Penkios klaidos, kurias darome besistengdami sveikai maitintis

 

Dauguma sveikai maitintis siekiančių žmonių susiduria su keistu reiškiniu: mitybą pakeitė, tačiau jokių teigiamų rezultatų nepastebi. Vienas iš galimų paaiškinimų – jūs laikotės netinkamų įsitikinimų, kurie gali ne tik nepadėti, bet ir pakenkti. Jei norite įsitikinti, kad jūsų sveikos mitybos planas geras, pasitikrinkite, ar nedarote šių penkių klaidų.

1. Įsitikinimas, kad visos salotos yra sveikos

Nereikia įrodinėti, kad daržovės yra sveika. Tačiau ar tikrai salotos, kurias mėgstate, yra pagamintos vien iš daržovių? Pavyzdžiui, cezario salotos atrodo tikrai sveikas pasirinkimas, tačiau valgydami jas iš kiaulienos, parmezano sūrio ir pagardų gaunate riebalų. Riebalai, lyginant su kitomis maistinėmis medžiagomis, organizmui suteikia daugiausiai kilodžaulių. Beveik tiek pat, kiek alkoholis. Žinoma, nebūtina atsisakyti tokių salotų, tačiau vertėtų pagalvoti, ar nereikėtų pakoreguoti jų recepto.

2. Sveikais užkandžiais laikomas maistas, kuris nėra sveikas

Kai kurie žmonės atsisako nesveiko maisto ir pereina prie sveikų užkandžių. Tai dažniausiai būna javainių arba proteininiai batonėliai. Tačiau toks maistas gamybos procese gali būti gana žymiai apdorojamas ir suteiks jūsų organizmui nemažai kilodžaulių. Žinoma, batonėliuose esantys kviečiai, riešutai ar sėklos yra sveikas maistas, tačiau ingredientai paprastai surišami cukrumi ar kitu nebūtinai sveiku sirupu. Tikrai sveika mityba verčiau tegul orientuojasi į grynus riešutus.

3. Manymas, kad natūralūs saldikliai geriau už cukrų

Nors dabar gamintojai seka madą saldinti produktus natūraliai saldikliais, tai dar nereiškia, jog jie suteikia organizmui mažiau kilodžaulių arba neturi papildomų medžiagų, dažnai nereikalingų. Jei į patiekalą dedate medų vietoje cukraus, jūs nebūtinai numesite svorio ir nebūtinai subalansuosite mitybą. Žinoma, patiekalų skonis skirsis. Kartais saldiklius apskritai vertėtų keisti vaisiais, kurie organizmui suteiks dar ir vitaminų bei mineralinių medžiagų. Jei sunku atsisakyti cukraus kavoje, pamėginkite gerti ją su sojų pienu, kuris suteiks gėrimui saldumo.

4. Įsitikinimas, kad patiekalai su vaisiais yra sveiki

Bananų duona, nepaisant sveikai skambančio pavadinimo, yra bananų pyragas. Jos sudėtyje yra cukraus, sviesto, todėl tai nebūtinai yra sveikas patiekalas. Didelė dalis prekybos centruose parduodamų vaisių sulčių turi vos 25 procentus tikrų vaisių ir yra stipriai pasaldintos. Ir net gerdami 100 procentų apelsinų sultis jūs negaunate to, ką gautumėte suvalgę porą tikrų apelsinų. Beje, dauguma vaisių glotnučių, kuriuos taip mėgstate kavinėse, paprastai gardinami ledais ar cukrumi, todėl siekdami sveikos mitybos turėtumėte prieš pirkdami paklausti apie jų sudėtį.

5. Manymas, kad gėrimai nesuteikia papildomų kilodžaulių

Retas kuris žino, kiek kilodžaulių yra alkoholiniuose gėrimuose. Standartinėje raudono vyno taurėje yra 480 kilodžaulių. Tad energijos požiūriu išgėrę dvi taures vyno jūs išgeriate dvi stiklines standartinio nealkoholinio gėrimo. Dvi stiklinės vyno pagal gaunamą energiją prilygsta dviem puodeliams kukurūzų dribsnių. Panašūs atitikmenys galioja ir alui.

Dabar, kai jau peržiūrėjote savo mitybos planą ir pašalinote iš jo klaidingus punktus, galite drąsiai eiti į parduotuvę. Lidl rask akciją išties sveikiems maisto produktams, gamink su meile ir stebėk savo rezultatus, kurie šįkart turėtų tavęs nenuvilti.

Published

Leave a comment

Your email address will not be published.