SEO roi

Daugumoje verslo sričių lengva pamatyti pajamų srautus. Jūs žinote, kurie SKU sulaukia daugiausia pardavimo. Jūs žinote, kokie yra jūsų pinigų kūrėjai. Tačiau pamatyti, kaip SEO duoda daugiau pajamų, nėra taip lengva.

Dažnai trukdo begalinis pramonės žargonas ir didžiulis duomenų kiekis. Sunku užmegzti ryšį.

Tačiau SEO IG galima labai aiškiai išmatuoti. Ryšį tarp padidėjusių pajamų ir jūsų SEO pastangų galima aiškiai parodyti. Tiesiog reikia suprasti, kaip sukuriama SEO IG ir kokiais būdais ji tuo pačiu padidina pajamas ir sumažina išlaidas.

Nebereikia stebėtis, ką SEO gali padaryti jums. Panagrinėkime pajamas, kurias SEO tikrai gali suteikti jūsų verslui.

Kiek iš tikrųjų SEO gauna pajamų?

Daug daugiau lankytojų

Didesnis srautas savaime nedidina pajamų. Jei tas srautas neatlieka pajamų generuojančių veiksmų, jis nenaudingas. Tačiau srautas yra labai svarbus faktorius, kai aptariate SEO IG.

Štai kodėl.

Jūs negalite kažko parduoti, jei jis jūsų neranda internete. Jei jūsų tinklaraštyje niekas nesilanko, negalite uždirbti pajamų iš filialų skelbimų paspaudimų.

Vienas iš pagrindinių SEO rezultatų yra tas, kad jis daro jūsų svetainę labiau matomą natūralios paieškos rezultatuose. Tai įprasti paieškos rezultatai, išskyrus skelbimus.

Daugiau nei 50% srauto iš žiniatinklio pateko į svetaines spustelėjus jas natūralios paieškos rezultatuose.

Tai reiškia, kad į SEO investavusios svetainės gauna daugiau nei 50% viso interneto srauto.

„Google“ organinis srautas

Ir jei jie pateks į pirmą puslapį, jie matys daugiau nei 90% to srauto. Apsilankę vietinės paieškos rezultatuose ar nišoje, procentas dažnai būna dar didesnis.

Kaip SEO pritraukia daugiau lankytojų

SEO tai daro pašalindamas jus iš nežinomybės 10, 5 ar net 2 paieškos rezultatų puslapyje. Pateksite į 1 puslapį, kuriame žmonės iš tikrųjų gali pamatyti jūsų svetainę.

Daugiau nei 90% srauto eina į pirmąjį puslapį. Apie 60% tenka svetainėms tose 3 populiariausiose vietose.

Vienas iš pirmųjų pamatuojamų rodiklių, rodančių SEO IG, yra tas, kad organinis srautas didėja.

Norėdami sužinoti, kur esate ir kaip pagerinti natūralų srautą, turite pasidomėti šiek tiek atidžiau. Sužinokite, kuriuos paieškos terminus žmonės naudoja norėdami rasti jūsų svetainę.

Naudokite mokamus įrankius, tokius kaip „Proranktracker“, „SERPS“ ar „Serpbook“, kad sužinotumėte, kuriose paieškose rodote pagal raktinių žodžių frazes, susijusias su jūsų svetaine.

Tai rodo, kaip aukštai esate tose paieškose. SEO reiškia „paieškos sistemų optimizavimą“. Nieko optimizavimas niekada nėra atspėjimas. Jis remiasi analitinėmis priemonėmis ir patikrinta strategija. Iššifravus šią išsamią analizę, dauguma mažų įmonių savininkų samdo profesionalią SEO agentūrą, kuri padėtų jiems optimizuoti ir pagerinti IG.

Jei pagal paieškos terminą reitinguojate 1–10, tai reiškia, kad esate 1–10 pozicijose. 1–10 pozicijos rodomos pirmajame paieškos rezultatų puslapyje. Jei paieškos rezultatuose reitinguojate 80 ar 100, tikėtina, kad niekada nebūsi matomas.

Pasinaudokite šia įžvalga, kad pagerintumėte matomumą ir padidintumėte savo SEO IG.

Gilinantis šiame straipsnyje, bus aiškiau, kaip ir kodėl SEO padidina matomumą ir generuoja srautą.

Tinkamos auditorijos pritraukimas

Į jūsų svetainę patenka srautas. Jums nereikia mokėti už kiekvieną apsilankymą taip, kaip mokėtumėte reklamuodami paieškos sistemas. Tačiau šio srauto kokybė yra svarbi.

Norėdami gauti SEO IG, didelė šio srauto dalis turi būti:

  • Jūsų tiksliniai klientai
  • Žmonės, kurie užsiima jūsų prekės ženklu (spustelėja, komentuoja, mėgsta, dalijasi, prideda į krepšelį ir kt.)
  • Klientas pasirengęs pirkti (arba atlikti norimą veiksmą) dabar
  • Klientai, kurie perka daugiau
  • Klientai, kuriems nereikia daug įtikinimo ar laiko priimti pirkimo sprendimą

Kai turite visiškai integruotą SEO interneto dizainą, šio tipo lankytojai lygūs didesnėms pajamoms ir pelnui.

Kaip SEO pritraukia reikiamą auditoriją

SEO Web dizainas yra pastatytas viduje ir išorėje su tikslinę klientų galvoje. Kiekvienas vaizdas, funkcija, įrankis, dizaino elementas ir turinys yra sukurtas taip, kad pritrauktų ir pritrauktų tokio pobūdžio srautus.

Kaip tu tai darai? Autorius:

  • Atlikti išsamią konkurentų analizę. Jūs turite žinoti, kas yra varžybos ir ką jie daro, kad sukurtumėte ir įgyvendintumėte veiksmingą strategiją.
  • Tyrinėkite esamus klientus. Naudokite savo klientų duomenis, kad suprastumėte, kam ir kaip taikyti daugiau žmonių, panašių į juos.
  • Tyrinėkite savo pramonės klientus. Tai ne tik žinojimas apie savo darbą. Turite sužinoti, ko ieško tiksliniai klientai, susiję su jūsų verslu. Kokiuose įrenginiuose jie yra? Kaip jie kalba? Kokias technologijas jie naudoja?
  • Tinklų kūrimas su kitomis aukšto lygio pramonės, naujienų ir švietimo svetainėmis.
  • Sukurkite dinamišką, patogią naudoti svetainę.
  • Kurkite turinį pirkėjo kelionėje, kad pasiektumėte žmones skirtingais pirkimo sprendimo etapais. Teisingas pranešimas + tinkamas laikas = SEO IG
  • Prisitaikymas prie kintančių tendencijų, poreikių, tikslų ir technologijų. SEO nėra vienkartinis dalykas. Norint išlaikyti matomumą paieškos sistemose, reikia nuolatinio SEO . Paieškos sistemos teikia pirmenybę internetinėms svetainėms, kurios yra nuolat atnaujinamos ir atnaujinamos. Jie slepia svetaines, kurios atrodo neveikiančios arba pasenusios, kai kalbama apie SEO.

Geresnė vartotojo patirtis

Tai veda mus prie vartotojo patirties . Paieškos sistemos, pvz., „Google“, stebi ir analizuoja, kaip žmonės reaguoja į jūsų svetainę.

Jie siūlo tai, ką sužinojo apie jūsų svetainės naudotojo patirtį „Google Analytics“ įrankyje. Pradėję naudoti šį įrankį, galite būti šokiruoti, kad galite nemokamai gauti tokios analizės įžvalgas. Tačiau „Google“ turi paslėptą darbotvarkę.

Jie nori, kad jūs naudojatės šiuo nemokamu įrankiu ir toliau gerintumėte savo vartotojo patirtį.

Kai vartotojai (jūsų klientai) yra patenkinti, džiaugiasi ir „Google“. Daugiau žmonių randa tai, ko ieško. Daugiau žmonių naudojasi savo paieškos sistema. „Google“ teikia pranašumų, nes suteikia panašių svetainių daugiau matomumo paieškose. Tai yra pagrindinis SEO principas. Tai naudinga jums, „Google“ ir klientams, kuriuos norite pritraukti.

SEO supaprastina viską, kas yra užkulisiuose (programavimas) ir puslapyje (vizualinis dizainas, turinys), kad būtų teikiama kuo geresnė vartotojo patirtis.

 

Kai žmonės turi puikią patirtį, jie:

  • Nupirk daugiau
  • Išbandykite naujus dalykus
  • Grįžk
  • Pasakyk jų draugams
  • Parašykite puikių atsiliepimų

Ši veikla generuoja realias jūsų įmonės pajamas. Nepriimk mūsų žodžio. Pažvelkime į pirmaujančių pramonės ekspertų duomenis.

Kaip vartotojų patirtis veikia pajamas

44% žmonių, kurie lankosi ne patogioje svetainėje, pasidalins savo neigiama patirtimi bent su 5 žmonėmis. Jei šis 5 apima socialinę žiniasklaidą ir peržiūri svetaines, tai pasiekia daug daugiau.

Kiekvieną dieną prie socialinės žiniasklaidos yra pridėta daugiau nei 2,1 milijono neigiamų prekės ženklų paminėjimų. Žmonės linkę pasitikėti neigiamais žodžiais, kuriuos žmonės kalba apie prekės ženklus socialiniame tinkle, jei neatrodo, kad asmuo turi savo darbotvarkę.

90% žmonių prieš pirkdami iš verslo, dabar patikrina internetines apžvalgas. 88% žmonių sako, kad paprastai pasitiki interneto apžvalgininkais. 94% žmonių sako, kad dažnai vengia įmonių, kurių reitingas mažesnis nei 4.

SEO IG

Teigiama, kad neseniai atliktas prestižinės „ Forrester Group“ tyrimų firmos tyrimas parodė, kad įmonės, investavusios į optimizuotą vartotojo patirtį (tai yra didžiulė SEO dalis), padidino pajamas 400 proc.

Kaip SEO pagerina vartotojo patirtį

Keli būdai, kaip SEO veikia optimizuodama vartotojo patirtį, yra šie:

  • Intuityvūs dizaino elementai leidžia lengvai akimirksniu suprasti kiekvieno puslapio paskirtį ir funkciją, kai jie patenka į jį
  • Sklandi navigacija pašalina nusivylimą, kai žmonės negali kažko rasti arba jaučiasi priblokšti pasirinkimų.
  • Dizainas ir funkcijos demonstruoja lankytojams, kad jūs juos „gaunate“. Jūs suprantate, kam skirta jūsų svetainė. Tu kalbi jų kalba (perkeltine prasme).
  • Naudinga, naudinga ir vertinga informacija, kurios žmonės iš tikrųjų ieško, rodo jums rūpimą ir skaidrią informaciją.
  • Bendras dizainas rodo, kad vertinate kliento laiką ir pinigus.

Daugiau laiko užsidirbti savo verslui

Kai investuojate į SEO, žmonės ilgiau lieka jūsų svetainėje. Jie spustelėja kitus puslapius ir imasi įvairių veiksmų. Pirmam įspūdžiui padaryti turite mažiau nei 7 sekundes. Prisijungę turite mažiau nei 3. Nuo to momento, kai asmuo patenka į jūsų svetainę, jis vertina:

  • Nesvarbu, ar jie tinkamoje svetainėje
  • Ar ši svetainė tinka „žmonėms, kaip jie“
  • Ar jie gali rasti tai, ko ieško
  • Nesvarbu, ar esate pakankamai gerbiamas, kad galėtumėte tai pateikti

Jei kas nors atrodo per daug, jie neliks. Jei svetainė kraunasi lėtai, prieš išvykdami jie gali net nepatekti į jūsų svetainę.

Yra tiesioginė teigiama koreliacija tarp laiko, kurį kažkas praleidžia puslapyje, ar svetainės, ir pajamų.

SEO IGDiagrama sutinkama su „EZoic“

Tinkamos auditorijos pritraukimas ir puikios UX suteikimas per SEO yra tai, kas tai leidžia. SEO perka jums laiką, greitai parodydamas lankytojui, kad jūsų svetainė yra tinkama vieta.

Mažiau atšokimo

Atmetimo rodiklis yra tai, kiek žmonių aplankė jūsų svetainę ir išvyko nieko nespustelėję. Paprastai aukštas atmetimo rodiklis rodo, kad jie nerado to, ko ieškojo.

Tačiau tokio ilgos formos turinio, kaip šis, atmetimo rodiklis dažnai būna didesnis. Asmuo randa tai, ko ieško, likdamas puslapyje ir peržiūrėdamas turinį.

Dėl šio atmetimo rodiklio ir puslapyje praleisto laiko reikėtų žiūrėti kartu, kad gautumėte bendrą vaizdą.

„Google“ suteikia mažiau matomumo svetainėms, kuriose yra didelis atmetimo rodiklis. Tai paprastai yra 60 +%. Jie mano, kad jūs neteikiate geros vartotojo patirties.

atmetimo rodiklio laikas svetainėje

Tai gali būti netiesa. Gali būti, kad asmuo greitai rado būtent tai, ko jam reikėjo, o paskui išėjo patenkintas. Bet jei neinvestavote į SEO, šis klaidingas suvokimas turės įtakos jūsų reitingams.

Mes visi buvome tokiose pozicijose, kur žmogaus tiesos suvokimas yra toks pat svarbus kaip ir pati tiesa.

SEO vaidmuo yra ne tik teikti puikią vartotojo patirtį svetainėje, kad „Google“ apdovanotų jus aukštesniu reitingu. SEO taiko strategijas, kad aktyviai pademonstruotų, jog teikiate puikią vartotojo patirtį.

Tokiu būdu „Google“ žino tiesą ir gali apdovanoti jus aukštesniais reitingais.

Kaip SEO sumažina atmetimą ir padidina sesijos trukmę

Be bendrų naudotojų patirties strategijų, tokių kaip greitas ir patogus mobilumas, norint gauti geriausią SEO IG, SEO interneto dizainas apims:

  • Mikrokonversijos – tai maži veiksmai, kurių jūs paprašote žmogaus. Jie ne tik sumažina atšokimą ir prailgina sesiją. Jie paskatina žmones investuoti į jūsų prekės ženklą.
  • Aiškus ir matomas raginimas veikti. Žmonės mėgsta tiksliai žinoti, ką norite, kad jie spustelėtų. SEO interneto dizainas turi aiškius raginimus veikti, nukreipiančius žmones į pagrindinius svetainės puslapius.
  • Analitikos elementų, padedančių „Google“ geriau suprasti, kaip asmuo sąveikauja su puslapiu, integravimas. Pavyzdžiui, tarkime, kad puslapyje turite skaidrių demonstraciją ar vaizdo įrašą. Galite pridėti analizės kodą, kuris stebi, kiek laiko žmonės jį žiūri. Arba stebėkite, kiek skaidrių jie peržiūri. Nors asmuo nespustelėjo kito puslapio, tai bus laikoma mikrokonversija, kad sumažintumėte atmetimo rodiklį. Be kodo pridėjimo tai gali atrodyti kaip „Google“ atmetimas.
  • Optimizuota navigacija. Neturėti meniu kai kuriuose puslapiuose yra taip pat svarbu, kaip turėti intuityvų meniu. Pavyzdžiui, nukreipimo puslapiuose norite, kad asmuo atliktų 1 dalyką. Tai norėdami spustelėti raginimą veikti. Pašalinus meniu, jūsų galimybės tai padaryti padvigubėja. SEO interneto dizainas yra protingas dizainas, pagrįstas moksliškai patvirtintomis strategijomis, skirtomis maksimaliai padidinti jūsų SEO IG.

Aukštesnis konversijų rodiklis

„Forrester Group“ taip pat nustatė, kad optimizuoto puslapio konversijų rodiklis yra 200% didesnis. SEO web dizainas yra maksimaliai pritaikytas konversijoms.

Tai daugiau lankytojų, kurie tampa solidžiais lyderiais. Tai labiau paskatina tapti mokančiais klientais. Tačiau maksimalus konversijų skaičiavimas nereiškia tik raginimo veikti visur.

Norint kuo geriau pasiekti konversijų, reikia nuodugniai suprasti žmogaus elgesį. Jai reikia pusiausvyros.

Jei pardavus sutrinka vartotojo patirtis, žmonės išeis. Puikus to pavyzdys yra iššokantis langas, atsirandantis, kai kas nors pirmą kartą patenka į jūsų svetainę. Paprastai tai yra bloga idėja.

Bet neturėdami CTA gali pakenkti konversijoms. Žmonės nežino, ką norite, kad jie padarytų jūsų svetainėje.

Jūsų svetainė pasiekia SEO IG naudodama analitinius įrankius šiam balansui pasiekti.

Padidėja lietimo taškai

Lengva galvoti, kad klientas pirmą kartą bendrauja su jumis tada, kai jis pasirodo jūsų svetainėje. Tačiau vidutinė skaitmeninė kelionė nuo supratimo iki mokančio kliento trunka 7–13 prisilietimo taškų.

Jie mato jus socialiniuose tinkluose jūsų  socialinės žiniasklaidos rinkodaros  pastangų dėka. Jie gali užsiprenumeruoti jūsų  el . Pašto naujienlaiškį .

Kiekvienas iš šių sąlyčio taškų suteikia jiems galimybę jus pažinti. Jie nusprendžia, ar tapti klientu.

Vienas iš būdų, kaip gauti SEO IG, yra padidinti šiuos prisilietimo taškus už mažesnę kainą nei mokėti už skelbimo paspaudimą.

Žmonės dažniau mato jus įprastuose paieškos rezultatuose. Tada jie dažniau lankosi tave, nes tęsia kelionę, kad taptų klientu.

Geresnis skelbimų našumas

Mokama reklama yra svarbi bet kurios verslo rinkodaros strategijos dalis. SEO nepakeičia mokamos reklamos, tokios kaip „AdWords“ ar „Facebook“ skelbimai. Tačiau tai yra labai svarbi visapusiškos rinkodaros strategijos dalis .

Iš tikrųjų tai gali padaryti jūsų reklamos kampaniją arba ją sugadinti.

SEO trūkumas iš tikrųjų gali padidinti mokėjimą už skelbimus 400%. Ir mes jau apžvelgėme, kiek SEO padidina pajamas ir konversijas.

SEO padeda jums gauti didžiausią IG visose rinkodaros pastangose.

Internetinis žurnalas „Search Engine Land“ pranešė apie savo tyrimo rezultatus. Kai įmonė rodo skelbimą puslapyje, kuriame jie taip pat matomi natūralioje paieškoje, tai yra beveik 100% didesnė tikimybė, kad bus spustelėta ne firminėje paieškoje.

Ne firminis reiškia, kad ieškotojas neieškojo verslo pagal pavadinimą.

raktinių žodžių našumas

Kaip SEO pagerina skelbimų našumą

Skelbdami skelbimą kitoje platformoje, jūs dažniausiai nukreipiate žmones atgal į savo svetainę. Jei ši svetainė nėra optimizuota atsižvelgiant į vartotojo patirtį ir konversijas, mokate už paspaudimą. Tada praleidai progą.

Ar jūsų svetainė lėta, paini ar netinka mobiliesiems? Ar jūsų skelbimai nukreipti į puslapius, kuriuose nėra sklandaus perėjimo iš vienos platformos į kitą? Tada jūsų skelbimai neveiks taip gerai, kaip galėtų. Galbūt sumokėsite net 60–90% pradinio pirkimo įsigijimo išlaidų.

Su tokiu verslo modeliu sunku augti.

„Google AdWords“ turi vadinamąjį kokybės balą. Jie žiūri, kaip žmonės reaguoja į jūsų svetainę, kai asmuo spustelėja skelbimą. Jei žmonės bėga, kokybės balas mažėja.

Žmonės, kurių balai yra aukštesni nei 1/4, moka blogai surinkę balai. Siūlymo metu „AdWords“ padaugina jūsų kokybės balą iš laimėjusios kainos pasiūlymo sumos, kad nustatytų, kiek mokate už skelbimą.

Štai puikus „Wordstream“ pavyzdys.

SEO IG

„Facebook“ turi panašią sistemą, vadinamą „Relevance Score“.

Laikui bėgant sumažintos skelbimų išlaidos

SEO greičiausiai visiškai neatstos mokamos reklamos. Tačiau laikui bėgant tai sumažina tai, kiek reikia išleisti skelbimams, norint pritraukti naujų klientų. Kai tapsite labiau matomi kliento paieškos rezultatuose, daugiau žmonių jus matys natūraliai

Naudojant skelbimų kampaniją, srautas dažnai sustoja, kai nustojate rodyti skelbimus. Visa jūsų IG gaunama vykdant kampaniją. Tai ypač pasakytina, jei nesistengėte  didinti prekės ženklo žinomumo . Arba, jei neturite tvirtų klientų išlaikymo strategijų.

Tačiau viena iš priežasčių, dėl kurios SEO IG yra tokia didelė, yra ta, kad ji atsiperka per ilgą laiką. Tai yra tol, kol atliekate nuolatinį SEO, kad patobulintumėte, patobulintumėte ir prisitaikytumėte prie pokyčių.

Mažiau klientų

Iš akių iš proto. Šis senas posakis ypač tinka kalbant apie klientų lojalumą skaitmeniniame amžiuje. Klientų lojalumas vis dar egzistuoja. Tačiau žmonės turi daug daugiau galimybių. Blaškymų yra ir daugiau. Konkurentą taip lengviau suvilioti.

Tiesą sakant, 55% žmonių sako, kad jie paliktų ilgalaikį prekės ženklą akimirksniu. Konkurentui tereikia pasiūlyti įtikinamą nuolaidą.

Patenkinimui nėra vietos, jei norite išlaikyti savo klientus, kai juos įsigysite.

Kaip sumažinus klientų suvaržymą padidėja pajamos

Bendrovė, padidinanti klientų išlaikymą tik 5%, gali beveik padvigubinti savo pelną.

Kaip ši matematika susumuoja? Šioje statistikoje pateikiami keli veiksniai.

klientų įsigijimas

Naujų klientų įsigijimas kainuoja 5 kartus daugiau nei išlaikyti juos. Esami klientai kiekvienam paskesniam pirkimui išleis daugiau nei 60% daugiau nei naujas asmuo. Jie taip pat beveik 70% dažniau išbandys jūsų naujus produktus ar paslaugas.

O jei padarai klaidą, jie taip pat atlaidesni, jei skundą tvarkai profesionaliai. Jie rečiau parašys jums blogą apžvalgą. Jie daug labiau linkę tapti reklamuotojais.

SEO vaidina milžinišką vaidmenį, kad klientai būtų patenkinti. Laimingi klientai yra didelė SEO IG dalis, kurios galite tikėtis.

90% „Forbes Global 500“ mano, kad klientų patirtis taps pagrindiniu kovos lauku per ateinančius kelerius metus. Taip jau yra didele dalimi.

paieškos sistemos optimizavimo IGDiagrama mandagumo suteikė Neilas Patelis

Kaip SEO sumažina nuosmukį?

Tai suteikia ne tik geresnę klientų patirtį, kai jie lankosi svetainėje, bet ir padeda nepamiršti to kliento. Jie matys jus dažniau. Kai jie ieškos kažko, ką parduodate, jie pasitrauks link žinomo vardo.

Jei nematys tavęs toje paieškoje, gali nesuprasti, kad žinomas prekės ženklas suteikia tai, ko ieško. Pagaliau jie nutinka pas konkurentą.

Tai nėra būdas prarasti klientą.

Be to, dalis SEO teikia nuoseklų, naudingą, patrauklų turinį jūsų svetainėje, kurį vertina jūsų klientai. Toks dėmesys klientų patirčiai ir poreikiui, net ir įsigijus pirkinį, kelia atgarsį žmonėms.

Tai neleidžia jiems grįžti.

Be to, ar pastebėjote langelį paieškos rezultatų viršuje ir iškart po mokamais skelbimais? Jie vadinami „Featured Snippets“. Šie fragmentai iš esmės yra greiti atsakymai į jūsų užklausas, įskaitant ilgų uodegų raktinius žodžius ir vaizdus. Nusileidę šioje vietoje galiausiai padidinsite savo PR ir tapsite labiau savo pramonės autoritetu.

Sumažintos klientų aptarnavimo ir pardavimo išlaidos

Tai dažnai pamiršta jūsų SEO IG dalis. Tai gali tiesiogiai nedidinti pajamų. Bet tai sumažina išlaidas tuo pačiu grynuoju didesnio pelno rezultatu. Verslas, kuris investuoja į nuolatinį SEO, nuolat skelbia internetinį turinį, kuriame:

  • Atsako į dažniausiai užduodamus klausimus
  • Padeda žmonėms išspręsti problemas
  • Nagrinėja / sprendžia dažniausiai pasitaikančius skundus
  • Pateikia mokymo programas, kurios padeda žmonėms kuo geriau išnaudoti savo produktus

Kurkite savo  SEO turinio strategiją  naudingai tiek potencialiems, tiek esamiems klientams.

81% žmonių prieš pirkdami tyrinėja internetą. Vidutinis pirkėjas, prieš susisiekdamas su jumis, peržiūrės 3–5 jūsų svetainės turinio dalis.

Internetas pakeitė ankstyvuosius pardavimo etapus, kuriuos kadaise vykdė pardavimų komanda. Tikėtina, kad tuo metu, kai pardavėjas kalba su asmeniu, jis jau yra gerai informuotas apie produktą ar paslaugą. Tai jūsų nuolatinio SEO turinio dėka.

Kitas „Forrester Group“ tyrimas parodė, kad klientai nenori kreiptis į jus pagalbos. Jie nori, kad pateiktų tai, ko jiems reikia, per internetinį turinį. 81% žmonių teikia pirmenybę savitarnos modeliui, kuris leidžia jiems rasti atsakymą.

Šio savitarnos turinio kūrimas yra pagrindinė SEO dalis. Dėl to turėtumėte laikytis šios geriausios praktikos bandydami pasiekti didesnę SEO IG.

SEO IG geriausios praktikos pavyzdžiai

SEO IG: lengva pamatyti, kai žinai, kur ieškoti

Kaip SEO padidina jūsų pajamas? Mes išnagrinėjome daugybę būdų, kaip SEO padidina pajamas ir sumažina verslo išlaidas. Iš minčių lyderių girdėjome apie jo įtaką jūsų verslui. Matėme patvirtinamuosius duomenis, kurie patvirtina, kad SEO IG ne tik egzistuoja, bet ir klesti tinkama strategija.

SEO interneto dizainas yra tvirtas pagrindas, ant kurio klostosi visos jūsų rinkodaros pastangos.

Norėdami sužinoti daugiau apie tai, kaip galime padėti pritaikyti SEO plėtojant verslą,  susisiekite su mumis  šiandien.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *