SEO klaidos

Kaip smulkaus verslo savininkas, turite pripažinti rinkos, kurioje plaukiate, sudėtingumą. Iš tiesų sėkmingo verslo pradžia ir palaikymas yra sunkesnis nei atrodo. Tai ypač aktualu šiandien, kai dauguma interneto svetainių valdytojų, prekės ženklų ar rinkodaros specialistų bando gauti „gabalėlį iš to obuolio“. Mūsų atveju obuolys yra interneto srautas ir kuo daugiau SEO klaidų išvengsite, tuo sėkmingesnis bus jūsų mažasis verslas.

Jei šiandien norite reklamuoti savo verslą, turėtumėte tiesiogiai atkreipti dėmesį į internetinę aplinką. Reklamą internete, kurią sudaro įvairios srauto generavimo technikos, be išimties gali (ir turėtų) naudoti kiekvienas verslo savininkas.

SEO rinkodara yra bene efektyviausia strategija norint sukurti didžiulį srautą į jūsų svetainę. Jei jau pradėjote dirbti su savo paieškos sistemos optimizavimu, tai puiku! Jei to nepadarėte, apsvarstykite tai kuo greičiau, nes tam reikia laiko.

Nepaisant to, yra daug SEO klaidų, kurias galite padaryti pradėdami. Norėdami pagerinti savo svetainės srautą ir padidinti kampanijos IG (investicijų grąžą), turite įsitikinti, kad nesilaikote šių veiksmų:

9 dažnos lengvai išvengiamos SEO klaidos

1. Turite per daug bendros auditorijos

Tinkama internetinė reklamos kampanija visada bus nukreipta į tinkamai apibrėžtą auditoriją. Internetas yra gana didelis ir jį paprastai galima naudoti. Todėl, norėdami pasiekti reikiamus žmones, turite apibrėžti tikslinę verslo auditoriją, o ne bendrai. Štai pratimas, kurį atliko SEO specialistė Hannah Johnson iš:

Pradėkite įsivaizduoti savo „idealų klientą“. Pasitelkite fantaziją kartu su šiais klausimais:

  • Ar jis ar ji?
  • Kur jis / ji gyvena?
  • Švietimo lygis
  • Finansinė padėtis
  • Ko reikia ar ko nori jūsų idealus klientas?
  • Kokios yra jo / jos didžiausios problemos?

Klausinėkite sau, kol idealiai apibūdinsite idealų klientą. Kai turite šią įsivaizduojamą tikslinę asmenybę, esate pasirengę pritraukti kokybišką, tikslinį srautą į savo svetainę “

2. Neteisingas raktinių žodžių naudojimas

Raktiniai žodžiai buvo, yra ir visada bus svarbus SEO aspektas. „Google“ tikrintuvai greitai analizuoja jūsų smulkaus verslo svetainę, kad suprastų jūsų turinio tikslą.

Daugelis smulkaus verslo savininkų nesugeba naudoti tinkamų raktinių žodžių, todėl vertina skirtingus raktinius žodžius ir frazes, kurios neduoda pelningų rezultatų. Taip atsitinka todėl, kad žmonės praleidžia raktinių žodžių tyrimo procesą, kuris yra labai svarbus bet kuriai strategijai, jei norite išvengti SEO klaidų.

Siūlome  Google Ads“ naudoti „ Google“ raktinių žodžių planavimo priemonę , kad būtų lengviau atlikti raktinių žodžių tyrimus jūsų svetainėje.

3. Prasta SEO optimizacija vietoje

Yra du SEO optimizavimo tipai: vietoje ir ne svetainėje . Nemažai smulkaus verslo savininkų sutelkia dėmesį į pastarąjį, tačiau nesugeba optimizuoti pirmojo.

Kurdami puslapį turite tinkamai optimizuoti pavadinimą ir metaaprašymo žymas. Tai yra informacijos fragmentai, kuriuos matote, kai kažko ieškote.

Be to, meta raktiniai žodžiai ir jūsų turinio antraštės taip pat yra svarbūs jūsų svetainės optimizavimo proceso aspektai. Paprasčiau tariant, optimizavimas vietoje yra būtinas, nes tai leidžia paieškos varikliams suprasti, ko nori pasiekti jūsų svetainė ir turinys.

4. Nėra mobiliojo ryšio optimizavimo

Mes gyvename „mobiliųjų laikų“ laikais, kai žmonės savo mobiliuosius telefonus naudoja labiau nei savo kompiuterius. „Google“ aiškiai pareiškė, kad optimizavimas mobiliesiems yra rimtas reitingavimo veiksnys, kurio nebegalima pamiršti.

seo klaidos

Norint patekti į SERP, būtina optimizuoti mobilųjį telefoną. Kai kurie mažų įmonių savininkai gali nežinoti, kaip tai pasiekti, tačiau tai nėra problema. Internete yra daugybė vadovėlių ir, įdėjus šiek tiek pastangų ir nuoseklumo, jūsų svetainė pereis į kitą lygį. Norėdami pradėti, taip pat galite pasinaudoti skaitmeninės rinkodaros agentūros pagalba.

5. Kokybiško turinio nebuvimas

Šiandien turinys yra karalius . Galbūt girdėjote šį teiginį anksčiau ir turėtumėte žinoti, kad tai tiesa. Turinys leidžia atskirti savo verslą nuo likusio. Tai padeda jums pozicionuoti savo prekės ženklą rinkoje ir apibrėžti savo vertės pasiūlymą.

Bet iš tikrųjų, koks yra turinio ir SEO ryšys? Pagalvokite apie tai – turinys gali būti karalius, bet jūs negalite turėti sosto, nebent jūsų „karalius“ yra aukštos kokybės. Prasminga? Jūsų turinys turėtų būti pakankamai vertas tikrintuvams. Tai galite padaryti vengdami dviejų: nubraukto ir plono turinio.

Akivaizdu, kad nukopijuotas turinys yra kopija iš kito šaltinio, arba, kitaip tariant, jis buvo plagijuotas. Kita vertus, plonas turinys reiškia, kad jis neturi jokios vertės. Keletas puslapių yra pasikartojantys ir tarpiniai puslapiai.

Kokybiškas turinys gali apimti tinklaraščio įrašus, vaizdo įrašų pamokas, informacinius kontrolinius sąrašus, interaktyvias viktorinas ir skaičiuotuvus ir daug daugiau. Kuo daugiau turinio galite pateikti vartotojui, tuo labiau jie norės sekti jūsų prekės ženklą ir apsilankyti jūsų svetainėje. Vartotojai nori atsakymų, o paieškos sistemos – svetainių su SEO. Sujunkite abu kartu ir jūs einate į sėkmę.

SEO požiūriu, kurti ir reklamuoti turinį, kuris teikia vertę ir daro įtaką jūsų skaitytojams, būtina, jei norite pasiekti aukštą reitingą.

6. Blogas socialinių tinklų buvimas

Kaip gerai ir kaip dažnai jūs reklamuojate savo verslą per socialinę žiniasklaidą? Ar turite savo strategiją?

Na, kaip smulkiojo verslo savininkas, norintis užimti savo svetainę SERP, turėtumėte žinoti, kad sėkminga socialinės žiniasklaidos rinkodaros strategija padeda įveikti dažniausiai pasitaikančias SEO klaidas.

Taip yra todėl, kad „Google“, „Bing“, „Yahoo“ ir visos kitos paieškos sistemos analizuoja žmonių sąveiką su jūsų prekės ženklu socialiniuose kanaluose. Kuo stipresnis socialinis įsitraukimas, tuo daugiau SEO naudos gauna jūsų verslas.

7. Įvairių svetainės klaidų pateikimas

„Google“ nubaus visus neatsargius žiniatinklio valdytojus. Būdamas svetainės savininkas, atsargumas reiškia, kad jūsų vartotojai nesusiduria su jokiomis klaidomis jūsų svetainėje.

Nutrūkę, klaidinantys ar žalingi ryšiai sugadins jūsų reputaciją ir išprovokuos reitingų sumažėjimą. Norėdami išvengti tokių nelemtų įvykių, turėtumėte reguliariai atkreipti dėmesį į savo svetainės sveikatą, naudodami skirtingas SEO klaidų tikrinimo priemones.

8. Lėtas puslapių įkėlimas

Ar jūsų svetainė įkeliama greitai? Jei taip, kaip greitai? Atkreipkite dėmesį į tai, nes svetainės greitis yra svarbesnis nei manote. Tai yra svarbi „Google“ reitingavimo algoritmo dalis jau kurį laiką, todėl kuo greičiau jūsų puslapiai įkeliami, tuo geresnius signalus gauna „Google“.

Be to, greitai įkraunama svetainė pagerins į ją patenkančių vartotojų patirtį. Tai turės didelę įtaką atmetimo rodikliams ir konversijų rodikliams.

9. Neanalizuoti. Nėra optimizavimo. Nėra mastelio.

Skirtumas tarp puikių mažų ir vidutinių įmonių slypi jų sugebėjime dirbti protingai. Iš tiesų, dirbant sumaniai, gausite daug verslo pranašumų ir galėsite panaikinti konkurenciją.

Norėdami suprasti, ar SEO optimizavimas atsiperka, turite nuosekliai analizuoti ir matuoti kampanijos našumą. Tada, gavę atsiliepimų, turėtumėte pamatyti SEO klaidas savo strategijoje ir sugalvoti geresnius sprendimus, kuriuos įgyvendinti. Galiausiai įgyvendinkite pakeitimus ir dar kartą stebėkite rezultatus.

Kai pastebite, kad tai, ką darote, turi teigiamą poveikį jūsų reitingo rezultatams, turėtumėte sutelkti dėmesį į tą dalyką ir kuo labiau jį keisti. Neanalizuojant, optimizuojant ir nedidinant mastelio, jūsų SEO strategija tampa atsitiktine ir nenuspėjama.

 

Išsinešimai

Jei tikrai tikitės perkelti savo žaidimą į kitą lygį, turite suprasti, kaip veikia SEO . Be to, turite pripažinti dažniausiai daromas SEO klaidas, kurias darote, jas ištaisyti ir vėliau įdiegti naujus sprendimus. Padaryk sau didelę paslaugą ir pradėk kasdien taisyti aspektus, kurie kenkia tavo reitingams, arba susisiekite su mumis ir mes galime pakalbėti apie jūsų SEO strategiją.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *