„chatbot“ rinkodara

Dėl pokalbių robotų kyla didelis ažiotažas. Jei girdėjote apie juos, bet nesate tikri, kokie jie yra arba kaip jie veikia, esate tinkamoje vietoje.

 

Šiame straipsnyje bus paaiškinta, kas yra pokalbių robotai ir kaip jie gali padėti perkelti skaitmeninę rinkodarą į kitą lygį. Nenaudoju „kito lygio“ kaip idiomos, nes „chatbot“ rinkodara gali būti tik kitas didelis dalykas. Tai gali pakeisti rinkodaros pasaulį!

 

Ar „Chatbot“ reklamuoja ateitį

 

Pokalbių robotai gali įvairiais būdais patobulinti rinkodarą ir pardavimą. Jie taikomi palaikymo užklausoms, elektroninei prekybai ir net asmeninėms ar informacinėms svetainėms. Šiame straipsnyje galite rasti keletą geriausių būdų.

Trumpai tariant, „Chatbot Marketing“ yra produktų ir paslaugų reklamavimas naudojant pokalbių robotus.

Laikykitės manęs ir žemiau aš jums parodysiu, kaip tiksliai galite sukurti savo pokalbių robotą, ir kaip jūs galite tai padaryti gerai ir dar daugiau. 

 

  1. Kas yra „Chatbot“ ir kaip jis veikia?
  2. Kodėl „Chatbots“ yra skaitmeninės rinkodaros ateitis
  3. Geriausias „Chatbots“ naudojimas
    1. Asmeninis virtualus asistentas
    2. Gaukite srautą ir auginkite auditoriją
    3. „Buld“ el. Pašto sąrašas
    4. Elektroninė komercija ir pokalbių komercija
    5. Pagalba klientams
  4. Kaip nustatyti savo „ChatBot“
  5. Galimi rūpesčiai ir problemos
    1. Troliai ir vartotojų susidomėjimas
    2. Šlamštas ir kenkėjiškas ketinimas
    3. Darbdaviai ir darbuotojai
  6. Ar „ChatBot“ rinkodara gali pagerinti SEO?

1. Kas yra „Chatbot“ ir kaip jis veikia? 

 

„Chatbots“ yra sudėtinga kompiuterio programinė įranga, skirta kalbėtis su asmenimis ir atlikti įvairius veiksmus, pradedant paprastu pokalbiu, baigiant klientų palaikymu ir el. Prekyba.

 

Pokalbių robotas yra trumpas žodis „pokalbių robotas“. Mes galvojame apie robotus kaip apie mašinas, tačiau „robotas“ iš tikrųjų reiškia „priverstinį darbą“.

 

pokalbių robotai gali jums pasitarnauti

Šaltinis: quickmeme.com

 

Pokalbių robotai gali net kalbėtis tarpusavyje, tačiau dažniausiai jie kalbasi su žmonėmis ir bando mėgdžioti tikrus asmenis. Dizaineriai daugiausia dėmesio skiria Tiuringo testo išlaikymui su savo robotais. Botas išlaikė Turingo testą, kai žmonės mano, kad jie iš tikrųjų kalba su kitu žmogumi.

 

Populiariausi iki šiol sukurti internetiniai pokalbių robotai dažniausiai skirti pramogai. Su jais galite bendrauti paprastai, tačiau nuobodžiaujate gana greitai. Kai kurie atliks net keletą pagrindinių užduočių, pavyzdžiui, ieškos jūsų internete ir atvaizduos vaizdus.

 

Kai geri pavyzdžiai populiariausių chatbots yra Mitsuku  ir cleverbot .

 

Populiarūs pokalbių robotai

 

Jei pakankamai ilgai kalbėsite su „CleverBot“, suprasite, kad kartais tai nėra taip protinga, kaip tikėjotės. Tai gana arogantiška, elgiantis kaip tas vaikinas, kuris mano, kad viską žino. Vis dėlto nesupraskite manęs neteisingai. „CleverBot“ yra neįtikėtina programinė įranga ir yra viena iš aukščiausių savo nišoje. 

 

Kiekvienos „chatbot“ programos pagrindas yra duomenų bazė. Duomenų bazę galima iš anksto užpildyti informacija. Kuo didesnė ir išsamesnė duomenų bazė, tuo didesnė žinių bazė. Kai užduodate klausimą, iš esmės siunčiate užklausą į duomenų bazę. Tada robotas ištraukia atsakymą ir jį parodo.

 

Ar skamba ne per daug puošniai, ar ne?

 

Na, išgirsk tai:

 

Kūrėjai nuolat kuria sudėtingesnę programinę įrangą, aprūpintą algoritmais, vadinamais atpažinimo modeliais. Šios programos pirmiausia saugo naujus klausimus ir atsakymus į duomenų bazę. Tada jie užmezga ryšius ir sukuria naujus atsakymus. 

 

„Mitsuku“ ir „CleverBot“ mokosi iš naujų klausimų ir atsakymų. Kalbėdami jie vis tobulėja.

 

Štai trumpas pokalbis su Mitsuku:

 

mitsukubot atsakymas

 

Dabar „CleverBot“ eilė:

 

„CleverBot Chatbot“ pokalbis

 

Na, neatrodo labai CleverBot, ar ne?

 

Tuomet „CleverBot“ pradėjo kelti man atsitiktinius klausimus, savanaudiškoje kelionėje į absoliučias žinias ir dominavimą pasaulyje.

 

Bet kokiu atveju …

 

Jei dar ilgai kalbate su robotais, gana greitai suprantate, kad jie nėra tikri asmenys. Šiais laikais pokalbių robotai išties patobulėjo, tačiau vis dar yra kur tobulėti.

 

Kai kurie teigė, kad jų dirbtinio intelekto robotai išlaikė Tiuringo testą, tačiau tai iš tikrųjų nėra tiesa. Pokalbių robotai dar toli gražu netampa tikruoju dirbtiniu intelektu.

 

Pokalbių robotai gali išlaikyti Turingo testą suklaidindami žmones, kad tai tikras žmogus. Bet tai nėra labai naudinga. 

 

Rollo Carpenter („CleverBot“ kūrėjas) teigė, kad Tiuringo bandymai tik įrodo, kad mašina gali „imituoti“ žmogaus intelektą, o ne realiai jį parodyti.

 

Arba, kaip sako Hamza …

 

Kitame skyriuje sužinosite, kodėl pokalbių robotai tampa vis populiaresni ir kodėl įmonės pradėjo į juos investuoti.

2. Kodėl „Chatbots“ yra skaitmeninės rinkodaros ateitis

 

Jei netikite, kad pokalbių robotai yra didelė tendencija dabar 2017 m., „Google Trends“ turi pasakyti: 

 

Kodėl populiarūs pokalbių robotai

Šis terminas turėjo didelę, bet labai trumpą tendenciją kažkur tarp 2006 ir 2007 metų. Tai atsitiko, kai internete pasirodė pirmieji pokalbių robotai. Nors iš pradžių buvo šaunu, kadangi jie niekaip nebuvo naudingi, žmonės greitai prarado susidomėjimą.

 

Tačiau šiandien pastatyti robotai yra įvairiais būdais ir formomis, ir yra naudingi labai įvairiems tikslams.

 

2015 m. Didžiausia Kinijos paieškos sistema „Baidu“ pristatė dirbtiniu intelektu pagrįstą pokalbių robotą, kad išspręstų sveikatos priežiūros krizę. Medicinos padėjėja Melody gali kalbėtis su žmonėmis namuose, kad padėtų diagnozuoti galimas ligas.

 

Kitas naudingas „chatbot“ yra „ Poncho“ . Pončas yra mielas botas, sukurtas kaip katė. Jis draugiškai ir juokingai siunčia dienos orų prognozes.

 

Poncho Orai Chatbot

 

Kaip matote aukščiau, Poncho puikiai dirba tuo pačiu metu būdamas linksmas ir naudingas.

 

„Bottr.me“ įkūrėjas Abhimanyu Godara teigė, kad pokalbių robotai ištaisys programų netvarką, nes daugelį programų galima pakeisti. Jis taip pat sakė, kad netrukus visi turės savo pokalbių robotą.

Rinkodara keičiasi nuo logotipų prie veidų, nuo prekės ženklų prie žmonių. „Chatbot“ kalbasi su jumis, o procesas tampa daug interaktyvesnis, sukuriant įsitraukimą.
Abhimanyu godara bottr ABHIMANYU GODARA
„ Bottr.me“ generalinis direktorius   / @ abh1manyu

 

Abhimanyu tikrai teisus:

 

Galite pastebėti, kad asmeninio prekės ženklo verslo modelis tampa vis populiaresnis (ypač skaitmeninės rinkodaros pramonėje). Tokie žmonės kaip Gary Vaynerchukas, Neilas Patelis ir Brianas Deanas bei daugelis kitų propaguoja ir naudoja šį modelį. Net Richardas Bransonas naudoja savo asmeninį prekės ženklą savo verslui reklamuoti.

 

Dideli prekės ženklai vis tiek išliks žaidime. Bet kiekvienas verslas taip pat turės savo pokalbių robotą.

 

Štai kodėl:

 

Pranešimų programėlės auga tikrai greitai. Greičiau nei pati socialinė žiniasklaida!

 

pokalbių programos ir socialinė žiniasklaida

Verslo viešai neatskleista informacija

 

Jei jie taps populiariausiu žmonių pokalbių būdu, įmonės turės rasti būdą ten bendrauti su savo klientais.

 

Mobilioji paieška auga, o „Google“ pirmiausia išbando mobiliųjų telefonų indeksavimą. Tai mums sako, kad žmonės dar labiau naudos „Messenger“ programas. Pokalbių robotai geriausiai tinka žmonėms, naudojantiems mobiliuosius įrenginius.

 

Vienas iš būdų būtų įsteigti klientų aptarnavimo skyrius. Tai nėra ekonomiška ir daugelis įmonių to nepadarys.

 

Kitas būdas – turėti pokalbių robotą.

 

Tai padarys mažąsias įmones daug konkurencingesnes, ypač skaitmeninėje pramonėje. Gerai sukonstruotų robotų pagalba mažos komandos galės valdyti žymiai didesnį klientų skaičių.

 

Net jei tai skamba beprotiškai, pokalbių robotai netgi gali mesti iššūkį programoms ir svetainėms! Programai reikia vietos, ją reikia atsisiųsti. Tinklalapių įkėlimas užtrunka, o dauguma jų yra gana lėti. Botas veikia akimirksniu. Jūs ką nors rašote, tai atsako. Kitas puikus dalykas, susijęs su jais, yra tai, kad jie apeina vartotojo sąsają ir visiškai pakeičia klientų sąveiką su jūsų verslu. Žmonės naršys jūsų turinį naudodami savo natūralią kalbą.

 

Prisiregistruokite gauti išskirtinius SEO patarimus ir atvejų tyrimus

Gaukite nemokamų SEO strategijų, kurias galite naudoti norėdami padidinti savo svetainės srautą ir padidinti konversijų skaičių.

 

Bet kol kas per daug nesijaudink! Pokalbių robotai dar toli gražu netampa standartu.

 

„Exceed.ai“ generalinis direktorius Ilanas Kasanas 2017 m. Sausio mėn. Teigė, kad „chatbot“ technologija išgyvena „ Gartner“ „Hype“ ciklą . Tada jis stovėjo ant išpūstų lūkesčių viršūnės. Šiuo metu jis pradėjo kristi į nusivylimo lovį.

 

„Gartner Hype“ ciklas

 

„Gartner Hype Cycle“ yra laiko juosta, kaip naujos technologijos atsiranda rinkoje. Tai taikoma daugumai dalykų IT srityje.

 

Kaip Ilanas pasakė …

Pasiruoškite nusivylimo loviai … ji netrukus pasirodys. Su juo išnyks daugelis „chatbot“ kompanijų. Galų gale, tobulėjant technologijai ir rinkai suprantant geriausius pokalbių robotų naudojimo atvejus, paaiškės nugalėtojai.
Ilanas Kasanas ILANAS KASANAS
Generalinis direktorius  @ilankasan  / viršyti.ai

 

Mano tyrimai tarsi įrodo Ilano teoriją.

 

Aš susisiekiau su žmonėmis, kurie naudojasi pokalbių robotais tiesiogiai savo svetainėje. Iki šiol jų rezultatai buvo nevienodi arba jų visai nebuvo.

Patirtis vis dar paini, todėl net jei žmonės tai bando, iš jų pranešimų matyti, kad jie nėra tikri, ką veikia „chatbot“ ar kaip tai veikia.
seobrien PAULAS O’BRIENAS
Tinklaraštininkas adresu seobrien.com  / @seobrien

 

Štai dar vienas atsakymas:

 

Dabar tai buvo … atšiaurus.

 

Kita vertus, tokiose platformose kaip „Facebook Messenger“ skaitymo rodikliai gali būti itin dideli. Matthew Barby, „Hubspot“ SEO vadovas, pasakoja apie savo patirtį:

Vis dar ankstyvos dienos, ypač „Messenger“ atlieku daug daugiau eksperimentų, tačiau mačiau, kad mano „push“ pranešimų skaitymo procentas viršijo 90% – tai beprotiška!
motina barbiška MATTHEW BARBY
Tinklaraštininkas adresu matthewbarby.com / @matthewbarby

 

Vis dėlto, net ir esant visoms dabartinėms problemoms, roboto sukūrimas gali paskatinti jūsų svetainės augimą.

 

Sujanas Patelas, garsus įsilaužimų ekspertas ir „  Voila Norbert“ įkūrėjas  , kurį laiką kalbėjo apie „chatbot“ rinkodarą kaip augimo techniką.

Pokalbių robotai neabejotinai gali būti augimo taktika, nes tai gali padėti padidinti potencialių klientų skaičių, pradėti konversijas / bendrauti su potencialiais klientais ir gauti atsiliepimų.
SujanPatelChatbotExpert SUJANAS PATELIS
Tinklaraštininkas adresu sujanpatel.com / @sujanpatel

 

Nors žmonės vos subraižo „chatbots“ potencialo paviršių, vis tiek verta pradėti nuo jų. Išmokę technologiją dabar galite įgyti pranašumo prieš konkurentus ateityje. Tokio tipo programinė įranga yra linkusi populiarėti ateinančiomis dienomis.

 

Pažvelkime į keletą geriausių „chatbot“ rinkodaros naudojimo atvejų.

3. Geriausias „Chatbots“ naudojimas rinkodarai

 

Pokalbių robotai gali būti beveik pritaikyti bet kam, atsižvelgiant į tai, kiek jie yra pažengę. Aš jau pateikiau kelis aukščiau pateiktus pavyzdžius, o jūs galbūt jau patys supratote naujus. Čia yra keletas sričių, kuriose jie galėtų geriausiai pasirodyti.

3.1 Asmeninis virtualus asistentas

 

Virtualus asmeninis asistentas gali padėti sutaupyti daug laiko. Kai būsite išvykęs, robotas atsakys jūsų vietoje. Kuo geriau ją nustatysite, tuo geriau ji galės pateikti atsakymus.

 

Nathan Hague, nuostabus Australijos rinkodaros specialistas, naudojasi savo asmeninėje svetainėje. Po kelių sekundžių ir slinkus svetainėje pasirodys kvietimas su ja kalbėtis. Botas yra esminis Natano socialinės strategijos aspektas.

 

Natanas Hagas Chatbotas

 

Spustelėjus mygtuką „Siųsti į„ Messenger ““, pateksite į „Facebook Messenger“, kur robotas imsis veiksmų.

 

Jo botas yra labai gerai pastatytas ir turi nuostabų atmosferą. Matote, kad Natanas padarė viską, kad per savo botą pademonstruotų savo asmenybę.

 

Nathan Hague „Messenger Chatbot“

 

Savo puslapyje Natanas naudoja robotą, norėdamas pranešti žmonėms, kad jis atsakys. Ir jis tai daro! (Ačiū žmogau!)

 

Paulas O’Brienas laikėsi sudėtingesnio požiūrio. Jis bando visiškai pakartoti save, naudodamas savo svetainėje esantį robotą.

 

Aš ieškau virtualaus asistento klono. Peržiūrėjote daugybę robotų ir dar neradote nieko, kas veiktų. „Bottr plus Replika“ gali priartėti.
seobrien PAULAS O’BRIENAS
Tinklaraštininkas adresu seobrien.com  / @seobrien

 

Pauliaus tinklaraštyje apatiniame dešiniajame kampe galite pastebėti tiesioginio pokalbio piktogramą. Jūsų dėmesį patraukia Pauliaus veidas piktogramoje.

 

Paulo O'Brieno „Chatbot“

 

Botas vis dar labai ilgai laukia, kol jis galės visiškai pakeisti Paulą. Vis dėlto galite pasirinkti iš klausimų rinkinio ir sužinoti daugiau apie Paulių ir jo kūrybą. Atsakymai paprastai yra straipsniai, kuriuos jis parašė savo tinklaraštyje ar kitose svetainėse. Jei robotas negalės į ką nors atsakyti, jis tiesiogiai susisieks su Pauliumi.

 

Asmeninio virtualaus asistento turėjimas gali padėti sutaupyti laiko ir paskatinti žmones įsitraukti į jūsų turinį. 

3.2 Gaukite srautą į savo svetainę ir padidinkite auditoriją

 

Pokalbių robotai gali padėti nusiųsti gerbėjus iš socialinės žiniasklaidos tiesiai į jūsų svetainę. Juos tikrai galite įtraukti į savo turinio rinkodaros strategiją.

 

Štai „WholeFoods Market“ pavyzdys, kurį „Amazon“ planuoja pirkti:

 

„WholeFoodsMarket Chatbot“

 

Savo „Facebook“ robote jie bendrauja su savo auditorija, rodydami jiems įdomius receptus. Prieš tai jie susiaurina įrašus pagal vartotojo pageidavimus.

 

Prenumeruodami naudotojus į savo robotą, galite apeiti pasiekiamumo algoritmus ir visus kitus netvarkos elementus socialinėje žiniasklaidoje. Kol kiti pateiks įrašus naujienų sraute, galite juos siųsti tiesiai į vartotojų gautuosius. Čia jie kalbasi su savo draugais, todėl žinote, kad jie pamatys jūsų pranešimą.

 

Atminkite, kad užmezgę ryšį su savo gerbėjais tiesiogiai per jų gautuosius, galite gauti iki 90% jūsų užsiprenumeravusių vartotojų skaitymo rodiklius.

 

Naujienų leidėjai kurį laiką savo turinio rinkodaros strategijoje naudoja šį metodą:

 

CNN „Chatbot“

3.3 Sukurkite el. Pašto sąrašą

 

„Facebook“ roboto prenumerata veikia kaip el. Pašto sąrašas. Iš tikrųjų galite sukurti el. Pašto sąrašą su pokalbių robotais.

 

Nathanas Hague’as rekomenduoja įsteigti robotą, kad būtų įrašyta bet kokia naudotojo pateikta kontaktinė informacija. Tai yra sudėtingesnis veiksmas, todėl kūrėjų komanda turi sukurti pasirinktinį robotą.

Vis dėlto labai tvirtai siūlau vis dažniau naudoti „Facebook“ robotą, o ne el. Pašto rinkodarą! Atminkite, kad jūs išsinuomojate savo buvimą „Facebook“ tinkle ir jį galite bet kada atimti! Kurkite savo el. Pašto sąrašą, jei kas nors nutiks. 
Natanas Hagas NATANAS HAGAS
Tinklaraštininkas adresu nathanhague.com  / @australiawow

 

Vis dėlto jis sako, kad neįkainojama naujovinimas nuo 10% iki 20% el. Pašto atviro tarifo iki „Facebook Messenger“ 90% atvirumo.

 

Pabandykite naudoti „Messenger“, o ne el. Laiškus, bet kurkite savo el. Pašto sąrašą kaip atsarginę kopiją, jei jūsų „Facebook“ profilis / puslapis kada nors bus uždraustas.

3.4 Elektroninė komercija ir pokalbių komercija

 

Produktų pirkimas internetu kartais gali būti labai varginantis. Turite daug spustelėti, peržiūrėti daugybę puslapių, palyginti ir nuspręsti.

 

Pranešimų platformoje elektroninė komercija tampa pokalbių komercija. Pagalvokite apie tai, kaip apsipirkti mažoje fizinėje parduotuvėje, kur savininko paklausite, ko ieškote, o jis jums parodys produktus.

 

Daugelis įmonių tai daro. Štai pavyzdys iš kelionių paieškos sistemos „Kayak“:

 

 

Kai kurie kelionių robotai netgi gali užsisakyti skrydį ar viešbučio kambarį. „Pizza Hut“ savo užsakymams taip pat naudoja panašią techniką.

 

Naudodami robotą taip pat galite klasifikuoti perspektyvas . Labai lengva išsiaiškinti vartotojų pageidavimus. Tai taip pat taikoma visoms sritims, nuo amžiaus, lyties ir vietos iki pomėgių ir pomėgių.

 

Mados prekės ženklai naudoja šią strategiją, norėdami ištirti naujas tendencijas ir sužinoti, ko nori jų klientai.

 

Štai „American Eagle“ pavyzdys:

 

 

Štai dar vienas iš „H&M“, „ Kik“ .

 

h & m chatbot

 

Pasakęs botui savo stilių, jis siunčia skirtingus drabužius, kurie jums gali patikti. Galite juos išsaugoti mėgstamiausiuose, praleisti arba pasirinkti konkretų produktą ir jį nusipirkti.

 

h & m pardavimo botas

 

Deja, negalėjau įsigyti tiesiogiai per susirašinėjimo programą. Kiekvieną kartą botas siuntė mane į svetainę atlikti galutinį pirkimą. Tai tikriausiai vyksta todėl, kad negyvenu JAV. „Facebook Messenger“ mokėjimai  galimi JAV nuo 2015 m., Todėl žinome, kad tai įmanoma.

 

Po to, kai įsigyjate pirkinį, galite net nustatyti robotą, kad jis atliktų tolesnius veiksmus ir paprašytų vartotojo atsiliepimų .

3.5 Klientų aptarnavimas

 

Klientų palaikymas yra ta sritis, kurioje geriausiai tinka pokalbių robotai. Taip yra todėl, kad šiandien žmonės tikisi greito atsakymo, o įmonės nesugeba to padaryti.

 

Tik pagalvok apie tai:

 

Ar, kai apsiperkate internetu ir turite klausimų, ar naudojatės paslauga ir turite kokių nors problemų, nenorite teikti tiesioginio pokalbio, o ne el. Pašto? El. Paštas užima laiko, tiesioginiai pokalbiai gali išspręsti problemą vietoje.

 

Prisiregistruokite gauti išskirtinius SEO patarimus ir atvejų tyrimus

Gaukite nemokamų SEO strategijų, kurias galite naudoti norėdami padidinti savo svetainės srautą ir padidinti konversijų skaičių.

 

Pokalbių robotai gali iškart atsakyti į visus klausimus. Laukimo laikas yra „praktiškai“ 0 (žiūrėkite, ką aš ten padariau?). Net jei galų gale pasirodo tikras asmuo, kuris išspręs problemas, klientas įsitraukia į pokalbį, o tai gali padėti sukurti pasitikėjimą. Šią problemą būtų galima geriau diagnozuoti, o pokalbių robotas galėtų atlikti tam tikrus patikrinimus su vartotoju. Tai sutaupo laiko tiek klientui, tiek palaikymo agentui. Tai daug geriau, nei tik neapgalvotas laukimas, kol atvyks atstovas.

 

Kol kas palaikymo robotai iš tikrųjų negali sklandžiai išspręsti problemų.

 

1-800-Flowers naudoja botų ir žmonių sąveiką. Pirma, pokalbių robotai naudojami norint įgalinti vartotojus pokalbyje, tada tikrasis atstovas išsprendžia problemą.

 

1-800-Flowers klientų aptarnavimo skyrius Bot

 

„Twitter“ taip pat turi ir veikia palaikymo robotas. Tai puikus būdas sužinoti apie „Twitter“, jei tik pradedate.

 

„twitter chatbot“ palaikymas

 

Su juo galima kalbėtis tik spustelėjus mygtukus, todėl su juo tikrai nebendraujate. Žaisdamas su juo galiu pasakyti, kad tai daugiau kaip DUK duomenų bazė ir žinių bazė.

 

„Twitter“ palaikymas

 

Dideli prekės ženklai ir įmonės jau naudoja šią technologiją, kad sutrumpintų laukimo laiką ir netgi perkelia ją į kitą lygį. Įmonių pokalbių robotai palaikymui gali būti brangūs, tačiau investicijos yra minimalios, palyginti su visu pagalbiniu personalu.

 

Mano draugas pasakojo apie patirtį, kurią jis patyrė skambindamas bankui išspręsti problemą. Jis teigė, kad tik baigęs skambutį suprato, kad iš tikrųjų kalba su robotu.

 

Yra daugybė kitų būdų, kaip galite naudoti pokalbių robotus savo internetinės rinkodaros kampanijoms patobulinti, tačiau aukščiau išvardytieji yra populiariausi ir įmanomi. Čia galite rasti daug kitų idėjų, pradedant vartotojų analize ir baigiant suasmenintais skelbimais.

 

Pereikime prie auksinės dalies: sukurkite savo botą.

4. Kaip sukonfigūruoti savo „ChatBot“

 

Vienas iš populiariausių ir lengviausių būdų nustatyti pokalbių robotus ten yra „ ManyChat“ . Jų pagrindiniame puslapyje galite pradėti nemokamai.

 

Turite prisijungti naudodami „Facebook“ ir programa taip pat paprašys priskirti jai „Facebook“ puslapį.

 

„ManyChat“ Lengva nustatyti

 

Norėdami sukurti automatinius pokalbius, naudokite informacijos suvestinės kairįjį meniu. Eikite į Automatika -> Raktiniai žodžiai, tada tiesiog spustelėkite + Nauja taisyklė:

 

„manychat“ automatika

 

Tada galite nustatyti raktinį žodį. Jei vartotojas įveda tą raktinį žodį į robotą, jis atsakys jūsų nustatytu atsakymu. Norėdami nustatyti atsakymą, spustelėkite Sukurti naują atsakymą .

 

Galite nustatyti paprastą teksto pranešimą arba pridėti mygtukus, iš kurių vartotojas gali pasirinkti.

 

Mygtukų naudojimas yra šaunus, nes galite pasirinkti turinio / veiksmo tipą, kuriuo norite, kad robotas atsakytų (tekstas, svetainė ar telefono numeris).

 

Bakstelėjimas atsakymo taip pat yra daug greitesnis, tačiau atsakymo įvedimas vietoj bakstelėjimo neveiks.

 

turinio tipas

 

Galite toliau pridėti mygtukų prie naujų atsakymų, kad sukurtumėte modelius. Taip pat galite įterpti galerijas, garso failus, vaizdus ir kitus įdomius dalykus.

 

Norėdami pridėti pokalbių robotą prie savo svetainės,  eikite į Augimo įrankius:

 

Įtraukite „ManyChat“ į svetainę

 

Tada turėsite suteikti prieigos teisę svetainei ir įdiegti „ManyChat“ fragmentą, eidami į sąrankos skyrių:

 

manychat fragmentas

 

Pirmiausia pridėkite savo svetainės URL čia:

 

pridėti manychat svetainėje

 

Tada nukopijuokite ir įklijuokite šį kodą į savo svetainės skiltį „Head“.

 

manychat kodas

 

Kitas puikus naudoti įrankis, kuris veikia tiesiogiai jūsų svetainėje, yra „ Bottr.me“ .

 

Skirtingai nuo „ManyChat“, „Bottr“ nėra „Facebook Messenger“ pokalbių robotai. Tai veikia tiesiogiai jūsų svetainėje, todėl žmonėms nereikės išeiti. Vartotojai su juo bendrauja panašiai kaip su tiesioginiu pokalbiu. Ją lengva pasiekti, įdėdami piktogramą su savo profilio nuotrauka savo svetainės apačioje, kaip ir aukščiau minėtoje Paulo O’Brieno svetainėje. Štai puikus sąrašas tiesioginių pokalbių papildinių, kurie gali būti jums naudingi. 

 

Ją nustatyti yra tikrai lengva.

 

Pirmiausia turite užregistruoti savo sąskaitą. Tada jūsų botas bus paruoštas.

 

Kai jis bus paruoštas, galėsite patys su juo kalbėtis ir sužinoti, kaip jis veikia.

 

Kaip nustatyti savo pokalbių robotą

 

„Bottr“ komanda kuria dirbtinio intelekto technologijas. Prisijungęs prie jo daugiau socialinių tinklų paskyrų, botas sužino apie tave.

 

Dirbtinio intelekto „Chatbot“

 

Tada ji naudoja informaciją kurdama naujus klausimų pasiūlymus ir atsakymus. Pavyzdžiui, tik iš mano „Facebook“ ir „Twitter“ robotas jau žino, kad man patinka japoniški automobiliai. Tai taip pat pridėjo atlikėją, kuris buvo rodomas dainoje, kurios dažnai klausau.

 

Dirbtinio intelekto bot

 

Pokalbių informacijos suvestinėje galite labai lengvai pridėti ar pašalinti klausimus. Tada, norėdami juos pakeisti, tiesiog suaktyvinkite juos pokalbyje ir spustelėkite, jei norite redaguoti. Pasirinkite norimo rodyti turinio tipą ir spustelėkite Išsaugoti. Galite pridėti teksto, paveikslėlių, nuorodų ir kurti karuseles.

 

„Chatbot AI“

 

Jei pokalbių robotas nežino, kaip atsakyti į klausimą, jis paprašys vartotojo susisiekti su jumis.

 

„ChatBot“ rinkodaros intelektas

 

Jei esate prisijungę, galėsite iškart jam atsakyti. Jei ne, „Bottr“ apie tai praneš el. Paštu. Galite lengvai įvesti atsakymą. Jis bus įrašytas į duomenų bazę, kad kiltų daugiau klausimų.

 

Tiesioginius / neatsakytus pranešimus taip pat galima peržiūrėti ir redaguoti „Bottr“ informacijos suvestinėje:

 

Nustatykite „chatbot“

 

Norėdami pridėti robotą prie savo svetainės, spustelėkite bendrinimo mygtuką viršutiniame dešiniajame kampe. Šalia jo taip pat turite „chatbot“ analizės mygtuką. Galite peržiūrėti savo roboto našumo statistiką.

 

Pridėkite pokalbių robotą prie svetainės

 

Ir viskas. Kuo daugiau laiko praleisite kurdami pokalbių robotą, tuo geresnė bus klientų patirtis.

 

Verslo pokalbių robotams su pasirinktinėmis funkcijomis reikės kūrėjų komandos. Taip pat galite pastatyti patys, tačiau reikalinga didesnė darbo apimtis. Čia pateikiamas „chatbot“ kūrimo platformų sąrašas .

 

5. Galimi rūpesčiai ir problemos

 

ai pokštas

 

Nesijaudinkite, toks scenarijus yra labai neįtikėtinas. Ar tai yra ?

5.1 Troliai ir vartotojų susidomėjimas

 

„Microsoft“ ir „Twitter“ išleido „AI“ valdomą robotą „Twitter“, pavadinimu Tay. Tai labai geras labai pažengusio pokalbių tinklo pavyzdys. Tačiau viskas greitai paaštrėjo. Jau po pirmos dienos jis buvo uždarytas.

 

TayTweets

 

Tay atsakymai buvo pagrįsti įvairiomis reakcijomis iš visų jame tweetingų žmonių. Kai kurie žmonės pradėjo trolinti, siųsti rasistines žinutes. Kai kuriuos iš šių atsakymų Tay galiausiai panaudojo savo tweetuose.

 

Suaugusiųjų pramonė taip pat paskatino didelę paklausą šioje srityje. Dauguma internetinių paieškų apie pokalbių robotus sukasi aplink… Taip! Jūs atspėjote: seksas. Kaip Matthew Barby sakė savo straipsnyje : „Štai kodėl mes negalime turėti gražių dalykų“.

5.2 Šlamštas ir kenkėjiškas ketinimas

 

Šlamštas yra panašus į vėžį, nes jis plečiasi visuose įmanomuose rinkodaros kanaluose, kai tik jis populiarus.

 

Prieš 50 metų laiško lauktumėte kelias savaites. Dabar jūsų pašto dėžutė yra pilna komercinių lipdukų. Prieš 10 metų buvo švenčiamas elektroninio pašto gavimas. Šiandien jūsų pašto dėžutėje pilna šlamšto.

 

Netrukus prekės ženklai pradės naudoti mobiliuosius pranešimus ar „ Messenger“ kaip rinkodaros kanalą.

 

Kai kurie iš jų jau daro!

 

Metus rūkyti beveik prieš 4 metus ir vis dar gaunu reklaminius pranešimus iš prekės ženklų, kuriems pateikiau savo informaciją skirtingose ​​kampanijose.

 

Tikrai blogai SMS žinutėse yra tai, kad kartais sunku atsisakyti prenumeratos. Nėra numerio, kuriam galėtumėte skambinti, tik atsitiktinis 4 skaitmenų numeris. Jų svetainėje nėra galimybės. Šiuo klausimu su jais sunku susisiekti.

 

Nepamirškite piktnaudžiauti auditorijos pasitikėjimu siunčiant kasdienes žinutes, tačiau rezervuokite, jei bus atidaryti beveik GARANTUOTI pranešimai. Džiuginkite juos. Nustebink juos. MESKITE juos! Tik nereikia klaidinti dalykų iš esmės, šlamštu!
Natanas Hagas NATHAN HAGUE
Tinklaraštininkas adresu  nathanhague.com  /  @australiawow

 

Žinoma, yra išimčių. Jei turite restoraną arba turite kasdienių pasiūlymų, kurie reguliariai keičiasi, galite sukurti tokį prenumeratos planą.

 

Pokalbių robotai vis dar netenkina pokalbio. Jie dažnai traktuoja pokalbius kaip „Teniso“ ar „Ping-Pong“ žaidimą: kalbėk, atsakyk, kalbėk, atsakyk ir pan.

 

Straipsnis apie Entrepreneur.com sako taip: „Svarbus taškas čia yra tai, kad chatbots gali būti puikus atsarginės realių darbuotojų, kaip alternatyva skambinti laukia, jie turi pasirodyti tikra. Jei „chatbot“ yra žemos kokybės ir klientas gali pasakyti, kad tai ne žmogus, rezultatas gali pakenkti klientų jausmams prekės ženklo atžvilgiu “.

 

Mano nuomone, tai blogas prekės ženklo pozicionavimas. Žmonės galų gale bent jau kol kas skirs botą nuo tikro žmogaus.

 

Jei manote, kad žmonėms nepatinka kalbėtis su robotais, nepakliūkite į jų apgaulę. Jei jie supras, kad jiems melavo ir iš tikrųjų nekalba su tikru žmogumi, jūs prarasite jų pasitikėjimą. Galų gale klientai supras ir priims robotus kaip savo pirkimo proceso dalį.

 

Nebandykite apgauti savo auditorijos. Šiandieninis žmonių nesąžiningumo detektorius yra toks aukštas, kad neištversite 2 minutes. Prarasite daugiau pasitikėjimo, jei klientai ras, kad meluojate. Jie gali pagalvoti, kad jūs taip pat meluojate su produktu ir jo kokybe. Labai sunku sukurti pasitikėjimą, todėl nerizikuokite.

5.3 Darbdaviai ir darbuotojai

 

Jei dirbate bet kurioje iš aukščiau paminėtų sričių, tikriausiai jau supratote, kad jūsų darbą gali pavogti robotai.

 

Tai yra viena didžiausių ateities problemų ir ją reikėtų spręsti. Tai ne paslaptis. Automatizavus sukuriama mažiau darbo vietų žmonėms. Deja, evoliucija ir prisitaikymas yra vieninteliai pažangos būdai.

 

Vienas robotas gali pakeisti visą rinkodaros kanalų žmonių komandą. Tai nėra prasmė darbdaviams visame pasaulyje.

 

Jei jus domina, kokia didelė tikimybė, kad robotai pavogs jūsų darbą, eikite į https://willrobotstakemyjob.com . Tada, jei sužinojote, kad robotai greičiausiai imsis jūsų darbo … inspoirobot.me gali priversti jus pasijusti dar blogiau!

6. Ar „ChatBot“ rinkodara gali pagerinti SEO?

 

Turėti tik „chatbot“ svetainę skamba šauniai. Tačiau viena iš pokalbių robotų problemų yra ta, kad duomenų bazėje saugomas turinys nėra indeksuojamas.

 

Sujanas Patelis pataria mums laikytis įprasto SEO. Taigi, jei turite svarbių turinio dalių, būtinai jas paskelbkite ir savo svetainėje.

 

Pokalbių robotai ir SEO yra du labai skirtingi dalykai. Padarykite savo turinį indeksuojamą ir tikrinamą bei laikykitės įprastos SEO išminties.
SujanPatelChatbotExpert SUJANAS PATELIS
Tinklaraštininkas adresu sujanpatel.com / @sujanpatel

 

Tačiau pokalbių robotai tiesiogiai jūsų svetainėje gali suteikti tam tikrų SEO privalumų. Sustojimo laikas ir atmetimo rodiklis  yra susieti su reitingais. Jų tobulinimas taip pat gali padidinti jūsų poziciją „Google“.

 

Jei robotas gali išlaikyti vartotojus jūsų svetainėje, tai tikrai yra pliusas. Jūs netgi galite priversti juos suaktyvėti skirtingais intervalais, kol vartotojas skaito straipsnį, norėdamas nurodyti pagrindinius elementus. Galimybės yra begalinės.

 

SEO yra kur kas mažiau susijęs su turiniu ir žodžiais, nei žmonės mano. „Google“ reitinguoja svetaines pagal žmonių patirtį, susijusią su prekių ženklais. Jei robotas gali patobulinti šią patirtį taip, kad žmonės labiau entuziastingai susiduria su svetaine – jie ja dalijasi, grįžta į ją, kalba apie ją ir praleidžia daugiau laiko, tai teigiamai paveiks svetainės rodymą „Google“.
seobrien PAULAS O’BRIENAS
Tinklaraštininkas adresu seobrien.com  / @seobrien

 

Kita vertus, Paulius taip pat mums sako, kad jei robotas neigiamai veikia svetainę, reitingai taip pat gali sumažėti.

 

Pokalbių robotai taip pat gali padėti jums gauti nuorodas, teigiamus įvertinimus ir bendrinimus.

 

Čia pateikiamas paprastas proceso aprašymas: Vartotojas prašo temos => Bot atsakymai su nuoroda į svetainę => Vartotojas spusteli ir skaito => Po kelių minučių robotas klausia: Ar jums patiko? => Taip / Ne => Palikite komentarą ir dalinkitės / Kaip mes galime jį patobulinti?

 

Kaip ir visais kitais atvejais, naudodamiesi rinkodaros robotais, turite būti kūrybingi ir originalūs, kad išsiskirtumėte.

 

Rinkodaros pasaulis nuolat tobulėja ir turime prisitaikyti. Pavyzdžiui, rinkodara tūkstantmečiams yra labai sudėtinga. Naujos kartos klientai turi labai skirtingus pirkimo proceso būdus. „Chatbot“ rinkodara yra puikus novatoriškas būdas leisti tokiems vartotojams įsigyti jūsų produktus ir pasidalinti jūsų prekės ženklu.

 

Jei jums patiko šis straipsnis, turite klausimų ar manote, kad praleidau keletą punktų, nedvejodami atsisakykite komentaro žemiau esančiame skyriuje. Pradėkime pokalbį!

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *