Efektyvus smulkaus verslo SEO

Dabar daugiau nei 50% srauto patenka per paieškos rezultatus. Jei nesate netoli to 50 proc., Trūksta pusės ar daugiau natūralaus srauto, kurį turėtų sulaukti jūsų svetainė. Jaučiatės atkalbinėjamas? Negalima. Smulkaus verslo SEO yra atsakymas.

Bet jūs rodote mokesčius už paspaudimą skelbimus, todėl ar jums taip pat reikia smulkaus verslo SEO?

Paprasčiausiai taip. Jūs galite išleisti 3–5 kartus daugiau reklamos už mokėjimą už paspaudimą, nei turite. „Google“ ima įmonėms daugiau už paspaudimą, jei jos neoptimizuoja naudotojo patirties.

Geros naujienos yra tai, kad galite pradėti atlikti paprastus ir strateginius veiksmus, kad pagerintumėte savo smulkaus verslo svetainės reitingą rezultatų puslapiuose.

Pažvelkime, kaip tai daroma.

Kas yra SEO mažoms įmonėms?

Paieškos sistemos optimizavimas (SEO) mažoms įmonėms yra jūsų mažos įmonės svetainės suderinimas su tuo, kaip paieškos sistemos randa tai, ko žmonės ieško. Per jį maksimaliai padidinsite matomumą paieškos sistemų rezultatuose .

SEO ekspertai naudojasi daugybe patikrintų strategijų, kad pasiektų šį puslapio optimizavimo lygį. Svetainės SEO reikalauja, kad strategas vienu metu taikytų ir palaikytų daugybę strategijų. Šios strategijos nėra atskiros. Jie dirba darniai, kad gautų rezultatų.

Pradėkite taikyti šias strategijas šiandien. Pradėkite didinti srautą ir konversijas naudodamiesi  smulkaus verslo SEO .

Ar SEO yra svarbus smulkiajam verslui?

SEO yra nepaprastai svarbus kiekvienam smulkiajam verslui, siekiančiam maksimaliai padidinti savo skaitmeninės rinkodaros efektyvumą. SEO sustiprina visas kitas jūsų  skaitmeninės rinkodaros  pastangas. Nesvarbu, ar esate vietinė advokatų kontora, ar el. Prekybos parduotuvė, SEO daro jūsų svetainę geriausią ir matomiausią.

Daugelis žmonių klausia, ar SEO yra prasmingas mažoms įmonėms. Arba jie pirmiausia turėtų sutelkti dėmesį į socialinę žiniasklaidą, mokesčius už paspaudimą skelbimus ar televizijos reklamas?

Paprastas faktas yra tas, kad kiekvienas verslas turėtų investuoti į SEO.

Kaip smulkusis verslas gali pagerinti SEO?

Niekam ne paslaptis, kad SEO mažam verslui yra naudingas, bet kaip jūs iš tikrųjų galite atlikti mažo verslo SEO? Norėdami atsakyti į tai, pateikite 15 paprastų žingsnių, kurie padės jūsų, kaip jūs, smulkaus verslo savininkams pradėti tobulinti savo SEO:

1. Nustatykite savo pradinę padėtį

Prieš pradėdami tobulinti savo svetainę, svarbu žinoti, kur šiandien esate. Priešingu atveju, iš kur galėtumėte žinoti, kad tai veikia?

Galite investuoti į kai kuriuos mokamus įrankius, kad gautumėte išsamesnį savo svetainės vaizdą. Bet šie nemokami įrankiai padės jums pradėti.

Google analizė

Sukurkite „ Google Analytics“ paskyrą. Kai tai padarysite, „Google“ paprašys jūsų pridėti stebėjimo kodą prie kiekvieno jūsų svetainės puslapio. Tai yra techninis SEO metodas, kai tik šis kodas yra įdiegtas, šis įrankis suteikia jums neįtikėtinos informacijos, tokios kaip:

  • Kiek lankytojų
  • Iš kur atvyksta lankytojai
  • Kokius puslapius jie lankosi jūsų svetainėje
  • Kiek laiko jie lieka puslapyje
  • Lankytojų demografija

Jūs netgi galite nustatyti tinkintas ataskaitas, kad galėtumėte stebėti, kaip žmonės eina per  turinio rinkodaros kanalus,  kuriuos nustatėte svetainėje.

„Google Search Console“

Tai yra atskiras įrankis. Tai padeda suprasti šiuos dalykus:

  • Kaip dažnai pasirodote paieškose
  • Kokie raktiniai žodžiai skatina jus pasirodyti paieškose
  • Kiek procentų paieškos rezultatų sulaukia paspaudimo
  • Kiek svetainių susieja su jumis

Naršykite tiek „Google Analytics“, tiek „Search Console“. Rasite naujų ir geresnių būdų suprasti, kaip žmonės sąveikauja su jūsų pagrindiniu puslapiu, tinklalapiais, nukreipimo puslapiais ir apskritai su jūsų svetaine.

„Bing“ žiniatinklio valdytojas

Tai yra „Bing“ versija „Google Search Console“. Tai nėra būtina. Tačiau gali būti naudinga pamatyti, kaip žmonės sąveikauja per „Bing“ paieškos variklį, kai daro mažo verslo SEO.

Socialinės žiniasklaidos analizė

Galiausiai svarbu suprasti, kaip žmonės su jumis bendrauja socialiniuose tinkluose. Pradėdami taikyti šias smulkaus verslo SEO strategijas, matote, kad šie skaičiai gerėja.

2. Sukurkite reaguojantį interneto dizainą

Smulkiojo verslo SEO pradedamas reaguojančiu interneto dizainu . Be jo bet kokios jūsų pastangos neturės jokios įtakos jūsų srautui.

Paieškos sistemos, tokios kaip „Google“, atkreipia dėmesį į tai, kaip lankytojai sąveikauja su jūsų svetaine. Stipri vartotojo patirtis yra svarbus smulkiojo verslo SEO veiksnys.

Jei ieškotojai spustelės kelias sekundes, „Google“ sumažins jūsų matomumą SERP. Tai sumažina jūsų paieškos srautą.

Reaguojantis interneto dizainas apima 4 pagrindinius komponentus.

Funkcionalumas

Pasak „Apple“ įkūrėjų Steve’o Jobso, „Dizainas yra ne tik tai, kaip jis atrodo ir jaučiasi. Dizainas yra kaip jis veikia “. Tinklalapis turėtų gerai atlikti tai, ką ji ketina padaryti. Jei ji negali kažko padaryti gerai, ji turėtų padaryti ką nors kita.

Aukoti vartotojo patiriamai madai ar pasukti galvą nėra geras interneto dizainas.

Navigacija

Kaip kažkas naršo jūsų svetainėje? Ar navigacija yra intuityvi? Ar suteikiate jiems per daug pasirinkimų? Kuo paprastesnė navigacija, tuo geriau.

Greitis

„Kissmetrics Research Firm“ ištyrė svetainės greičio poveikį el. Prekybos svetainėms. Jie nustatė, kad 1 sekundės vėlavimas gali sumažinti konversijas 7%. Taigi 2 sekundžių vėlavimas gali sumažinti konversijų skaičių 14%. Jei jūsų puslapis įkeliamas per 4–5 sekundes, tai yra reikšmingos prarastos pajamos.

Galite pradėti naudoti „Google PageSpeed ​​Test“, kad patikrintumėte savo svetainę. Ji pateiks pasiūlymus, kaip paspartinti jūsų svetainę.

 

smulkaus verslo SEO

Pažvelkime į keletą dalykų, kuriuos galite padaryti dabar, kad pagreitintumėte savo svetainę.

Optimizuokite savo vaizdus. Vaizdams, kurie yra žymiai didesni nei svetainės dydis, reikia daugiau laiko įkelti. Norėdami sumažinti jų dydį, naudokite vaizdų peržiūros programos įrankius.

Atlikite nedidelį koregavimą programuodami, kad įkelti visą tekstą prieš vaizdus. Tokiu būdu žmonės gali pradėti skaityti, jei užtrunka kelias sekundes, kol vaizdai susigaudo.

Venkite per didelio nukreipimo. Peradresavimais siekiama nukreipti asmenį, spustelėjusį perkeltą puslapį. Tačiau naudokite juos taupiai ir sumaniai.

Atitinkantys skelbimai

„Google“ prieš keletą metų atsisakė skelbimų, turinčių įtakos mobiliųjų įrenginių naudotojų patirčiai. Neseniai jie paskelbė, kad tai išplės ir į stalinius kompiuterius.

Vadinama įkyria tarpinio puslapio skelbimų nuobauda, ​​ji baudžia svetaines, kuriose yra pasirodančių skelbimų, užvaldančių visą ekraną.

Kad būtumėte saugūs, įsitikinkite, kad skelbimai nėra didžiulis turinys, sunkiai uždaromi ar kitaip trukdo naudotis patirtimi.

Štai keletas „Google“ pateiktų pavyzdžių, kad pademonstruotų, kaip įkyri reklama atrodo išmaniajame telefone. Atkreipkite dėmesį, kad jie užima didžiąją dalį ekrano. Mažasis iš pirmo žvilgsnio gali atrodyti gerai. Tačiau atkreipkite dėmesį į pilką plotą aplink jį. Tai apsunkina spustelėjimą.

smulkaus verslo SEO

3. Generuokite patrauklius URL

URL yra dar vienas jūsų tinklalapio adreso žodis (pvz., Example.com/pricing)

Daugelis šiuolaikinių turinio valdymo sistemų, pvz., „WordPress“ ar „Wix“, sukuria numatytuosius URL pagal puslapių ir tinklaraščių pavadinimus. Tai gali būti ilgi ir gali apimti net nesąmones. Tai tikrai nepadės jūsų puslapio SEO pastangų.

Kurdami naują puslapį, sukurkite trumpą aprašomąjį URL, kuriame būtų daugiausia nuo dviejų iki trijų žodžių. Nespauskite „public“, kol jo nepakeisite.

4. Būkite vizualiai patrauklūs

Jūsų svetainė turėtų būti vizualiai patraukli. Įtraukite aiškius ir aktualius didelės raiškos vaizdus ir gerai sutvarkytą tekstą. Jei puslapis atrodo kaip netvarka, lankytojai greitai išeis.

Tai priešinga mažo verslo SEO.

Ir štai šiokia tokia smulkmena: ar žinojai, kad 65 proc. Žmonių iš tikrųjų mokosi vizualiai? Taip yra dėl to, kad vaizdus žmogaus smegenys absorbuoja greičiau. Taigi SEO sistemoje rekomenduojama įtraukti infografiką į savo turinį. Tiesą sakant, tai gali padidinti jūsų svetainės srautą iki beveik 193%. Tik nepamirškite sutelkti dėmesio ne tik į vaizdinį elementą, bet ir į informacijos dalį.

5. Išsiaiškinkite tikslinę auditoriją

SEO yra ne tik didesnis srautas. Tai yra tinkamo eismo pritraukimas. Jei taikysite strategijas, kurios pritraukia netinkamus žmones, konversijų rodikliai bus maži. Žmonės pabėgs iš jūsų svetainės.

Kurkite klientų asmenis savo potencialiems klientams, kad visada būtų aišku, kam kuriate savo svetainę.

6. Pasirinkite tinkamus raktinius žodžius

Sužinoję, kas yra jūsų tiksliniai klientai, galite pradėti atlikti raktinių žodžių tyrimus .

Labai svarbu čia paminėti dažną nesusipratimą. Paieškos sistemos, tokios kaip „Google“, daugiau nei prieš 3 metus nustojo naudoti „tikslios atitikties“ raktinius žodžius, kad gautų natūralios paieškos rezultatus.

„Tikslios rungtynės“ yra tai, kaip mes galų gale su žmonėmis vartojome netematiškas frazes, tokias kaip „Car Wash Dallas“. Žmonės į paieškas įvedė tokius paieškos terminus, kad tai padarė ir turinio kūrėjai.

Nepriklausomai nuo to, kas yra raktinis žodis, visada parašykite jį gramatiniu būdu. Išplėstinės paieškos sistemos algoritmai pasirūpins viskuo.

Ilgi uodegos raktiniai žodžiai

Ilgosios uodegos raktinis žodis yra frazė, apimanti 3 ar daugiau žodžių. Priežastis, kodėl naudojame ilgus uodegos žodžius, yra ta, kad jie yra labiau apibūdinantys. Todėl jie labiau pritraukia reikiamą auditoriją.

Be to, aprašomesnis raktinis žodis padeda paieškos sistemoms geriau suprasti, apie ką yra jūsų puslapis. Tai taip pat labai geras inkaro tekstas jūsų nuorodų kūrimo taktikai.

Raktiniams žodžiams tirti galite naudoti tokius įrankius kaip „Google“ raktinių žodžių planavimo priemonė. Taip pat galite naudoti mokamus įrankius, tokius kaip „Ahrefs“, „Moz“ ir kt. Štai „Google“ raktinių žodžių planavimo priemonės nuotrauka, kai ieškome raktinių žodžių, susijusių su „šaknies kanalu“.

Štai „Google“ raktinių žodžių planavimo priemonės kadras, kai ieškome raktinių žodžių, susijusių su „šaknies kanalu“.

smulkaus verslo SEO

Atkreipkite dėmesį, jame nurodoma, kiek srauto sulaukia šis žodis, taip pat konkurencingumas.

Jei samdysite įmonę, kuri teiktų jums smulkaus verslo SEO paslaugas, jie bus ekspertai, naudojantys šiuos pažangius įrankius. Kai kurios mokamos priemonės smulkiajam verslui dažnai kainuoja nebrangiai.

Ieškokite žemo, vidutinio ir didelio konkurencijos žodžių derinio. Įtraukimas į žemos konkurencijos žodžius padeda išspręsti konkurencingus žodžius.

Kiekvienas jūsų svetainės puslapis turėtų turėti savo raktinį žodį, kad jūsų puslapiai nekonkuruotų tarpusavyje dėl aukščiausių vietų.

LSI raktiniai žodžiai

Latentinio semantinio indeksavimo (LSI) raktiniai žodžiai yra vienas kitą papildantys raktiniai žodžiai. Jų naudojimas dar labiau padeda paieškos sistemoms suprasti, kas yra puslapis. Tai taip pat padeda paieškos sistemai žinoti, koks išsamus straipsnis yra.

Paimkite, pavyzdžiui, šį straipsnį. Mes kalbame apie smulkiojo verslo SEO. „Google“ gali pasakyti, kad šis straipsnis yra išsamus, nes mes naudojame raktinius žodžius, kurie rodo, kad nuodugniai aptariame šią temą, pavyzdžiui:

  • Turinio kūrimas
  • interneto svetainės dizainas
  • Google analizė

Paieškos sistemos apdovanoja straipsnius, kuriuose pateikiama gerai organizuota išsami informacija. Užimsite aukštesnę vietą.

Norėdami sugalvoti savo LSI raktinius žodžius, apsvarstykite svarbiausias temas, kurias reikia aptarti didesnėje temoje. Bet nenusivilkite.

Negalite visko aprėpti.

7. Sukurkite efektyvų turinį

Turinys yra viskas, ką žmonės vartoja jūsų tinklalapyje. Tai apima tokius dalykus kaip:

  • Vaizdo įrašai
  • Žaidimai
  • Viktorinos
  • Tinklaraščiai
  • Atsisiųsti

Visas turinys turi tikslą. Tai gali būti parduodamo produkto pranašumai. Arba tai gali būti prekės ženklo žinomumas. Norėdami sukurti efektyvų turinį smulkiojo verslo SEO, labai aiškiai išsiaiškinkite, kokių tikslų siekiate su turiniu. Aukštos kokybės turinys padidins ne tik jūsų paieškos reitingą, bet ir jūsų buvimą internete.

Kurkite turinį aplink pirkėjo kelionę

Kaip nauja įmonė, labai efektyvi turinio kūrimo strategija yra pirkėjo kelionės žemėlapis. Tada galite kurti aplink jį turinį.

Pirkėjo kelionė apima:

  • Suvokimas
  • Svarstymas
  • Atsivertimas
  • Laimingi klientai
  • Rengėjų veikla

smulkaus verslo SEO

Kurkite turinį, tiesiogiai kalbantį žmones viename iš šių etapų. Tai darydami galėsite geriau pasiekti to turinio tikslus.

Skelbkite tik išskirtinės kokybės turinį. Netinkamas turinys kenkia jūsų prekės ženklui ir SEO.

Pasirinkite temas, kurių ieško žmonės

Jei parduodate valdiklius, galite susigundyti tiesiog sukurti daugybę turinių apie savo valdiklius. Bet jei žmonės neieško jūsų valdiklių, jie neras ir nevartos turinio.

Kurkite turinį pagal temas, kurios iš tikrųjų domina žmones. Šios temos turėtų atitikti jūsų tikslinę auditoriją ir tikslus.

Norite sužinoti labai efektyvų būdą išsiaiškinti, kokios pramonės temos domina žmones? Praleiskite šiek tiek laiko socialiniuose tinkluose ir forumuose, tokiuose kaip „Quora“ ar „Reddit“, kur žmonės vertina turinį.

Be to, planuokite šnipinėti savo konkurentus. Tai galite padaryti rankiniu būdu arba naudoti mokamus įrankius, pvz., „Ahrefs“, kad sužinotumėte, kurios temos pasiekia geriausių rezultatų. Tai padarę, galite lengviau patekti į pirmąjį paieškos sistemų rezultatų puslapių puslapį.

Daugialypės terpės turinys

„Twitter“ su vaizdais dalijamasi 150% daugiau nei neturinčių. Infografikai skiriama 3 kartus daugiau nei nevizualių laikmenų. 4 kartus daugiau žmonių nori žiūrėti produkto vaizdo įrašą, o ne skaityti apie produktą. Tokios statistikos rodo vaizdo turinio svarbą.

Daugialypės terpės turinys padeda išlaikyti žmones puslapyje. Tai siūlo jums įdėti šiek tiek pastangų į savo turinį. Galite sukelti emocijas, nutraukti monotoniją ar perduoti konkrečią informaciją.

Tyrėjai naudoja šilumos žemėlapius, norėdami stebėti akių judesius tinklalapiuose. Jie pastebėjo, kad vidutinis žmogus praleidžia daugiau laiko žiūrėdamas į puikius vaizdus, ​​nei iš tikrųjų skaitydamas tai, kas yra puslapyje. Jums reikia žodžių dėl esmės. Tačiau vaizdai turi atlikti svarbų vaidmenį.

šilumos žemėlapiai

Efektyviai naudokite raktinius žodžius žmonėms ir SEO

Norėdami optimizuoti savo turinį, pagrindinius raktinius žodžius, kuriuos pasirinkote, įtraukite į pirmuosius 100 straipsnio žodžių. Frazę naudokite tik ten, kur ji yra prasminga. Turinys turėtų būti labai įskaitomas. Raktiniai žodžiai niekada neturėtų atrodyti priversti.

Jei turite vieną raktinį žodį, ekspertai rekomenduoja, kad jis neviršytų 1% jūsų žodžių. Jei taikote LSI raktinius žodžius, kurie palaiko pagrindinį raktinį žodį, tada idealu yra 0,5–0,75 proc.

8. Pridėkite raktinių žodžių prie H antraščių

Jūsų H1 antraštė yra puslapio pavadinimas. Pagrindinis raktinis žodis turėtų būti H1 antraštėje. Kitaip tariant, tai yra jūsų turinio pavadinime.

H2 antraštės yra pagrindinės antraštės, kurios suskirsto turinį į virškinamus skyrius. Jūsų pagrindinis ir LSI raktiniai žodžiai turėtų būti bent vienoje iš šių antraščių.

9. Sukurkite spustelėjamus „Metas“

Meta pavadinimas ir meta aprašymas pasirodo, kai kas nors išsirenka paieškos rezultatų sąrašą. Į šias metas turi būti įtrauktas pagrindinis raktinis žodis, pagal kurį taikote. Jie taip pat turėtų būti labai spustelėjami.

Jums nebus daug naudos būti paieškų viršuje, jei negalėsite privilioti žmonių spustelėti.

Norėdami tai atkreipti, naudokitės jais. Dalykitės šiek tiek apie tai, apie ką yra jūsų puslapis. Viliok žmones spustelėti ir sužinoti daugiau.

10. Pasinaudokite socialiniais mygtukais

Socialinės akcijos tiesiogiai nedaro įtakos  smulkaus verslo SEO . Tačiau jie padeda didinti prekės ženklo žinomumą ir įsitraukimą. Tai gali netiesiogiai padidinti srautą. Jei šis srautas gerai sąveikauja su svetaine, jis parodo paieškos varikliams, kad jūsų svetainė nusipelno aukštesnio reitingo.

Gerai įdėkite socialinį mygtuką puslapyje, kad paskatintumėte bendrinti, pvz., Tuos, kuriuos matote šio tinklaraščio viršuje ir apačioje.

socialinės žiniasklaidos optimizavimo mygtukai

11. Pirmiausia nustatykite mobilųjį telefoną

80% interneto vartotojų turi išmanųjį telefoną. Daugiau nei pusė svetainės srauto dabar yra mobiliuosiuose įrenginiuose. Beveik 60% vartotojų nerekomenduos verslo, kurio mobilusis dizainas yra prastas. Daugiau nei 80% negrįš į jūsų svetainę.

Negalite teigti, kad rimtai   žiūrite į smulkiojo verslo SEO, jei neteikiate vientisos mobiliųjų funkcijų, įskaitant:

  • Greitas įkrovimo laikas
  • Patogūs pirštai mygtukai ir nuorodos
  • Įskaitomas tekstas (paprastai 14pt min.)
  • Lengva naršyti
  • Mobilieji įrankiai, leidžiantys žmonėms bendrauti su jūsų verslu

12. Taikykite vietinį SEO

„Google“ supranta, kad mažas vietinis verslas neturi galios konkuruoti su „Amazon“ tipo įmonėmis. Jie nemano, kad jūs turėtumėte. Jie sukūrė sistemą, kuri bando apdovanoti vietos verslą labai gerai matomoje vietoje.

Net jei esate „eComm“ verslas, galite tai naudoti norėdami pritraukti vietines paieškas ir pritraukti daugiau vietinių klientų.

Pridėti miestą, valstiją

Norėdami gauti šios naudos, turite taikyti vietines SEO strategijas, pvz., Įtraukti savo miestą ir valstiją:

  • Vaizdo pavadinimai
  • Poraštės
  • Tikslai

Nepersistenkite. Bet įtraukite jį į kelias vietas.

Teikti atsiliepimus

Toliau pademonstruokite, kad esate vietinis, įtraukdami arba pareikšdami teises į savo atsiliepimų profilius. Įveskite „ Jūsų įmonės pavadinimas  + apžvalgos, jei norite juos rasti.

Įsitikinkite, kad pateikėte savo svetainę tokiuose vietiniuose kataloguose kaip „Yelp“, „YP“ (geltonieji puslapiai), „Google“ mano verslas. Tai yra didžiausi verslo sąrašų platformose.

Jei nesate vietinis, vis tiek turėtumėte reikalauti nacionalinių atsiliepimų svetainių, tokių kaip:

  • BBB (geresnio verslo biuras)
  • Facebook
  • Kitos susijusios apžvalgos svetainės, tokios kaip „Tripadvisor“ arba „Home Advisor“.

84% žmonių pasitiki apžvalgomis tiek pat, kiek ir draugo rekomendacijomis. Viena neigiama apžvalga jūsų „Google“ mano verslo profilyje gali pavogti iki 44% mažų įmonių klientų. Dalis smulkiojo verslo SEO rodo geriausią veidą paieškos rezultatuose, tuo pačiu sumažinant blogų atsiliepimų poveikį.

smulkaus verslo SEO

Turėdami nuoseklią informaciją šiose svetainėse, paieškos sistemos gali lengviau nustatyti, kas jūs esate. Stebėdami blogus atsiliepimus, esate patikima įmonė, kuri nusipelno aukštesnio reitingo.

Schemos žymėjimas

Jei turite šiek tiek kodavimo įgūdžių, atlikite šį žingsnį toliau taikydami schemų rinkodarą. Šis kodas padeda paieškos sistemoms geriau suprasti, kas yra jūsų svetainė. Tai sukuria turtingesnius vaizdus paieškos rezultatuose.

Tai kodas, leidžiantis kai kurioms svetainėms pasirodyti tokiuose paieškos rezultatuose.

smulkaus verslo SEO arba smulkaus verslo SEO

13. Pateikite savo svetainės žemėlapį

Svetainės schema yra dokumentas, kuriame pateikiamas URL ir kita informacija apie kiekvieną jūsų svetainės puslapį. Pateikite jį „Search Console“ ir „Bing Webmaster“, kad įsitikintumėte, jog jie gali rasti ir indeksuoti visus jūsų svetainės puslapius.

Kai paskelbiate naują puslapį, pateikite jį šiems paieškos varikliams, kad greičiau rastumėte.

14. Sukurkite kokybiškas atgalines nuorodas

Atgalinės nuorodos yra nuorodos, ateinančios iš kitų svetainių į jūsų svetainę. Paieškos sistemos, tokios kaip „Google“, atsižvelgia į šiuos pasitikėjimo jūsų svetaine balsus. „Google“ šias nuorodas laiko reitingavimo algoritmo dalimi.

Labai aktuali aukštų institucijų svetainės nuoroda padės padidinti jūsų svetainės autoritetą. Bet ne visos nuorodos yra vienodos.

Nėra nuorodų

Kadangi nuorodos yra labai galingos SEO, paieškos sistemos leidžia svetainėms pažymėti kai kurias nuorodas „nesekti“. Tai reiškia, kad jie gerai susieja jūsų svetainę. Bet jie nenori, kad nuoroda būtų pasitikėjimo balsavimas.

Bet kuri svetainė, leidžianti jums paskelbti ką nors susiejančio su jūsų svetaine, neabejotinai nėra nuoroda (pvz., „LinkedIn“, „Facebook“, „Quora“).

Nei viena nuoroda nėra bevertė. Žmonės vis tiek gali juos spustelėti ir apsilankyti jūsų svetainėje. Bet jie tiesiogiai nedidina jūsų reitingo.

Atlikite nuorodas

Paprastai juos gaunate bendradarbiaudami su kita įmone ar svetaine.

Jūsų verslas gali kasmet surengti lėšų rinkimą aukštųjų mokyklų grupei ar „Humane Society“. Galite paprašyti nuolatinio jų interneto puslapio, kuriame būtų kalbama apie lėšų rinkimą ir nuorodas į jūsų verslą.

Taip pat galite pasiūlyti nemokamai pateikti aukštos kokybės straipsnį svetainėje, mainais už nuorodą „do follow“. Tai vadinama svečių paštu. Jei norite, kad ši nuoroda padėtų jūsų svetainei reitinguoti, idealiu atveju svetainė priklausys jūsų pramonės nekonkuruojančiai svetainei.

Taip pat svarbu sukurti labai susietą turinį. Kurti labai naudingą turinį, kuriame yra vienokios ar kitokios informacijos, yra puikus būdas paskatinti kitus susieti jūsų svetainę.

15. Būkite socialūs

Kaip minėta anksčiau, socialinė žiniasklaida tiesiogiai nepagerina  smulkaus verslo SEO . Bet tai labai svarbu. Tai padeda įgyti pradinį srautą, kad paieškos sistemos galėtų pradėti spręsti apie jūsų svetainės efektyvumą.

Sukurkite prekės ženklą socialiniuose tinkluose. Pasinaudokite socialine žiniasklaida,  kad parodytumėte savo įsipareigojimą savo klientams. Bendrinkite savo svetainės turinį. Kuruokite ir dalinkitės kitu aktualiu turiniu, kad padidintumėte savo stebėtojų skaičių.

1 iš 3 žmonių nori susisiekti su klientų aptarnavimo tarnyba per socialinio pokalbio funkciją, o ne skambinti ar siųsti el. Laišką. Beveik 70% žmonių dabar reguliariai naudojasi socialine pagalba norėdami gauti pagalbos iš verslo. Klientai, turintys teigiamą socialinės žiniasklaidos patirtį su prekės ženklu, 3 kartus dažniau rekomenduoja įmonę kitiems.

Tai lemia didesnį srautą, geresnes apžvalgas ir aukštesnį reitingą.

Smulkiojo verslo SEO  veikia smulkiajam verslui

Smulkiojo verslo SEO  gali padėti padidinti paieškos sistemų reitingą. Turėdami daugiau matomumo, gausite daugiau srauto. Kai  smulkaus verslo SEO  atliekamas tinkamai, šis srautas yra kokybiškas. Tai reiškia didesnius konversijų rodiklius, didesnes pajamas ir sveikesnę IG jūsų rinkodaros biudžete.

Kiekvieną mūsų aptartą strategiją nėra sunku įgyvendinti atskirai. Tačiau norint maksimaliai padidinti rezultatus, jums reikia išsamaus plano, kuriame šios strategijos būtų įgyvendintos. Štai kur mes ateiname. Sužinokite, kaip mūsų SEO paketai gali padėti išplėsti jūsų verslą. Susisiekite su mumis  šiandien!

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *