Plonas turinys

Mes gyvename informacijos perkrovos pasaulyje. Jei prieš 10 metų iš viso buvo sunku rasti turinį, dabar jo yra per daug! Kuris iš jų yra geras? Kuris iš jų yra blogas? Mes nežinome.

 

Nors ši tema yra labai sudėtinga, akivaizdu, kad „Google“ bando išspręsti šias turinio problemas savo paieškos rezultatuose. Viena didžiausių problemų, su kuriomis jie susidūrė skaitmeninės rinkodaros pasaulyje, yra tai, ką jie vadina plonu turiniu.

 

How_to_Avoid_a_Google_Thin_Content_Penalty

 

Bet kas iš tikrųjų yra plonas turinys? Ar turėtumėte dėl to jaudintis? Ar tai gali neigiamai paveikti jūsų svetainės SEO? Na, už ploną turinį jūsų svetainė gali būti nubausta rankiniu būdu, tačiau kartais ji gali išsiųsti jūsų svetainę į „Google“ praleistus rezultatus. Jei norite išvengti šių problemų, skaitykite toliau!

 

  1. Kas yra plonas turinys ir kaip jis veikia SEO?
    1. Ar plonas turinys vis dar yra problema 2019 m.
    2. Kaip plonas turinys veikia SEO?
    3. Kur dažniausiai randamas plonas turinys?
  2. Kaip atpažinti plonus turinio puslapius
  3. Kaip išspręsti nedidelio turinio problemas ir išvengti „Google“ nuobaudos
    1. Įsitikinkite, kad jūsų svetainė atrodo teisėta
    2. Pridėkite daugiau turinio ir venkite panašių pavadinimų
    3. Nekopijuokite turinio
    4. Interneto dizainas, formatavimas ir skelbimai
    5. Vaizdo įrašai, vaizdai, tekstas, garsas ir kt.
    6. „Deindex“ / pašalinkite nenaudingus puslapius

1. Kas yra plonas turinys ir kaip jis veikia SEO?

 

Plonas turinys yra „OnPage“ SEO problema, kurią „Google“ apibrėžė kaip turinį be pridėtinės vertės.

 

Kai skelbiate turinį savo svetainėje ir tai bent truputį nepagerina paieškos rezultatų puslapio kokybės, skelbiate ploną turinį.

 

Labai nuobodus pavyzdys, kai „Google“ ieškote tokio klausimo kaip „Kokia dangaus spalva?“ ir ten yra straipsnis, kuriame sakoma „Dangus yra mėlynas!“, Jei paskelbsite straipsnį su tuo pačiu atsakymu, būtumėte kaltas, kad nepridėjote jokios vertės.

 

Taigi, ar tai reiškia, kad šis straipsnis yra plonas turinys, nes ten yra kitų straipsnių apie ploną turinį?

 

Gerai ne. Kodėl? Nes aš jam pridedu vertės. Pirmiausia pridedu savo nuomonę, kuri yra labai svarbi. Tada stengiuosi kuo logiškiau susisteminti, išspręsti kuo daugiau svarbių klausimų ir padengti spragas, kurias nustatiau iš kitų kūrinių.

 

Kartais gali neturėti ką nors naujo pasakyti, bet gali būti geresnis būdas tai pasakyti. Grįžtant prie mūsų pavyzdžio, galėtumėte pasakyti maždaug taip: „Dangus iš tikrųjų neturi spalvos, tačiau žmogaus akis jį suvokia kaip mėlyną, nes šviesa sklaido atmosferą“.

 

Žinoma, tikriausiai turėtumėte pridėti dar bent 1500 žodžių, kad atrodytumėte, jog jis nėra plonas. Tai tiesa. Ilgesnis turinys paprastai yra geresnis „Google“, o aukščiausia pozicija vidutiniškai siekia apie 2000 žodžių .

 

Ilgos formos turinio SEO

Kaip turinys turėtų būti reitinguojamas

 

Kartais pridėtinę vertę galite suteikti kurdami dizainą, o gal net greitesnę svetainę. Yra keli būdai, kuriais galite pridėti vertės. Netrukus apie juos pakalbėsime.

 

Iš „ Google“ žiniatinklio valdytojo gairių  puslapio galime išskirti 4 rūšių praktiką, griežtai susijusią su turinio kokybe. Tačiau juos apibrėžti nėra lengva!

 

  • Automatiškai sugeneruotas turinys: paprastas. Tai robotų sukurtas turinys, skirtas pakeisti įprastą žmonių parašytą turinį. Nedaryk to. Bet … kai kurie dirbtinio intelekto turinio rinkodaros įrankiai tapo tokie pažangūs, kad sunku atskirti tikrąjį ir automatiškai sugeneruotą turinį. Žmonės taip pat gali blogai rašyti. Nesitikėkite, kad pigus laisvai samdomas vertėjas, parašantis 1000 žodžių už 1 USD, turi gerą gramatiką ir kopijas. Robotas gali būti geresnis. Tačiau teoriškai tai prieštarauja taisyklėms.
  • Ploni filialų puslapiai: jei skelbiate filialų puslapius, kuriuose nėra apžvalgų ar nuomonių, vartotojams neteikiate jokios naujos vertės, palyginti su tuo, ką faktinė parduotuvė jau teikia jų pardavimo puslapyje.
  • Nukopijuotas ar nukopijuotas turinys: čia turi būti originalus turinys. Jei neturite originalaus turinio, neturėtumėte jo skelbti, norėdami teigti, kad jis jūsų. Tačiau net ir tada, kai neteigiate, kad tai jūsų, negalite tikėtis, kad „Google“ jį reitinguos geriau nei pirminį šaltinį. Galbūt gali būti priežastis (geresnis dizainas, greitesnė svetainė), tačiau apskritai niekas nepasakys, kad tai teisinga. Nubraukimas yra ne ne, o „Google“ tikrai nekenčia.
  • Tarpdurio puslapiai: durų puslapiai yra puslapiai, sukurti tam, kad būtų galima nukreipti įvairias labai panašias užklausas ir reitinguoti. Nors „Google“ akimis tai yra blogai, paieškos milžinė neteikia alternatyvos tarpdurio puslapiams . Jei turite taikyti pagal 5–10 panašių užklausų (tarkime, jei klientui atliekate vietinį SEO ), galite išsitraukti ką nors iš vieno puslapio, tačiau jei turėsite taikyti tūkstančius panašių užklausų, jums nebus sugeba tai padaryti. Pavyzdžiui, nacionalinėje automobilių nuomos tarnyboje visada bus puslapių, kuriuos galima laikyti durimis.

 

Jei norite, galite klausytis Matto Cuttso paaiškinimo iš šio vaizdo įrašo.

 

 

Kaip matote, visa tai sukasi apie vertę. Jūsų paskelbtas turinys turi turėti tam tikrą vertę vartotojui. Jei tai tik todėl, kad norite srauto, tai darote neteisingai.

 

Tačiau vertę kartais gali būti sunku apibrėžti. Vieniems jų turinys gali atrodyti pats vertingiausias, o kitiems – nenaudingas. Pavyzdžiui, galima parašyti „Santechnikos paslaugos Niujorke, 35 USD / val., Telefono numeris“. Kitas gali parašyti „Visa santechnikos istorija, Kaip tai padaryti patys, Santechnikos paslaugos Niujorke, 35 USD / val., Telefono numeris“.

 

Kuris iš jų yra aktualesnis? Kuris iš jų suteikia daugiau vertės? Tai tikrai priklauso nuo vartotojo ketinimų. Jei vartotojas nori tik santechniko, jis nenori girdėti apie visą istoriją. Jie tiesiog nori telefono numerio ir greito, gero aptarnavimo.

 

Tačiau svarbu suprasti, kad pridėtinę vertę visada galima rasti.

 

Galų gale sprendžia paieškos variklis, tačiau yra keletas gairių, kurių galite laikytis, kad įsitikintumėte, jog „Google“ jūsų turinį vertina kaip vertingą. Skaitykite toliau ir sužinosite apie juos viską. Tačiau pirmiausia geriau supraskime, kodėl plonas turinys vis dar yra problema ir kaip tai iš tikrųjų veikia paieškos sistemos optimizavimą.

1.1 Ar plonas turinys vis dar kelia problemų 2019 m.

 

Plonas turinio išvalymas prasidėjo 2011 m. Vasario 23 d. Su pirmuoju „Panda“ atnaujinimu. Iš pradžių „Google“ įvedė baudą už ploną turinį, nes daugelis žmonių automatiškai generavo turinį arba kūrė tūkstančius nesusijusių puslapių.

 

Plono turinio „Google“ atnaujinimo bausmė

Tolesnių atnaujinimų serija buvo sėkminga, ir daugelis žemos kokybės turinio svetainių buvo nubaustos ar išpjautos. Tai paskatino svetainių savininkus rašyti geresnį turinį.

 

Deja, šiandien tai dažniausiai reiškia ilgesnį turinį. Kuo daugiau rašai, tuo daugiau vertės gali suteikti, tiesa? Mes žinome, kad tai nebūtinai taip, tačiau, kaip jau sakiau, ilgesnis turinys paprastai yra geresnis „Google“. Ar tai būtų dėl to, kad turinys patenka į viršų, ar dėl to, kad paieškos sistema yra linkusi į jį … sunku pasakyti.

 

Tačiau yra ir įrodymų, kad ilgos formos turinys sulaukia daugiau bendrinimų socialinėje žiniasklaidoje . Tai gali sukelti daugiau atgalinių nuorodų, o tai reiškia geresnį reitingą. Taigi tai nėra tiesiogiai faktas, kad turinys yra ilgas, bet netiesioginis su juo susijęs veiksnys.

 

Tai savotiška ironija, nes „Google“ kartais naudoja savo atsakymų langelius , kad atsakytų į klausimus, kuriems gali prireikti daugiau konteksto.

 

Tačiau 2019 m. SEO žinios, kad turinys turi būti aukštos kokybės. Šiandien šis numeris perkeliamas į nuolat skelbiamo turinio perteklių. Viskas bent jau tam tikru mastu yra kokybiška.

 

Tačiau sunku gauti visą informaciją iš visur ir ne visada žinai, kuriuo šaltiniu remtis ar pasitikėti. Štai kodėl pastaruoju metu turinio kuravimas sekasi taip gerai.

 

Tai pasireiškia kitose srityse, ypač ten, kur konkurencija labai didelė, pavyzdžiui, elektroninėje prekyboje.

1.2 Kaip plonas turinys veikia SEO?

 

„Google“ nori savo vartotojams aptarnauti geriausią įmanomą turinį. Jei „Google“ to nedarys, jos vartotojai nebegrįš į „Google“ ir galėtų ją priskirti prie nekokybiškos paslaugos. Tai daro paieškos variklį nepatenkintą.

 

„Google“ paprastai taiko rankinio veiksmo nuobaudą svetainėms, kurios, jos manymu, yra negausios. Pamatysite tai „Google Search Console“ (buvusiuose „Google Webmaster Tools“) ir atrodys taip:

 

Plono turinio rankinis veiksmas baudžia „Google Warning“

Tačiau jūsų svetainę vis tiek gali paveikti nedidelis turinys, net jei „Search Console“ paskyroje negaunate „Google“ įspėjimo. Taip yra todėl, kad mažinate savo svetainės vertę ir deginate savo tikrinimo biudžetą.

 

Paieškos sistemų problema yra ta, kad jie nuolat turi tikrinti daugybę puslapių. Kuo daugiau puslapių duodate tikrinti, tuo daugiau darbo ji turi atlikti.

 

Jei paieškos variklio tikrinami puslapiai nėra naudingi vartotojams, „Google“ kils problemų dėl laiko švaistymo jūsų turiniui.

1.3 Kur dažniausiai randamas plonas turinys?

Plonas turinys dažniausiai randamas didesnėse svetainėse. Siekdami padėti žmonėms, kuriems tikrai reikia pagalbos, išskirkime iš šio sąrašo šlamštines filialų svetaines ir automatinius tinklaraščius.

 

Didelės svetainės, pvz., Elektroninės prekybos parduotuvės, dažnai sunkiai sugeba pateikti originalų, aukštos kokybės turinį visuose savo puslapiuose, ypač tūkstančiuose produktų puslapiuose.

 

Plonas turinys LC Waikiki

 

Aukščiau pateiktame pavyzdyje galite pamatyti, kad nors ir yra išplėsta paveikslėlio skiltis „Produkto informacija“, joje nėra jokio turinio. Tai reiškia, kad vartotojai neturi jokios informacijos apie suknelę. Jie žino tik tiek, kad tai suknelė, juoda ir kainuoja apie 20 USD.

 

Tai neatrodo labai blogai, kai žiūrite kaip į žmogų į vieną puslapį, bet kai esate paieškos variklis ir peržiūrite tūkstančius ir tūkstančius puslapių, panašių į šį, jūs pradėsite matyti problemą .

 

Čia sprendimas yra pridėti kopiją. Pagalvokite, ką vartotojai nori žinoti apie jūsų produktą. Įsitikinkite, kad pridėjote išsamią informaciją apie viską, ką jie nori žinoti, ir padarykite ją lengvai pasiekiamą!

 

Kartais plonas turinys patenka į elektroninės prekybos svetaines nepastebėtas. Pavyzdžiui, galite turėti kategorijos puslapį, kuriame talpinamas vienas produktas. Palyginti su visomis kitomis kategorijomis ar konkurentų svetainėmis, tai gali būti vertinama kaip nedidelis turinys.

2. Kaip atpažinti plonus turinio puslapius

 

Jei turime omenyje tik jo dydį, ploną turinį galima lengvai atpažinti naudojant pažintinį SEO įrankio svetainės auditą.

 

Ar tu žinai?

Tikrai lengva identifikuoti ploną turinį naudojant tokį įrankį kaip kognityvinis SEO svetainės auditas . Įrankis turi skiltį „Plonas turinys“, kurioje galite lengvai rasti puslapius su problemomis.

Tai taip paprasta! Turėdami savo sąrašą, galite jį eksportuoti ir pradėti pridėti tam tikro turinio į tuos puslapius. Tai pagerins jų galimybes patekti į paieškos rezultatų viršų.

Plonas turinys

 

Tačiau taip pat norite pažvelgti į „Svetainės audito“ įrankio turinio dublikato skyrių. Tai taip pat gali sukelti daug indeksavimo ir turinio problemų.

 

Pasikartojantys puslapiai

 

Itin panašius puslapius galima „sujungti“ naudojant kanonines žymas. Kartais gali būti naudinga juos visiškai pašalinti iš paieškos sistemos rezultatų.

3. Kaip išspręsti nedidelio turinio problemas ir išvengti „Google“ nuobaudos

 

Kartais galite lengvai išspręsti nedidelio turinio problemas, ypač jei gaunate rankinį įspėjimą dėl baudos. Bent jau tuo atveju, jei jūsų svetainė nėra didžiulė. Jei turite tūkstančius puslapių, gali praeiti šiek tiek laiko, kol galėsite juos ištaisyti.

 

Štai laimingos pabaigos atvejis iš vieno Dougo Cunningtono studento:

 

 

Tačiau „nuobauda“ taip pat gali atsirasti iš algoritmo, ir jūs net nesužinosite, kad ji yra, nes nėra įspėjimo. Tai iš tikrųjų nėra bauda, ​​tiesiog faktas, kad „Google“ neįvertins jūsų puslapių dėl jų prastos kokybės.

 

Tokiu atveju gali būti ne taip lengva susitvarkyti dalykus, kaip aukščiau pateiktame vaizdo įraše.

 

Norėdami išvengti šių nuobaudų, pateikite keletą dalykų, į kuriuos turėtumėte atsižvelgti rašydami turinį.

3.1 Įsitikinkite, kad jūsų svetainė atrodo teisėta

 

Visų pirma, jei jūsų svetainė atrodo šešėlinė, turite didesnę tikimybę gauti rankinę baudą savo svetainėje. Jei kas nors iš „Google“ peržiūrės jūsų svetainę ir nuspręs, kad ji iš pirmo žvilgsnio atrodo šlamšti, jis greičiausiai svarstys galimybę ją nubausti.

 

Norėdami to išvengti, įsitikinkite, kad:

 

  • Naudokite originalų šabloną ir šiek tiek jį pritaikykite
  • Turėkite logotipą ar kokį nors originalų prekės ženklą
  • Pateikite apie puslapį ir kontaktinę informaciją

3.2 Pridėkite daugiau turinio ir venkite labai panašių pavadinimų

 

Geriausias būdas parodyti „Google“, kad jūsų puslapius verta pažvelgti, nepalikti tuščių. 2019 m. Tikiuosi, kad visi žinome, jog norint užtikrinti gerą „OnPage SEO“, turime pridėti šiek tiek daugiau turinio.

 

Jūsų puslapiuose turėtų būti bent 300 žodžių kopijų. Atkreipkite dėmesį, kaip sakau kopija, o ne žodžiai. Jei ketinate parduoti, parašykite kopiją. Net el. Prekybos produkto puslapyje.

 

Jei nežinote, apie ką rašyti, visada galite naudoti „ CognitiveSEO“ raktinių žodžių įrankį ir „Content Assistant“ . Tai suteiks jums idėjų, ką turėtumėte parašyti savo puslapiuose, kad jie atitiktų užklausą, pagal kurią norite juos reitinguoti.

 

Automatiškai sugeneruoti pavadinimai taip pat gali greitai suaktyvinti „Google“ signalus. Jei peržiūrite kelis to paties prekės ženklo produktus ir jūsų pavadinimai yra tokie:

 

  • „Nike Air Max 520“ apžvalga
  • „Nike Air Max 620“ apžvalga
  • „Nike Air Max 720“ apžvalga

 

tada galite pamatyti, kaip tai gali būti problema. Ar tie straipsniai pateikia kokią nors vertę, ar jie visi vienodi, išskyrus vieną skaitmenį?

 

Svarbu, kad pavadinime būtų raktiniai žodžiai, tačiau taip pat galite pabandyti suteikti jiems įvairovės. Tai ne visada labai sunku padaryti. Geras pavyzdys galėtų būti:

 

  • „Nike Air Max 520“ apžvalga | Geriausias sprogimas
  • Nike Air Max 620 | Išsami komforto apžvalga
  • Nike Air Max 720 | Peržiūra po 2 savaičių jų dėvėjimo sporto salėje

 

Bet Adrianai, aš turiu elektroninės prekybos svetainę, kurioje yra daugiau nei 2000 produktų, negaliu parašyti originalių pavadinimų visiems!

 

Todėl sakiau, kad turinys nėra vienintelis būdas suteikti vertę. Jei negalite pakeisti pavadinimų ir turinio, patobulinkite kai kurias kitas sritis.

 

Tačiau tiesa ta, kad yra kažkas, kuris optimizuoja ir parodo meilę visiems savo titulams, net jei jų yra 2000. Tai kodėl jiems nereikėtų už tai atlyginti?

 

Paprastai labai panašūs pavadinimai yra turinio dubliavimo problemų rezultatas. Jei turite 100 skirtingų spalvų gamą, nebūtinai turite turėti 100 skirtingų puslapių su 100 unikalių pavadinimų ir kopijų. Galite tiesiog padaryti jiems vieną puslapį, kuriame vartotojai gali pasirinkti savo spalvą, nenorėdami eiti į kitą URL.

 

Puslapius taip pat galima derinti naudojant kanonines žymas , nors tai rekomenduojama laikyti tik pasikartojančiam turiniui. Skirtingų spalvų puslapiai gali būti laikomi pasikartojančiu turiniu, nes skiriasi tik vienas žodis, todėl panašumas yra 99,9%.

 

Įsitikinkite, kad kanonizuojami puslapiai neteikia natūralios paieškos srauto. Pvz., Jei žmonės ieško „mėlyna suknelė moterims“, verta turėti atskirą puslapį, kuriame būtų galima tiesiogiai pagal šią užklausą reitinguoti, užuot kanonizavus ją pagal juodąją versiją.

 

Tinkama kryptinga navigacija gali padėti išspręsti visas šias SEO problemas.

3.3 Nekopijuokite turinio

 

Nukopijavę turinį iš kitų svetainių, jūsų svetainė neabejotinai atrodys blogai „Google“ akyse.

 

Vėlgi, tai dažniausiai vyksta elektroninės prekybos svetainėse, kur redaktoriai aprašymus gauna tiesiogiai iš oficialios gamintojo svetainės. Daug kartų jie taip pat kopijuoja puslapius, kad sutaupytų laiko ir tiesiog pakeistų porą žodžių.

 

Ilgainiui tai neabejotinai paskatins jus susidurti su pasikartojančiomis turinio problemomis, kurias gali būti labai sunku išspręsti, kai jų nebekontroliuosite. Taip pat „Google“ pasakys, kad jūsų svetainė palaiko konkurentus. Naudodami jų kopiją, jūs manote, kad ji vertinga, tiesa?

3.4 Interneto dizainas, formatavimas ir skelbimai

 

Kartais galite nustatyti interneto dizaino ar formatavimo spragas. Tai padaryti nėra lengva, nes turėsite rankiniu būdu pažvelgti į savo konkurentų svetaines. Štai keletas klausimų, kuriuos turėtumėte užduoti sau:

 

Ar konkurentai savo informaciją pateikia nemaloniai? Ar jie turi per daug iššokančių langų, per daug skelbimų ar labai nemalonių dizainų?

 

Tada akivaizdu, kad tu gali tai pakeisti. Tai nesuteikia teisės neturėti originalios kopijos, tačiau tai gali turėti didesnį poveikį.

 

2. Arngren.net

Šaltinis: premiumcoding.com

3.5 Vaizdo įrašai, vaizdai, tekstas, garsas ir kt.

 

Didelės, sėkmingos elektroninės prekybos įmonės, turinčios visą bendruomenę, kuri jas palaiko ir remia, ilgą laiką naudojo šią techniką: vaizdo įrašų turinį.

 

Tai gali geriau veikti kai kuriose nišose, pavyzdžiui, technikoje. Rumunijoje „cel.ro“ turi labai blogą reputaciją tiekimo ir kokybės klausimais, tačiau dėl stiprios vaizdo įrašų turinio rinkodaros strategijos ji vis dar turi pakankamai didelę rinkos dalį.

 

Jei norite pagerinti savo puslapio vertę, būtinai pridėkite vaizdų, vaizdo įrašų ar bet ką, kas, jūsų manymu, gali geriau pasitarnauti jūsų vartotojui. Jei esate mados parduotuvė, vaizdai gali būti jūsų prioritetas, o jei esate elektronikos parduotuvė, vietoje to produkto specifikacijos turėtų būti geriau matomos.

3.6 „Deindex“ nenaudingi puslapiai

 

Kartais, kai turite daug labai panašių puslapių, kuriuose talpinamas plonas turinys be pridėtinės vertės, vienintelis perspektyvus sprendimas yra visiškai pašalinti tuos puslapius.

 

Tai galima padaryti keliais būdais. Tačiau geriausi yra:

 

  • Iš viso pašalinamas turinys
  • Kanoninių žymų naudojimas joms sujungti
  • Naudojant robots.txt ir noindex

 

Tačiau turėsite atidžiai pasirinkti, kurį metodą naudosite. Atminkite, kad nenorite pašalinti tų puslapių su paieškos paklausa iš paieškos sistemų!

 

Pasikartojančios el. Prekybos turinio ir aspektų pataisos

Šaltinis: Moz.com

 

Tai gali paskatinti perjungti dėmesį nuo atskirų produktų puslapių optimizavimo į kategorijų puslapių optimizavimą.

 

Išvada

 

Plonas turinys tikrai kenkia jūsų svetainei. Visada geriau vengti problemos nuo pat pradžių, nei vėliau spręsti. Tai taupo jūsų laiką ir pinigus.

 

Tačiau apie šias problemas turėsite žinoti anksti, net prieš pradėdami kurti savo svetainę ir turinio rinkodaros strategiją. Tikimės, kad šis straipsnis padėjo geriau suprasti šią temą.

 

Ar kada nors susidūrėte su mažo turinio problemomis savo svetainėse savo skaitmeninės rinkodaros kelionėje? Kaip jūs jį atpažįstate? Ir kaip jūs išsprendėte šiuos turinio klausimus? Praneškite mums toliau pateiktame komentarų skyriuje!

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *