Valentino dienos raktiniai žodžiai

Tai tas metų laikas, kai visi jaučiasi giliai įsimylėję, galvoja apie Valentino dienos dovanas ir planus. Šia ypatinga proga pagalvojome, kad keli SEO patarimai iš tikrųjų gali padėti verslo savininkams sulaukti daugiau klientų ir klientų, įsigyti puikią dovaną mylimam žmogui.

 

Tikra meilės istorija neveikia be sėkmingų ingredientų. Tas pats pasakytina apie SEO ir UX – tai yra tikra meilės istorija, SEO ir turinio rašymas, SEO ir PPC, SEO ir socialinė žiniasklaida. Skirtingos meilės istorijos, kurios visada bus sėkmingos, jei bus įsipareigojimas, sąžiningumas, skaidrumas ir sunkus darbas.

 

14_Lovely_SEO_Tips_for_Valentines_Day

 

SEO gali būti košmaras, bet ir sprogimas. Pasiruošti savo internetinę progą šiai progai yra didžiulis dalykas, todėl jūsų plokštelėje neturėtų trūkti UX, turinio optimizavimo, socialinio aktyvumo, mobiliojo ryšio sąrankos, geros svetainės architektūros.

 

Žemiau galite pamatyti mūsų populiariausias SEO patarimų rekomendacijas interneto rinkodaros specialistams, norintiems pritraukti klientą ir pasiūlyti gražių „V-Day“ įspūdžių, be ilgalaikių santykių kūrimo.

 

  1. Raskite teisingą laiką, norėdami patenkinti vartotojų norus ir poreikius
  2. Pasirinkite progai tinkamus raktinius žodžius
  3. Turinio optimizavimas būtų geras „Tinder“ laimikis
  4. Kalbėkite savo vartotojo kalba taip, kaip kalbate su savo tobula data
  5. „UX“ yra jūsų tobulas mačas
  6. Nedėkite turinio rinkodaros į Draugų zoną
  7. Sukurkite teminius nukreipimo puslapius, kad atrodytumėte kaip išgalvota vieta
  8. Norėdami turėti tvirtą pagrindą, naudokite vidines nuorodas
  9. Nenaudokite „Nofollow“ nuorodų kaip draugui, turinčiam naudos
  10. Naudokite vaizdus, ​​jei norite patekti į akis
  11. Socialinė žiniasklaida yra tavo sparnuotas žmogus
  12. AMP nustatymas yra tarsi graži Valentino dienos dovana jūsų partneriui
  13. Turėkite patogią svetainę, kad sukurtumėte kuo intymesnę atmosferą
  14. Sukurkite natūralų srautą svetainėje kaip kelionės planą savo mylimajam

1. Raskite tinkamą laiką, norėdami patenkinti vartotojų norus ir poreikius

 

Teisingas laikas, kaip ir kiekvienuose santykiuose, yra labai vertingas. Jūs turite žinoti, kada patekti į rinką ir reklamuoti savo verslą. Tam turite žinoti savo auditoriją ir suprasti jų poreikius bei būti pasirengę pasiūlyti tai, ką jie yra pasirengę priimti.

 

Kadangi kalbame apie Valentino dieną, kuri, kaip žinia, yra sezoninis laikotarpis, pasiruošimas turėtų prasidėti likus bent mėnesiui iki oficialaus renginio.

 

„Google Trends“ gali būti naudojama kaip tyrimo priemonė norint pamatyti skirtingų užklausų ir temų paieškų raidą. Pažvelgę ​​į kitą ekrano kopiją galite pamatyti, kad Valentino dienos paieškos prasideda per Kalėdas.

 

Valentino dienos tendencijos „Google“

 

Rinkodaros specialistai turėtų pradėti savo kampaniją anksti; kai domimasi tendencija ir jie gali pradėti kauptis. Vasario 14-oji yra sezono pikas. Tai reiškia, kad dauguma žmonių perka, ieško ir gauna įkvėpimo šventės dieną, kaip matome iš aukščiau esančio ekrano.  

 

Be laiko temos, turime paminėti tai, ką prieš šiek tiek parašėme tinklaraštyje. Jūs visi žinote, kad naudodamiesi šimtais rašytų straipsnių ir patarimų, surinktų tinklaraštyje, kartu su jumis, mūsų skaitytojais, sužinojome gana vertingą pamoką. Prieš keletą mėnesių savo tinklaraštyje kalbėjome apie paleidimo nesėkmę ir rinkome savininkų skaitmeninės rinkodaros patarimus įvairiausioms situacijoms. Vienai įmonei kilo problemų dėl netinkamo laiko nustatymo.

 

Bendrovė „Calxeda“, pradėjusi teikti kompiuterius, pagrįstus ARM architektūra, judėjo greičiau nei suprato jų klientai. Jie turėjo problemų, kad atitiktų klientų žinių lygį.

 

Idealiu laiku rasti įdomių temų ir aktualių klausimų bei šokinėti internetiniame pasaulyje neturėtų būti kruopšti užduotis. Kituose skaitmeninės rinkodaros patarimuose aš jums parodysiu, kaip pasirinkti tinkamus raktinius žodžius, kad tema būtų tiksliai atspindėta.

2. Pasirinkite tinkamus raktinius žodžius progai

 

Kalbėjome apie tinkamo raktinio žodžio paiešką. Ir tai reiškia raktinių žodžių tyrimus. Populiariausi raktinių žodžių tyrimo įrankiai yra „ Google“ raktinių žodžių planavimo priemonė ir raktinių žodžių įrankis bei „Content Assistant“ .

 

Jie abu gali padėti gauti kokybiškų raktinių žodžių rekomendacijas, kaip optimizuoti savo svetainę. „Google“ raktinių žodžių planavimo priemonė kaupia duomenis apie vidutinę mėnesio paieškos apimtį, konkurenciją, mokestį už paspaudimą, lokalizaciją. Turite ieškoti užklausos, o įrankis pasiūlys keletą raktinių žodžių idėjų. Kaip matote toliau pateiktoje ekrano kopijoje, be kitų derinių galėtume naudoti „Valentino dienos dovanos“, „Valentino dienos dovanų idėjos“ arba tiesiog „Valentino dienos idėjos“.

 

„Google“ raktinių žodžių planavimo priemonė

 

Norėdami gauti daugiau raktinių žodžių segmentavimo ir tikslumo, galite naudoti raktinių žodžių įrankį ir „Content Assistant“. Galite peržiūrėti rekomendacijas pagal jų tipologiją:

  • turintys visus terminus : tai reiškia, kad rasite visus raktinius žodžius, kuriuose yra visi žodžių deriniai;
  • frazės atitiktis : raktinių žodžių derinys, kuriame yra jūsų ieškoma užklausa;
  • paieškos pasiūlymai : informacinis raktinių žodžių tipas; (įrankyje taip pat galite rasti prekės ženklo raktinius žodžius ir komercinius raktinius žodžius)
  • sutelkti raktinius žodžius : tuos raktinius žodžius, kuriuos „Google“ rekomenduoja skiltyje „Paieškos“, susijusios su jūsų užklausa, pirmajame paieškos rezultatų puslapyje;
  • klausimai : klausimo tipo užklausos (kas, kodėl, kaip, kas, kada .. ir pan.)
  • arba grupės tema : kur galite rasti grupes pagal konkretumą.

 

Ieškokite Valentino dienos raktinių žodžių įrankyje

 

Be tos dalies, kur gaunate raktinių žodžių idėjų ir turite daug būdų filtruoti ir gauti tai, ko jums reikia, yra konkurencinės analizės skyrius. Be Reitingas analizė jūs galite rasti savo geriausius konkurentus pagal konkretų raktinį žodį, ir semtis įkvėpimo. Savo konkurse taip pat galite pasisemti temų idėjų. Iš esmės pažiūrėkite, ką jie rašo, kokio tipo turinys reitinguojamas pagal tą raktinį žodį (produkto puslapis, pagrindinis puslapis, tinklaraščio įrašas, „YouTube“ vaizdo įrašai ir pan.), Kiek žodžių yra puslapyje.

 

Reitingavimo analizė pentru Valentino dienos dovana

 

Atidžiai peržiūrėję ekrano kopiją, galite pastebėti, kad ieškomas raktinis žodis yra komercinis, vadinasi, turinys, atsakantis į šią užklausą, taip pat turėtų būti komercinis. Atlikę viso dydžio tyrimą rinkoje, esate pasirengę optimizuoti turinį.

3. Turinio optimizavimas būtų kaip geras „Tinder“ laimikis

 

Turinio optimizavimas: visi to nori ir jam reikia, kaip ir geras laimikis. Manau, kad SEO ir turinio rinkodara yra tobula santuoka. Kol SEO nerado savo tikrosios meilės – turinio galo, jis visą internetą kvailiojo kartu su šlamšto nuorodomis savo juodos kepurės SEO laikotarpiu. Visi turi paauglystės prisiminimų, tačiau SEO atveju juoda kepurė buvo sunkus metas.

 

Turinio strategija yra išganymas. Tai skanėstas! Tai, kaip bandote optimizuoti savo turinį, turėtų būti mielas važiavimas, bet ne duobėtas kelias. „Content Assistant“ yra geriausias jūsų bičiulis, nes jame rodomi patarimai ir raktinių žodžių rekomendacijos. Žemiau pateiktoje ekrano kopijoje galite nukopijuoti ir įklijuoti turinį iš savo tinklalapio arba tiesiog importuoti URL. Remdamiesi tuo, galite pamatyti raktinius žodžius, kuriuos turėtumėte naudoti vieną kartą arba dažniau.

 

Straipsnių optimizavimas naudojant „Content Assistant“

 

Jei norite turėti protingą turinį, pabandykite tuos raktinius žodžius natūraliai įtraukti į puslapį kaip sinonimus arba tiesiogiai vietoj kitų raktinių žodžių. Pasisemkite idėjų, kaip lengva skaityti ir kiek žodžių yra puslapyje.

 

Valentino dienai nereikia kurti populiariausio turinio, tiesiog reikia sukurti turinį, kurio nori vartotojai. Pabandykite pridėti paveikslėlių ir sukurti trumpus sakinius, nes juos lengviau sekti.

 

Žemiau galite pamatyti gero Valentino dienos puslapio pavyzdį. Jame yra paprastas įvadas, akių saldainių vaizdai ir pristatymas. Tada galite pamatyti minčių šiai progai.

 

Valentino dienos svetainės www.gifts.com pavyzdys

4. Kalbėkite savo vartotojo kalba taip, kaip kalbate su savo tobula data

 

Kalba, terminologija ir kontekstas negali nepamiršti slapto meilės recepto. Kaip interneto rinkodaros specialistas, jūs turite žinoti savo auditoriją, kokie yra jų poreikiai ir „kalbėti“.

 

Norėdami suvilioti vartotoją konvertuoti, turėsite kalbėti jų kalba, kitaip jie dings taip greitai, kaip pateks į svetainę. Naudokite jiems žinomus žodžius, neapsunkinkite sakinių prasmės arba naudokite sudėtingas frazes. Venkite viešai neatskleistos kalbos.

 

Yra 6 auksinės taisyklės kalbant ta pačia kalba kaip ir jūsų vartotojai:

  • Parašykite trumpus ir paprastus sakinius . Yra įrankiai, skirti nuskaityti turinį ir apskaičiuoti įskaitomumo balą. „Content Assistant“ integravo „Flesch – Kincaid“ įskaitomumo testus, skirtus parodyti, kaip sunku suprasti anglų kalbos ištrauką.

 

Skaitomumo balas

 

  • Laikykitės žodžių tvarkos tipologijos, kuri yra Tema + Veiksmažodis + Objektas (SVO).
  • Laikykite trumpas pastraipas . Labai svarbu tarp pastraipų turėti „kvėpuojančių“ tarpų, kad vartotojai galėtų greičiau perskaityti straipsnį ir iš viso to susidaryti idėją. Priešingu atveju jie bus įstrigę įžangoje, nusibos, susierzins ir paliks svetainę.
  • Naudokitės pirmu balsu . Tai būtų tarsi pokalbis su kuo nors, pokalbis ir veltui nedarytos prielaidos.
  • Prarasti žargoną . Valentino diena neturėtų naudoti jokios žargono, kalbos konkrečiai nišai ar kažko daugiau techniško, nes taip nėra. Turite parašyti, kad visi pritrauktų didesnį pyrago gabalėlį iš rinkos. Įsitikinkite, kad turinys vartojamas įprasta kalba, suprantama ne specialistams ar techniniams asmenims.
  • Pirmąją nuorodą įveskite trumpinius . Pavyzdžiui, nenaudokite tūkstantmečių kalbos.

5. „UX“ yra jūsų tobulas mačas

 

Savaime suprantama: lankytojai turės gerą patirtį vietoje, jei atrodo gerai, su širdimis, kupidonais; viskas yra vietoje ir užtrunka per ilgai. Taip, turinys yra būtinas, bet labai svarbu turėti gerą UX, kuris jį lydi.

 

Puikus turinys su bloga vartotojo patirtimi būtų tarsi protinga pasimatymas, kuris atvyksta atrodydamas nerangus; atrodo, kad jie visai nepasiruošė susitikimui. Jei tai būtų reali situacija, tai būtų kaip išeiti iš sporto salės neprausiant dušo ir išeiti atrodant prakaituotai ir dvokiančiai.

 

Aš turiu omenyje, kad prieš susitikimą turėjote puikių pokalbių, bet jei jie taip pasirodo pirmą kartą susitikę su jumis, jie tarsi nedėjo jokių pastangų ir iš esmės jiems nerūpėjo. Kas, kalbant apie UX ir turinį, niekada neturėtų atsitikti. Privalote parodyti susidomėjimą vartotoju ir iš tikrųjų tai praktikuoti. UX yra vienas iš būdų tai parodyti.

 

UX yra tarsi glaistas ant pyrago. Tai jį užbaigia ir daro patrauklesnį. Ir lengviau jį virškinti.

 

Tiesiog pažiūrėkite į kitą ekrano kopiją: ar galite perskaityti kitą tekstą? Na, iš tikrųjų negalima dėl dviejų priežasčių: vienos, tai užsienio kalba, ir dviejų, diakritikai atrodo juokingi.

 

Diactritics SEO - blogas pavyzdys

 

„UX“ gali sutvarkyti jūsų svetainę ir padaryti ją geresnę. Ypač Valentino dienai, kai viskas turi būti tobula ir atrodyti patraukliau, svarbu turėti lengvai skaitomą svetainę. Tai reiškia:

  • skaitomas šriftas (dydis ir šrifto tipas);
  • tarpai tarp eilučių ir pastraipų;
  • vengti ryškių ar neoninių teksto spalvų;
    aukštos kokybės paveikslėliai, greitai įkeliami į tinklalapius;
  • greito krovimo svetainės sukūrimas;
  • nenaudoti ryškios spalvos teksto vaizduose ar tekstūruotame fone su spalvotu tekstu (pvz., žemiau pateiktame pavyzdyje)

 

Neono arba vaivorykštės spalvos tekstas ir fonas

6. Nedėkite turinio rinkodaros į Draugų zoną

 

Anksčiau kalbėjome apie turinio optimizavimą ir jo svarbą. Mes labai tikimės, kad to nepraleidai. Turinio rinkodaros nereikia praleisti ir jai tikrai reikia jūsų dėmesio.

 

Turinio rinkodara nėra susijusi su istorijos perrašymu, bet su jos kūrimu.

 

Kad turinio rinkodaros kampanija būtų sėkminga, turite atlikti visus šio strateginio rinkodaros metodo veiksmus, kurie reiškia turinio kūrimą, skelbimą ir platinimą. Nors pirmieji du žingsniai yra labai svarbūs, daugelis žmonių pamiršta paskutinįjį – paskirstymą.

 

Turinio rinkodara nereiškia tik rašymo proceso.

 

Turinio platinimas reiškia jūsų turinio bendrinimo būdą per internetines platformas. Stiprinimas yra gera technika norint pasiekti platesnę auditoriją ir platinti jūsų turinį. Geras dalykas šiame paskutiniame žingsnyje yra tai, kad yra daugybė idėjų, kurias galite įgyvendinti. Galbūt vieni iš efektyviausių ir įdomiausių yra kiti turinio stiprinimo veiksmai:

  • pabandykite susisiekti el. paštu;
  • naudoti turinio sindikavimą tokiose svetainėse kaip „Medium“;
  • įrašas „Zest.is“ programoje, siekiant pritraukti naują auditoriją;
  • dalinkitės savo turiniu „Mix“, „Stumbleupon“ pakaitale;

7. Sukurkite teminius nukreipimo puslapius, kad atrodytumėte kaip išgalvota vieta

 

Turėsime šiai progai skirtą tinklalapį, kuris bus labai vertinamas. Produktų puslapiuose galite sukurti kategorijas jai ir jam, dovanų rūšims, santykių ilgaamžiškumui, žmogaus, kuriam norite pasiūlyti dovaną, tipui (draugui, meilužiui, vedusiam partneriui).  

Pavyzdžiui, toliau pateiktoje svetainėje yra sukurtas meilės kalendorius ir papildomos dovanų kategorijos pagal dieną, pavyzdžiui:

  • Apkabinkite dienos pasiūlymus
  • Gėlės Valentino dienai
  • Valentino dovanų kombinacijos
  • Pyragai Valentino dienai
  • Šokoladai Valentino dienai
  • Asmeninės dovanos ir pan

 

Valentino dienos teminis tinklalapis

 

Tai yra naujoviško Valentino dienos dovanų idėjų pristatymo gerosios patirties pavyzdys. Yra daugybė variantų. Arba naudodami puslapių kūrimo priemonę „WordPress“ kuriate šabloną, arba naudojate skirtingus šriftus, temines nuotraukas ir piktogramas, sukurtas to paties šablono.

 

Nepamirškite vienišų! Sukurkite kategoriją ir vienišiems žmonėms. Tai gali būti neištirta tam tikrų produktų niša. Būdamas atostogomis, susijusiomis su pinigų leidimu, taikymasis į vienišus gali būti netikėtas būdas pritraukti naujų klientų ir priversti vienišus investuoti pinigus į save.

8. Norėdami sukurti tvirtą pagrindą, naudokite vidines nuorodas

 

Kaip iki šiol buvo daug kartų įrodyta, vidiniai ryšiai populiarėja. Aušra Anderson sako, kad:

 

Vidinės nuorodos dažnai yra tokios pat galingos kaip išorinės nuorodos.
AUŠRA ANDERSON
Tarptautinis SEO konsultantas ir skaitmeninės rinkodaros dėstytojas „Move It“ / @dawnieando

 

Kadangi bandote pritraukti vartotoją ir padidinti jo laiką, praleistą svetainėje, vidinės nuorodos yra tas ryšys, kurį turėtumėte sukurti.

 

Vidinės nuorodos yra kaip medžio šaknys. Įsitvirtinimas svetainėje, siekiant surinkti informaciją vartotojui.

 

Vidinės nuorodos veikia panašiai kaip išorinės nuorodos. Jie turi vertę ir gali pagerinti tam tikrų puslapių našumą ir priversti juos įgyti geresnes pozicijas paieškos sistemose. Kuo daugiau vidinių nuorodų nukreipia į vieną jūsų svetainės puslapį, tuo didesnė to puslapio vertė svetainėje. Pvz., Jei turite puslapį su 10 vidinių nuorodų, nukreipiančių į jį, jo vertė bus didesnė nei puslapio su 3 vidinėmis nuorodomis. Jei susiesite su kitu to puslapio puslapiu, kuriame yra 10 vidinių nuorodų, jis perduos didesnę vertę nei susiejimas iš tų, kuriuose yra tik 3 nuorodos.

 

Norint juos apšviesti romantiškiau, vidinės nuorodos yra tarsi prisiminimai, kuriuos sukuriate su savo geresne puse. Gali būti atvejų, kai atsidursite tokioje situacijoje, kuri yra susijusi su tuo, ką praeityje patyrėte kaip pora.

 

Svetainėje kuriate vidines nuorodas, kad naudotojas būtų nukreiptas į informaciją, kuri galėtų jam padėti, be to, ką jis jau skaito.

 

Kitaip žiūrint, kai puslapis neturi nuorodų į jį, to puslapio nėra, nes niekas niekada negalės jo pasiekti. Vidinės nuorodos gali padėti jūsų svetainės puslapiams būti pastebėtiems ir gauti atgalines nuorodas.

 

Svetainės auditas leidžia išanalizuoti vidines nuorodas ir rasti problemas. Pvz., Galite pamatyti našlaičių puslapius, kurie yra puslapiai, į kuriuos nėra susieta iš kitos jūsų svetainės skilties ir kurių paieškos varikliai negali rasti.

 

Našlaičių puslapiai

 

Geras vidinis ryšys atsiranda, kai atsiranda poreikis. Iš esmės, jei rašote apie širdies formos pyrago receptą, galite susieti su panašiais receptais, kurie puikiai tiktų šiomis instrukcijomis. Kitas geras pavyzdys, nes mes kalbame apie širdies formos pyragus, yra susiejimas su kitais straipsniais, kaip pagaminti glazūros spalvas, kad vartotojai pamatytų, kaip padaryti raudoną glazūrą ar sukurti sviestinio kremo gėles, arba susieti su svetainėje esančiais produktais, pvz., maisto dažikliai ir dar daugiau.

 

vasario-14-šokoladas-espresas-Valentino-širdies tortas

9. Nenaudokite „Nofollow“ nuorodų kaip draugams, turintiems naudos

 

„Nofollow“ nuorodos yra kaip tie intriguojantys, jau žinantys, kas nutiks telenoveliai. Kai kurie sako, kad tai gerai, kiti sako, kad blogai, bet jei „Google“ juos leis į šią planetą, tai reiškia, kad jie turėtų egzistuoti. Vienodas tiek „dofollow“, tiek „nofollow“ nuorodų pasiskirstymas yra gerai. Be to, jei turite mažiau dofollow nuorodų, vis tiek gerai. Jei turite daugiau „dofollow“ nuorodų, ačiū „nofollow“ nuorodoms, situacija gali atrodyti ne taip ryškiai.

 

Tik nofollow nuorodų naudojimas bus panašus į draugų ir naudos santykius. Anksčiau ar vėliau tai susprogdins tavo veidą, ir kažkas susižeis. Greičiausiai jūs.

 

Neseniai atlikę tyrimą atradome, kad nenatūralūs atgalinių nuorodų profiliai yra susiję su daugeliu nofollow nuorodų. Mes išanalizavome 100 000 nenatūralių nuorodų, norėdami pamatyti jų poveikį, ir išsiaiškinome, kad svetainėse, kuriose yra labai nenatūralių atgalinių nuorodų profilių, yra daugiau nei 70% nofollow nuorodų.

 

Nenatūralios dofollow nuorodos ir nofollow nuorodos

 

Valentino dieną norite pritraukti lankytojus ir iš esmės reitinguoti „Google“, kad gautumėte organinį srautą, svarbu nepakliūti į jokius spąstus. Neperženkite „Google“ batų, nes tai gali tapti karčia uošve.

10. Naudokite vaizdus, ​​jei norite patekti į akis

 

Atitinkamas ir aukštos kokybės vaizdas gali pritraukti vartotojus ir padėti jiems geriau įsiminti informaciją. „ Brain Rules“ tyrimas rodo, kad žmonės praėjus trims dienoms po to, kai jį išgirsta, prisimena tik 0% informacijos, o ne 65% informacijos, jei atitinkamas vaizdas yra susietas su tuo pačiu kūriniu. Taip nutinka todėl, kad 70% visų jutimo receptorių yra jūsų akyse.

 

Regėjimo receptoriai

Šaltinis: neomam.com

 

Vaizdai gali labiau išlaikyti jūsų vartotojus svetainėje. Žmonės gali sekti nurodymus su tekstu ir iliustracijomis 323% geriau nei žmonės, sekantys nurodymus be iliustracijų.

 

Naudojant atitinkamą vaizdinį turinį, jūsų svetainė taip pat gali padaryti daug naudos SEO požiūriu. Neseniai „Google“ Johnas Muelleris „Hangout“ pakomentavo, kad kiekviename puslapyje verta turėti unikalių vaizdų ne tik kaip gerą prekės ženklo judėjimą, bet galbūt ir kaip paieškos sistemos optimizavimą.

 

Žmonės vykdo instrukcijas su iliustracijomis

 

Originalių vaizdų turėjimas kiekviename svetainės puslapyje nepadarys jūsų svetainės nulinės padėties. Tačiau tai gali padėti parodyti vaizdus atsakymų laukelyje arba vaizdų laukelio rezultatuose, o tai yra puikus prekės ženklo poveikis.

 

Valentino diena yra susijusi su vaizdu, nuostabiu peizažu ir romantiška išvaizda, todėl šios dalies praleisti negalima. Puslapis turėtų išreikšti romantizmą ir suteikti jums šiltą apkabinimo jausmą.

 

Valentino dienos kampanijos, skirtos prekės ženklo žinomumui, kai vaizdai buvo kūrybingi ir protingi, pavyzdys yra „Practo“ – programa, skirta rasti tinkamus gydytojus jūsų problemoms spręsti. Kampanija vadinosi #HealthyBreakups, o keletą pavyzdžių galite pamatyti žemiau. Tai gali jus įkvėpti vykdyti geresnes reklamos internete kampanijas.

 

„Practo-HealthyBreakups“

11. Socialinė žiniasklaida yra tavo sparnuotas žmogus

 

Ankstesni tyrimai  (išdidžiai atlikti su daugybe mūsų meilės) rodo, kad vidutiniškai socialinis buvimas (įskaitant teigiamus įvertinimus, dalijimąsi ir komentarus „Facebook“, plius „Google+“, „LinkedIn“ ir „Pinterest“ bendrinimus) yra neigiamai susijęs su svetainės reitingu, tai reiškia, kad aukštesnis vidutinį bendrinimų, komentarų ir teigiamų įvertinimų skaičių socialinių tinklų svetainėse, geresnio reitingo svetainės turi „Google“.

 

Socialiniai signalai-įtaka-SEO-

 

Tinkama kampanija, išplatinta socialinėje žiniasklaidoje, gali turėti didelį poveikį ir surinkti svetainės srautą bei potencialius klientus. Socialinė žiniasklaida neturi tiesioginės įtakos SEO, o ilgainiui netiesiogiai.

 

2017 m. PWC atlikta bendra mažmeninės prekybos apžvalga rodo, kad 47% pirkėjų kaip pagrindinius įkvėpimo šaltinius pasirenka „socialinius tinklus“ arba „vaizdinius socialinius tinklus“. Ir tai yra gera praktika, nes jūs galite pamatyti, ką daro kiti, ir pamatyti, kas yra grotažymės.

 

Galite kurti socialinės žiniasklaidos rinkodaros kampanijas viskam. Ir žinia yra labai svarbi. Jei norite, kad jus prisimintų, jums reikia kažko trumpo ir protingo. Paimkime, pavyzdžiui, kampaniją „#LoveInOtherWords“, kurią sukūrė leidybos kompanija „Penguin Random House“ (PRH) Indijoje.

 

12. AMP nustatymas yra tarsi gražios Valentino dienos dovanos pasiūlymas savo partneriui

 

AMP yra geras diegimas svetainėms, kurių įkėlimo laikas lėtas. Kūrėjai teigia, kad pagreitintas puslapis mobiliesiems sugeba įkelti iki 4 kartų greičiau nei įprastas HTML puslapis. AMP nėra privalomas, tačiau pageidautinas.

 

„Google“ reguliariai pareiškė, kad AMP nėra reitingavimo veiksnys, tačiau skatina žiniatinklio valdytojus juos kurti. Kaip verslo savininkas norite geriausio ir, pasak ekspertų, mobiliesiems skirti puslapiai, sukurti naudojant AMP, greičiu greičiu pralenks esamus mobiliųjų puslapius.

 

AMP nustatymas gali būti jūsų svetainės pliusas per Valentino dieną, kai norite, kad viskas veiktų sklandžiai.

 

13. Turėkite patogią svetainę, kad sukurtumėte kuo intymesnę atmosferą

 

Tinkama vartotojui patogios svetainės strategija yra pagrindinė SEO dalis. Jūsų svetainė turi būti patogi įrenginiams, ypač jei kalbame apie pardavimą, nes norite, kad prekyba būtų vykdoma per Valentino dieną. Ir daug jų.

 

Savaime suprantamas faktas, kad padaugėjo paieškų mobiliuosiuose įrenginiuose kartu su įsigyjamais mobiliaisiais įrenginiais. Negana to, „Statista“ nustatė, kad mobiliojo ryšio srautas visame pasaulyje turi didesnę interneto naudojimo dalį nei darbalaukio srautas, kuris yra 52,64% .

 

Visų mobiliesiems teikiamų pasaulinių tinklalapių procentinė dalis

 

Kaip rekomendaciją, turėtumėte turėti jautrią svetainę. Be to, visos gerai suprojektuotos funkcijos, iššokantieji langai ir skelbimai, rodomi svetainėje, taip pat turi būti labai gerai apgalvoti. Pabandykite įdiegti papildinius, kad svetainė veiktų sklandžiai su visa papildoma informacija, įkeliama Valentino dienos puslapyje.

14. Sukurkite natūralų srautą svetainėje, pavyzdžiui, kelionės planą savo mylimajam

 

Kaip ir jūs vykdote nurodymus, kaip Valentino dieną patekti į prabangų restoraną su savo geresne puse, natūralu, kad panašias instrukcijas duos vartotojams, norintiems ieškoti informacijos jūsų svetainėje. Svetainės architektūra ir gerai apgalvota svetainės schema yra limuzino, kuriame galėtumėte važiuoti, vairuotojo sėdynėje. Jūs įsivaizduojate save geriančią limuzino kampaniją, ar ne? Tu ne vienintelis. [* kaltas kikenimas *]

 

Svetainės schemos naudojimas negarantuoja, kad visi jūsų svetainės žemėlapio elementai bus tikrinami ir indeksuojami, nes „Google“ procesai tikrinimo tvarkaraščiui remiasi sudėtingais algoritmais. Tačiau dažniausiai jūsų svetainei bus naudinga turėti svetainės schemą, ir jūs niekada nebausite už tai turintys.

 

Svetainės schemoje pateikiama informacija apie savo tinklalapius ir ryšius tarp jų. XML Svetainės paaiškina Google, kaip jūsų svetainė yra organizuotas. Galite sukurti svetainės schemas ir pridėti jas „Search Console“. 

„Google-Webmaster-Tools-Add-a-Sitemap“

 

Paieškos sistemos, tokios kaip „Google“, skaito svetainės schemos failą, kad išmaniau tikrintų jūsų svetainę. Svetainės schema tikrintuvui nurodo, kurie failai, jūsų manymu, yra svarbūs jūsų svetainėje. Jei turite kokių nors problemų dėl savo svetainės schemos, naudokite svetainės auditą ir sužinokite patikrintus puslapius, įtrauktus URL ir patikrinkite svetainės schemų HTTP būsenos kodus.

 

Svetainės schemos svetainės auditas

 

Išvada

 

Valentino diena yra ypatinga proga, kuri turėtų būti skirta tiek poroms, tiek vienišiams, norint pasiekti sėkmingų rezultatų. Jums reikia SEO ir išmaniosios rinkodaros strategijos, kurią lemia nuostabus turinys su gera vartotojo sąsaja, atitinkamomis nuotraukomis ir gera architektūra svetainėje.

 

Jei norite gauti gerą Valentino dienos reitingą ir daugybę pardavimo kvitų, turite sekti mūsų širdies formos torto kvitą. Pradedate iš apačios į viršų naudodami daugybę sluoksnių, į kurį įeina svetainės architektūros sluoksnis, tada UX sviestinio kremo įdaras, antrasis sluoksnis yra turinio rinkodara, viršaus padengta turiniu ir vaizdo optimizavimu kaip sviestinio kremo įdaru.

 

Viršuje jums reikės AMP ir mobiliojo nustatymo trupinių puošmenos, o dekoracijoms jums reikės nuorodų apledėjimo ir socialinės žiniasklaidos pabarstų. Ir štai: tikrai gražus, švarus, lygus SEO sluoksnio tortas. Žinoma, prie jo galite pridėti daugiau sluoksnių, daugiau dekoracijų. Viskas priklauso nuo verslo.

 

Sėkmės „kepant“ ir auginant meilę bei verslą!

Parašykite komentarą