naudodamiesi šia technika. Tačiau, kad jūsų reputacijos valdymo strategija būtų sėkminga, turėsite būti konkretus savo požiūriu ir visada kreiptis į reikiamą auditoriją atitinkamoje platformoje.

Skirtingos-socialinės-žiniasklaidos-platformos-kreipimasis į skirtingus-TRIBES

Tarkime, kad jūsų tikslas yra didesnis srautas – potencialūs klientai, kuriems bus įdomu apsilankyti jūsų svetainėje iškart perskaičius jūsų komentarą.

Kad tai įvyktų, įsitikinkite, kad jie yra ne daugiau nei vienu paspaudimu nuo jūsų svetainės. Užuot sutikę su bendrąja nuomone ar paskelbdami jaustukus, galbūt turėtumėte parašyti ką nors reikšmingo – nuomonę, kuri išsiskirs ir kilstels antakius, o tai paskatins žmones pasidomėti tuo, kuo užsiimate.

Kalbant apie tinklaraščio tipą, kurį komentuosite, jis turės atitikti visus arba kuo daugiau šių kriterijų:

 

  • Tai aukščiausio lygio pramonė – visi ją pripažįsta kaip autoritetą;
  • Jis turi dažną paskelbimo tvarkaraštį (ir galbūt pasikartojantį paskelbimo tvarkaraštį, kad žmonės žinotų, kada organizuotai grįžti į daugiau turinio)
  • Ji turi daug srauto iš konkuruojančių pramonės dalyvių.

 

Nepriklausomai nuo savo tikslo, turėtumėte būti nuoseklus ir aktualus savo pastangose, kitaip jūs būsite toks erzinantis vaikinas, kuris nesupranta pramonės, bet vis dėlto turi nuomonę. Ir tai nėra komentarų rinkodaros pasirinkimas.

Jei jūsų tikslas yra ekspozicija – tapti žinomu, turėsite nukreipti savo pastangas ieškodami turinio, į kurį įtakingi žmonės eina ir pradeda ten. Skirtingai nei apie jūsų srautą, ekspozicijos tikslas nurodo visus, kurie gali būti laikomi jūsų verslo perspektyvomis, o ne tik žmones, kurie jau yra aplink jį.

Paimkite, pavyzdžiui, „Search Engine Journal“. Tai yra gera papildoma idėja, jei bandote sustiprinti savo, kaip profesionalaus šaltinio, autoritetą šioje srityje, nes visi kasdieniai apsilankymai, autoritetas ir kt. Parašius gerą komentarą, gali būti priežastis, kodėl šimtas žmonių susieja jūsų vardas su autoritetinga nuomone – ir tai yra įsimintino paslaptis.

 

30. Patobulinkite prekės ženklo valdymą – naudokite pranešimus spaudai, kai kažkas vyksta

Norint iki galo suprasti, koks sudėtingas yra kokybiškų nuorodų kūrimo procesas, nereikia per daug patirties šioje srityje. Čia nereikia paaiškinimo. Tačiau labai svarbu, kad pranešimas spaudai nebūtų kažkas nuobodaus, kuris pabrėžtų jūsų asmenybės trūkumą. Priešingai, vienas iš mūsų mėgstamiausių pranešimų spaudai pavyzdžių yra ši infografika

Kūrybinis pranešimas spaudai

 

Šiai technikai visų pirma reikia visiškai nepiktnaudžiauti objektyviai įvertinus svarbiausias jūsų produkto savybes ir išleidimus.

Vis dėlto, kai esate pasirengęs nuveikti ką nors puikaus, apie ką žmonės turėtų žinoti, nes tai jiems objektyviai naudinga ir tai yra vertinga tema, turėtumėte apsvarstyti galimybę rašyti pranešimus spaudai dėl šių priežasčių:

  • Tai puiki kokybės strategija, natūraliai įgytos nuorodos, kurios bus laikomos uždirbtomis žiniasklaidos priemonėmis tol, kol tema bus vertinga; tai ateina su prekės ženklo atpažinimo pranašumais ir didžiuliu poveikiu, kurį visi galime naudoti kiekvieną kartą;
  • Tai yra svarbus naujojo srauto į jūsų svetainę šaltinis – spaudos agentūros, surasdamos jūsų skaitytojus dominančius jūsų leidinius (ar bet kurį svarbų įvykį, kurį vykstate), tikriausiai yra teisingos. Niekas nerizikuos paskelbti to, kas neturi vertės skaitytojams, ypač iš spaudos agentūros pozicijų. Vis dėlto neturėtumėte palikti temos visiškai savo nuožiūra, bet skirkite daug laiko, kad įsitikintumėte, jog auditorija bus sužavėta, o ne nuobodu;
  • Tai labai prisideda ne tik prie jūsų nuorodos profilio, bet ir prie jūsų svetainės gretų.

 

Žinoma, tiesioginis trūkumas yra tas, kad tokie autoritetingi šaltiniai savo darbuotojus renkasi skeptiškai ir tai yra jų faktinio pareigybės aprašymo kokybė, dėl kurios gali būti šiek tiek sunkiau įtikinti juos, kad jūsų profesiniai patobulinimai jiems yra tinkama spaudos tema, o tai būtent todėl šiuo patarimu nereikėtų piktnaudžiauti.

 

31. Norėdami išvengti kanibalizacijos, nukreipkite vieną raktinį žodį į puslapį

 

Be galo lengviau, kad jūsų svetainės strategija būtų sėkminga atsižvelgiant į SERP pozicijas, jei sutelksite vidinius ryšius į vieną raktinį žodį. Tarkime, kad turite raktinį žodį „nuorodų kūrimas“, kurį norite reitinguoti. Visų pirma, gali nukentėti jūsų turinio kokybė, išskyrus taikymą pagal raktinius žodžius, jei vėl sutelksite dėmesį į tą pačią temą ir visa jūsų svetainė gali tapti nereikalinga, o ne naudinga.

Vidinis susiejimas - svetainės architektūros kūrimas

 

Darant prielaidą, kad visada rašote skaitytojų labui, vis tiek tiesa, kad paieškos sistemai bus sunku nustatyti prioritetus tarp skirtingų turinio dalių pagal tuos pačius raktinius žodžius, su kuriais taip susiejate – geriausiu atveju – tai sukels kanibalizaciją .

Nustačius, kad žalinga bandyti susieti raktinį žodį daugiau puslapių, tai taip pat yra prielaida, kad kiekviename iš jūsų puslapių turėsite kokybišką, gerai dokumentuotą turinį – turint omenyje tai, kad sutelksite dėmesį į skirtingas mikro temas, o ne į bendrą temą. .

 

32. Padarykite daugialypę terpę savo turinio dalimi ir padidinkite įsitraukimą

Yra įvairi statistika, palaikanti vizualinę rinkodarą, ypač kaip bendros multimedijos rinkodaros tendencijos dalis. Nors daugelis rinkodaros specialistų vis dar nenori atsižvelgti į šias tendencijas, skaičiai turėtų bent jau priversti mus į tai atsižvelgti:

 

  • Nors paprastai tik 10% informacijos atsimenama praėjus vos 3 dienoms nuo jos perskaitymo internete, kartu su vaizdu turinį šis skaičius padidina iki 65%, todėl turinio strategija tampa dar efektyvesnė, kaip teigiama šiame straipsnyje ;
  • Atitinkami vaizdai padidina turinio dalies peržiūrų skaičių 94%, kaip sužinome šiame „Kissmetrics“ tinklaraščio įraše ;
  • Pagal „Syndacast“ prognozę , 74% viso žiniatinklio srauto – tai yra 3 ketvirtadaliai! – ateis iš vaizdo įrašų 2017 m.
  • Remiantis šiuo „Massplanner“ tinklaraščio įrašu , socialiniuose tinkluose, palyginti su klasikiniu turiniu, infografikų turinys yra dalijamasi ir 3 kartus daugiau ;
  • Kaip rodo šis „Buzzsumo“ straipsnis, „ Facebook“ įrašai, kuriuose yra vaizdų, veikia 2,3 karto geriau nei tie, kuriuose nėra vaizdų .

Nebijok būti drąsus kalbėdamas apie vaizdo įrašų integravimą – tai gali užtrukti ilgą kelią. Pirmą kartą pasirodžius šiam belaidžio šokinėjimo netikru eksperimentu, tik jo pristatymas įraše galėjo garantuoti tūkstantį skaitymų. Vizualai įtraukia!

Belaidis bungee-šokinėjimas

Tačiau atsižvelgiant į tai, kad vaizdinės priemonės turi būti puikaus turinio šalininkas, visada siūlome aukštos kokybės straipsnius, prieš nustatydami, kokiu mastu naudosite šį patarimą!

 

33. Nuoroda – naudokite kreipimąsi į instituciją, kad galėtumėte paremti savo teiginius ir padidinti patikimumą

 

Tai nėra neteisinga, nebent jūs tai darote neteisingai. Paprastai susiejimas su aukštu valdymu, net naudojant „rel = nofollow“ žymą, paieškos variklio tikrintuvui sako, kad jus labiausiai domina kokybiškos informacijos teikimas iš patikimų šaltinių, tokiu būdu išlaikant skaitytojų susidomėjimą savo tinklaraščių verslu.

Skaitymo dėmesys

Šiuo klausimu labai svarbu galvoti apie domeno nuosavybę kaip apie vieną iš pagrindinių veiksnių nustatant jo autoritetą (darant prielaidą, kad nenorite naudoti jokio įrankio, kad galėtumėte pateikti informacijos šiuo klausimu) – pavyzdžiui, tinklalapį .org , atsisakys TLD, kad jis apima ne tik komercinius, o socialinius interesus.

Neretai SEO specialistai mano, kad svarbiausias sėkmės reitingo šaltinis yra tai, kad juos susieja labai efektyvios ir gerai valdančios svetainės. Tačiau, nors tai yra vieta, nuo kurios reikia pradėti, paieškos sistemos rinkodaros strategija visada turėtų įsigilinti ir atsižvelgti į visas mikro SEO technologijas. Galų gale, tai yra papildoma mylia, kuri daro viską.

34. Sukurkite turinio lenteles, kad pagerintumėte vartotojo patirtį

 

Galų gale, visas reitingavimo procesas kartu su informacijos neutralumo principu turi tą patį tikslą – tarnauti vartotojui taip gerai, kaip įmanoma žmogiškai (ar voriškai?). Turint tai omenyje, turinio strategiją, susijusią su jūsų tinklaraštyje publikuojamų straipsnių informacine struktūra, reikia pradėti nuo prielaidos, kad nepatenkintas skaitytojas iškart paliks jūsų svetainę ir niekada nebegrįš.

 

Žinoma, priežasčių yra beveik tiek, kiek yra skaitytojų, tačiau jas visas galima suskirstyti į mažesnes kategorijas. Vienas iš jų – ir labai svarbus – yra tai, kaip lengvai vartotojas gali rasti turinį, kuriame jis spustelėjo. Yra ir daugiau rodiklių, kurie prisideda prie šio gana bendro tipo pasitenkinimo – pavyzdžiui, turėdami svetainės schemą, kuri leidžia naršyti po turinį intuityviai, kalbant apie svetainę.

 

Visame straipsnyje svarbu organizuoti medžiagą, kad kuo greičiau būtų patenkinti informaciniai poreikiai, o turinys yra tokio tipo gairė, kurios vartotojui reikia norint nenuobodžiauti dideliame poste.

 

Sakysite, kad patenkinus informacinį poreikį, vartotojas paliks puslapį ir perskaitys tik 1 paantraštę, tarkime, 24, kaip nurodyta toliau pateiktame pavyzdyje.

Ir nors jūs esate teisus, alternatyva būtų ne vartotojas, kuris skaito turinį tik tam, kad surastų tai, kas jį domina, bet tas, kuris palieka tinklaraštį ir niekada negrįžta dėl neigiamos patirties.

pažintinis SEO tinklaraštis - turinys
Sprendimų, susijusių su jūsų tinklaraštyje teikiama vartotojo patirtimi, priėmimo procese, draugiškai struktūrizavus informaciją, ilgalaikėje perspektyvoje dramatiškai pagerėja atmetimo rodiklis, nes tai padidina ir skaitytojų lojalumą.

 

35. Norėdami optimizuoti raginimo veikti ekraną, naudokite „Heatmap“ stebėjimą

 

Vartotojo dėmesys yra 8,25 sekundės ir krinta. Tai reiškia, kad informaciniai taškai turi būti pristatyti greitai ir patraukliausiai, kad pagerėtų skaitytojų lojalumas (ir srautas šiuo klausimu). Šilumos žemėlapiai yra puikus įrankis, kai reikia nuspręsti, kurį mygtuką įdėti, nes jie suteikia jums informacijos apie vartotojo elgseną.

getvero-heatmap

Atsižvelgiant į jūsų tikslą, yra daugiau žemėlapių tipų:

  • Spustelėjus šilumos žemėlapius – sutelkiant dėmesį į tai, kur vartotojai spusteli daugiau puslapiuose;
  • Slenkantys šilumos žemėlapiai – tai padės jums nubrėžti geriausią momentą pateikti vertingiausią straipsnių idėją, ypač todėl, kad dizainas „virš langelio“ nebėra turinio dizaino ramstis;
  • Dėmesio šilumos žemėlapiai – rodantys, kur žmonės nustoja naršyti turinį ir iš tikrųjų jį visiškai perskaito; susieti akių judesius su pelės judesiais ir nustatyti puikią vietą raginimui veikti.

 

Nors geriausia naudoti kiekvieną iš šių instrumentų atskiriems tyrimams atlikti ir duomenims kaupti, jei skubate dėl savo CTA padėties, svarbiausias yra dėmesio šilumos žemėlapis, suteikiantis jums tiesioginę įžvalgą apie geriausią vietą, kur pastatyti raginimas veikti, kuris konvertuoja.

 

36. Sumažinkite atmetimo rodiklį naudodami 404 puslapius

 

Būkite šiek tiek kūrybingi ir demonstruodami humoro jausmą, o gal ir šiek tiek savęs nuvertinimą, kai kas nors negerai, galite nuvesti labai toli. Žinoma, viskas priklauso nuo to, kokią auditoriją turite, nuo santykių, kuriuos užmezgate su jais. Ar tai asmeniška? Ar tai labai profesionalu? Kokiais bendrumais tai grindžiama?

 

Atsižvelgdami į atsakymus į šiuos klausimus, galite padaryti tai, ką daro „Worrydream “. Būkite meniškas, juokingas ir vėjuotas dėl to. Gal nuoroda Magritte.

„Wprry Dream“ - 404 puslapis - tai ne vamzdis

 

Arba vis dėlto būk šiek tiek linksmas, kaip tai daro Lego .

„Lego“ - 404 puslapis nerastas

 

Arba būkite protingi dėl to, pavyzdžiui, „ Magnt“ – naudokite Venno diagramą.

Kiekis - 404 puslapis - Draugo schema

 

Galų gale turėkite omenyje, kad ir kurią strategiją pasirinktumėte, ji skirta tik pokyčiams – būti šmaikščiam ir pakelti antakius.

37. Geresnis reitingas – atsikratykite nenatūralių saitų ir užkirskite kelią neigiamoms SEO atakoms

 

Reitingai natūraliai nepagerės, nebent jūs jų nuolat stebėsite. Tačiau to padaryti beveik neįmanoma be įrankio, kuris jums padės.

 

Tarp daugybės pavojų, susijusių su SEO verslu, tenka susidurti su neigiama SEO ataka. Kadangi pats jo apibrėžimas yra kažkas, ką daro konkurentas ar kažkas, turintis blogų ketinimų, dar sunkiau to išvengti.

 

Tačiau, laimei, turime šį įrankį nenatūraliems nuorodų aptikimams atlikti ir galimybę užpildyti „Google Disavow“ failą, kurį norite siųsti paieškos sistemos specialistams ir prašyti neatsižvelgti į tuos konkrečius domenus.

Geresnis nenatūralus ryšių aptikimas naudojant dirbtinį intelektą
Ir, žinoma, kadangi galbūt norėtume pridėti šią analizę asmeniškai, visada geriausia žinoti, kad galite pasikliauti savarankiško mokymosi algoritmu, kuriame atsižvelgiama į bet kokius rankinius pakeitimus, kuriuos galite atlikti, kad patobulintumėte bendrų rezultatų tikslumas.

Savarankiško mokymosi algoritmas - nenatūralus nuorodų aptikimo įrankis

38. Parodykite savo populiarumo socialinį įrodymą

 

Neseniai buvo diskutuojama apie straipsnio dalinamumą, kuris nebūtinai reiškia, kad jis buvo kruopščiai perskaitytas (arba apskritai!). Nors tai gali būti tiesa, taip pat galima drąsiai sakyti, kad viskas, dėl ko žmonės dalijasi pirmieji, rutuliojasi, paversdamas turinio dalį kartais nesibaigiančiu ar bent jau labai ilgai trunkančiu slidžiu šlaitu.

„Backlinko-Total-Shares-Case-Study-White-Hat“

Žmonės, matantys, kad kiti dalinosi turinio dalimi, bus labiau linkę manyti, kad tas tam tikras straipsnis yra labiau dalijamasi medžiaga nei straipsnis, kuriame nerodomi bendrinimo mygtukai. Nors neaišku, ar toks požiūris yra ne kas kita, o švelni bendraamžių spaudimo forma, atrodo, kad jis veikia.

 

39. Naudokite diakritikus, kad atliktumėte konkretų lygį SERP požiūriu

 

Šios – paskutinės, bet ne mažiau svarbios – technikos daugelis pramonės žmonių nenaudoja ir galbūt būtent dėl ​​to ji daro stebuklus.

 

Kadangi mes jau dokumentavome išsamų straipsnį, paaiškinantį šio patarimo procedūrą ir įgyvendinimą, pateikdami „Über“ atvejo analizę, mes pereisime tik pagrindus.

Nepakankamai naudojama diakritikos SEO technika - „Uber“ pavyzdys
Ir nors jums kils pagunda manyti, kad šis konkrečiai kalbinis rašybos skirtumas neturėtų turėti įtakos grąžintiems paieškos užklausos rezultatams, negalėjote būti daugiau neteisus. Tiesa ta, kad raktiniam žodžiui „Kvebekas“ yra apie 15 milijonų rezultatų be diakritikų ir ne daugiau kaip 300 tūkstančių su diakritikais.

Diakritinis ir nediakritinis raktinių žodžių reitingas

 

Tai, ką tai reiškia reitingų atžvilgiu ir kodėl tai turėtų jus labai dominti, yra geresni, lengvai patobulinti reitingai. Taikymas pagal diakritinę prekės ženklo versiją – ypač kai jai nesiseka susidaryti iš gana įprastų žodžių – gali dramatiškai pagerinti SERP rezultatus.

 

Išvada

 

Nors yra šimtai kriterijų, pagal kuriuos sudaromi paieškos variklių reitingavimo algoritmai, geriausia sėkmės raktas yra padaryti šiek tiek visko ir visada atsižvelgti į savo skaitytojo interesus.

 

Tačiau visiškai nereiškiame, kad šis SEO metodų sąrašas yra viskas, ką galite padaryti, kad padidintumėte savo svetainės našumą. Taigi, kas jus daro tokį kūrybingą ir norėtumėte pasidalinti?

Parašykite komentarą