Markas Twainas garsiai pažymėjo, kad „skirtumas tarp beveik teisingo ir teisingo žodžio yra skirtumas tarp žaibo klaidos ir žaibo“.
Tiesa, Twainas nieko nežinojo apie SEO, tačiau jo išmintis tebėra aktuali ne tik technologijose. Nes kai pagalvoji, tai yra didelė mūsų veiklos dalis: mes stengiamės rasti geriausią būdą ką nors pasakyti, kad tai būtų patraukliausia potencialiems vartotojams.
Per pastaruosius kelis mėnesius nenumaldomai dirbome prie žaidimą keičiančio SEO įrankio: raktinių žodžių įrankio ir turinio padėjėjo . Įrankis, puikiai pritaikytas skaitmeninės rinkodaros realijoms ir sukurtas padėti jums pagerinti tai, kas svarbiausia: reitingus.
Mes tvirtai tikime, kad mūsų raktinių žodžių įrankis šiuo metu yra greičiausias būdas padidinti jūsų „Google“ reitingą . Tikėdamiesi, kad sužadinome jūsų smalsumą, kviečiame slinkti žemyn ir daugiau sužinoti apie įrankį, kuris privers jus iš naujo pagalvoti, kaip jūs darote SEO.
- Ar jums reikia mėnesių, jei ne metų, kad pagerintumėte savo reitingą?
- Raktinių žodžių įrankis ir turinio asistentas – įrankis, kuris keičia SEO žaidimą
- Kuo kognityviųjų SEO raktinių žodžių ir turinio įrankis skiriasi nuo kitų raktinių žodžių tyrimo įrankių
- Kaip gauti aukštesnį „Google“ reitingą trimis paprastais žingsniais
- 1 veiksmas. Norėdami atskleisti tūkstančius temų ir raktinių žodžių galimybių, naudokite raktinių žodžių naršyklę
- 2 žingsnis. Supraskite, kaip turinys veikia SERP, naudodamas reitingavimo analizę
- 3 žingsnis. Norėdami nustatyti tikslius raktinius žodžius, kurių trūksta jūsų turiniui, naudokite „Content Assistant“, kad galėtumėte reitinguoti aukščiau
- Koks yra turinio našumo balas?
- Ar turinio našumas turi įtakos reitingams? – masinis SERP tyrimas
- Atvejų analizė – aukštesni reitingai, turintys 30 minučių, veikia mažiau nei per 48 valandas
Ar jums reikia mėnesių, jei ne metų, kad pagerintumėte savo reitingą?
Kiek kartų jums nutiko parašyti nuostabų turinį, kuris paprasčiausiai nebuvo toks, kokio tikėjotės?
O kiek kavos išgėrėte bandydami išsiaiškinti, kodėl kiti puslapiai atsiduria prieš jus pagal raktinį žodį, kuris jus labai domina?
Žinau, kad tai man daug nutiko, ir žinau, kaip nusivyliau.
Pastaruoju metu vis sunkiau patekti į aukščiausią „Google“ reitingą, nereikia to reikalauti. Vis dėlto negalime nustoti galvoti: ką mes galime padaryti, kad pasiektume tas aukščiausias pozicijas? Ar nuorodos yra sprendimas? Gal turinys?
Pernai supratome, kad „Google“ konkurenciją sudarė tokie megaženklai kaip „Wikipedia“, „Forbes“ ir „Entrepreneur“. Vis dėlto, norėdami turėti smūgio šansą prieš šias didžiules autoriteto svetaines, turime juos pergudrauti.
Bet kaip mažieji prekių ženklai ir įmonės gali turėti šansą prieš šiuos milžinus? Ne puslapio veiksnių, pvz., Nuorodų, mes tiesiogiai nevaldome. Ir net jei jie būtų buvę, beveik neįmanoma neatsilikti nuo nuorodos, kurią gauna didelis prekės ženklas.
Tada supratome, kad sprendimas yra reitingavimo veiksniuose, kuriuos galime kontroliuoti, pvz., Turinyje.
Kadangi mums labiau patinka rasti sprendimus, o ne skųstis problemomis, pradėjome eksperimentuoti su keliomis pažangiomis teorijomis apie tai, kaip „Google“ klasifikuoja aukščiausią reitingą turinį ir kaip juos praktiškai pritaikyti. Mes žaidėme su sudėtingais algoritmais, semantine paieška ir pažangiausiu dirbtiniu intelektu.
Darbo, investuoto kuriant šią metriką, kiekis? Humongous!
Rezultatai? Verta kas sekundę!
Kaip minėta anksčiau, mes išsiaiškinome „Google“ aukščiausių pozicijų problemų sprendimą, o rezultatai buvo neįtikėtini:
- Aukštesni reitingai
- Daugiau natūralaus srauto (per kelias dienas)
Kadangi mes, pažintiniame SEO, norime pasidalinti geriausia patirtimi ir įrankiais, pradėjome kurti įrankį, kuris privers iš naujo apgalvoti visas jūsų SEO strategijas.
Raktinių žodžių įrankis ir turinio asistentas – įrankis, kuris keičia SEO žaidimą
Reitingas aukščiausiose „Google“ pozicijose kiekvieną dieną tampa vis sunkesnis. Taip yra todėl, kad yra daugybė reitingavimo veiksnių, kurie nėra jūsų tiesioginė kontrolė.
Visur, kur pasisuksite, girdite posakį: Turinys yra karalius. Bet ką tai net reiškia?
„Google“ daugiau dėmesio skiriant semantinei paieškai, turinys išlieka didžiuliu reitingavimo veiksniu. Skirtingai nei, pavyzdžiui, atgalinės nuorodos, turinį galite visiškai kontroliuoti .
Tai, ką mes padarėme, buvo sukurti įrankį, kuris padės jums visiškai išnaudoti turinio, kaip „Google“ reitingavimo veiksnio, pranašumus. Įrankis, kaip niekas kitas, įrankis, suprantantis, kaip šiais laikais reikia žaisti SEO žaidimą. Įrankis, kuris nedaro kompromisų kokybės atžvilgiu. Įrankis, kuris teikia aukštesnį reitingą ir padidina natūralų srautą – raktinių žodžių įrankis ir „Content Assistant“ .
Žemiau galite pamatyti aiškinamąjį vaizdo įrašą apie tai, kas yra raktinių žodžių įrankis.
Jūs taip pat galite tapti aktualia autoritetu ir gauti geriausią įmanomą reitingą pagal turinį.
Patogumas ir optimizavimas. Du svarbūs atributai, kuriuos turėtų turėti kiekvienas turinys. Ir mes jums tiksliai pasakysime, kaip jų pasiekti.
Raktinių žodžių įrankis ir turinio asistentas yra ne tik įrankis, bet ir įrankis „3 viename“, kuris sujungia šias galingas funkcijas:
- Raktažodžių tyrimai
- Reitingo analizė
- Turinio optimizavimas
Raktinių žodžių tyrimo įrankis padės nustatyti naujas reitingavimo galimybes ir tūkstančius raktinių žodžių ir temų pasiūlymų.
Reitingavimo analizė suteiks jums įžvalgų apie aukščiausio reitingo „Google“ puslapius , leis jums sužinoti priežastis, kodėl tos svetainės reitinguoja ne tik turinio požiūriu.
Turinio optimizavimo įrankis yra visiškai suasmenintas turinio asistentas, kuris padės sukurti optimalų ir aktualų turinį, kuris pateks į geriausių SERP sąrašą.
Šis įrankis skirtas bet kuriam rinkodaros specialistui, žiniatinklio valdytojui, SEO Pro, tinklaraštininkui ar turinio rašytojui, kuriam reikalinga programa, kuri iš tikrųjų duos rezultatų trumpuoju ir ilguoju laikotarpiu; įrankis, kuris yra visiškai skaidrus ir supranta, kaip SEO peizažas vystėsi per pastaruosius metus.
Raskite raktinių žodžių galimybių ir sukurkite našesnį turinį
Kuo kognityviųjų SEO raktinių žodžių ir turinio įrankis skiriasi nuo kitų raktinių žodžių tyrimo įrankių
Kai skaitote šio skyriaus pavadinimą, greičiausiai turite pasakyti maždaug taip: „o ne, ne kita raktinių žodžių tyrimo priemonė“.
Ir tu negali būti teisesnis.
Tai NĖRA tik dar vienas raktinių žodžių įrankis ar „Google“ raktinių žodžių planavimo priemonės alternatyva.
Taip, tai suteikia jums tūkstančius raktinių žodžių pasiūlymų ir reitingavimo galimybių, taip, naudodami įrankį galite rasti raktinius žodžius, kuriuos žmonės įveda į „Google“ paieškos laukelį. Net raktiniai žodžiai iš automatinio užbaigimo ir paieškos variklių pasiūlymai, išdėstyti pagal paieškos apimtis, mokestį už paspaudimą ar raktinio žodžio sunkumus.
Bet tai daro daug daugiau.
Nors visi kiti įrankiai (apie kuriuos mes žinome) nebeteikia jums raktinių žodžių pasiūlymų, žengiame tą papildomą mylią: pranešame jums, ką daryti su šiais raktiniais žodžiais, pateikdami jums tikslią metodiką, kurios reikėtų laikytis, kad pagerintumėte jų gretas.
Koks yra raktinių žodžių tyrimo įrankio tikslas, jei ne pagerinti jūsų reitingą? Mes supratome šį poreikį ir taip sugalvojome sukurti įrankį, kuris palengvins jūsų galutinio tikslo procesą: aukštesnį reitingą .
Jei viską, ką daro raktinių žodžių įrankis ir „Content Assistant“, įtrauktume tik į vieną žymos eilutę, tai būtų:
Raktinių žodžių įrankis ir „Content Assistant“ padeda rasti raktinių žodžių galimybių ir sukurti efektyvesnį turinį.
Kaip sakėme anksčiau, yra daugybė raktinių žodžių tyrimo įrankių, tačiau nėra jokių kitų panašių įrankių. Taip yra todėl, kad mūsų įrankis nėra tik paprastas raktinių žodžių naršyklė. Mūsų įrankis taip pat siūlo tikslią metodiką, kurios reikėtų laikytis, norint pagerinti jų gretas.
Kadangi negalime apibendrinti visko, ką mūsų naujai paleistas įrankis gali padaryti mums, tik vienoje eilutėje, leiskite mums suteikti jums daugiau informacijos apie tai, ką naujausias kognityvinis SEO narys gali padaryti jums:
- Atskleiskite tūkstančius temų ir raktinių žodžių galimybių per kelias sekundes (tai suteikia tiesioginių rezultatų bet kokiam terminui, kuris jums gali į galvą pakliūti)
- Pilnas Raktažodis tyrimų Naudojant Fresh & Massive duomenų bazę (ji suteikia jums būdas daugiau rekomendacijų ateina iš daugelio šaltinių: mūsų didžiulis, atnaujinamą duomenų bazę, pasiūlymai ir automatiškai užbaigia iš įvairių paieškos sistemų , + daug kitų.
- Supraskite, kaip turinys veikia paieškos sistemų reitingus (tai suteikia jums įžvalgų apie bet kokią svetainę, pranešant, kodėl kai kurie turinio elementai veikia geriau nei kiti)
- Nustatykite tikslius raktinius žodžius, kurių trūksta jūsų turiniui užimti aukštesnį reitingą (tai suteiks jums prieigą prie tikslaus fokusavimo raktinių žodžių, kuriuos turėtumėte naudoti norėdami gauti kuo geresnius rangus)
- Kurkite aktualų turinį bet kokiai nišai ir pramonei (jis siūlo jums pritaikytą „Content Assistant“ įrankį, kuris padės jums atlikti visą optimizavimo procesą).
Žinoma, tai tik keletas akcentų, kuriuos įrankis gali padaryti jums. Bet netikėk mumis! Pirmyn išbandykite patys.
Kaip gauti aukštesnį „Google“ reitingą trimis paprastais žingsniais
Labiausiai siaubingi žodžiai paieškos sistemos optimizavimo pasaulyje yra šie: Aš esu SEO ekspertas ir aš reitinguosiu jūsų svetainę Nr. 1. Taip yra todėl, kad yra daugybė agentūrų, kurios garantuoja pirmąją vietą už bet kurį pagrindinį paieškos terminą, naudodamos įvairias šešėlines taktikas. Mes netgi parašė dienoraštyje apie tai .
Nors reitingas Nr. 1 yra visiškai pageidautinas rezultatas, tiesa, niekas negali garantuoti, kad tai tikrai įvyks. Nėra taip, kad nesistengtum pakankamai. Veikiau yra tiek daug veiksnių, darančių įtaką reitingui, kad neįmanoma, kad kas nors sugebėtų kvalifikuotai jų visų valdyti.
Tačiau yra reitingavimo veiksnių, kurių jūs negalite kontroliuoti (atgalinės nuorodos, socialiniai signalai ir kt.), Ir kitus, kuriuos visiškai kontroliuojate, pvz., Turinį.
Tai, ką mes padarėme, buvo rasti sprendimą, siekiant kontroliuoti vieną iš svarbiausių reitingavimo veiksnių: TURINYS.
Nėra lengva išeitis, kai reikia užimti aukštą vietą „Google“. Mes tai žinome ir tai žino ir bet kuris skaitmeninis rinkodaros specialistas ar SEO Pro.
Tai, ką siūlome, nėra lengva išeitis, bet efektyvi ir paprasta reitingų didinimo metodika.
Mes taip pat žinome, kad „Google“ reitinguodama svetainę naudoja tiek daug algoritmų, kad beveik neįmanoma suspėti jų visų. Taigi, ką galite padaryti, kad būtumėte tarp „Google“ mėgstamiausių?
Pasinaudokite algoritmais, kuriuos tiesiogiai kontroliuojate, pvz., Turiniu.
„Google“ nuėjo ilgą kelią tobulindama savo algoritmus, o pastaruoju metu jo tendencija yra reitinguoti svetaines pagal turinį , labiau nei bet kokius kitus veiksnius. Jie netgi sukūrė algoritmą , kuris reitinguos mažo turinio svetaines ir savo nišose nėra aktualūs autoritetai.
Atsižvelgiant į visa tai, kas minėta pirmiau, taip mes sugalvojome sprendimą, kaip gauti aukštus reitingus, daugiausia pagrįstus turiniu.
Nereikia jokių atgalinių nuorodų, jokio kito papildomo darbo. Tiesiog gera, aktuali, optimizuota turinio metodika, kuri greičiausiai perkels jūsų reitingus ten, kur nusipelnėte: aukščiausioje „Google“ pozicijoje.
Be tolesnio pristatymo, mes didžiuojamės galėdami pristatyti jums 3 žingsnių metodiką, kuri mums ir mūsų ankstyviesiems vartotojams davė nuostabių rezultatų natūralaus srauto ir reitingų atžvilgiu:
- 1 veiksmas. Norėdami atskleisti tūkstančius temų ir raktinių žodžių galimybių, naudokite raktinių žodžių naršyklę
- 2 žingsnis. Supraskite, kaip turinys veikia SERP, naudodamas reitingavimo analizę
- 3 žingsnis. Norėdami nustatyti tikslius raktinius žodžius, kurių trūksta jūsų turiniui, naudokite „Content Assistant“, kad galėtumėte reitinguoti aukščiau
Nėra stebuklingos formulės, šešėlinės taktikos, tik efektyviai nukreipiamos pastangos.
1 veiksmas. Norėdami atskleisti tūkstančius temų ir raktinių žodžių galimybių, naudokite raktinių žodžių naršyklę
Šiuolaikiniame SEO peizaže raktinių žodžių tyrimo įrankis yra ne tik praeinanti tendencija, bet ir būtina.
Kai pradėjome kurti savo raktinių žodžių įrankį, turėjome omenyje sukurti įrankį „viskas įskaičiuota“, kuris suteiks visą informaciją vienoje vietoje ir nebus priverstas ieškoti kitur.
Tarkime, kad aš turiu sveikatos svetainę ir mane domina raktinis žodis „protein shakes“. Paprasta paieška pagal raktinių žodžių įrankį atskleis tūkstančius galimybių, kurių niekada negalėjau įsidėmėti: raktiniai žodžiai, kurių anksčiau niekada negalvojau apie reitingavimą, temos, į kurias turėčiau orientuotis, atsižvelgiant į mėnesio paieškos apimtis ar mokestį už paspaudimą, ir daugybė kitų idėjų.
Kaip matote aukščiau pateiktoje ekrano kopijoje, dabar galite nustatyti ne tik naujų temų idėjas, bet ir raktinius žodžius, į kuriuos verta investuoti. Peržiūrėkite tinkamiausius raktinius žodžius, turinčius didžiausią apimtį, ir sužinokite mokesčio už paspaudimą duomenis, kad galite geriau sukurti savo SEO strategiją.
Iš kur mes gauname raktinių žodžių įrankio duomenis?
- Didžiulė patentuota duomenų bazė, nuolat atnaujinama
- Paieškos sistemų pasiūlymai
- Automatinis užbaigimas iš kelių paieškos sistemų
- + daug kitų šaltinių
Kokia yra pagrindinė informacija, prie kurios turėsite prieigą naudodamiesi įrankiu?
- Tūkstančiai raktinių žodžių ir temų pasiūlymų
- Mėnesio paieškos apimtis
- Raktažodis Sunkumas
- Mokestis už paspaudimą
- Aktualumas
2 žingsnis. Supraskite, kaip turinys veikia SERP, naudodamas reitingavimo analizę
Taigi atlikote raktinių žodžių tyrimą, radote geriausias temų galimybes ir nusprendėte sutelkti dėmesį į konkretų raktinį žodį. Kas dabar?
Dabar galite gauti dar daugiau duomenų ne tik apie temą ar raktinį žodį, į kurį sutelksite dėmesį, bet ir apie aukščiausią to raktinio žodžio puslapius.
Dabar turite prieigą prie informacijos, kurios negalite rasti kitur:
Jūs sužinosite tikslius raktinius žodžius, kurie padidino turinio dalį geriausiuose „Google“ rezultatuose.
Kaip matote aukščiau pateiktoje ekrano kopijoje, ieškodami, kokie tinklalapiai patenka į geriausius „baltymų kokteilių“ rezultatus, taip pat pamatysite priežastis, kodėl tie puslapiai ten reitinguojami.
Gausite įžvalgų apie naudojamus turinio fragmentus, žinosite kiekvieno reitingo puslapio žodžių skaičių ir jų našumą. Taip pat gausite įskaitomumo balą, pagal kurį galėsite suprasti, kaip lengva skaityti tą puslapį. Ir jei norite patys pamatyti, kaip tas puslapis atrodo, galite jį pasiekti tiesiai iš įrankio.
Dar viena svarbi metrika, kurią pabrėžėme šiame skyriuje, yra turinio našumo balas – metrika, kurią ketiname spręsti būsimuose skyriuose.
3 žingsnis. Norėdami nustatyti tikslius raktinius žodžius, kurių trūksta jūsų turiniui, naudokite „Content Assistant“, kad galėtumėte reitinguoti aukščiau
Ar nebūtų puiku, jei būtų įrankis, kuris tiksliai nurodytų jūsų turinio trūkumą, kad patektumėte į 10 geriausių rezultatų?
Geros naujienos: mes išrado tą įrankį!
„Content Assistant“ – suasmenintas turinio optimizavimo įrankis, kuris suteiks jums tikslią rekomendaciją, kurią turėtumėte naudoti, kad jūsų turinys būtų aukščiausias.
Kaip veikia „Content Assistant“?
Paskutinius mėnesius dirbome prie algoritmo, kuris nustatytų turinio poveikį reitingams. Taip mes sukūrėme turinio našumo balą, metriką, išsamiai aprašytą tolesniuose skyriuose, ir „Content Assistant“ – įrankį, nurodantį, kuriuos tikslius raktinius žodžius turėtumėte pridėti prie savo turinio, kad galėtumėte reitinguoti aukščiau.
Mes analizuojame aukščiausio rango „Google“ puslapius pagal konkretų jus dominantį raktinį žodį ir, remdamiesi sudėtingu semantiniu algoritmu, pranešame jums, kurie yra tikslūs raktiniai žodžiai, kuriuos jūsų turinys turėtų turėti, kad jie būtų kuo aktualesni ir kuo optimizuoti.
Galite pradėti optimizuoti naują turinį arba dirbti su esamu. Grįžkime prie „baltymų kokteilių“ pavyzdžio. Aš padariau tai, kad paėmiau šia tema parašytą turinį ir pridėjau jį prie „Content Assistant“.
Kaip matote toliau pateiktoje ekrano kopijoje, įrankis nurodo tikslius raktinius žodžius, kuriuos turėčiau naudoti savo turinyje, paryškina jau naudojamą raktinį žodį ir praneša, ar yra raktinių žodžių, kuriuos turėčiau naudoti dažniau. Raktinių žodžių įdarymo atveju įrankis leis man sužinoti, kuriuos žodžius aš per daug vartojau ir dėl kurių mano turinys neveiktų taip, kaip turėtų.
Kuo geriau optimizuojamas turinys, tuo aukštesnis turinio našumo balas ir tikimybė patekti į geriausius „Google“ rezultatus. Jūsų vartotojai gaus geresnį ir tinkamesnį turinį, o jūs gausite aukštesnius reitingus.
Ar tai atrodo tiesmukai? Na, iš tikrųjų yra, o jo teikiama nauda yra milžiniška.
Laikas, kurio reikia puslapio optimizavimui? Žinoma, tai priklauso nuo konteksto.
Gavę 30 minučių ar mažiau optimizavimui, galite gauti aukščiausią reitingą.
Raskite raktinių žodžių galimybių ir sukurkite našesnį turinį
Koks yra turinio našumo balas?
Kadangi mes, pažintiniame SEO, norėtume būti problemų sprendėjai, bandėme ir nepavyko, nepavyko, tada bandėme dar daugiau, daug dirbome, kol radome tam skirtą sprendimą: Turinio našumo metrika.
Metrika, rodanti, kaip puslapis yra optimizuotas turinio požiūriu, skalėje nuo 0 iki 100. Kuo didesnis balas, tuo geriau optimizuotas turinys. Ir ne tik tai: ta pati metrika suteikia jums informacijos apie priežastis, kodėl turinio dalis veikia gerai.
Turinio našumo metrika yra visiškai mūsų sukurtas rodiklis, pradedant sriuba ir baigiant riešutais. Į tai buvo įtraukta daug „Google“ atvirkštinės inžinerijos, derinant algoritmus ir sąvokas, tokias kaip semantinė paieška, LSI (latentinis semantinis indeksavimas), TF * IDF ar aktualus autoritetas, tik keli.
Kaip matote toliau pateiktoje ekrano kopijoje, už kiekvieną raktinį žodį ar temą gausite turinio našumo balą už kiekvieną jus dominančią turinio dalį.
Kadangi žinau, kad jums įdomu, kas vyksta po gaubtu, aš šiek tiek pasidalysiu su jumis iš mūsų vidinės „virtuvės“:
- Pirmiausia analizuojame geriausių „Google“ reitingų rezultatus, turinį turėdami kaip pagrindinį tašką.
- Po to mes pritaikome tikrai pažangius algoritmus, kad nustatytume tuose puslapiuose naudojamą semantiką, temas ir raktinius žodžius. Mes neatsižvelgiame į HTML žymų įtaką (h1 / h2 ir kt.). Mes tik žiūrime į tai, kaip gerai parašytas ir tinkamas turinys, bandydami nustatyti tikslius veiksnius, kurie pakėlė tas turinio dalis reitingo viršuje.
- Remdamiesi išsamia analize, mes suteikiame turinio našumo balą kiekvienam turinio reitingavimo elementui, išryškindami tos turinio dalies naudojamus fokusavimo raktinius žodžius.
Ar turinio našumas turi įtakos reitingams? – masinis SERP tyrimas
Sukūrę turinio našumo balą norėjome įsitikinti, kad yra ryšys tarp turinio našumo ir reitingų .
Per ilgai neužsibuvę, mes pradėjome didžiulį SERP tyrimą apie 30 000 raktinių žodžių, bandydami nustatyti, ar ir kaip turinio našumas įtakoja aukščiausius „Google“ reitingus.
Apdoroję visus duomenis, pažvelgę į turinio našumo ir pozicijos sąsają, žinojome, kad kažkuo užsiimame. Tikrai stiprus Pearsono koreliacijos koeficientas (-0,97), kurį patvirtina pasiskirstymas diagramoje.
Kuo aukštesnis turinio našumo balas, tuo didesnė tikimybė, kad puslapis bus reitinguojamas aukščiau.
Čia neketinu detalizuoti mokslininko džiaugsmo, kurį pajutome pamatę rezultatus.
Tada žinojome, kad mūsų turinio našumo balas yra tikslus ir jis numato aukštesnius reitingus.
Žinoma, turinio našumo balas nėra vienintelis veiksnys, kuris yra svarbus, kai „Google“ reitinguoja tinklalapį. Yra domeno ir puslapio našumas, turinio šviežumas ir kita metrika. Tačiau turinio našumas yra metrika, kuri dabar yra jūsų žinioje ir jūs galite iš to kuo geriau pasinaudoti. Galite padidinti turinio našumo balą ir tikėtis aukštesnio reitingo.
Mes taip pat atlikome regresijos analizę, kad įsitikintume, jog koreliacija yra teisinga, o rezultatai daugiau nei patvirtino mūsų teoriją. Paaiškėjo, kad tarp kintamųjų yra 97% teigiamas ryšys ir kad regresijos modelis sudaro 94% reitingo skirtumų. Kai p nukrenta žemiau 0,01, akivaizdu, kad ši išvada yra reikšminga, o ne atsitiktinio atsitiktinumo rezultatas.
Tai, žinoma, nereiškia, kad nėra kitų veiksnių, kurie prisideda prie reitingavimo pokyčių, o tik tai, kad turinio našumas labai koreliuoja su reitingų skirtumais ir kad jis atitinka visus kiti veiksniai.
Akivaizdu, kad yra daugybė kitų bandymų, kuriuos norėtume atlikti norėdami toliau įvertinti savo modelio tvirtumą ir tikimės tai padaryti ateityje. Tačiau kol kas tai, ką radome, daugiau nei sustiprino pasitikėjimą naujuoju įrankiu.
Mes neketinsime jūsų erzinti daugeliu metodinių duomenų (jei dar to nepadarėme), nes ateityje šiuo klausimu rašysime išsamesnį tinklaraščio įrašą.
Šiuo metu turite nepamiršti, kad aukštas turinio našumo balas yra susijęs su geresniais „Google“ reitingais .
Atvejų analizė – aukštesni reitingai, turintys 30 minučių, veikia mažiau nei per 48 valandas
Mūsų turinio padėjėjas leidžia visiškai optimizuoti turinį ir padaryti jį aktualų per kelias minutes. Kadangi turite tikslią rekomendaciją, kurios turėtumėte laikytis, kad gautumėte geriausią įmanomą reitingą, tereikia skirti šiek tiek laiko, kad pasiektumėte puikių rezultatų.
Tai visiems naudinga situacija: vartotojai gauna geresnį, aktualesnį turinį, o jūs gaunate aukštesnį reitingą.
Turinio optimizavimui skirtas laikas, žinoma, gali skirtis atsižvelgiant į kontekstą. Iš to, ką mūsų vartotojai mums pasakė iki šiol, atrodo, kad kiekvienam optimizuotam puslapiui reikia skirti nuo 5 iki 30 minučių. Pagerėjusios gretos vienoms iš jų buvo matomos greičiau nei per 24 valandas, o kitoms – vos per porą dienų.
Turime puikių atvejų analizių, kuriomis norėtume pasidalinti su jumis. Billas Sebaldas , Jasonas Acidre’as ir Krumelis buvo vieni iš SEO ekspertų, kurie naudojo naujausią pažintinį SEO šeimos narį ir naudodamiesi įrankiu turėjo puikių rezultatų.
Billas pasiekė puikių rezultatų per mažiau nei 24 valandas. Puikus rezultatas jam ir mums.
Per 24 valandas pamatėme, kad mūsų reitingas pagerėjo nuo 5 pozicijos laikotarpiui, kuriam optimizavome, iki 2. Per kelias kitas dienas tai svyravo, bet tada mes įsitaisėme 2 vietoje ir likome ten nuo tada. Perskaitykite visą atvejo analizę . | |
BILLAS SEBALDAS | |
įkūrėjas @Greenlane , 15 metų el. prekyba ir SEO patirtis |
Jasonas yra dar vienas profesionalas, kuriam patinka mūsų įrankis (tikimės) taip pat, kaip ir mums. Tai liudija, kad jis pateko tiesiai į pirmąjį „Google“ puslapį su minimaliomis laiko investicijomis.
Iš 12 pozicijos į 5 poziciją per mažiau nei 30 dienų (terminas „SEO Philippines“). Perskaitykite visą atvejo analizę. | |
JASONAS ACIDRE’AS | |
Patyręs SEO Pro, vienas iš įkūrėjų @ xightph |
Krumel yra SEO ekspertas, jau daugiau nei 10 metų dirbantis Paieškos rinkodaros srityje. Jo patirtis naudojant „Content Assistant“ įrankį buvo puiki, nes jis sugebėjo padidinti savo klientų srautą iki dangaus.
Per vieną mėnesį savo klientų srautą padidinau 78%. Reitingai buvo beveik iškart pagerinti. Mes efektyviai padidinome SERP ir srauto matomumą. Perskaitykite visą atvejo analizę . | |
KRUMELIS | |
Steigėjas ir generalinis direktorius @Advert Point |
Kad jums būtų lengviau, pateikite tikslius veiksmus, kuriuos turite atlikti optimizuodami turinį naudodami raktinių žodžių įrankį ir „Content Assistant“:
- Įveskite tikslinį raktinį žodį.
- Peržiūrėkite raktinių žodžių pasiūlymus.
- Eikite į skyrių „Reitingų analizė“, kad sužinotumėte, kaip turinys veikia reitingus jūsų konkurentams.
- Eikite į „Content Assistant“ ir pradėkite optimizuoti turinį (seną ar naują).
- Įgyvendinkite pakeitimus savo svetainėje (paskelbkite naują straipsnį / puslapį arba atnaujinkite seną puslapį / įrašą).
- Eikite į „Search Console“ ir paprašykite „Google“ gauti / iš naujo gauti jūsų turinį.
- Palaukite ir patikrinkite patobulintą reitingą.
Mes galime toliau kalbėti apie tai, ką jūsų naujai paleista Raktinių žodžių priemonė ir „Content Assistant“ gali padaryti jums. Bet mes sakome, eik į priekį ir įsitikink. Įrankis taip pat yra „ Product Hunt“ sąraše ir ten galite jį patikrinti.
Paimkite verpimo įrankį ir praneškite mums apie tai savo mintis. Tikiuosi, kad jums tai patiks taip pat, kaip mums.