Kelionių antraštės

Magnetinė antraštė yra ta, kuri pritraukia, įtraukia skaitytoją, kuri sustabdo praeinančius žmones ir priverčia spustelėti.
Jei jūsų turinys neturi magnetinės antraštės šiame triukšmingame, itin socialiniame internetiniame pasaulyje, nebus svarbu, koks geras jūsų turinys jūsų kelionių tinklaraštyje ar kelionių svetainėje.

Magnetinė antraštė

Jei antraštė jos nepjaus, ji nebus peržiūrėta.

  • Tai nebus tweeted.
  • Tai negaus nuorodų.
  • Jis mirs nuo vienatvės.

Kas daro magnetinę antraštę?

Magnetinė antraštė kelionių sektoriuje niekuo nesiskiria nuo magnetinės antraštės bet kuriame sektoriuje. Ji turi atlikti tą patį darbą.

  • Gaukite dėmesio
  • Pritraukti
  • Leiskite skaitytojui spustelėti
500 augimo stebuklinga antraštė

Šaltinis http://www.slideshare.net/jrick/writing-for-the-web-19059032

 

Magnetinių antraščių kūrimas yra paprastas procesas. Paimate raktinius žodžius ir iškišate per mėsmalę ir tikitės, kad skani dešra išlips iš kito galo.

 

Pritaikydami įvairius, žinomus antraščių tipus pagrindiniams raktiniams žodžiams, galite lengvai sudaryti gero dydžio galimų antraščių sąrašą.

 

Kurdami gražų galimų antraščių sąrašą, galėsite patyrinėti temas, kurių galbūt nepagalvojote bandydami sukurti tą tobulą antraštę pirmą kartą. Be to, jūs turite sukurti gražų antraštės idėjų failą.

 

Apgaulė yra leisti jai judėti, tačiau atsižvelgiant į antraštės tipo parametrus ir pateiktus raktinius žodžius.

 

Tikslas padaryti magnetinę antraštę yra tiesiog paversti ją patraukliausiu dalyku puslapyje ir sukelti norą, kad skaitytojas spustelėtų ant gardumyno, kuris yra straipsnio turinys.

 

Bandydami sukurti geriausias antraštes kelionių nišoje, pirmiausia turėtume atkreipti dėmesį į problemas, kurias tokios antraštės turėtų spręsti, ir kokius raktinius žodžius jos meta.

Rasti populiariausius kelionių pramonės raktinius žodžius

Kokie raktiniai žodžiai veikia kelionių sektoriuje?

JK skaitmeninės rinkodaros agentūros „ Stickyeyes“ tyrimai parodė , kad 50% paieškos terminų dominuoja 13 žodžių.

 

Išvados praneša apie kelionę

 

Bendrieji populiariausi paieškos terminai yra

Pigūs skrydžiai
Pigios
atostogos ir pigios atostogos

Iš to galime pastebėti, kad kaina yra esminis veiksnys, kurio ieško žmonės. Ne tai, kad kiekviena antraštė turėtų būti apibrėžta tuo, tačiau tai yra pagrindinis aspektas, skatinantis paiešką pagrįstus terminus, todėl mes apibrėžiame, kad antraštė, pateikianti tokį su sąnaudomis susijusio paieškos termino sprendimą, greičiausiai bus labiau magnetinė nei tas, kurio nėra.

 

„Pigiai“ priverčia spustelėti.
Atrodo akivaizdu, bet visada gerai, kad turėjote ištirtus duomenis, kad patvirtintumėte savo nuomonę.

 

Bet ar „pigus“ priverčia juos susieti, ar tam reikia daugiau redakcinio tipo turinio. Kadangi buvo galima suprasti, kad į kainą orientuotas turinys negaus nuorodų. Redakcinis straipsnis
Pažvelkime į kelionių tinklaraštį, kuriame pateikiamos puikios antraštės šioje srityje ir ar antraštės veikia.

 

Paieškos „kaip rasti pigų skrydį“ rezultatas buvo toks.

Patrauklios antraštės

 

Puikus Antraštė: „Kaip rasti pigaus skrydžio”

 

Jei esate pigių skrydžių nišoje, tai yra viena antraštė ir raktinių žodžių frazė, kurios negalite ignoruoti. Nors frazė yra labai konkurencinga, verta pabandyti, nes jums gali pasisekti. Jei nebandysite reitinguoti pagal tokią raktinę frazę, tikrai neturėsite galimybės ją reitinguoti.

 

Iš SERPS matome, kad svetainė užėmė 4 vietą, ir atlikdami vizualinį auditą matome, kad atitinkama svetainė yra labai spustelėjama, nes puslapis atspindi paieškos terminą, o kiti rezultatai yra labiau komerciniai prekės ženklo ženklai, o tai puiku, jei tie prekės ženklai yra patrauklūs, o ieškotojas mano, kad toks prekės ženklas geriausiai padarytų geriausią paieškos frazės sprendimą.

 

Pagal pažintinį SEO įrankį svetainė turi:

„CognitiveSEO“ - nukreipiantys domenai

 

„CognitiveSEO“ - aktyvios svetainės

 

 

Iš nuorodų skaičiaus matome, kad tai yra valdžios svetainė ir šiuo metu pritraukia nuorodas.

 

Pažvelkime į atskirus puslapius, dar kartą naudodami pažintinį SEO įrankį (kaip mes naudotume bet kurį kitą)

Pažintinis SEO - socialinis matomumas

 

Atrodo, kad viršutiniuose puslapiuose pateikiama „Stickeyeyes“ apžvalga, kad ieškant geriausio ar pigiausio pasiūlymo yra įdomiau ieškotojams ir, kaip čia pažymime, nuorodos nei kitos raktinės frazės.

 

Mes turime raktinius žodžius, kurie veikia, o ką dabar?

Dabar, kai mes apibrėžėme daugybę raktinių žodžių, kurie paskatins gerą paspaudimų skaičių ir aiškiai sugeba pateikti skaitytojų problemos sprendimą. Turime pažvelgti į faktinę tokių antraščių konstrukciją.

 

Be straipsnį apie tai, kaip rašyti Magnetinės Antraštės, aš supažindino, kaip imtis keletą žodžių ir sukurti keletą pakaitinių pagrindinius galimybes procesą. Originalūs raktiniai žodžiai buvo „pinigai“ ir „dieta“. Mes pakeisime tuos savo raktiniais žodžiais ir pateiksime naujų, įdomių idėjų.

 

Visą laiką turime omenyje, kad mes neieškome tobulos antraštės (nors ją galime rasti), tačiau norime sukurti platų antraščių, kurias galima naudoti, sąrašą, kuriame galėtume pasirinkti geriausius pasirodymus iš daugybės.

 

Paimame kelionės raktinius žodžius ir patiksliname, ir pasirinkome du raktinius žodžius, su kuriais norite žaisti.

 

Raktiniai žodžiai, kuriuos pasirenkame kurdami antraštes, yra šie:

  • Pigūs
  • Skrydžiai

 

Aš pasiliksiu originalius raktinius žodžius „pinigai“, „dieta“, kuriuos naudojau originaliame straipsnyje, kad galėtumėte aiškiau pamatyti procesą darbe. Kai tai išgyvenate, prisiminkite, kad kūrybiškumas yra procesas ir jis kyla ne iš oro.

 Magnetinės antraštės kūrimo procesas

Aiškus pareiškimas

„Galite sutaupyti pinigų valgydami mažiau“

„Galite keliauti pigiau, jei praleidžiate daugiau laiko žiūrėdami į internetą“

„Keliaukite pigiai, sutaupykite pinigų“

Aišku, tiesiai į priekį, iki taško. Jūs žinote, ką gaunate su šia antrašte.

Magnetinės antraštės

Šaltinis: http://blog.intercom.io/wp-content/uploads/2013/10/III.png

Ne pačios didžiausios antraštės pasaulyje, bet turime pradėti nuo kažko. Atminkite, kad antraščių rašymas yra procesas. Pirmu bandymu ne tiesiog ištraukite tobulą antraštę. Daugeliu atvejų tai yra siena, todėl jūs turite pastatyti pamatą ir tada plytą, tikėdamiesi, kad galų gale pateksite į jums reikalingą antraštę.

Antraštė „kaip“ gali padidinti aiškaus teiginio galią ir parodyti pažadą sužinoti apie naudą

„Kaip mažiau valgant galima sutaupyti pinigų“

Mes matome iš mūsų ankstesnio pavyzdžio.

„Kaip rasti pigų skrydį“ buvo arčiausiai magnetinės antraštės tobulumo nišoje.

Mes galime tai pakeisti, tiesiog pakeisdami žodį „rasti“.

Kaip užsisakyti pigų skrydį “

Įveskite kokį nors žargoną.

„Kaip užsitraukti pigų skrydį“

Padaryk tai šiek tiek išdykę.

„Kaip pavogti pigų skrydį“

Galėtum toliau mąstyti toliau. Jei antraštėje yra kažkas, kas gali būti laikoma tabu, labai veiksminga, kad antraštė būtų pastebėta. Tai kreipiasi į mūsų pirmines smegenis,

„Kaip apgaulinga aviakompanija suteikė man pigų skrydį“

Tai yra įdomu, nes tai yra asmeninė perspektyva ir taip autentiškiau. Tai turi elementą „Dovydas prieš Goliatą“, kuris kreipiasi į antikorporacinį mumyse, ir yra kažkas neteisėto, kai apgaunamas įmonę ir gaunamas pranašumas prieš jas.
„Neteisėtas“ aspektas yra svarbus, nes jis sukuria pasakojimą, kuris padaro mus įdomius, norime sužinoti daugiau, kad spustelėsime.

 

Galite dar labiau padidinti galią pridėdami brūkšnį asmeninio autoriteto

„Kaip aš mažiau valgiau ir taupiau pinigus“

Tai buvo aptarta aukščiau, bet mes galėtume tai išnagrinėti paprasčiau.

„Kaip aš perku pigiausius bilietus kaskart keliaudamas“

Asmeninis autoritetas pastebimas, taip pat nurodant faktą, kad rašytojas sugeba tai padaryti kiekvieną kartą, rodo, kad yra procesas, kurį galėtų naudoti kiti.

 

Pristatykite nenuoseklų sugretinimą
„Neatrankus, atrodo, nesusijusių, gretinimas“ yra galinga antraščių rašymo technika ir naudojama daug:

„Kaip valgyti mažiau padėjo man nusipirkti tigrą“

Sąvoka „nesuderinamas sugretinimas“, ar aš pripažįstu, kad į „Rinkodaros„ Gobbledygook “leksikoną“ reikia įtraukti burną ir niežulį, tačiau tai tikrai galinga sąvoka ir matote, kad ji visada naudojama veiksmingose ​​antraštėse.

 

Bet naudokime jį kelionių raktiniams žodžiams.

„Mokėdamas daugiau galėjau įsigyti pigesnių bilietų“

Čia jau rengiamės kognityvinio disonanso, kur vienu metu smegenyse negali egzistuoti du priešingi faktai, todėl jie yra priversti rinktis. Sakinio konstravimo būdas skatina skaitytoją pasirinkti, ar pinigai buvo sutaupyti, ir kad yra tam tikrų gudrybių, kaip jie buvo padaryti, sukeldami smalsumą, ir mes žinome, koks tai galingas.

 

Kas mus veda į:

 

Pristatykite smalsumą
Antraštė neturėtų atskleisti visų ir turėtų palikti klausimą skaitytojui. Čia būtų klausimas: „Ko reikėjo žmonai?“

„Kaip valgyti mažiau, duok žmonai tai, ko jai reikėjo“

„Kaip mano šuo padėjo nusipirkti pigesnes atostogas“

Parašyti tokią antraštę gali būti lengva, tačiau, žinoma, įgūdžiai turi būti tokie, kad antraštė turi pažadėti, koks yra kūno turinys. Taigi, nebent po tokios antraštės bus pateiktas patenkinantis kūno turinio sprendimas, jūs sugaišite bet kokį paspaudimą per sėkmę.

 

Pasiimkite tai, ką matote, kitur ir pristatykite.
Tai gali veikti, gali ir ne, tačiau šis procesas yra skirtas išbandyti kuo daugiau temų. Ar matėte tuos žemos kokybės dietos skelbimus „vienas keistas triukas“, jie naudojasi, nes tai veikia:

„Vienu keistu triuku turėjau valgyti mažiau ir taupyti pinigus“

„Vienas keistas triukas norint įsigyti pigų skrydį“

Tai jaučiasi labai sūri ir tikrai originali kampanija, kurioje buvo naudojamas šis metodas, kaskart pamačiusi, psichikoje visada tepdavo gleives. Tai yra barelio dugno kasimas, o jei naudojate tokius metodus, tai reiškia, kad jūsų prekės ženklas skaitytojui bus tam tikru būdu. Bet jei tokie dalykai nerūpi, verta apsvarstyti tokį metodą kaip šis.

 

Numeruota antraštė
Taip pat žinoma kaip skiriamasis sąrašas. Skaičiaus pritaikymas antraštėje yra įprastas, kai kurie sakytų, pernelyg naudojamas antraščių rašymo metodas. Jūsų užduotis yra nesijaudinti dėl viso antraštės rašymo ir dėl to, kaip suvokiamas antraštės rašymo menas, tai padaryti, kad ši konkreti antraštė veiktų, o jei pridėjus skaičių ir paverčiant straipsnį sąrašu veikia būtent šis atvejis, tada tai turi būti tai, ką tu darai:

„23 būdai, kaip valgyti mažiau, gali sutaupyti pinigų“

„23 būdai, kaip įsigyti pigiausią skrydį“

Sąrašas gerai tinka tokiai problemai, kaip šis, nes jis gali pateikti 23 naudingus patarimus, kuriuos galite naudoti ir kurie padės išspręsti jūsų problemą. Vėlgi, turinį reikia mokėti pateikti ir jei jis iš tikrųjų išsprendžia pigaus skrydžio problemas, tai gali pasirodyti labai galingas turinys.

 

Pakeiskite antraštės elementus
Ta pati reikšmė, bet kartais ji nuskaito geriau, visada verta pabandyti įsitikinti, ar ji veikia:

„23 būdai, kaip sutaupyti pinigų mažiau valgant“

Kaip jau sakiau anksčiau, geras antraštės rašymas yra apie procesą, o ne apie greitą efektyvios antraštės pristatymą ant sidabrinės lėkštės. Kartais paprasčiausiai perkeliant žodžius galima pasiekti ką nors įdomaus.

„Kaip pigūs skrydžiai man kainavo turtą“

Padarykite tai išskirtine, tačiau palikite pakankamai, kad sukeltumėte smalsumą

„23 būdai, kaip sutaupyti pinigų, kurių niekur kitur neskaitysite“

„23 būdai, kaip galite įsigyti pigų skrydį, kurio niekur kitur negausite“

Įveskite pažadą apie asmeninę istoriją antraštėje

 

Antraštės apie tikrą žmogų suteikimas suteikia jai daugiau galių. Taip pat yra smalsumo elementas. Turime žinoti, kodėl mergina išvyko:

„23 būdai, kaip galiu susigrąžinti savo GF ir sutaupyti pinigų“
„Paslaptys, kurias sužinojau, kaip gauti pigų skrydį“

Šios išpažinties istorijos sukelia jausmą, kai kažkas jums kalba unikalios ir vertinamos informacijos.

 

Galite gana lengvai sumaišyti sunumeruotą temą su šiuo atrastu elementu.
Štai kodėl šis procesas yra galingas, galite pradėti nuo kažko gana švelnaus, bet dirbdami etapus, kuriate stipresnes idėjas. Štai kodėl naudinga užrašyti idėjas, kurių, jūs žinote, negalite naudoti, bet galite pereiti prie antraštės, kurią galite naudoti:

„23 priežastys, kodėl valgant kačių maistą sutaupysite pinigų“

 

Išvada:

Svarbu rasti teisingus pradinius žodžius, kurie paskatins nuorodas ir socialinius pasidalijimus, tam naudojame pažintinį SEO, nes jis suranda daugiau nuorodų, tikriausiai daugumos kitų atgalinių nuorodų įrankių.

 

Jei reguliariai dirbate savo nišoje, jau turėtumėte žinoti, kurie raktiniai žodžiai veiks.

 

Surinkę raktinius žodžius, dirbkite, kad sukurtumėte antraščių failą, kuriame būtų naudojamos skirtingos temos ir problema būtų nagrinėjama skirtingais kampais. Proceso pabaigoje jūs nuspręsite, kuriuos naudoti.

 

Jei norėtumėte kitos nuomonės. Atsispausdinkite visas antraštes, apie 50 vienu metu, ir padėkite jas prieš kam nors sakantį, kad jie turi 10 sekundžių pasirinkti 3 geriausias antraštes. To priežastis – atkurti situaciją, kai skaitytojas skraido antraštes ir turinį socialiniuose tinkluose. Jums reikalingos antraštės, kurios bent jau išsiskiria minioje

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *