Jei naudojatės programėlėmis (ir kadangi jūs mus sekate, greičiausiai taip ir yra), tikriausiai jau žiūrėjote bent vieną „išpakavimo“ vaizdo įrašą. Jūs pamatysite ką nors – paprastai tik kažkieno rankas – išimkite ką nors iš originalios dėžutės, nuimkite įvyniojimą, galbūt net įjunkite įrenginį – visa tai, o ne ekrano balsas pasakoja apie tai, kaip jis atrodo ir kaip jaučiasi. Daugelis išpakuojamų vaizdo įrašų iš tikrųjų nėra tinkamai persvarstę produkto techninių specifikacijų ar iš tikrųjų.
Tai iš tikrųjų apie pradinį jaudulį išgauti ką nors naujo iš dėžutės, pirmą kartą į jį žiūrėti ir tiesiog mėgautis mintimi jį naudoti vėliau. Tai nebūtinai skamba pakankamai patraukliai, kad pritrauktų didžiules žiūrovų grupes. Vis dėlto, kuo jie tokie populiarūs ir vis dėlto niekada nevirsta? Kokie yra šios pramonės šakos skaičiai ir kaip ji tapo pramone? Išsiaiškinkime!
Kaip įsibėgėjo „Unboxing“ reiškinys
Taigi, kodėl vietininkas vėl išgyvena dėžutės atidarymo jaudulį, toks didelis hitas? Iš tikrųjų tai gali būti ne taip sunku suprasti.
Pirma, vietinis išpakavimas gali būti vienintelis išpakavimo būdas, kurį patirsite, jei kalbėsime apie brangų įrenginį, kurio negalite sau leisti. Žiūrėdami ne liesti esančio objekto neišpakuojamą vaizdo įrašą, mes priartėjame prie realaus išgyvenimo. Tikriausiai tai nėra labai toli nuo realybės šou patrauklumo. Galbūt nesame labai sportiški, labai turtingi ar labai protingi, tačiau galime stebėti kitus žmones ir galvoti, ką darytume jų vietoje.
Antra, net jei planuojate įsigyti daiktą vėliau, tai vis tiek gali būti naudinga patirtis, nes jūs tikitės, kada ateis tikrasis momentas, ir pridėsite emocinę investiciją į norą pirkti produktą („Man reikia tai nusipirkti, nes žiūrėk, kaip aš būsiu laiminga, kai pagaliau tai sulauksiu “).
Tai, kas prasidėjo kaip mada 2000-ųjų pradžioje, virto galinga ir netgi pelninga tendencija.
Pasitelkus „Google Trends“ patikrinamas bendras susidomėjimas terminu „išpakavimas“ per laiką, tampa aišku, kiek ši „aistra“ išsivystė. Spygliai, kuriuos galite pamatyti, pažymėti raidėmis, atspindi naujienų antraštes, pavyzdžiui, „Apple iPad“ išpakavimas, minimas „PC Magazine“, arba NASA išpakavimo vaizdo įrašas, minimas „The Washington Post“.
Vis dėlto, norint tiksliai įvertinti, kaip viskas yra iš tikrųjų, būtų teisinga tik analizuoti susidomėjimą „išpakuoti“ laikui bėgant, palyginti su kažkuo kitu. Ir su kuo dar geresniu paieškos terminu jį palyginti, jei ne visagaliai interneto valdovai, katės vaizdo įrašai. Ir nors katės gali būti laikomos nugalėtojomis pagal vidutinį susidomėjimą, boksas palieka labai padorų įspūdį, atsižvelgiant į tai, koks yra kačių vaizdo įrašai.
Siekdami savo smalsumo (ir, tikėkimės, jūsų), ieškojome vieno iš dažniausiai ieškomų raktinių žodžių tendencijos, kalbant apie „unboxing“: „iPhone unboxing“, „psp unboxing“, „xbox unboxing“. Keista, ar ne, atrodo, kad „iPhone“ neišpakavimas išlaiko etapą, o po jo seka „xbox“ neišpakavimas.
Nuo 2010 m. „YouTube“ klipų, kurių pavadinime buvo išvesta dėžutė, skaičius padidėjo 871%. Kaip ir bet kokia klestinti „pramonė“, ji augo, brendo ir įvairėjo. Unboxing yra ne tik elektroninių dalykėlių nebėra: ten Unboxing kiekvieno elemento, kurį galima galvoti, iš Kinder siurprizas kiaušinis -ai iki trintuvai , ir tiki jis ar ne, gyvų roplių . Padidėjimas matomas plika akimi. Pažvelgus į populiarų „unboxer“ kanalą „ Blu Toys Surprise Brinquedos & Juegos“ (kuris, kaip teigiama pavadinime, išpakuoja žaislus), galime pastebėti, kad jų požiūris per metus labai išaugo.
Yra beveik fetišistinis išpakavimo sąvokos aspektas; jei galite ką nors sutalpinti į dėžę, tikriausiai iš jos galite sukurti išpakavimo vaizdo įrašą. Tačiau šių vaizdo įrašų gamyba taip pat vystėsi. Daugelis jų vis dar išlaiko tą namuose pagamintą kokybę, dėl kurios juos taip lengva susieti su žiūrovais. Bet kai rinka sprogs taip, kaip įvyko šiuose vaizdo įrašuose, gali tekti padaryti ką nors kita, jei norite būti pastebėti. Štai kodėl mes gauname tokius dalykus kaip povandeninis išpakuojamas vaizdo įrašas, kuriame vaizduojamas savaime išpažįstamo vandeniui atsparaus telefono vaizdo įrašas, labiau besiribojantis su „MythBusters“, o ne su pačių sukurtais vaizdo įrašais.
Kiti „unboxers“ siūlo prenumeratas (pvz., Vaizdo įrašą apie dviejų „iPhone“ išpakavimą, o vieną – kaip prizą), siekdami išlaikyti žiūrovų dėmesį ir pasinaudoti norais, kuriuos skatina išpakuoti vaizdo įrašai. Tačiau dauguma jų vis dar kreipiasi į pačias pagrindines emocijas: gebėjimą atspindėti kažkieno nuostabą, jaudulį, nuostabą ir nepriekaištingą džiaugsmą – trumpai tariant, mūsų gebėjimą įsijausti.
Jei ieškotume, ką Vikipedija sako apie išpakavimą, intuityviai sužinotume, kad išpakavimas yra naujų produktų, ypač aukštųjų technologijų vartojimo prekių, išpakavimas. Produkto savininkas užfiksuoja procesą vaizdo įrašuose ir vėliau įkelia jį į internetą. Tai dar gali būti ne pats patraukliausias apibrėžimas. Ypač įdomu „išpakuoti“ skirtame „Wikipedia“ puslapyje yra tai, kad nekomercinėje internetinėje enciklopedijoje naudojama tam tikra įterptoji rinkodara, dedant nuotrauką, kurioje vaizduojamas „iPhone 6“ išpakavimas. Šiuo klausimu daugiau neužsibusime, nes ankstesniame įraše nagrinėjome reklamą Vikipedijoje .
„Unboxer“ profilis
Didelę dalį „unboxing“ vaizdo įrašo patrauklumo gauna „unboxer“ – asmuo, kuris daro darbą ir eina per veiksmus su daugiausiai nereikalinga, bet raminančia kalba („mes dabar keliame viršutinę dėžutės dalį“ – nes jie kelia viršutinę dėžutės dalį).
„Unboxer“ nėra techninis ekspertas.
Iš pradžių tai gali atrodyti mįslinga, kai bandoma paaiškinti, kaip sekasi išpakuoti vaizdo įrašus, bet tada supranti, kad mechanizmas priklauso nuo galimybės įsivaizduoti save kaip „unboxer“. Štai kodėl daugybė boksininkų tvirtai lieka už akių. Paveiksle trūksta veido, nepaprasto balso naudojimo, techninių specifikacijų trūkumo – visa tai yra elementai, kurie daro vaizdo įrašą labiau panašų į didesnę auditoriją.
Keista, tačiau tai, kad asmuo, kuris išpakuoja dėžutę, yra „vidutinis Džo“, yra stipriausias vaizdo įrašo turtas.
Žinoma, tai nėra universali taisyklė. Rinka dabar populiari ir visi, turintys išmanųjį telefoną ir prieigą prie interneto, bando įsitraukti į veiksmą. Tai reiškia, kad norėdami išlaikyti žiūrovų susidomėjimą, turėsite į savo vaizdo įrašus įnešti unikalų stilių. Pirmiausia gali tekti pasirinkti konkrečią produkto kategoriją, kad būtų galima atskirti save nuo kitų. Jums taip pat gali tekti savo asmenybę nukreipti į priekį ir centrą, o ne laikyti tamsoje. Žmonės gali susitapatinti su įvairiais bruožais, todėl, jei esate šiek tiek ekscentriškas ar netradicinis, tikriausiai yra daug žmonių, kurie su tuo susitapatina (ar nori identifikuotis). Jūsų šaudymo stilius taip pat gali skirtis nuo minios. Namuose pagaminta yra gerai, bet jei visi ją naudoja, kodėl gi neišbandžius ko nors kito? „Time-lapse“, patraukli muzika,
Panagrinėkime šiek tiek vieną iš šių vaizdo įrašų su įspūdingu „Youtube“ peržiūrų skaičiumi: ne mažiau kaip 87 milijonai peržiūrų per maždaug 9 mėnesius. Jūs tikrai esate susipažinę su garsiąja Celine Dion daina „My Heart Will Go On“, „Titaniko“ garso takeliu. Spėk? Kad ir kokia garsi būtų, turėdama „tik“ 50 milijonų peržiūrų, surinktų per maždaug 5 metus, ji net negali išdrįsti konkuruoti su šiuo milžinišku netikėtai atidarytu kiaušiniu.
Kadangi esame SEO pasaulyje, nuorodų tikrinimas yra labiau automatizuota praktika arba, tarkime, „profesinis įprotis“. Todėl mes negalėjome padėti patikrinti, kaip atrodo toks populiarus „unboxing“ vaizdo įrašų nuorodų profilis. Įsivaizduokite nuostabą, kai pamatėme, kad beveik 90 milijonų peržiūrų vaizdo įrašas turi tik… 8 nuorodas. Ar netikite manimi? Pažvelkite į „ Instant Backlink Explorer “ padarytą ekrano kopiją ir įsitikinkite.
Tačiau tai nėra pavienis atvejis, kai kalbama apie vaizdo įrašų nuorodų išklijavimą. Patikrinome populiariausio „unboxing“ kanalo „ FunToyzCollector“ nuorodų profilį , kanalas, į kurį įkelta šimtai vaizdo įrašų, kurie iš viso sudaro milijardą peržiūrų. Mes jau minėjome, kad vaizdo įrašų išpakavimo ypatybė yra ta, kad jie yra labai populiarūs, tačiau niekada nevirsta. Tai gali paaiškinti, kodėl populiariausiam „unboxing“ kanalui pavyko surinkti tik apie 3k nuorodas. Kalbant apie socialinį dalijimąsi, jiems sekasi šiek tiek geriau, kai „Google Plus“ turi daugiau akcijų. Tiesą sakant, įdomu atkreipti dėmesį į tai, kad daugumai išpakuotų vaizdo įrašų „G +“ veikia žymiai geriau. Neapsigaukite, nes 3 000 nuorodų nėra taip blogai vidutinei svetainei ar vietiniam verslui. Vis dėlto tai populiariausias išpakavimo kanalas, apie kurį kalbame.
Kas yra didžiausi uždirbančių žmonių boksą?
Gana įdomu ir įspūdinga tuo pačiu metu pamatyti, kaip priklausomybė pavirto milijonų dolerių vertės internetine pramone. Vis dėlto kaip veikia pinigai už dėžutes? Na, „YouTube“ mokėjimo sistema yra sudėtinga, tačiau, matyt, galite uždirbti nuo 2 iki 4 USD už kiekvieną 1000 peržiūrų.
„DisneyCollectorBR“ išpakuoti vaizdo įrašai sulaukia milijonų hitų – jos „ Play Doh Sparkle Princess “ vaizdo įrašas buvo peržiūrėtas 177 743 026 kartus. Jos kanalas iš viso turi 3 481 507 abonentus ir 4 750 324 337 peržiūras. Faktinių žaislų (o ne elektroninių žaislų) atidarymas iš tikrųjų yra didžiausias patrauklumas. Daugiausiai uždirbusi „YouTube“ praėjusiais metais uždirbo beveik 5 milijonus dolerių vien atidarydama „Disney“ žaislų paketus. Tai beprotiška, tiesa? Taip turi būti, nes tai reiškia, kad tas asmuo laimėjo daugiau nei Taylor Swift laimėjo iš „YouTube“. Žinoma, tai yra įvertinimas, kuriame negalime būti visiškai tikri. Mes nežinome daugelio „unboxers“ veidų, jau nekalbant apie jų banko sąskaitą.
Tarp kitų daugiausia uždirbančių yra PewDiePie , švedų vaizdo žaidimų komentatorius, 2014 m. Uždirbęs 3,99 mln. Dolerių , ir „ littlebabybum“ – kanalas, grojantis animacines vaikų dainas ir per metus uždirbęs 3,46 mln.
Vien pernai į „YouTube“ buvo įkelta 2370 dienų arba 6,5 metų išpakavimo medžiaga.
Du sėkmingiausi „YouTube“ išpakavimo vaizdo įrašai tikriausiai nėra tokie, kokių tikitės. Kiekvienas iš jų turi daugiau nei 80 milijonų peržiūrų ir neturi nieko bendro su telefonais, planšetiniais kompiuteriais ar kompiuteriais. Tačiau jie susiję su žaislais, tik ne su įtaisais. Žiūrimiausias „unboxing“ vaizdo įrašas yra apie „Disney Toy Story Surprise Egg“. Skamba keistai? Pasiruoškite dar keistesniam žygdarbiui: antras žiūrimiausias vaizdo įrašas taip pat yra apie netikėtus kiaušinius, tik šį kartą tai klasikinis „Kinder“. Tiesą sakant, žaislai dažniausiai yra populiariausia tema, kur žiūrimi labiausiai išpakuojami vaizdo įrašai.
Išlieka klausimas: kaip gi „išpakavus naująjį„ iPhone ““ gaunama „menka“ 2 milijonų peržiūrų, o „Kinder“ kiaušinių juokingų 80 milijonų peržiūrų?
Kodėl mus užburia siurrealistinis „Unboxing Video“ pasaulis?
Kaip minėta anksčiau, šis „YouTube“ vaizdo įrašų išpakavimo reiškinys yra populiarus. Vaizdo įrašai peržiūrimi milijonais kartų, tačiau jie niekada nėra virusiniai. „Unboxing“ vaizdo įrašų koncepcija slypi labai paprastoje koncepcijoje, juos lengva sukurti ir jie iš tikrųjų nepateikia racionalaus verdikto, ar turėtume patikti (ir pirkti) produktą, ar ne. Daug „Youtube“ sukurta „YouTube“ išpakuojamų vaizdo įrašų idėja. Ar turite visą paketą, kad galėtumėte jus ar savo verslą įtraukti į „Youtube“ kanalą?
Nepaisant to, yra keistas patrauklumo elementas išpakuoti dėžutę. Nes tai tikrai nulemia labai siaurą, specifinę emociją. Atminkite, kad dauguma išpakuojamų vaizdo įrašų iš tikrųjų niekada neįjungia įrenginio. Taigi tai, kas ištirta, tikriausiai yra artimesnė dovanų išpakavimo Kalėdų rytą patirtimi. Taip, jūs galų gale galėsite pažaisti su savo nauju žaislu, tačiau pirmas ir įdomiausias jausmas yra atrasti viduje esantį produktą – patį žaislą.
Net kai užaugsite ir suprasite, kad Kalėdų senelis iš tikrųjų yra jūsų tėvai (ir jūsų tėvų atlyginimas), jūs vis tiek labai įsitraukiate į išvyniojimo akimirką. Kai Kalėdų senelis tampa jūsų draugais ar jūsų svarbiausiu draugu, emocinės investicijos visada lieka ten ir gali sukelti pakylėjimą ar nusivylimą – retai būna vidurio kelio. Net ir tuo metu, kai žinote, ką kitas gavo Jus per Kalėdas (ar per jūsų gimtadienį) – greičiausiai todėl, kad pakeliui numetėte ne tokius subtilius dalykus, – jaudulys išlieka toks pat, kaip ir susietas su numatyto džiaugsmo patvirtinimu.
Šis patvirtinimas gali būti gaunamas tik iš neginčijamų įrodymų, kad troškimo objektą (ar tai būtų telefonas, laikrodis, knyga ar dar kas nors) laikėte rankose, palietėte mygtukus, vartėte puslapius, atidarėte dėžutę.
Tai yra vienas šio reiškinio paaiškinimas, kurį pasiūlė ir kiti . Tai taip pat tikriausiai teisingas paaiškinimas ir rezonuoja su universalia – ir nekalta – tema. Tačiau yra ir mažiau nekaltos perspektyvos, kuri išpakavimą prilygina daugeliui striptizo – išaugusiai išvyniojimo versijai, o ne Kalėdų rytui. Visame išvyniojimo versle yra kažkas gąsdinančio, susietas su „žiūrėk, bet neliesk“ scenarijumi – žiūrint, kaip kažkas kitas išpakuoja naują produktą.
Yra dar mažiau nekaltas būdas apibūdinti „unboxing“, tai yra „pornografija vikšrams“.
Šis aiškinimas dar labiau išryškina vizualius ir vietinius aspektus ir gali būti paremtas bendra akimirksnio pasitenkinimo gija – stebite, kaip kažkas kitas atlieka veiksmą, ir įsivaizduojate, kad tai darote (tai yra „boxing“). Taip pat yra daug „nešvarių“ vikruolių kalbų, lygiaverčių tikriems nešvariems pokalbiams, frazių, skirtų patekti į konkretų minčių rinkinį, pavyzdžiui, „pažvelkime į šį čiulptuką“, „pažvelkime iš arčiau į šį blogą berniukas “arba„ tiesiog pažiūrėk, kaip atrodo plona ir lygi “. Tai tapo įprasta vieta išpakuoti vaizdo įrašus apie techninius dalykėlius ir šiuo metu retai būna tikri ar spontaniški šauksmai (ir labiau tikėtina, kad jie naudojami strategiškai).
Išvada
„Unbox“ rodo tikrą žmogų su tikru daiktu. Tai nėra panašus į vieną iš tų rinkodaros vaizdo įrašų, parodančių mums, kaip daiktas atrodo, bet jis iš tikrųjų suteikia mums supratimą, koks iš tikrųjų yra nagrinėjamas objektas. Vis dėlto, kodėl „unbox“ vaizdo įrašo būdas yra sėkmingesnis nei reklaminis? Sakytume, kad tai dėl „tikrovės“ skonio. Jokios fotosesijos, retušavimo, tik tų objektų „tikrumas“.
Rinkodaros komunikacija manė, kad kalbėdami apie vaizdus ir vaizdo įrašus esame šiek tiek nepasitikintys. Nors „unbox“ pateikia dar vieną vaizdų rinkinį su produktu, kontekstas visiškai skiriasi nuo gatvės reklaminių antraščių, reklaminių skydų ar televizijos reklamų, todėl tai nėra tikslinga. Tam tikru momentu „YouTube“ vaizdo įrašų išpakavimas yra panašus į tai, kaip vertinamas „Sostų žaidimas“: lauke nėra daug kas plačiai žinoma ar gerai vertinama, tačiau televizijos laidos viduje yra pagrindinis dalykas.