„Google“ reitingas yra puikus. Tačiau reitingas „Google“ atsakymų laukelyje, esant nulinei pozicijai, yra dar geresnis. „Google“ atsakymų laukeliai gali būti palaima tiek vartotojams (jie iškart gauna norimą informaciją), tiek žiniatinklio valdytojams (jų svetainė yra pirmame plane, virš aukščiausių reitingų svetainių).
Bet kokius veiksmus turite atlikti, kad įsitikintumėte, jog esate rodomi gausiame „Google“ atsakymų laukelyje? Viskas, ką jums reikia žinoti apie atsakymų langelius, pradedant nuo to, kokie jie yra, ir kaip juos laimėti, yra išsamiai aprašyta toliau žingsnis po žingsnio.
- Kas yra „Google“ atsakymų laukelis?
- Kodėl „Google“ atsakymų laukeliai yra svarbūs?
- „Google Answer Box Takeaways“ – TL; DR
- Kaip veikia „Google“ atsakymų dėžutė?
- Kokie „Google“ atsakymų laukelių tipai egzistuoja?
- Kaip optimizuoti „Google“ atsakymų laukeliui?
- 1 žingsnis. Nustatykite raktinius žodžius, į kuriuos „Google“ gali pateikti atsakymus
- 2 žingsnis. Segmentuokite raktinius žodžius, atsižvelgdami į esamą atsakymų langelio atitikimą
- 3 žingsnis. Parašykite „Google Answer Box“ svetainės turinį
- 4 žingsnis. Greiti patarimai, kaip reitinguoti „Google“ atsakymų laukeliuose pozicijoje „Nulis“
- Kaip patikrinti „Google“ atsakymų dėžutės reitingą
- „Google“ atsakymų dėžutės strategija ir statistika – 10 tūkstančių raktinių žodžių tyrimas
- Unikalūs domenai, kuriuos „Google“ naudoja atsakymams
- 10 geriausių atsakymų laukelio reitingo pozicijų pasiskirstymo
- Pavadinimas ir pavadinimas be pavadinimo „Google“ turtinguose atsakymų laukeliuose
- Patikimų svetainių platinimas „Google“ atsakymų laukeliuose
- Svetainės ištraukimas ir svetainės apibrėžimas atsakymų laukeliuose
- Ar galiu reklamuotis „Google“ atsakymų laukelyje?
- Ar bet kuri svetainė gali būti rodoma „Google“ tiesioginių atsakymų laukelyje?
- Ar „Google“ atsako į visus klausimus?
- Kaip ištrinti atsakymų laukelį?
- Ar „Google“ kada nors klaidinga? „Google“ atsakymų langelio gedimai
- Ar egzistuoja „Google Answer Box“ API?
Svarbūs „Google“ atsakymų laukelio atnaujinimai
„Google“ nuolat atnaujina savo algoritmą ir paieškos rezultatus, o atsakymų langeliai nėra išimtis. 2020 m. Gegužės mėn. Pradžioje atsirado didelis atsakymų langelių atnaujinimas: dvigubi „Google“ atsakymų langeliai. Šie riebalų turintys fragmentai atsakymų laukelyje rodo ne vieną, o du tiesioginius atsakymus iš dviejų skirtingų svetainių.
Kaip matote toliau pateiktoje ekrano kopijoje, ieškodama „geriausios skaitmeninės rinkodaros taktikos“, „Google“ grąžino didelį rodomą fragmentą, kuris apima beveik visą pirmąjį rezultatų puslapį.
Tai reiškia, kad dabar kaip niekad svarbu pasirodyti ne tik geriausiuose „Google“ reitinguose, bet ir atsakymų laukelyje. Jūs gausite puikią aprėptį, kai „Google“ perduos jūsų rezultatą vartotojui, labai padidindama jūsų paspaudimų rodiklį. Be to, nepamirškite, kad šie dvigubų atsakymų langeliai apima didžiulę SERP dalį, paliekant mažai vietos kitoms aukščiausio rango svetainėms.
Kaip ir bet kuris kitas naujinys, šis turi daug privalumų ir trūkumų, tačiau dabar svarbu sutelkti dėmesį į tai, kaip patekti į savo svetainę „Google“ atsakymų laukelyje .
Šis naujinimas pateikiamas po kito, įvykusio 2020 m. Pradžioje, sausio 22 d., Kai „Google“ atstovai paskelbė, kad puslapiai su atsakymų laukeliais nebus rodomi du kartus pirmame puslapyje.
Tai reiškia, kad „Google“ nebeleidžia svetainėms mėgautis „dvigubo panirimo“ į SERP privalumais, kurie iki metų pradžios leido tinklalapiuose, pasirodžiusiuose rodomuose fragmentuose, turėti papildomų sąrašų pirmajame „Google“ puslapyje.
Jei tinklalapio sąrašas yra pakeltas į rodomo fragmento poziciją, mes jo nebekartojame paieškos rezultatuose. Tai atmeta rezultatus ir padeda vartotojams lengviau rasti reikiamą informaciją. Panašūs fragmentai laikomi vienu iš dešimties rodomų tinklalapių sąrašų.
– Danny Sullivan (@dannysullivan) 2020 m. Sausio 22 d
Kaip minėta pirmiau, šie atnaujinimai gali trukdyti jūsų dabartinėms SEO strategijoms, tačiau toliau skaitykite šį straipsnį, kad galėtumėte geriau suprasti, kokie yra atsakymų laukeliai, kokio tipo turinį „Google“ nori ten reitinguoti ir kaip galite dominuoti SERP laimėdami tuos rodomus fragmentus.
Kas yra „Google“ atsakymų laukelis?
„Google“ atsakymų laukelis yra rezultatų tipas, paprastai rodomas paieškos variklio rezultatų puslapio viršuje.
Galbūt pastebėjote, kad kai naudojate „Google“ ieškodami tam tikro atsakymo į klausimą, daug kartų iš tikrųjų gaunate tam tikrą atsakymą, o ne tik paieškos rezultatų seriją.
„Google Answers Boxes“ yra SERP funkcija, paremta žinių diagrama arba surinkta iš skirtingų svetainių, teikiančių tinkamus atsakymus į konkrečią užklausą. Kiti terminai, naudojami „Google“ atsakymų laukelyje, yra nulio pozicija, tiesioginiai atsakymai, greiti ar greiti atsakymai arba siūlomi fragmentai.
Pavyzdžiui, jei ką tik neseniai priėmėte siaubingą sprendimą pakeisti kirpyklą ir norėtumėte sužinoti, kaip greitai išnyks žala, galite paprašyti „Google“ „kaip greitai auga plaukai“. garsus išminties orakulas duos tikrąjį atsakymą, kurį mes vadinsime atsakymų laukeliu. Aišku, jis pats nepateikė atsakymo, tačiau žinoti, ko ieškoti, savaime yra gana šaunu.
Atsakymų laukeliuose gali būti teksto, grafikų, žemėlapių, vaizdų ar net vaizdo įrašų.
Taigi jis rodomas ne tik rezultatuose, bet ir atsakymų laukelyje, kuris ieškovo galvoje turi kitokį statusą. Būdamas ten galite gauti daug SERP „peizažo“, ypač jei turite nišoje svarbių raktinių žodžių.
Dėl 2013 m. „Google Hummingbird“ algoritmo ir nuo 2019 m. „ Google BERT“ atnaujinimo „Google“ yra daug taupesnė, kai reikia aiškinti dalykus kontekste. Ir jei jis neturi pakankamai informacijos, kad išsiaiškintų, ko iš tikrųjų norite, pavyzdžiui, kai mes paprasčiausiai ieškome „kolibris“, rodomas greičiausias rezultatas su atsakymų laukeliu, kuriame yra tekstas ir vaizdai, taip pat atsiliepimo parinktimi , tiesiai po atsakymu, tik tuo atveju, jei galvotumėte apie ką nors kita. Visa tai yra gana protinga ir labai susijusi su žinių grafo koncepcija, kurią „Google“ kurį laiką žaidė.
Kodėl „Google“ atsakymų laukeliai yra svarbūs?
Buvimas „Google“ atsakymų laukelyje padarys jums didžiulę paslaugą, todėl būsite rodomas pirmajame „Google“ puslapyje dėmesio centre.
Žiūrint iš SEO perspektyvos, įtraukimas į „Google“ turtingus atsakymų laukelius suteiks jums daug SERP „peizažo“. Jei jums priklauso atsakymų langeliai ant svarbių savo nišos raktinių žodžių, greičiausiai dominuosite savo verslo srityje SEO požiūriu.
Buvimas pirmuoju paieškose jau nereiškia geriausios pozicijos, kurią galite užimti.
Aišku, kad paieškos rezultatuose vis dar yra gera vieta. Tačiau tuo metu, kai padidėjo skelbimų skaičius puslapyje, jums labai naudinga įsitikinti, kad jūsų svetainė yra ta, kurią „Google“ gauna atsakymą į savo atsakymų laukelį. Taigi nereikia pabrėžti tvirto ryšio tarp „Google“ atsakymų laukelio ir SEO.
Jūs tikriausiai supratote: SERP kraštovaizdis pasikeitė ir turėdami galimybę patekti į atsakymų laukelį galite sulaukti rimto srauto į savo svetainę.
Nors žinant SEO faktą, kad tik 2 iš 10 populiariausių svetainių yra turinio svetainės, nereikia pasisakyti, kodėl reitingas nulinėje pozicijoje yra svarbesnis nei bet kada.
„Google Answer Box Takeaways“ – TL; DR
- „Google“ atsakymų laukelis yra rezultatų tipas, paprastai rodomas paieškos variklio rezultatų puslapio viršuje.
- Buvimas „Google“ atsakymų laukelyje padarys jums didelį palankumą, todėl pirmajame „Google“ puslapyje pasirodysite ne vieną, o du kartus.
- Atsakymų laukelio turinys nebūtinai gaunamas iš pirmo puslapio rezultato, bet iš rezultato, kurį „Google“ mano atsakanti į klausimą geriausiai.
- „Google“ atsakymų laukeliai yra tam tikros rūšies atsakymai, kurie gali būti įvairių formų ir dydžių.
- Trys taktikos, kurios padės jums užimti poziciją nulyje ir atlikti „Google“ atsakymų laukelio optimizavimą: nustatykite raktinius žodžius, į kuriuos „Google“ gali pateikti atsakymus, segmentuokite raktinius žodžius pagal dabartinį atsakymų laukelio tinkamumą ir parašykite svetainės turinį, optimizuotą „Google“ atsakymų laukeliui
- Lengviausias ir greičiausias būdas patikrinti, ar užimate reitingą atsakymų laukelyje, yra eiti tiesiai į „Google Search Console“.
- Pasak „Google“, negalima reklamuotis atsakymų laukeliuose, nes jų paskirtis yra informacinė, o ne komercinė.
- Bet kuri svetainė gali būti rodoma „Google“ atsakymų laukelyje, jei joje pateikiamas tinkamas atsakymas į užklausą ir jei tai laikoma aktualia šios srities institucija.
- Paieškos rezultatų su atsakymų laukeliais procentas iš viso paieškos rezultatų yra gana mažas.
- Galite atsisakyti specialių „Google“ laukelių neleisdami fragmentų savo puslapyje.
- Nors algoritmas yra gana įspūdingas, jis dar nėra 100% patikimas.
Kaip veikia „Google“ atsakymų dėžutė?
„Google“ iš tikrųjų jus „gauna“. Ji žino „ką tu kalbi“.
Atsakymų laukelio turinys nebūtinai gaunamas iš pirmo puslapio rezultato, bet iš rezultato, kurį „Google“ mano atsakanti į klausimą geriausiai.
Bet kaip „Google“ nusprendžia, kuris atsakymas nusipelno būti įtrauktas į tiesioginius atsakymus?
Čia pateikiama techninė SEO dalis: pagal kai kuriuos „Google“ patentus ji daro prielaidą, kad vienas paieškos užklausos elementas bus esybė, o kitas – tam tikras minėto subjekto atributas.
Pavyzdžiui, jei norėčiau ieškoti „Ukrainos BVP“, „Ukraina“ būtų mano subjektas, o atributas būtų „BVP“. Tai algoritmas atpažintų kaip „E“ A tipo užklausą. Panašiai jis veikia ir su daugybe kitų frazių, tokių kaip „kas yra A A“, „kas yra A E“ (pvz .: „kas yra Angelina Jolie vyras“), „A A“ ar „A“. „Kas yra A A“.
„Google“ turi subjektų duomenų bazę su galimais jų atributais. Tai reiškia, kad nerasite atsakymo į kiekvieną klausimą, tačiau turėtumėte rasti atsakymus į populiariausius klausimus.
Panašūs patentai yra skirti tolesnei konkrečių faktų paieškai. „Google“ turi patentus subjektams išgauti iš užklausų (US80058524 B2), faktiniams atsakymams grąžinti atsakant į klausimus (US8655866 B1) arba informacijos elementams gauti (US8719244 B1). Nors jie atrodo sunkiai virškinami, mes stengsimės supaprastinti procesą ir juos paaiškinti.
Pagrindiniai elementai yra reprezentatyvios frazės / paieškos fragmento pasirinkimas, kad atitiktų informaciją, ir nustatymas, ar tam tikras paieškos užklausos fragmentas iš tikrųjų yra fakto užklausa. Tada „Google“ identifikuoja galimus rezultatus ir ranguoja juos pagal nežinomą balų sistemą, atsakymų laukelyje pateikdama jums aukščiausius balus.
Taigi, kai uždavėme klasikinį klausimą „kodėl dangus mėlynas“, mes gavome atsakymą ne iš Vikipedijos, kaip galima tikėtis, bet iš puslapio Kalifornijos universiteto Matematikos katedroje, Riverside svetainėje (kartais atsakymas iš NASA kosmoso vietos taip pat pateikiama trumpiausiuose „Google“ atsakymuose).
Bent vienas dalykas, kurį ši svetainė padarė gerai, kad gautų aukščiausią balą, buvo klausimas straipsnio straipsnyje ir atsakymas pačioje pirmoje pastraipoje. Tikriausiai taip pat padėjo priklausymas .edu domenui.
Tyrinėjant šią „Google“ funkciją, mūsų dėmesį patraukė įdomus dalykas ir mes manėme, kad jis yra pakankamai įdomus, kad galėtume juo pasidalinti su jumis. Tam tikrų užklausų atveju atributų išskyrimas pagrįstas vartotojo vieta.
Žemiau pateiktoje ekrano kopijoje matome, kad pagal paieškos užklausą „kiek kainuoja pasas“, naudojant JAV IP, mes turėsime kitokį atsakymų laukelį nei ta pati paieškos užklausa su JK IP. Negalime ekstrapoliuoti šios situacijos ir naudoti ją kaip bendrą taisyklę, kaip „Google“ išgauna atsakymus, tačiau svarbu tai paminėti:
Panašu, kad „Google“ atsižvelgia į vartotojo buvimo vietą.
Be to, mes radome dar vieną įdomų pavyzdį, kuris įgyvendina šį reikalą. Jei ieškau konversijos iš Kolumbijos pesų į dolerius („transformar peses colombianos a dolares“), „Google“ atsižvelgia į mano IP ir vietinę paiešką, kad būtų rodomas rezultatas, pritaikytas toms žinioms.
Tik dabar rezultatas pritaikytas tiek, kad iš tikrųjų neatsako į mano klausimą. Tai iš tikrųjų yra labai pažangios technologijos, kurią naudoja „Google“, įrodymas, tačiau kol ji nepateikia atsakymo į mano užklausą, tai nėra didelė pagalba.
Vis dėlto svarbu paminėti, kad „Google“ nuolat atnaujina savo algoritmą, o kai kurie šiame straipsnyje pateikti pavyzdžiai tuo tarpu galėjo pasikeisti.
Taigi, iš kur visi šie atsakymai? Tikrai įvairių vietų. Svarbūs atrodo du veiksniai:
- kad atsakyme pasirinktame puslapyje klausimas pateikiamas labai panašia (jei ne tikslia) forma, kartu su atsakymu, mažu atstumu nuo klausimo (pakartojant bent kelis klausimo žodžius) ir
- kad atsakymui pasirinktas puslapis priklauso patikimai svetainei. Taigi dažniausiai, jei tai nėra „Vikipedija“, tai bus svetainė, kurią ji gali laikyti neobjektyvia trečiąja šalimi, pvz., Daugelio „.edu“ svetainių ar naujienų organizacijų svetainių atveju.
Tai, žinoma, keičiasi, jei tikslingai ieškote konkrečios prekės ženklo informacijos, tokiu atveju patikimiausia informacija gali būti pateikta tiesiai iš to prekės ženklo svetainės.
Kokie „Google“ atsakymų laukelių tipai egzistuoja?
„Google“ atsakymų laukeliai yra tam tikros rūšies atsakymai, kurie gali būti įvairių formų ir dydžių.
Kad geriau suprastume, kokie momentiniai atsakymai dažniau rodomi SERP, prieš kelerius metus atlikome tyrimą, pagrįstą atsakymų langeliais, kuriuos sugeneravo maždaug 10 000 užklausų. Iš visų gautų duomenų norėjome sužinoti, kokie atsakymų langelių tipai dažniausiai būdingi.
Aukščiau pateiktoje diagramoje galite pamatyti mūsų atliktų tyrimų rezultatus.
Panašu, kad daugumoje atsakymų langelių buvo apibrėžimų ar aprašymų, kurie buvo įvairių tinklalapių ištraukimų rezultatas.
Iš visų gautų atsakymų laukelių iš svetainių išgautas turinys sudarė 69% atsakymų langelių. Visi kiti atsakymų langelių tipai – žiniatinklio apibrėžimai, vaizdo įrašų valdikliai, „Google“ valdikliai (konversijos, žemėlapiai) arba „Google“ žodyno apibrėžimai – sudarė mažiau nei trečdalį atsakymų laukelių.
Tai gera žinia SEO. Tai reiškia, kad jei jūsų turinys yra aktualus ir labai gerai struktūrizuotas, jis turi daug galimybių pasirodyti atsakymų laukeliuose.
Jei atsakymus sudarytų tik „Google“ valdikliai, „Google“ apibrėžimai ar žiniatinklio apibrėžimai, turėtumėte mažai ką prisidėti prie kraštovaizdžio. Kaip yra dabar, jūsų svetainė gali būti daugumos laukelyje pateiktų atsakymų apibrėžimo ar aprašymo šaltinis.
Mes nenurodysime visų turimų atsakymų langelių tipų; tačiau žemiau mes išryškinsime labiausiai paplitusius ir įdomiausius.
„Google“ žodyno apibrėžimas
„Google Dictionary“ buvo internetinė „Google“ žodynų paslauga, sukurta iš jos „Google Translate“ paslaugos. „Dictionary“ svetainė buvo nutraukta 2011 m., Tačiau po to dalis jos funkcijų buvo integruota į „Google“ paiešką ir dabar atrodo, kad ji integruota į pastraipų fragmentą.
Pateikę tiesioginius „Google“ žodyno atsakymus, šalia sukurto turinio nematysite jokio URL. Tai atsako į klausimą ir tarsi sukelia jausmą, kad „Google“ tikrai žino, kad informacija yra tiksli ir jai nereikia pateikti jokių papildomų paaiškinimų.
„Google“ atsakymų laukeliai be šaltinio
„Google“ turi gana įspūdingą ir naudingą valdiklių skaičių, įskaitant vertimą, orų prognozes, važiavimo nuorodas ar valiutos keitimo paslaugas. Šie valdikliai tikrai pagerina vartotojo patirtį, taupydami jiems daug paspaudimų ir investuoto laiko.
Pvz., Jei vartotojui reikia sužinoti, kiek reiškia 300 metrų, pranešta kilometrais, jam nereikia eiti į kelias svetaines, kad sužinotų, kiek reiškia vienas metras, ir padauginti jį iš 300. Viskas, ką jie turi padaryti, yra „Paklauskite“ „Google“, kiek ilgis yra 300 metrų, ir jie iškart gaus atsakymą.
„Google“ vaizdo įrašų valdiklis
Jei norite sužavėti draugus naujais judesių šokiais arba ieškote tam tikro tipo judesių, kuriuos norite atkurti, „Google“ supranta šį poreikį ir pateikia atsakymo laukelyje vaizdo įrašo rezultatą.
„Google“ žiniatinklio ištraukimas
Atsakymų laukelyje pateikiami apibrėžimai iš žiniatinklio ištraukimų dažniausiai gaunami iš svetainių, turinčių aukštą autoritetą, taip pat jų svetainėje yra paieškos užklausa. Pavyzdžiui, toliau pateiktame pavyzdyje, jei norime sužinoti, iš ko susideda atomas, atsakymų laukelyje informacija išgaunama iš education.jlab.org/qa/atom.html. Stebėdami šią svetainę pamatysime, kad nukreipimo puslapyje turėsime tam skirtą turinį su atitinkančiu pavadinimu „Kas yra atomas? Iš ko gaminami atomai? “
„Google“ atsakymų dėžutės su rezultatais realiuoju laiku
Yra daug atvejų, kai „Google“ pateikia daugelio renginių ar konkursų rezultatus realiuoju laiku. Nuo sporto iki koncertų ar bet kokio kito svarbaus įvykio, vykstančio pasaulyje, greičiausiai jus apims atsakymų langelis. Paprastai rezultatai atnaujinami laiku, kad ieškotojui nereikėtų papildomos informacijos. SEO požiūriu tai nėra gerai, nes jei norite pritraukti žmones į savo svetainę, turite keletą galimybių, pateikdami aukštos kokybės informaciją iš tiesioginio atsakymo.
„Google“ atsakymų dėžutės su įmonės informacija
Toli bus dienos, kai turėsite naršyti įmonės tinklalapyje, ieškodami apie puslapį, kad sužinotumėte informaciją apie tai, kaip ir kada ta įmonė buvo įkurta. Ieškotojas apie verslą gali iškart sužinoti bet ką. Net jei konkretūs duomenys nėra nurodyti įmonės svetainėje, greičiausiai bus pateikta svarbiausia informacija, kuri atsakys į šią užklausą.
Paimkime, pavyzdžiui, pirmąjį atvejį. Iš pažintinio SEO „apie“ puslapio gauname informaciją apie tai, kada įrankis gimė. Kalbant apie antrąjį pavyzdį, „Google“ nusprendė, kad svarbiausi „BrandMentions“ įrankio duomenys buvo ne svetainės „apie“ puslapis, o trečiosios šalies svetainė, kuri peržiūrėjo tą įrankį. „BrandMentions“ įkūrimo duomenis taip pat galima rasti jos svetainėje, tačiau „Google“ tikriausiai lengviau ištraukti juos iš kito šaltinio.
„Google“ atsakymų dėžutės atsargoms
„Google“, „Yahoo“ ir MSN kol kas turi įgaliojimus kalbant apie „Google“ akcijų informaciją. Ypač įdomu kalbant apie šį atsakymų valdiklį yra tai, kad jis yra labai sudėtingas ir siūlo išsamią informaciją, kurią galima surūšiuoti pagal laiką, įskaitant interaktyvią diagramą.
„Google“ atsakymų dėžutės su keliais šaltiniais
Yra atvejų, kai „Google“ kreipiasi į kelis šaltinius ir siūlo atsakymą.
Pavyzdžiui, toliau pateiktame pavyzdyje Eurostatas ir Darbo statistikos biuras (labai patikimi šaltiniai) yra minimi kaip nedarbo lygio JK šaltiniai. Įdomu tai, kad patikrinę minėtus šaltinius, nė vienas iš jų nepateikia atsakymo laukelyje nurodyto tarifo savo nukreipimo puslapiuose. Jei įsigilinsite į tų svetainių duomenis, gausite informaciją; kol kas jų svetainėje nėra sąrašo „už vieno paspaudimo“. Todėl čia buvo atliktas šiek tiek mokslinis darbas, kad būtų galima pasiūlyti tokio pobūdžio duomenis.
Kaip optimizuoti „Google“ atsakymų laukeliui?
Reitingas nulinėje pozicijoje, „Google“ paieškos rezultatų viršuje, yra geriausia pozicija.
Tai yra šventasis optimizavimo paieškos variklis, būtent pozicija sako „Google“, kad jūsų turinys yra naudingas ir atsakoma į tiesioginius vartotojų klausimus. Tuo neabejojama. Todėl galbūt norėsite ten pasirodyti visais būdais.
Žinoma, yra daugybė kitų reitingavimo veiksnių, kurie gali turėti įtakos atsakymų laukelio rezultatams (socialinė žiniasklaida; atgalinės nuorodos profilis; domenų nukreipimo nr. Ir kt.). Tačiau šie veiksmai yra srauto nulaužimas , kuris tikrai padės jums sukurti „Google“ atsakymų laukelio strategiją, kuri padės laimėti atsakymų laukelį.
Taigi, čia yra keturios taktikos, kurios padės jums užimti nulinę poziciją.
1 žingsnis. Nustatykite raktinius žodžius, į kuriuos „Google“ gali pateikti atsakymus
Kaip matėme aukščiau pateiktuose pavyzdžiuose, raktinių žodžių kategorijos, esančios momentinių atsakymų kategorijoje, paprastai yra užklausos, atsakančios į tiesioginį klausimą arba sprendžiančios neatidėliotiną poreikį; pavyzdžiui: kodėl sumažėjo natūralus srautas , ar didesnis srautas padidina SEO ar skaitmeninės rinkodaros taktikos sąrašą.
Atsakymų langeliai yra tam tikras turtingų atsakymų tipas ir gali būti įvairių formų ir dydžių; yra keletas specialių reklamuojamų fragmentų. Dažniausiai „Google“ pasirenka informaciją, kuri laikoma svarbia konkrečiai užklausai.
Tikrai gera žinia ta, kad daugumoje atsakymų laukelių pateikiami apibrėžimai ar aprašymai iš interneto ištraukų.
Pirmiausia nustatykite raktinius žodžius, kurie gali turėti specialų atsakymų laukelį.
Lengviausias būdas tai padaryti yra naudojant turinio optimizavimo priemonę ir raktinių žodžių įrankį . Tarkime, kad mes esame kulinarijos pramonėje (restoranuose, maisto gaminimo tinklaraščiuose, jūs įvardijate). Tarkime, kad mes norime kuo aukščiau užimti „ryžių“ temas. Mes norime būti „ryžių karalienės ir karaliai“ (ir, žinoma, paieškos rinkodara). Pabandyti reitinguoti pagal patį raktinį žodį „ryžiai“ gali būti ne pati geriausia mintis; greičiausiai tai yra labai konkurencingas raktinis žodis ir jį būtų labai sunku užimti 0 pozicija. Tačiau galime rasti su ryžiais susijusių raktinių žodžių, kuriuos galime reitinguoti, kaip ir toliau pateiktame pavyzdyje:
„Ryžių miltų receptai“ yra ne tik raktinis žodis, kurį galite pagalvoti apie reitingavimą „Google“ atsakymų laukelyje, bet ir labai ieškomas raktinis žodis (jo mėnesio paieškos apimtis yra nuo 1 000 iki 5 000, o mokestis už paspaudimą – 0,23 USD) – jei jus domina mokama paieškos rinkodara).
Jums gali kilti klausimas, jei turite restoraną arba esate ryžių gamintojas, kaip tai gali būti naudinga jums ar jūsų tikslinių raktinių žodžių reitingams. Leiskite man pasakyti, kad tai labai naudinga. Turinys yra karalius , nereikia to daugiau reikalauti, nes jūs tikriausiai girdėjote tūkstančius kartų. Taigi, net jei turite ryžių fabriką arba užsiimate ryžių žemės ūkiu, tai nereiškia, kad negalite būti kūrybingi ir tiesiogiai atsakyti vartotojams su nuostabiais turinio elementais.
„Google Answer Boxes“ teikia daugiausia informacijos turinį.
Todėl nekurkite turinio, kuris bus naudingas tik jums; vietoj to sukurkite turinį, kuris iš tikrųjų gali padėti jūsų vartotojams. Kai pasiūlysite jiems ką nors vertingo, kai pateksite į savo svetainę, vėliau jie gali atsilyginti už pirkinį.
2 žingsnis. Segmentuokite raktinius žodžius, atsižvelgdami į esamą atsakymų langelio atitikimą
Tikriausiai taip pat nutiko ir jums, kai atsakymų laukelyje „Google“ buvo pateikta su nesusijusia ar neišsamia informacija. Aš žinau, bet, kad ir kaip tai atrodytų, „Google“ nėra tobula. Bet ar galime „pasinaudoti“ šiais mažais trūkumais ir panaudoti juos savo „Google Answer box“ strategijos naudai?
Taip, mes galime. Tai galime padaryti ne tik savo, bet ir paieškos bendruomenės labui.
Kaip matote aukščiau pateiktoje ekrano kopijoje, „Google“ atsakymų laukelyje viskas buvo sumaišyta (kadangi paieškos variklis nuolat atnaujinamas, šis atsakymų laukelis gali pasikeisti tuo metu, kai atliekate panašią paiešką). Bet didysis G žino apie paieškos trūkumus, kurie kartais gali pasirodyti, todėl tai leidžia mums pateikti atsiliepimus, jei rezultatai yra netikslūs.
Taigi, ką jums belieka padaryti? (išskyrus paieškos bendruomenės tobulinimą teikiant atsiliepimus).
Ieškokite atsakymų laukelių iš savo nišos, kuriuose pateikiami netikslūs ar neišsamūs atsakymai, ir pabandykite sukurti tinkamą turinį, pagal kurį galėtumėte reitinguoti.
Paprastas būdas rasti atsakymų laukelio galimybes yra mūsų geriausio draugo, pažintinio SEO raktinių žodžių naršyklės, pagalba.
Nesakome, kad toliau pateiktuose pavyzdžiuose pateikiami netiksli atsakymų laukelių atsakymai arba bloga vartotojo patirtis; mes tik parodome jums būdą nustatyti atsakymų laukelio galimybes.
Būdami savo nišoje, turėtumėte žinoti viską, kas sakoma ar kalbama apie jūsų nišą ir jus dominančias temas. Jei ne, yra stebėjimo įrankių, kurie gali padėti jums išspręsti šį klausimą.
„cognitiveSEO“ turinio įrankis suteikia jums informacijos apie dažniausiai užduodamus „Google“ klausimus ir populiariausius vartotojų klausimus, kad galėtumėte rasti pritaikyti savo SEO strategijas ir rasti naujų atsakymų laukelių idėjų.
Mes žinome, kad tai lengviau pasakyti, nei padaryti, bet šiuo metu turėtumėte pabandyti sukurti turinį, kuris iš tikrųjų bus nulis. Tai mus vedė tiesiai į trečią žingsnį.
3 žingsnis. Parašykite „Google Answer Box“ optimizuotą svetainės turinį
„Google“ patinka, kad turinys būtų tvarkingai ir tvarkingai išdėstytas. Turėkite omenyje, kad turite kurti turinį vartotojui, bet ir būti SERP viršuje. Jums reikia rašyti SEO .
Taigi, turinio struktūrizavimas yra labai svarbus. Kuo tvarkingiau rašote turinį, tuo didesnė tikimybė patekti į pačią viršų.
Kaip matote toliau pateiktuose pavyzdžiuose, „Google“ patinka ženkleliai, skaičiai, struktūrizuoti duomenys ir labai paprasti atsakymai. Taigi, kai siekiate nulinės pozicijos ir optimizuojate savo svetainę, visada turėkite tai omenyje. Mūsų atveju beveik visi atsakymų langeliai, kuriuos reitinguojame, turi labai aiškius veiksmus, apibrėžimus, išdėstytus sąrašus ir lengvai vykdomas instrukcijas.
Todėl, jei norite būti paminėtas „Google“ atsakymuose, pabandykite rašyti aiškiai, lengvai suprantamai ir šia tema. Kiek įmanoma, pabandykite sukurti sunumeruotus sąrašus ar veiksmus, kurie tiesiogiai atsakys į užklausą. Taip pat pabandykite kiek įmanoma optimizuoti savo turinį, kad galėtumėte įsitikinti, jog pateksite į viršų. Šiam darbui galite naudoti mūsų „ Content Assistant “.
Tarkime, kad SERP norime gauti tiesioginius atsakymus į užklausą: „kaip išsiaiškinti pardavimo mokestį“. Pridėkite turinio dalį, kurią norite užimti aukštą reitingą (tvarkingai ir tvarkingai, kaip ir „Google“ patinka) ir leiskite įrankiui pasakyti, kokius raktinius žodžius turėtumėte naudoti savo turinyje, kad gautumėte didelę galimybę patekti į pačią viršų .
4 žingsnis. Greiti patarimai, kaip reitinguoti „Google“ atsakymų laukeliuose pozicijoje „Nulis“
- Kurdami turinį, nukreipdami jį į „Google“ atsakymų dėžutes, įsitikinkite, kad jame naudojamas teisingas žymėjimas .
- Pabandykite naudoti užklausą, kurios ieškos vartotojas, norėdami rasti „Google“ atsakymų laukelį jūsų pavadinime ar meta aprašyme.
- Pabandykite uždirbti nuorodas arba sukurti nuorodų į „Google“ atsakymų dėžutės turinį naudodami inkaro tekstą, atitinkantį „Google“ atsakymų laukelio raginimą veikti.
Jei atsakymų laukelyje yra tiksli informacija, jie suteikia vartotojui geresnį naudojimąsi, taupydami dar vieną paspaudimą arba pateikdami nuorodą į paskutinį veiksmą, kurį reikia atlikti. Maža to, būdamas ten galite gauti daug SERP „peizažo“, ypač jei turite nišoje svarbių raktinių žodžių.
Kaip patikrinti „Google Answer Box“ reitingą?
Lengviausias ir greičiausias būdas patikrinti, ar užimate reitingą atsakymų laukelyje, yra eiti tiesiai į „Google Search Console“.
Galite būti linkę sakyti, kad rankinis paieškos sistemų patikrinimas yra būdas išsiaiškinti, ar jūsų svetainė yra nurodyta atsakymų laukelyje. Mes nesakome, kad tai nebūtų būdas daryti dalykus, tačiau tam reikia per daug laiko ir energijos.
Du paspaudimai ir jūs esate akis į akį su savo geriausiais reitingais. Taigi, pažiūrėkime, kokius tikslius veiksmus turite atlikti norėdami nustatyti laimėjusius raktinius žodžius ir pamatyti, ar esate rodomi „Google“ atsakymuose.
1 veiksmas. Filtruokite reikiamus duomenis „Google Search Console“
„Google Search Console“ -> Našumas -> Užklausos -> Filtruoti PR ir poziciją
Nuo 2018 m. Sausio mėn. „Google“ išleido savo įrankio beta versiją visiems „Search Console“ vartotojams. „Search Console“ beta versijoje dar nebuvo pridėtos visos funkcijos, atsižvelgiant į dabartinius mūsų poreikius, ši versija daro stebuklus. Taigi, prisijungę prie „Search Console“ (mes naudojome beta versiją), turite filtruoti duomenis, kad galėtumėte rasti labai norimą atsakymų laukelio paieškos rezultatų reitingą.
Pirmiausia eikite į skyrių „ Našumas“ . Kai būsite čia, pamatysite užklausų sąrašą kartu su tokiais duomenimis kaip bendras paspaudimų skaičius, bendras parodymų skaičius, vidutinis PR (paspaudimų rodiklis) ir vidutinė pozicija. Tai, kas mus domina, yra du paskutiniai elementai: vidutinis PR ir vidutinė pozicija . Kuo didesni šie du, tuo didesnė tikimybė patekti į atsakymų laukelį.
Jei jūsų paspaudimų rodiklis yra 60, o jūs reitinguojate pirmąją ar antrąją poziciją, labai tikėtina, kad pagal šią užklausą esate užimtas atsakymų laukelyje.
Todėl mes filtruojame duomenis taip, kad matytume tik tas užklausas, kurių vidutinis PR didesnis nei 30 (tarkime) ir vidutinė pozicija mažesnė nei 3. Jei tenkinamos šios dvi sąlygos, yra tikimybė, kad šios užklausos bus reitinguojamos atsakymų laukelis.
2 žingsnis. Nedelsdami nustatykite savo atsakymų langelio reitingą
Po filtravimo viskas, ką jums reikia padaryti, yra patikrinti šias užklausas, ieškoti ir mėgautis rezultatais, kaip ir toliau pateiktose ekrano kopijose. Pasirodymas „Google“ reitinge niekada nesijautė geriau, tiesa?
Iš tiesų, atsižvelgiant į „Google“ algoritmo atnaujinimus, žinių grafiką, labai tikėtina, kad matysite kitokius langelių rezultatus nei šalia gyvenantis kaimynas, kuris gali matyti skirtingus atsakymų laukelių rodiklius. Štai kodėl mes visada rekomenduojame naudoti reitingo stebėjimo priemonę stebint raktinius žodžius.
Tačiau be to, kad reikia daug laiko ir pinigų, suasmeninta rezultatų problema yra dar viena priežastis, kodėl nerekomenduojame ieškoti rankiniu būdu, kad patikrintumėte, ar raktiniai žodžiai užima nulinę poziciją. Žiūrėdami duomenis, gaunamus tiesiai iš „Search Console“, galime atlikti tam tikrus raktinių žodžių tyrimus ir peržiūrėti tas užklausas, kurias tikrai žinome ir kurių našumas yra PR (paspaudimų rodiklis) ir pozicijos. Kaip ir garsiausioje Šakiros dainoje, taip ir duomenys nemeluoja .
Pavyzdžiai gali būti tęsiami, bet mes manome, kad jums kilo pagrindinė mintis, ir mes nenorėtume jums nusibosti pavyzdžiais iš savo SEO patarimų tinklaraščio. Rekomenduojame atrasti savo „Google“ reitingus 0 pozicijoje ir mėgautis jausmu, kai savo turinį matote bet kokio tipo atsakymų laukelyje.
„Google“ atsakymų dėžutės strategija ir statistika – 10 tūkstančių raktinių žodžių tyrimas
Kaip minėta anksčiau, norėdami išsiaiškinti, ko reikia norint, kad jūsų svetainė atsidurtų nulinėje padėtyje ir būtų efektyviai optimizuotas „Google“ atsakymų laukelis, mes ketinome sužinoti daugiau apie šią problemą ir labiau išmanyti dalykus.
Taip prieš kelerius metus (tiksliau 2015 m.) Sugalvojome nagrinėti apie 10 000 užklausų. Mes ieškojome tokių frazių kaip „kas yra …” ir „kas yra …”, pridedant tik vieną raidę po frazės ( „kas yra”, „kas yra B”, ir taip toliau iki „kas yra Z”) ir atsižvelgiant į automatinio užbaigimo pasiūlymus (kadangi tai turėtų būti populiariausios paieškos, todėl labiausiai tikėtinos atsakymų langeliai).
Kad būtų standartizuotas ribinis taškas, atsižvelgėme tik į pirmuosius 10 kiekvieno sugeneruoto raktinio žodžio automatinio užbaigimo pasiūlymų. Naudodami šį metodą raktiniams žodžiams išskirti, mes pasirinkome raktinių žodžių, kurie greičiausiai grąžins atsakymų langelius, pavyzdį. Šiose eilutėse galite perskaityti įdomiausius šio tyrimo rezultatus.
Kad galėtume įgyvendinti efektyvią „Google Answer Box“ strategiją, pirmiausia turime suprasti kai kuriuos turtingų atsakymų bendrumus. Visa tai dėl to, kad nulinė SERP padėtis yra aukštesnė, pagerėja PR (paspaudimų rodiklis), o tai padidina srautą į jūsų svetainę.
Unikalūs domenai, kuriuos „Google“ naudoja atsakymams
Panašu, kad paieškos sistemų pasaulyje turtingieji praturtėja. Išanalizavę iš svetainių gautus atsakymus sužinojome, kad jie buvo tik iš 342 svetainių. Taigi vidutiniškai apie 3,6 atsakymo į vieną svetainę. Tačiau vidurkiai gali apgauti ir šiuo atveju jie iš tikrųjų yra. Iš tų 342 svetainių (daugiausia „Wikipedia“, žodynų ar žodyno) ne visos gavo liūto dalį.
10 geriausių atsakymų laukelio reitingo pozicijų pasiskirstymo
Iš daugelio veiksnių, galinčių turėti įtakos „paskirstymui“, beveik akimirksniu į galvą ateina SERP reitingas. Taigi suskirstėme svetaines pagal šį kriterijų ir žiūrėkime, kad tinklalapiai, kurie buvo pirmoje vietoje (arba nulinėje pozicijoje) natūraliuose rezultatuose, sudarė trečdalį (33%) visos atsakymų laukelio informacijos. 5 geriausi puslapiai sudarė daugiau nei tris ketvirtadalius (77%) atsakymų.
Iš viso 1 236 atsakymų langelis buvo tik iš puslapio, kuris nepatenka į 10 geriausių (statistiškai tai mažiau nei 0,1%).
Taigi, reitingai yra svarbūs. Jūs būtumėte teisūs siūlydami, kad santykis, kurį reiškia ši koreliacija, čia gali būti sudėtingesnis nei tas, kurį matome iš skaičių. Vis dėlto turėtumėte gana rimtą šansą lažintis, kad esate 1 atvejis iš 1236, kuriam nebūtina būti aukštoje reitinguose, kad patektumėte į atsakymų langelį. Arba, cituodamas „XKCD scienc-y“ interneto komiksų kūrėją Randallą Munroe, „Koreliacija nereiškia priežastinio ryšio, tačiau ji įtaigiai vizgina antakius ir slapta gestikuliuoja, tuo tarpu„ žvilgsnį ten “.
Pavadinimas ir pavadinimas be pavadinimo „Google“ turtinguose atsakymų laukeliuose
Kai ieškosite įvairių užklausų sistemoje „Google“, tikriausiai pastebėsite, kad yra du atsakymų laukelių tipai, jei atsižvelgsime į pavadinimą: atsakymų laukeliai, kurių pavadinimai ir atsakymų laukeliai, kurių nėra. . Kaip ir bet kurio turinio atveju, pavadinimas gali labai pasikeisti. Pažvelkime į žemiau pateiktą ekrano kopiją!
Mes kalbame ne tik apie pavadinimo tikslą pritraukti dėmesį ir privilioti žmones pradėti skaityti jūsų turinį, bet ir apie pagrindinį pavadinimų tikslą: funkcionalumą.
Be to, žmonės turi žinoti, apie ką yra turinys. Iš visų analizuotų atsakymų langelių apie 30% turi pavadinimą, o likusieji informaciją pateikia tiesiogiai laukelyje, be jokių kitų įvadų. Ar pavadinimas naudingas? Tai tikrai yra, nes tai labai pagerina vartotojo patirtį.
Su daugeliu atsakymų langelių „be pavadinimo“ nuo tada buvo aišku, kur „Google“ eina šiuo klausimu. Mes beveik 2020 m., Ir viskas labai pasikeitė. Šiais laikais daugiau trūksta pavadinimų atsakymų laukelyje.
Patikimų svetainių platinimas „Google“ atsakymų laukeliuose
Teisybės dėlei mes esame linkę šiek tiek atsipalaiduoti ir pasakyti, kad nebūtinai svarbu SERP reitingai. Bet taip yra tik todėl, kad SERP padėties nustatymas gali būti tiesiog kažkokio kito jūsų svetainės kokybės rodiklio: domenų nukreipimo rodiklis. Tai atvejis, kai daugiau iš tikrųjų yra daugiau ir geriau.
Svetainėse, kuriose yra 10 tūkst. Persiuntimo domenų, turinys gali būti rodomas atsakymų laukeliuose.
Įdomu tai, kad daug daugiau atsakymų (dvigubai daugiau) gaunama iš domenų, turinčių nuo 1 iki 5 000 nukreipiančių domenų, nei iš domenų, turinčių nuo 5 iki 10 000 nukreipiančių domenų. Vis dėlto tai gali būti dėl savavališko padalijimo arba dėl daugybės verčių, esančių aplink ribinį tašką.
Nepaisant to, 1 K ženklas yra gana geras nuspėjamasis: daugiau nei 80% visų atsakymų gaunami iš vietų, kuriose yra 1 000 ar daugiau persiuntimo sričių. Bet tai reiškia, kad vis dar yra tinkama tikimybė pasirodyti atsakymų laukeliuose, net turint mažiau.
Tačiau, jei sumažėja mažiau nei 100, atrodo, kad esate vienas: mažiau nei 3% tikimybė patekti į pagrindinį prizą. Arba bent jau taip buvo apie 2015 metus, kai buvo atlikti šie tyrimai.
Svetainės ištraukimas ir svetainės apibrėžimas atsakymų laukeliuose
Kviečiu pažvelgti į dar vieną įdomų atradimą, susijusį su svetainės apibrėžimais.
Analizuodami kitas atsakymų dėžutes, išgautas iš skirtingų svetainių, sužinome, kad daugelis jų atrodė nekokybiški ir kartais net nesusiję.
Viskas labai pasikeitė, o „Google“ patikslino savo algoritmą ir tikrai atsakymai dabar yra patikimesni. Vis dėlto leiskite mums pasidalinti keletu metų senumo išvadomis, kurios iškėlė du teisėtus klausimus:
- kaip svetainę, kurios „Google“ nelaiko verta būti įtraukta į pirmuosius 10 rezultatų, galima pateikti kaip šaltinį atsakymų laukelyje?
- ar neturėtume jaudintis dėl informacijos, rastos atsakymų laukelyje, kokybės, atsižvelgiant į šią situaciją?
Tai buvo įdomus pavyzdys, kurį tada radome, užklausa „kas yra 360 saitas“. Net jei atsakymų laukelyje pateiktas žiniatinklio apibrėžimas atėjo iš „Wikipedia“ (iš kurių 51 proc. Visų žiniatinklio apibrėžimų), jo negalima rasti 10 geriausių rezultatų. Dar daugiau, pateikiamas turinys nėra susijęs ir turi komercinį skonį (jis susijęs su „ProQuest“ įmonės produktu).
Nepaisant to, paslaptingi yra „Google“ būdai, tačiau lygiai taip pat ryžtingi kognityvinių SEO žmonės sužinoti atsakymus. Naršydami tiek daug užklausų su atsakymų laukeliais, žiniatinklio apibrėžimų išskleidime nustatėme modelį. Panašu, kad daugumoje apibrėžimų, kurie nėra iš Vikipedijos, URL yra panašus, naudojant žodžius „žodynėlis“ arba „žodynas“ (ir kitus variantus).
Taigi, iškilus problemoms, iš žiniatinklio apibrėžimų sugeneruoti atsakymų langeliai atrodė nelabai patikimi. Vis dėlto, interneto rinkimo atveju viskas buvo išspręsta ir mes nesusidūrėme su tomis pačiomis problemomis. Sprendžiant iš to, kad duomenys rodomi skirtingai, mes manėme, kad ištraukimas iš žiniatinklio apibrėžimų ir objektų išskyrimas, atliktas naudojant žinių grafiką, buvo visiškai kitoks.
Svetainės išskyrimas atrodė tikslesnis, o svetainės apibrėžimas – paprastesnis.
Ar galiu reklamuotis „Google“ atsakymų laukelyje?
Pasak „Google“, trumpas atsakymas yra „ne“, jūs negalite reklamuotis atsakymų laukeliuose, nes jų paskirtis yra informacinė, o ne komercinė.
Štai ką John Muller iš „Google“ pasakė apie atsakymų langelių „prekės ženklo kūrimą“:
Turime saugotis […], kad tai netaptų internetinės svetainės reklama, o pateiktų daugiau informacijos paieškos rezultatuose šia bendra tema. | |
JOHNAS MULLERIS | |
„Google“ / @JohnMu žiniatinklio valdytojų tendencijų analitikas |
Vis dėlto, kaip galima manyti, reklama atsakymų laukeliuose yra tai, ko trokšta bet kuris verslas. Įsivaizduokite, kokias galimybes tai gali suteikti.
Tačiau kol yra dar viena „Google“ sukurta internetinio reklamavimo platforma („Google Ads“), greičiausiai reklama atsakymų laukeliuose yra (galbūt) ateičiai.
Nepaisant to, tai nereiškia, kad šiuo klausimu nėra ginčytinų situacijų.
Paimkime pavyzdį: jei pažiūrėtumėte, pavyzdžiui, kiek kainuoja dantų implantas .
Gautame atsakymų laukelyje yra nuoroda į agentūrą, kuri teikia tarpininkavimą dantų planams ir dar daugiau. Kaip matote, „Spirit Dental & Vision Company“ užima daugybę paieškos sistemų reitingavimo puslapių. Nors atsakymų laukelis nėra tiesiogiai susietas su odontologijos biuro kainodaros puslapiu, jis susiejamas su įmone, kuri parduoda odontologijos paslaugas tikslinei auditorijai, kuri yra beveik tokia pati.
Šiai įmonei rodymas atsakymų laukelyje greičiausiai yra vertingesnis nei pirmasis rodymas paieškos rezultatuose, kai kalbama apie srautą ir konversijas.
Vis dėlto turime suprasti, kad paieškos sistema veikia su pažangiais AI algoritmais. Net ir šiuo atveju „Google“ užėmė nulio poziciją straipsnyje, kuris yra labai informatyvus tinklaraščio įrašas. Jis informuoja ieškotojus apie išlaidas, suteikdamas jiems daug papildomų duomenų apie tai, kodėl tai kainuoja tiek daug, kiek jie turėtų tikėtis sumokėti, kokios dar yra susijusios išlaidos ir pan. Tinklaraščio įrašas yra „draugiškas atsakymams“, jis gerai struktūrizuota informacija ir, pirma, ji atsako į užklausą; perskaitę straipsnį turėsite omenyje kainą, galvodami apie implantus.
Tiesa, kiti URL, pagal kuriuos nustatoma, kiek kainuoja dantų implantas , taip pat turi gerai struktūrizuotus duomenis, o tai leidžia daryti išvadą, kad greičiausiai „Google“ tikrina ir rodo kelias svetaines savo tiesioginio atsakymo skyriuje minėtai užklausai.
Yra dar viena įdomi situacija, kai kalbama apie atsakymų langelius ir reklamą, kuri atkreipė mano dėmesį, tai yra tam skirtos dėžutės kainodarai.
Jei norite sužinoti, „kiek kainuoja pasas“, patarkite, kad atsakymų laukelyje pateikta informacija yra JK vyriausybės interneto svetainėje. Mes nesame tikri, ar taip yra dėl kalbos nustatymų, IP, dėl to, kad tai buvo populiariausia užklausa, ar dėl kai kurių kitų veiksnių, tačiau, nors šaltinis gali skirtis priklausomai nuo kalbos nustatymų, jis labai greičiausiai išliks vyriausybinis.
Taigi, generiniams produktams kraštovaizdis yra gana aiškus: kiek kainuoja galonas pieno, kiek kainuoja galonas dujų ir kt., Greičiausiai gausite atsakymus iš statistikos institutų, naujienų leidinių ar vyriausybinių svetainių.
Bet kaip su tikrai didelių prekės ženklų produktais?
Pavyzdžiui, jei pasiduodate elektromobilių pamišimui ir norite sužinoti, „kiek kainuoja„ Tesla “, atsakymą gausite viršuje, specialioje dėžutėje. Jūs iš tikrųjų gausite kainą atsakymų laukelyje kartu su informacija apie jų atsargas.
Kalbant apie kainodarą, informacija teikiama iš trečiųjų šalių svetainių, žurnalų, naujienų svetainių, o ne iš oficialios automobilių pardavimo vietos.
Jau vien šis faktas daug pasako apie „Google“ poziciją, kai kalbama apie reklamą atsakymų laukeliuose.
Nesvarbu, ar ieškome „iPhone 5“ kainos, ar „Google“ skelbimo, ar svorio netekimo tablečių „Garcinia Cambogia“, galime sužinoti apie šio produkto kainas, nors ir ne pagal tiesioginės rinkodaros-pardavimo metodą, bet iš kai kurių trečiųjų šalių valdžios institucijų.
Ką „Google“ iš tikrųjų čia veikia?
„Google“ suteikia vartotojams geros patirties bandydama pasiūlyti atsakymą į klausimą, išlaikydama juos toliau nuo oficialių šių produktų reklaminių svetainių.
Nei viena svetainė, į kurią mums siunčiama, neparduoda minėtų produktų ir neturi tiesioginio ryšio su šių prekių rinkodaros strategija.
Net tada, kai klausiame „Google“, kiek kainuoja „Google“ skelbimas, mes nesame nukreipti į „AdWords“ puslapį, kaip tikėtasi, bet į nešališką tinklaraščio įrašą, kuriame kalbama šiuo klausimu. Šis „politkorektiškas“ „Google“ požiūris leidžia geriau suprasti posakį „katalikas labiau nei pats popiežius“. Vis dėlto „Google“ neturi visų produktų kainyno, nes jis supainiojamas, kai klausiama „kiek kainuoja„ Nexus 5 ““ (reikia paminėti, kad „Nexus“ yra „Google“ produktas) arba „kiek kainuoja„ MacBook “( labai gerai žinomas produktas).
Ar bet kuri svetainė gali būti rodoma „Google“ tiesioginių atsakymų laukelyje?
Bet kuri svetainė gali būti rodoma „Google“ atsakymų laukelyje, jei joje pateikiamas tinkamas atsakymas į užklausą ir jei tai laikoma aktualia šios srities institucija.
Panagrinėkime šiek tiek daugiau aktualių ir bendrų svetainių, kad geriau suprastume šį klausimą.
Pagrįsta manyti, kad kai „Google“ neranda atsakymų jau patikimoje ir patikrintoje svetainėje, „Google“ bandys imtis papildomų atsargumo priemonių ieškodama valdžios institucijų ar patikimų svetainių.
Pažvelkime į toliau pateiktus pavyzdžius ir pabandykime suprasti, kaip „Google“ naudojasi aktualiomis valdžios institucijomis ir bendromis svetainėmis.
Jei bandysime išsiaiškinti, kas yra kvantinis kompiuteris ar nugaros skausmas, „Google“ pacituos iš bendrosios svetainės („Wikipedia“), pateikdama bendrą idėją apie skaičiavimo įrenginį arba nemalonų, tačiau taip dažnai pasitaikančią nugaros skausmą.
Bet kas nutinka, kai bandome rasti informacijos apie galvos ar išialgijos skausmą (būklę, panašią į nugaros skausmą)?
Akivaizdu, kad esame nukreipti į labiau specializuotas svetaines, į kai kuriuos puslapius, kuriuos „Google“ laiko aukšto lygio puslapiais. Gerai žinoma, kad „Google“ tikslas yra pateikti kuo geresnius rezultatus, kurie atitiktų ne tik tikslios atitikties užklausą, bet ir užklausą atliekančio vartotojo ketinimą, skatinant svetaines, kuriose siūloma išsamesnė tema nei paprastas straipsnis. apie problemą.
Čia reikia padaryti ypatingą pastabą, būtent, kad medicininiai terminai, atrodo, yra filtruojami. Pavyzdžiui, ieškant neskelbtinų terminų, labai tikėtina, kad „Google“ nurodys „Pasikonsultuokite su gydytoju, jei turite medicininių problemų“. Gali būti, kad didysis G gali turėti savigydos stebėjimo sistemą, atsakymų laukelyje pateikdamas skirtingus rezultatus pagal sveikatos būklės sunkumą.
Be to, vizitinės kortelės dydis ar kito Saulės užtemimo data yra laikomi konkrečiais klausimais, į kuriuos turi atsakyti aktualios vietos, turinčios didelį autoritetą šioje srityje. Atsižvelgdamas į atleidimo riziką, vėl įtraukiu diskusijas į tai, kad „papildomą vertę“ internetui suteikiančios svetainės yra laikomos aktualiomis institucijomis ir reklamuojamos kaip SERP ar atsakymų laukeliai.
Todėl atrodo, kad pateikiant konkretesnes užklausas, turinio pagrindu sukurtos „Topical Authority“ svetainės atsakymų laukeliuose yra cituojamos daugiau, palyginti su svetainėmis, kurios temą apima tik trumpai (net jei temą trumpai apibūdinanti svetainė turi daug bendrų įgaliojimų).
Daugiau straipsnių, parašytų ta pačia tema, padidina tikimybę, kad svetainė bus traktuojama kaip „Aktualių institucijų turinio svetainė“ ta pačia tema ir bus nurodyta atsakymų laukelyje. Tačiau tai, ką „Google“ laiko aukštos kokybės turiniu, gali likti teisėtas klausimas.
Ar „Google“ atsako į visus klausimus?
Paieškos rezultatų su atsakymų laukeliais procentas iš viso paieškos rezultatų yra gana mažas.
Remiantis „Google“ rezultatais, trumpas atsakymas yra „ne“.
Yra specialus reklamuojamas fragmentas su šiuo tiksliu atsakymu iš „Quora“. Tiesa, kad atsakymas susijęs ne su atsakymų langeliais, bet su atsakymais apskritai. Tačiau net kai kalbame apie gausius „Google“ atsakymus, atsakymas išlieka toks pats, ne.
Atlikdami tyrimus, kuriuos atlikome prieš kelerius metus, tyrimus, paminėtus aukščiau esančiame skyriuje, išsiaiškinome, kad tik nedidelei daliai užklausų yra skirti atsakymų langeliai. Mes jau 2020 m. Ir labai tikėtina, kad šie skaičiai padidėjo.
Iš 10 353 užklausų tik 1792 pateikė atsakymų langelius, o tai yra maždaug 17% viso paieškų skaičiaus.
Galime sakyti, kad šis teiginys apskritai teisingas, nes mūsų 10 000 imties dydžio pakanka ekstrapoliuoti beveik bet kokio dydžio populiacijai, turinčiai aukštą pasitikėjimo lygį.
Nors tai gali pasirodyti gana neįtikėtinai, statistika kaip tik taip ir veikia . Tiesa, mes tikrai nenaudojome visiškai atsitiktinės imties, todėl sakykime, kad anksčiau pareikštas teiginys galioja visoms paieškoms, kurios potencialiai gali suteikti atsakymų langelį: atmeta viską, kas įmanoma, iš tikrųjų tai daro nedaugelis.
Kaip ištrinti atsakymų laukelį?
Nėra mygtuko „ištrinti atsakymo laukelį“.
Jei „Google“ mano, kad turinio dalis yra pakankamai aktuali konkrečiai užklausai, ji gali pasirinkti ją rodyti tiesioginio atsakymo laukelyje.
Vis dėlto jūs turite galimybę atsisakyti tiesioginio atsakymo skilties .
Galite atsisakyti specialių „Google“ laukelių neleisdami fragmentų savo puslapyje naudodami žymą <meta name = ”googlebot” content = ”nosnippet”> savo puslapyje. Tai pašalins visus jūsų puslapio fragmentus, įskaitant tuos, kurie yra įprastuose paieškos rezultatuose.
Tačiau tarkime, kad nenorite atsisakyti visų fragmentų, bet norite pašalinti tik vieną atsakymų laukelį, kuriame pateikiama netiksli informacija.
Jūs turite dvi galimybes: patikrinti, iš kur tiksliai ištraukiamas turinys, ir pataisyti turinį; arba praneškite „Google“, kad tai yra netiksli informacija arba netinkama rodyti specialiame laukelyje dėl skirtingų priežasčių, net dėl teisinių.
Ar „Google“ kada nors klaidinga? „Google“ atsakymų langelio gedimai
Techniškai kalbant, „Google“ niekada neklysta. Nes viskas, ką daro „Google“, atitinka užklausą su atsakymu, kurį laiko geriausiu.
Tačiau tai nereiškia, kad apskritai SERP ir tiesioginių atsakymų skyriuje nėra neatitikimų.
Be abejo, galite teigti, kad geriau būtų negauti atsakymų laukelio, o ne su klaidinga ar klaidinga informacija. Ir tu gali būti teisus.
Kadangi esame SEO tinklaraštis, pažiūrėkime į keletą savo srities pavyzdžių. Vėlgi, turime paminėti, kad paieška yra nuolat besikeičianti pramonė, o kai kurie toliau pateikti pavyzdžiai galėjo būti pataisyti.
Pavyzdžiui, jei norite sužinoti „kas yra SEO įmonė“, apibrėžime pateikiama informacija apie SEO apskritai. Šiuo atveju pakankamai arti, bet ne tai, ko paklausiau.
Viskas blogėja kelyje, jei paklausime „kas yra SEO kompanija Indija“. Tai, jūs kvatojate, dabar neturi daug prasmės, ar ne? Kaip galėtume tikėtis gauti atsakymų langelį? Na, mes to nepadarėme. Bet šiaip mes dėžę gavome. Nesąmoningas apibrėžimas iš šešėlinės svetainės.
Teisybės dėlei, apibrėžimas buvo beprasmis, nes atrodė tarsi raktinių žodžių įdaras. Svetainė atrodė šešėlinė, nes … na, taip buvo.
Pripažinsime, kad tai nebuvo labai sąžininga, bet išbandykime prasmingą užklausą: „kas yra SEO raktinis žodis“. Tai ne tik prasminga, bet ir turėtų būti daugybė pagrįstų, nešališkų apibrėžimų. Ir vis dėlto „Google“ iš šešėlinės svetainės išsirinko dar keletą įdarytų raktinių žodžių. Tikriausiai ten yra šiek tiek ironijos.
Paskutinis bandymas: „kas yra SEO įrankis“. Vėlgi mes gauname neteisingą apibrėžimą (šis bent jau yra tikras sakinys, bet ne atsakymas į mūsų užklausą) iš šiek tiek šešėlinės svetainės – arba bent jau iš tos, kurios buvimas atsakymų laukelyje yra šešėlinis.
Yra ir kitų pavyzdžių iš įvairių laukų, kurie pabrėžia faktą, kad paieškos laukelio apačioje dešinėje esantis mygtukas „Atsiliepimai“ yra ne tik mandagumas, bet ir potencialiai svarbus įrankis kuriant bendruomenės pastangas. paieškos laukui kurti ir tobulinti.
Todėl atsakymų langelio algoritmas supranta beveik visus 5 W: „kodėl“, „kas“, „ką“, „kada“ ir „kur“. Vis dėlto kontekste tai ne visada teisingai interpretuojama. Pavyzdžiui, jei tapote nostalgiškas ir jums įdomu, „kada buvo išleistas„ iPhone “, 2007 m. Birželio 29 d. Gausite kaip teisingą„ iPhone “pristatymo datą. Tas pats, jei jūsų klausimas yra apie naujausią modelį.
Tačiau jei staiga tapote praktiškesniu, į ateitį orientuotu žmogumi ir norite sužinoti „kai bus išleistas„ iPhone 6 “, jums bus priminta tik 2007 m. Birželio 29 d. „iPhone“. Tai nėra labai naudinga, bet galbūt „Google“ nežino tikslios išleidimo datos, todėl tai suprantama. Tik čia ne klausimas.
Jei ieškotumėte „kada bus išleistas naujas„ iPhone ““, iš tikrųjų gausite naudingų rezultatų apie „iPhone 6“ (kuris yra naujasis) išleidimo datos spekuliacijas. Ar „Google“ nežino, kad naujausia „iPhone“ versija bus „iPhone 6“? Tai visiškai įmanoma. Panašu, kad tolesnis paieškos variklio bandymas teiraujantis apie „iPhone 8“ ar „iPhone 10“ labai sujaukia didįjį G ir priverčia jį pateikti neteisingus ar neteisingus rezultatus.
Jei žmonės ieško kai kurių „iPhone“ modelių, kurie dar nėra išleisti, paieškos sistema painiojasi ir logiškai neatsako į užklausą. Čia pateikiama informacija apie kai kurias kitas ar dar blogesnes telefono versijas apie visiškai kitokį produktą.
Yra daugybė klausimų, į kuriuos paprasčiausiai neatsakoma.
Nors algoritmas yra gana įspūdingas, jis dar nėra 100% patikimas.
Tikriausiai dėl to galime manyti, kad „Google“ pateikia jums tikslų atsakymų laukelį, jei klausimai yra pakankamai konkretūs. Tai „klausimų ir atsakymų“ žaidimas, kuriame abu turi būti kuo konkretesni, kad būtų verta gero rezultato.
Jei jums įdomu, „kiek aukso verta“, gausite paieškos rezultatų, bet nepateiksite pageidaujamo atsakymo. Jei vis dėlto klausiate „kiek aukso verta už unciją“, atsakymų laukelyje bent jau gausite sąmatą.
Tas pats pasakytina ir apie pieno kainą. Jei paprasčiausiai klausiate „kiek kainuoja pienas“, gausite daugybę rezultatų, tačiau atsakymų laukelyje neturėsite pageidaujamo atsakymo. Tačiau tai pasikeičia, jei paklausite „kiek kainuoja galonas pieno“, nes šį kartą pageidaujamą atsakymą gausite iš naujienų organizacijos svetainės puslapio.
Ar egzistuoja „Google Answer Box“ API?
Nėra oficialaus „Google“ atsakymų laukelio API. Vis dėlto yra keletas būdų, kurie gali jums padėti šiuo klausimu.
Anksčiau buvo keletas diskusijų apie „Google“ atsakymų laukelio API reikalą, ir net jei atrodė, kad yra kokių nors sprendimų, jie dabar nebenaudojami. „DuckDuckGo“ paieškos sistemoje yra greito atsakymo API, tačiau atsakymai nėra tokie patikimi kaip „Google“.
Norėdami gauti iš atsakymų laukelio grąžintą informaciją, galite pabandyti naudoti pažintinę SEO API . API leidžia tiksliai sekti visus raktinius žodžius, kuriuos reitinguojate jūs ar jūsų konkurentai, taip pat suteikiant galimybę „medžioti“ poziciją be nulinio reitingavimo galimybių.
Vienas iš pagrindinių jūsų svetainės našumo veiksnių yra galimybė tiksliai stebėti raktinių žodžių reitingą. Įdiegę „Google“ atsakymų laukelio strategiją, turite pamatyti, kaip gerai jūsų SEO pastangos paverčiamos reitingais, ir toliau daryti tai, kas geriausiai veikia, kad pažanga augtų.
Matydami koreliaciją tarp savo reitingų ir „Google“ atsakymų laukelio optimizavimo bei SEO pastangų, galėsite lengvai pamatyti, kurie pakeitimai turi teigiamą poveikį (taigi galite daugiau dėmesio skirti šioms sritims), o kurie – neigiamai.
Išvada
Gana garsus informatikas sakė, kad „klausimas, ar kompiuteris gali mąstyti, nėra įdomesnis nei klausimas, ar povandeninis laivas gali plaukti“.
Atsakymų langelis iš tikrųjų yra, kaip teigė „Google“: didžioji dalis kalbos, kalbos, vertimo ir vaizdo apdorojimo darbų priklauso nuo mašininio mokymosi ir dirbtinio intelekto, kurie kelia gilių mokslinių ir inžinerinių problemų.
Kasdien „Google“ paieška randa „humaniškesnių“ būdų bendrauti su savo vartotojais ir pateikti tiesioginius atsakymus. Pridedant visas eilutes, atsakymų laukeliuose pasirodymas yra naujas būdas paieškos pramonėje ir jų supratimas turėtų būti ne tik laisvalaikio pomėgis, bet ir būtinas dalykas, jei norite, kad jūsų svetainė būtų žinoma ir reitinguojama kuo geriau.
SERP kraštovaizdis labai pasikeitė, matote, kad vien pažvelgus į kai kuriuos SEO statistinius duomenis ir daugiausia dėl labai technologinės pažangos, be abejo, dirbtinis intelektas. Žinoma , tokioje situacijoje gali padėti pažangūs SEO įrankiai, tokie kaip mūsų, ir kiti nemokami SEO įrankiai . Dirbtinio intelekto procesas rodo, kad riba tarp intelektualių mašinų ir žmonių labiausiai išnyksta, kai iš tos tapatybės gaminama tyrelė. Kad ir kaip norėtume, kad viskas būtų standartizuota, paieškos pramonės rezultatai nėra tiesiogiai pagrįsti tiksliomis taisyklėmis.
Turtingi fragmentai gali būti gana prieštaringi, nes „Google“ paieškos vartotojo sąsaja leidžia „Google“ vartotojams peržiūrėti ir kopijuoti turinį neapsilankius turinio teikėjo svetainėje. Tai taip pat gali turėti didelės įtakos sulaikymo laikui. Be to, kad praranda natūralų srautą, žiniatinklio valdytojai ar turinio rinkodaros specialistai gali būti šiek tiek „nusiminę“ dėl to, kad jų puikiai veikianti svetainė neatsiranda atsakymų laukelyje, o kai kurios sugedusios svetainės nebėra. kosmosas . Dvigubas „Google“ atsakymų langelių pasirinkimas!
Atsakymų laukelių rezultatai šiais laikais yra labai svarbūs, o žingsniai, kaip jūsų svetainę reitinguoti atsakymų laukelių užklausose, turėtų būti rodomi visuose SEO mokymuose, taip pat pažengusių ir pradedančiųjų SEO vadovuose.
Įrodyti „Google“, kad jūsų svetainė yra patikima ir verta būti SERP viršuje, daug sunkiau padaryti nei pasakyti. Žinoma, pažangios priemonės, tokios kaip pažintinis SEO, gali palengvinti jūsų gyvenimą. Tačiau tai atsiperka ilgainiui. Be to, laikytis patarimų, kuriuos pateikėme šiame įraše, kaip optimizuoti „Google“ atsakymų laukelį, taip pat gali būti labai naudinga.