Vidinis susiejimas

Jūs tikriausiai girdėjote apie vidinį susiejimą, nes visi apie tai kalba. Bet kuo tas šurmulys? Ar tikrai turėtumėte vargti tai darant? Ar tikrai tai veiksminga? Jei taip, kodėl? Yra daugybė klausimų, į kuriuos reikia atsakyti.

 

Mūsų pažintinių SEO pokalbių metu daugelis svečių kalbėjo apie susiejimo tarp jūsų pačių tinklalapių svarbą. Todėl nusprendėme spręsti šią temą ir pranešti jums apie geriausias vidinio susiejimo strategijas. 

 

Vidinis susiejimas ir SEO

 

  1. Kas yra vidinis susiejimas ir kodėl jis padeda SEO
  2. Vidinio susiejimo pagrindai
    1. Struktūra ir hierarchija
    2. Katilo turinys ir unikalus turinys
    3. Vidinio puslapio našumas
    4. Vidinių nuorodų skaičius
    5. Inkaro tekstų naudojimas ir rizika
    6. Aktualumo svarba
    7. „Dofollow“ ir „Nofollow“
  3. Žingsnis po žingsnio vidinis susiejimo vadovas
    1. Visko kartografavimas
    2. Raktažodžių tyrimai
    3. Paieška jūsų svetainėje
    4. Susiekite iš ir į naujus puslapius
    5. Atsiųskite ir pateikite

 

Mes daugelį metų darėme vidinius susiejimus, kalbėjome apie tai čia ir ten, tačiau niekur dar žingsnis po žingsnio nenurodėme, kaip tinkamai sukurti vidinį saitą. Bet visa tai keičiasi šiandien.

 

Jei ieškote SEO žingsnio, kuris galėtų greitai padidinti jūsų svetainės poziciją, vidinis susiejimas yra žingsnis, kurį norite atlikti. Skaityk toliau.

Kas yra vidinis susiejimas ir kodėl jis padeda SEO

 

Vidinės nuorodos yra hipersaitai tarp dviejų tos pačios svetainės puslapių.

 

Vidinės nuorodos veikia kaip atgalinės nuorodos. Tačiau atgalinės nuorodos yra hipersaitai tarp dviejų skirtingų svetainių. Kai susiejate nuorodą į kitą savo svetainę, šią nuorodą vadinate išorine nuoroda. Kai susiesite savo svetainėje, šias nuorodas vadinsite vidinėmis nuorodomis.

 

Tinkama vidinė susiejimo strategija gali tikrai padidinti jūsų reitingavimo galią, nes ji daro du dalykus:

 

# 1: Tai padeda paieškos sistemoms suprasti jūsų svetainės struktūrą , kaip skirtingi puslapiai sąveikauja tarpusavyje ir kurie puslapiai yra tikrai svarbūs, atsižvelgiant į jūsų svetainės struktūrą.

 

# 2: Tai padeda vartotojams naršyti svetainėje ir išlaiko vartotojus svetainėje teikdama atitinkamą turinį per nuorodas, kurias galima stebėti. Tai galiausiai paieškos varikliams siunčia dar vieną signalą, kad jūsų svetainė yra puiki, nes ji suteikia gerą vartotojo patirtį.

 

Šie dalykai gali paaiškinti, kodėl „Google“ skatina svetaines, kuriose rimtai žiūrima į vidinius susiejimus. Tai ne tik reitingavimo veiksnių pridėjimas prie „Google“ algoritmo, bet ir iš tikrųjų padeda vartotojams geriau naudotis jūsų svetaine. Jie abu laikomi reitingavimo veiksniais.

 

Žinoma, tai tik paviršius. Yra daug dalykų, į kuriuos turėtumėte atsižvelgti susiedami savo puslapius. Tačiau, nors tai gali pasirodyti sunku, galų gale sužinosite, kad vidinis susiejimas iš tikrųjų yra labai paprastas.

Vidinio susiejimo pagrindai

 

Norėdami greitai įgyvendinti gerą ir efektyvią vidinio susiejimo strategiją, pirmiausia turime suprasti vidinių nuorodų kūrimo pagrindus. Susieję iš vieno puslapio į kitą, turėtumėte nepamiršti šių dalykų, kad pasiektumėte geriausių rezultatų ir išvengtumėte baudų.

1. Struktūra ir hierarchija

 

Jūsų svetainės struktūra yra labai svarbi siekiant jos sėkmės paieškos sistemose. Svetainės struktūra yra susieta su vidinėmis nuorodomis, nes paieškos sistemos naudoja vidines nuorodas SEO ir, svarbiausia, tikrindamos jūsų svetainę.

 

Užregistravus naują domeną ir sukūrus naują svetainę, paieškos sistemoms galima nusiųsti prašymą ją tikrinti ir indeksuoti. Tada paieškos sistemos pasiekia (tikrina) tos svetainės pagrindinį puslapį, jį analizuoja, užrašo (rodyklę) tai , kas svarbu jai reitinguoti, ir ieško nuorodų į kitus puslapius. Radę nuorodą į naują puslapį, jie „paspaudžia“ ją ir patenka į naują tinklalapį, jį analizuoja, ieško kitų nuorodų ir pan. Procesas kartojamas tol, kol paieškos sistemos nuskaitys ir indeksuos visą svetainę.

 

vidinės struktūros svetainė seo

Svetainės struktūra ir vidinis puslapių susiejimas (šaltinis: searchenginejournal.com)

 

Jūsų svetainės nuorodų struktūra yra kritinė, nes ji diktuoja jos puslapių svarbą . Jūsų pagrindinis puslapis stovi viršuje. Visi jūsų svetainės puslapiai paprastai nukreipia į jūsų pagrindinį puslapį, atsižvelgiant į tai, kad turite antraštę ir logotipą su hipersaitu.

 

Informacinių svetainių nuorodų struktūra yra gana paprasta. Straipsnių URL paprastai yra iškart po šakninio domeno. Daugelyje tinklaraščių ir naujienų svetainių taip pat yra kategorijų hierarchija, kuri gali būti daugiau ar mažiau svarbi žiniatinklio valdytojams. Susiejimas paprastai vyksta tik tarp straipsnių ir dar kelių puslapių.

 

Tada mes turime visiškai hierarchines svetaines, tokias kaip internetinės parduotuvės ir verslo svetainių sąrašo paslaugos, galbūt kai kurie vietiniai verslai. Hierarchiškai struktūrizuotoje svetainėje nereikėtų pateikti nesvarbių kategorijų šalia svarbių, kaip brolių ir seserų, bet labiau kaip jų vaikų. Tai padės nurodyti, kurie puslapiai yra svarbesni.

 

Paimkime muzikos parduotuvės pavyzdį, kur yra skirtingų instrumentų kategorijos ir priedai kiekvienam iš jų:

 

Pirmas variantas:

musicstore.com/guitars/

musicstore.com/pianos/

musicstore.com/drums/

musicstore.com/guitar-accesories/

musicstore.com/piano-accesories/

musicstore.com/drum-accesories/

 

Hipotetiškai aš taip pat galėčiau tiesiog naudoti „musicstore.com/category/accesories/“, kur visiškai sumaišyčiau priedus, bet tai būtų velniška netvarka, ar nemanote?

 

Antras variantas:

musicstore.com/guitars/

musicstore.com/guitars/accessories/

musicstore.com// pianinai/

musicstore.com/pianos/accessories/

musicstore.com/drums/

musicstore.com/drums/accessories/

 

Kuris variantas, jūsų manymu, atrodo gražesnis – ir žmonėms, ir paieškos sistemoms?

Tikiuosi, kad atsakėte pasirinkdami antrą variantą, nes tai tikrai yra geresnis variantas.

 

Priklausomai nuo platformos, kurioje naudojate savo internetinę parduotuvę, gali kilti tam tikrų problemų. URL dažnai būna labai užsispyrę ir juos sunku nustatyti.

 

Dabar nelabai žinau apie kitas platformas, bet daug dirbu su „WordPress“ ir žinau, kas vyksta. „WordPress“ veikia su unikaliais šliužais, todėl kiekvienas „priedų“ puslapis turės unikalų identifikatorių . Šiuo atveju tai bus priedai, priedai-2, priedai-3 ir pan. Tai taip pat pasireikš URL, todėl 2 parinkties rezultatai bus tokie:

 

musicstore.com/guitars/

musicstore.com/guitars/accessories/

musicstore.com/pianos/

musicstore.com/pianos/accessories-2/

musicstore.com/drums/

musicstore.com/drums/accessories-3/

 

Norėdami apeiti šias taisykles, turime naudoti URL perrašymą. Jei mokate koduoti, galite išmokyti savo temą / papildinį (šiuo atveju „WooCommerce“) tai padaryti automatiškai. Tai taip pat galima padaryti naudojant .htaccess failą jūsų „WordPress“ diegime. Tačiau daug lengvesnė galimybė būtų naudoti papildinį, kuris gali perrašyti URL .

 

Kita dažna problema yra pasikartojantis turinys.

Jei turite vieną produktą keliose kategorijose ir taip pat naudojate produktų hierarchinius URL, galų gale turėsite tą patį turinį keliuose URL.

Norėdami to išvengti, „WordPress“ ir „WooCommerce“ naudoja atskirus prefiksus kategorijoms ir produktams. Tačiau jei neturite daugybės produktų ir esate 100% tikri, kad produktai nebus keliose kategorijose, tikrai galite jį pridėti prie kategorijos URL ir išplėsti.

 

Laikydamiesi šios hierarchinės struktūros, įprasta vidinio susiejimo struktūros klaida yra ta, kad žmonės pamiršta susieti savo vaikų su pagrindinės kategorijos puslapiais. Nes kurdami svetaines piramidę statome nuo viršaus iki apačios ir pamirštame, kad iš tikrųjų svarbiausi yra viršutiniai puslapiai. Kol kas mes susiejame tik tėvus su vaikais. Tačiau norėdami iš tikrųjų pabrėžti, kad tėvų kategorijos yra svarbios, turime jas susieti.

 

Čia praverčia „ Duonos trupiniai“. Jei nežinote, kokie jie yra, aš jums parodysiu pavyzdį:

 

džiūvėsėlių vidinis susiejimas

 

Naudodami džiūvėsėlius galite sklandžiai susieti visas nesvarbias subkategorijas su svarbiomis kategorijomis, optimizuotomis didelės paieškos apimties raktiniams žodžiams. Savo temos nustatymuose turėtumėte galėti suaktyvinti džiūvėsėlius. Tačiau ten yra daugybė papildinių.

 

Paprasčiausiai sukūrus gerą hierarchinę parduotuvės struktūrą, jūsų vidinė susiejimo struktūra jau veikia. Tačiau, jei savo el. Prekybos svetainėje įdiegsite tinklaraštį ir turinio rinkodaros strategiją, galite gauti daug daugiau. Aš kalbu apie tinklaraščio kūrimą ir nuostabaus turinio kūrimą , kad galėtumėte jį reklamuoti, gauti atgalines nuorodas ir tada susieti savo kategorijos puslapius.

 

Trumpas patarimas: taip pat galite įdiegti svetainės struktūrą, atitinkančią jūsų svetainės struktūrą. „Google“ ne visada jo laikosi, tačiau tai gali būti naudinga labai didelėms svetainėms.

2. Katilo turinys ir unikalus turinys

 

„Boilerplate“ turinys yra turinys, kuris yra arba gali būti kartojamas keliuose jūsų svetainės puslapiuose. Paprastai jis suskirstytas į 3 kategorijas: antraštę, poraštę ir šonines juostas.

 

Antraštės skiltis visada yra svetainės viršuje. Mūsų atveju tai yra šis skyrius:

 

pažintinės vidinės antraštės nuorodos

 

Kaip matote, jis nukreipia į keletą svarbiausių mūsų tinklaraščio kategorijų puslapių.

 

Apačioje apačioje turime poraštės skyrių:

 

pažintinės vidinės poraštės nuorodos

 

Čia mes susiejame su 5 naujausiais tinklaraščio straipsniais, kad pridėdami juos galėtume patobulinti visus puslapius. Mes taip pat susiejame su vartotojams aktualiomis vietomis, pavyzdžiui, palaikymo puslapiais. Pavyzdžiui, čia taip pat galite pridėti nuorodą į savo svetainės schemą.

 

Tikrai didelėje hierarchinėje svetainėje poraštės nuorodos gali būti pavojingos. Įdėkite ne tik visas savo kategorijas. Dėkite tik pačius svarbiausius. Jei norite juos visus pridėti, padalykite juos į gabalus skirtinguose puslapiuose.

 

Baidarė atlieka tikrai puikų darbą susiedama vidinius ryšius. Štai kodėl jie užima tokią aukštą vietą pagal visus automobilių nuomos raktinius žodžius, nors dažniausiai naudoja durų puslapius .

 

Pažvelgę ​​į žemiau esantį vaizdą, pamatysite, kad jie naudoja dvi poraštes. Apatinė dalis yra tikrasis katilų turinys, matomas visuose puslapiuose, nurodant svarbiausias automobilių nuomos vietas. Tačiau viršutinė dalis skirta tik šiam puslapiui . Taip pat pastebėjau kitus puslapius su panašiomis skiltimis, bet išvardijau kitus miestus, tikriausiai susijusius su miestu, pagal kurį nukreiptas atitinkamas puslapis.

 

baidarių poraštės tarpusavio susiejimas

Baidarė, puikiai dirbanti vidinių ryšių srityje

 

Mūsų svetainėje mes neturime šoninės juostos, bet aš tikiu, kad jūs matėte daug šoninių juostų kitose svetainėse. Paprastai juose yra nuorodos į naujausius straipsnius ir komentarus, tačiau jose taip pat turėtų būti naudingų naršymo nuorodų ir nuorodų į labai svarbų ramsčio turinį.

 

Katilų turinyje turėtų būti nuorodos į svarbiausias jūsų svetainės dalis, tas, kurios vartotojams tikrai naudingos, ypač naršant svetainėje. Tai dažnai pavojinga, nes žmonės bando ja piktnaudžiauti, kad sukurtų kuo daugiau nuorodų į svarbius puslapius. Už šias praktikas „Google“ baudžia ir mes jas aptarsime vėliau.

 

Unikalus turinys iš esmės yra tikrasis puslapio turinys. Tai, kas yra tarp antraštės, poraštės ir šoninių juostų. Kartais jis gali būti dubliuojamas keliuose URL, tačiau „Google“ to nerekomenduoja, o didelis kiekis pasikartojančio turinio gali labai pakenkti jūsų svetainei ir reitingams.

 

Unikalus turinys gali turėti bet kokias nuorodas. Jų labai vertinga, nes nuorodos gali būti svarbios temos ir inkaro tekstų atžvilgiu. Tačiau jie visada turėtų būti labiau susiję su vartotoju, o ne su paieškos sistemomis. Paprasčiausias nuorodų įdėjimas čia ir ten jums nelabai padės.

3. Vidinio puslapio našumas

 

Kaip jūs tikriausiai žinote, kuo daugiau atgalinių nuorodų turi puslapis, tuo jis yra vertingesnis tam tinklalapiui ir tuo daugiau vertės jis gali perduoti kitam puslapiui per savo nuorodą. Šis SEO signalas yra labai svarbus „Google“ ir jis bus ilgą laiką (nors kitos paieškos sistemos, pvz., „ Yandex“, nuorodų kaip signalo nebenaudoja ).

 

Štai vaizdo įrašas, kuriame Mattas Cuttsas (buvęs „Spam @ Google“ vadovas) paaiškina nuorodos vertę ir nuorodų sultis reitingui „Google“. Vis dar svarbu turėti gerą nuorodų kūrimo strategiją, kad gautumėte aukščiausias pozicijas, ypač labai konkurencingose ​​nišose.

 

 

Vidiniai saitai veikia panašiai. Kaip ir įprastų išorinių nuorodų atveju, tuo daugiau vidinių nuorodų, nukreipiančių į vieną jūsų svetainės puslapį, tuo didesnė to puslapio vertė svetainėje. Jei turite puslapį su 30 vidinių nuorodų, nukreipiančių į jį, svetainėje bus didesnė vertė nei puslapiuose, kuriuose yra tik 10 vidinių nuorodų. Jei susiesite su kitu to puslapio puslapiu, kuriame yra 30 vidinių nuorodų, jis praras didesnę vertę nei susiejimas iš tų, kuriuose yra tik 10 nuorodų.

 

Atgalinės nuorodos (iš kitų svetainių) taip pat yra labai naudingos. Pvz., Jei turite 10 atgalinių nuorodų į vieną puslapį, bet 0 atgalinių nuorodų į kitą, galite susieti iš pirmojo puslapio į antrąjį, kad perduotumėte dalį šios nuorodos nuosavybės savo svetainėje.

 

Jūs, be abejo, norite atgalinių nuorodų labiau nei norite vidinių nuorodų, tačiau taip yra tik todėl, kad atgalinės nuorodos yra mūsų pasiekiamos sritys ir mes visi žinome žmonių prigimtį. Pradėkite nuo to, ką kontroliuojate, ir kurkite savo kelią. Atgalinių ir vidinių nuorodų derinys yra tikrasis sėkmės raktas.

4. Vidinių nuorodų skaičius

 

Kaip ir bet kuri kita SEO strategija, metodas ar kategorija, kai kas gali ir piktnaudžiauti. „Google“ baudžia už tokius pažeidimus, įtraukiamos vidinės nuorodos. Nėra bendros nykščio taisyklės, susijusios su tuo, kiek nuorodų galite turėti puslapyje, tačiau ji gali priklausyti nuo svetainės dydžio. Kol jūs laikote dalykus aktualiais, neturėtumėte pilti per daug nuorodų.

 

Paprastai įprastas santykis būtų 10-15 nuorodų už kiekvieną parašytą 1000 žodžių. Tačiau pridedant katilinės turinio nuorodas į skaičių, skaičius gali gana greitai augti. Spėju, kad net 200–250 nuorodų viename puslapyje gali būti tinkama suma labai didelėje svetainėje, tačiau viskas, kas gali atrodyti įtartina, taip pat vartotojams ir paieškos sistemoms.

 

Tačiau jūs norite atsižvelgti į tai, kad puslapio perduodama vertė yra padalinta tarp jame esančių nuorodų skaičiaus . Taigi, jei turėtumėte hipotetinę vertę 10 ir tame puslapyje turėtumėte 5 nuorodas, kiekvienos nuorodos vertė būtų 2.

 

Kuo daugiau nuorodų turite puslapyje, tuo mažiau vertės perduodama per kiekvieną iš tų nuorodų. 

 

5. Inkaro tekstų naudojimas ir rizika

 

Inkaro tekstai yra frazės, kurias vartotojai mato spustelėję hipersaitą. Tai frazė, kuri paprastai paryškinama mėlyna spalva, tačiau ji gali būti kitos spalvos, atsižvelgiant į svetainės dizainą (mūsų atveju ji yra violetinė).

 

Pavyzdys:  <a href=”http:/site.com/page/”> Tai yra inkaro tekstas </a>

 

Kaip ir įprastose atgalinėse nuorodose, inkaro tekstuose turėtų būti naudojami raktiniai žodžiai, nes jie nurodo, kas yra ta nuoroda, ir padeda puslapiams reitinguoti aukščiau tų raktinių žodžių. Tačiau bandydami tuo piktnaudžiauti, kils problemų. Tai visiškai tas pats, kas su vidinėmis nuorodomis.

 

Trumpas patarimas: Vaizdo nuorodos taip pat gali būti vidinės nuorodos. Tokiu atveju alt atributas bus tos nuorodos inkaro tekstas. Tačiau tekstinės nuorodos yra labiau paplitusios.

6. Aktualumo svarba

 

„Google“ pastaruoju metu daug dėmesio skyrė vartotojų patirčiai. Taigi, prašome tik neužpildyti savo puslapių nenaudingomis nuorodomis, vien dėl jų. Jei aišku, kad skaitytojui tai netinka, jums geriau be jų.

 

Pvz., Galite naudoti 3 raktinio žodžio variantus 100–150 žodžių. Jei naudosite visus 3 iš jų susiedami su tuo pačiu turiniu, ką tai pasakys vartotojui? Visiškai niekas. Jie gali daugiausiai susimąstyti, kodėl padarysi tokį baisų poelgį. Tačiau „Google“ aiškiai žinos, kad bandote juo manipuliuoti, ir už tai jus nubaus.

 

Susiekite atitinkamus įrašus su atitinkamomis temomis ir venkite pernelyg dažnai naudoti tikslios atitikties inkaro tekstus. Jei paminėjote temą, kurios reikia norint geriau suprasti frazę, galite naudoti tikslios atitikties inkaro tekstus. Iš tikrųjų nenorite plėstis ta tema ir paaiškinti, ką ji ten reiškia, nes dauguma jūsų skaitytojų tai jau žino. Tiems, kurie gali būti nauji ir nežinantys, kas tai yra, pateikite šią nuorodą į paaiškinimą.

 

Naudinga turėti inkarinius tekstus, kurie atitiktų raktinius žodžius, pagal kuriuos bandote reitinguoti, tačiau nepersistenkite. Norėdami išsisukti, galite parašyti tokius dalykus kaip „Norėdami sužinoti daugiau, perskaitykite šį straipsnį apie raktinių žodžių frazę “, kur paryškinta dalis reiškia tikrąjį hipersaito inkaro tekstą.

7. „Dofollow“ ir „Nofollow“

 

Kai susiesite savo puslapius, norėsite įsitikinti, kad šios nuorodos yra sekamos. Iš tikrųjų nėra tokio dalyko kaip dofollow žymė. „Dofollow“ nuoroda yra tik įprasta nuoroda, kuriai trūksta „nofollow“ žymos. Įprasta HTML teksto nuoroda perduoda nuosavybę / vertę.

 

Nuorodos „dofollow“ pavyzdys:  <a href=”http:/site.com/page/”> Inkaro tekstas </a>

 

Nuorodoje „nofollow“ paieškos varikliams nurodoma, kad nuosavas kapitalas neturėtų būti perduodamas ir kad balsas nebeskaičiuojamas (<a href=”http:/site.com/page/”> Inkaro tekstas </a>). 

 

„Nofollow“ nuorodos pavyzdys:  <a href=”http:/site.com/page/” rel=”nofollow”> inkaro tekstas </a>

 

Tai dažnai buvo naudojama tokiose praktikose kaip „PageRank“ lipdymas, kur nereikėtų sekti kai kurių nuorodų, kad padidintumėte kitų nuosavybę. Jei imsimės to paties pavyzdžio, kaip nurodyta pirmiau, jei jūsų hipotetinė vertė yra 10 ir jūsų puslapyje yra 5 nuorodos, bet 3 iš jų turi žymą nofollow, kitos dvi gautų po 5.

 

Tačiau tai iš tikrųjų neveikia, nes „Google“ priešinosi tam, padalydama vertę, neatsižvelgdama į tai, ar taikoma „nofollow“ žyma. Taigi dabar, jei neseksite nuorodos, kad galėtumėte „pagerinti skulptūrą“, šios nuorodos vertė iš tikrųjų bus švaistoma.

 

Tačiau yra vietų, kuriose norite naudoti vidines „nofollow“ nuorodas . Tai yra tada, kai esate susieję su savo svetainės puslapiu, kuriame yra „noindex“ metažyma. Geras pavyzdys būtų prisijungimo puslapiai. Kam vargti jų nesilaikant? Ar ta nuosavybė neišnyks? Na, jei tai nebus indeksuojama, tada iš tikrųjų nieko neliks veltui. Ir nėra taip, kad tas puslapis kažką perduotų į priekį. „Google“ net nežiūrės į tą turinį, kad pamatytų, kokias kitas nuorodas turi tas puslapis.

 

Aš nežinau apie tave, bet būčiau labai įsiutęs, jei kas nors man pasakytų „Ei,„ Google “, patikrinkite šią nuostabią nuorodą!“  tada eik „HA HA, tik juokauji! Neindeksuok, skarda! “

Trumpas patarimas: visada naudinga naudoti santykinius šaltinius (/ contact /), o ne absoliučius (https://cognitiveseo.com/contact/), kai susiejate savo svetainę. Tai gali būti naudinga, jei kada nors pakeisite savo domeną.

Žingsnis po žingsnio vidinis susiejimo vadovas

 

Turėdami omenyje, kad dabar žinote pagrindinius dalykus, kurie anksčiau minėti, ir susiedami nenaudosite blogos struktūros ir nepiktnaudžiausite tikslaus atitikimo inkarais, galite sukurti vidinę susiejimo strategiją savo svetainėje.

1 žingsnis. Visko žemėlapis

 

Jei anksčiau to nedarėte reguliariai, tai tikrai turite suplanuoti, ypač jei turite didelę svetainę. Norėdami tai padaryti, jums reikės „Excel“ failo arba „Google“ skaičiuoklės.

 

Galite pridėti bet kokias kitas antraštes, kurios, jūsų manymu, būtų svarbios, bet aš laikysiuosi šių:

  • Puslapio pavadinimas
  • URL
  • Pagrindinis raktinis žodis
  • Kiti raktiniai žodžiai
  • Puslapiai, iš kurių galima susieti 
  • Inkaro tekstas

atvaizduoti vidinius puslapius

Pridėjome tik vieną puslapį kaip pavyzdį, tačiau norint pasiekti geresnių rezultatų, turėtumėte pridėti kuo daugiau puslapių.

 

Jei reikia, galite suskirstyti žemėlapius į kelis lapus (pvz., Kategorijas). Tai gali padėti, jei turite tikrai didelę svetainę.

2 žingsnis. Raktinių žodžių tyrimas

 

Šiame pavyzdyje aš tiesiog ištrauksiu raktinius žodžius iš paties pavadinimo. Taip pat galite ištraukti raktinius žodžius iš antraščių ir net turinio. Jei norite, galite naudoti kognityvinį SEO raktinių žodžių naršyklę, kad gautumėte daugiau raktinių žodžių idėjų. Kita galimybė būtų „ Google“ raktinių žodžių planavimo priemonė .

 

raktinių žodžių įrankis cognitiveseo

 

Tačiau svarbiausia yra pagalvoti apie raktinius žodžius, kurie padės rasti turinį, kuriam bus svarbus tas konkretus straipsnis. Pažiūrėkite, kaip „stebėjimą“ pridėjau kaip atitinkamą raktinį žodį „Google Analytics“ straipsnyje. Taip pat galite naudoti variantus, pvz., „Stebėti“ arba „stebėti srautą“.

3 žingsnis. Ieškokite savo svetainėje

 

Dabar atėjo laikas naudoti tuos raktinius žodžius, kad rastume tinkamus, senesnius straipsnius, kuriuos galime susieti su naujausiais 5 straipsniais. Tai galite padaryti dviem būdais:

 

Pirmasis yra naudoti jūsų svetainės paieškos funkciją:

 

ieškanti svetainėje

 

Kai atpažinsite straipsnius, kuriuos norite susieti, pereikite per juos, kad rastumėte atitinkamą skyrių, ir suskirstykite juos su atitinkamu inkaro tekstu:

 

Jei jūsų svetainėje nėra paieškos funkcijos (sunku tuo patikėti … bet viskas įmanoma), galite naudoti „Google“ ieškodami savo svetainėje, turėdami omenyje, kad jūsų puslapiai yra indeksuojami. Naudokite paieškos operatoriaus svetainę: yourdomain.com ir raktinį žodį, kurio ieškote.

 

Baigę susieti, galite pradėti pridėti nuorodas. Neaptarsiu, kaip iš tikrųjų tai padaryti, nes galite paklausti „Google“. Tu didelis vaikinas!

4 žingsnis. Susiekite iš ir su naujais puslapiais

 

Kiekvieną kartą, kai paskelbiate ką nors naujo, susiekite kitus senesnius straipsnius, susijusius su tema. Geriau, jei tai darote vietoje, kai rašote. Tokiu būdu nepamiršite, ką norėjote susieti. Tačiau pabaigoje visada patikrinkite, ar galite pridėti daugiau susijusių nuorodų.

 

Taip pat skirkite laiko greitai atlikti aukščiau nurodytą procesą. Naudokite keletą raktinių žodžių, kad nustatytumėte susijusius straipsnius, tada susiekite tuos straipsnius su savo nauju straipsniu.

5 žingsnis. Gaukite ir pateikite

 

Po kiekvieno vidinio susiejimo seanso, nesvarbu, ar jis būtų didesnis, ar naujam įrašui, nepamirškite išsiųsti savo puslapių tikrinti. Tai paskatins „Google“ dar kartą pažvelgti į jūsų puslapius, kad galėtų matyti jūsų atliktus pakeitimus ir geriau suprasti jūsų svetainę. Tai galite padaryti naudodami „ Google Search Console“ skyrių „Tikrinimas“.

 

Trumpas patarimas: jei tik pradedate svetainę, kiekvieną kartą, kai skelbiate naują turinį, atlikite pirmuosius tris veiksmus kaip taisyklę ir galite apeiti likusius veiksmus.

 

Išvada

 

Rezultatų matavimas yra paskutinis teisingo vidinio susiejimo strategijos įgyvendinimo žingsnis. Negalite sakyti, kad viskas tikrai veikia, kol neišmatuosite jo rezultatų. Norėdami tai padaryti, turėsite palyginti savo svetainės pozicijas prieš ir įgyvendindami strategiją. Tai galite padaryti naudodami kognityvinį SEO reitingų sekimo priemonę . Srautui stebėti taip pat galite naudoti „Google Analytics“.

 

Tikrai tai galite padaryti tik tuo atveju, jei įdiegiate masyvesnę vidinę nuorodą į savo svetainę ir jei ją atskiriate nuo kitų SEO strategijų. Jei visą laiką susiesite ir tai darysite nuo pat pradžių, greičiausiai nematysite didelio skirtumo. Be to, paskelbę straipsnį, kuriame pateikiama 100 išorinių nuorodų (o jūsų vidurkis paprastai yra 1–2), galite boikotuoti vidinio susiejimo strategijos vertinimą.

 

Vidinį susiejimą nėra sunku įgyvendinti. Žinoma, tai gali sukelti galvos skausmą, jei turite milijoną tinklalapių, bet tikrai verta.

 

Kokia jūsų patirtis naudojant vidinį susiejimą? Ar jums tai pavyko? Ar matėte kokį nors skirtumą? Nekantrauju sužinoti jūsų nuomonę. Pradėkite rašyti toliau pateiktoje komentarų skiltyje ir pradėkime pokalbį. Mielai atsakysiu į visus klausimus.

Published

Leave a comment

Your email address will not be published.