PPC duomenys nėra naujas bloko vaikas; tai sena pažįstama, seniai pažįstama, bet niekada nesisakei labas. Atėjo laikas pokyčiams. Pažink tai ir tapk geriausiu savo draugu.
Ne paslaptis, kad manote, jog metrika nėra patraukli. Dauguma žmonių mano vienodai. Tačiau jie yra nepaprastai svarbūs jūsų verslui. Ir sužinosite, kaip tai maksimaliai išnaudoti, naudojant PPC duomenis jūsų SEO strategijoje, kad gautumėte tą aukštą reitingą, kurį visada norėjote turėti. Ar tu ištroškęs? Atlikite veiksmus ir gaukite nuorodos sultis.
Mes parengėme išsamų vadovą, kuris padės jums sužinoti, kaip naudoti PPC duomenis norint gauti daugiau SEO srauto. Kadangi PPC kampanijos gali labai paveikti SEO, neturėtumėte galvoti apie SEO ir PPC, bet turėtumėte pažvelgti į SEO ir PPC apskritai, nes kartu jie gali būti srauto ir konversijų generatoriai. Žemiau numosite ranką į kiekvieno elemento reikšmę, PCC duomenis ir SEO srautą, tada sužinosite laimėjusios SEO strategijos ryšį ir galų gale – apie vertingiausią SEO metriką ir duomenis.
- Ankstesnėmis dienomis: kas yra PPC duomenys ir SEO srautas?
- Kaip naudoti PPC duomenis, siekiant padėti jums laimėti SEO strategiją
- 1 žingsnis: Ištraukite PPC duomenis, kad sužinotumėte geriausius savo nukreipimo puslapius
- 2 žingsnis: Palyginkite „Google Console“ duomenis su PPC duomenimis
- 3 žingsnis: suplanuokite ir įgyvendinkite savo SEO strategiją
- Kaip ištraukti vertingus PPC duomenis iš „Google AdWords“
- Paspaudimų rodiklis (PR)
- Konversijos
- Įspūdžiai
- Atmetimo rodiklis
1. Ankstesnėmis dienomis: kas yra PPC duomenys ir SEO srautas?
Terminą PPC duomenys gali būti sunku suprasti, o skaitmeninės rinkodaros požiūriu gali būti sunku tiksliai apibrėžti, nes jis apima platesnes žinias. Prieš pradėdami skirstyti informaciją į dalis ir gilintis į ją, turime išaiškinti PPC akronimą.
Greita paieška internete nesuteiks visos informacijos, kurią turite žinoti apie PPC. Išbandykite patys; tiesiog google PPC ir jums bus pateikti visi duomenys iš PPC medicininių santrumpų (gydytojo praktikos jungtys, išankstinio recepto išrašymo pažymėjimas, plazmos baltymų koncentracija, užpakalinė parietalinė žievė) į PPC apskaitos duomenis („Practitioners Publishing Company“). Maža to, PPC yra įvairių pasaulio bendrovių santrumpa. Jei įmonė yra garsi, ji gali pasiūlyti autoritetą konkrečiam terminui. Štai kaip PPC akcijos tapo populiarios paieškos užklausa „Google“ paieškos sistemoje. „Pilgrim’s Pride Corporation“ (PPC) šiuo metu yra didžiausia vištienos gamintoja JAV Puerto Rike. Yra daug daugiau PPC akronimų reikšmių, tačiau dabar į tai nesigilinsime.
Šiuo metu nei viščiukai, nei medicinos reikmenys nėra mūsų susidomėjimo sritis.
Jei kalbėtume apie PPC rinkodarą, galvojame apie mokestį už paspaudimą, kuris yra mokamos reklamos modelis ir daro tai, ką sako pavadinimas. Reklamuotojai moka mokestį už kiekvieną kartą, kai paspaudžiamas jų skelbimas.
Grįžtant prie mūsų klausimo: „Kas yra PPC duomenys?“
PPC duomenys yra mokesčiai už paspaudimą ir jie nurodo informaciją, gautą iš mokamos paieškos rinkodaros kampanijos.
Ir vis dėlto, kaip galite susieti PPC duomenis su SEO srautu, kad gautumėte sėkmingą strategiją savo natūraliam srautui?
Kadangi pirmiausia turime patikslinti terminologiją, pradedame nuo klausimo: kas yra SEO srautas?
SEO („Search Engine Optimization“) savaime yra procesas, kuriuo srautas gaunamas organiškai. SEO sujungia terminų, kurie yra svarbūs aukštesniam ir aukštesniam SERP reitingui, skydą (nuorodos, turinio rinkodara, socialinė žiniasklaida ir kt.) Norėdami būti tikras PPC herojus, turite būti duomenų analizės meistras, bet ir naudoti visi šie SEO srauto duomenys didėja. Dienos pabaigoje tai yra pagrindinis tikslas.
Prisiregistruokite gauti išskirtinius SEO patarimus ir atvejų tyrimus
Gaukite nemokamų SEO strategijų, kurias galite naudoti norėdami padidinti savo svetainės srautą ir padidinti konversijų skaičių.
Visi žinome posakį „turinys yra karalius“. Jau gana ilgą laiką ji pradėjo erzinti, tačiau po to yra kažkas. Kol kas jį reikia užbaigti.
Jei turinys yra karalius, tada vartotojas yra karalienė ir ji valdo visatą. – Cyrusas Shepardas
Turėdami tinkamą mąstyseną, žmones, strategiją, įrankius ir kitus išteklius, galite gauti gaunamų nuorodų ir išplėsti savo svetainę. Tada pagerinsite savo reitingą, matysite žygius eismo svetainėje ir padidinsite pajamas. Kita vertus, PPC duomenų įsisavinimas gali suteikti didžiulį konkurencinį pranašumą, susijusį su SEO srautu.
SEO srautas yra ilgai diskutuojama tema, aktuali tema. Faktas yra tas, kad paieškos yra kraujo sportas. Paieška labai pasikeitė, taigi ir mokama reklama paieškoje, mokestis už paspaudimą ar mokėjimas už paspaudimą. Pamenate, kad ne taip seniai mes turėjome „Google AdWords“ skelbimų dešinėje darbalaukio paieškos rezultatų pusėje? Šiuo metu turime „Google“ žinių dėžutes. Privalai žaisti protingai.
Yra keli būdai ir sėkmingos istorijos, kurias galite sekti norėdami pasiekti norimus rezultatus ir padidinti SEO srautą, tačiau šiandien mes kalbėsime apie PPC duomenų galią tam.
2. Kaip naudoti PPC duomenis, siekiant padėti jums laimėti SEO strategiją
Turime suabejoti paieškos tipais, kuriuos galima suskirstyti į mokamus ir natūralius, kad galėtume visiškai suprasti SEO srauto ir PPC duomenų ryšį. Šiuos du naudojame internetinėje rinkodaroje, nes aukštesniu lygiu siekiama generuoti pardavimus.
Organinės paieškos rinkodara lieka po SEO skydu, o mokamos paieškos rinkodara yra jo brolis dvynys, vardu SEM. Nors trumpai tariant, SEO reiškia kokybišką turinį ir kokybės nuorodas , SEM apima platesnę PPC rinkodaros perspektyvą, kuri yra protingiausia mokama paieškos rinkodaros kampanija. Yra įvairių kampanijų / veiklų, tokių kaip:
- mokamos paieškos skelbimai;
- rodyti paieškos skelbimus;
- Apsipirkimo skelbimai;
- vaizdo įrašų skelbimai;
- skelbimų mobiliesiems skelbimai.
Viena iš dažniausiai naudojamų internetinių reklamos platformų kuriant PPC kampanijas yra „Google Adwords“. Įrankis yra sudėtingas ir suteikia galimybę kurti aukščiau paminėtas kampanijas.
Bendrąja prasme „Google AdWords“ siūlo reklamuotojams nustatymą siūlyti kainą už tam tikrus raktinius žodžius, kad jų skelbimas būtų rodomas „Google“ paieškos rezultatų puslapyje. Reklamuotojas (agentūra) ar įmonė gali susikurti „AdWords“ paskyrą ir pradėti kampanijas, kurti skelbimus ir įkelti raktinių žodžių sąrašą.
Kiekvieno tipo kampanijoms, paminėtoms aukščiau, yra skirtingi veiksmai.
Pradėkime nuo reikalo ir sužinokime, kaip naudoti PPC duomenis norint gauti daugiau SEO srauto. Dabar arba niekada! Reikia atlikti kelis veiksmus. Dabar ateina įdomi dalis.
Negalite naudoti tik „Google Adwords“, norėdami gauti bendrą vaizdą, turėtumėte jį naudoti kartu su „Google Analytics“. Taip veikia išmani SEO strategija. Pažiūrėkime, kaip naudoti PPC duomenis SEO srautui padidinti.
1 žingsnis: Ištraukite PPC duomenis, kad sužinotumėte geriausius savo nukreipimo puslapius
Turite prisijungti prie „AdWords“ paskyros. Spustelėkite norimą analizuoti kampaniją ir eikite į raktinių žodžių skirtuką. Čia turite galimybę pritaikyti savo skirtuką, kad pamatytumėte raktinių žodžių duomenis prieš atsisiųsdami ataskaitą ir palygintumėte PCC duomenis su natūraliomis užklausomis. Tam reikia spustelėti mygtuką Stulpeliai ir sąraše Atributai pasirinkti galutinį URL. Galite pamatyti visus toliau nurodytus veiksmus:
Spustelėję Taikyti, turėsite kitą lentelę su savo „AdWords“ duomenimis. Dabar galite atsisiųsti ataskaitą.
Šią ataskaitą galite lengvai atsisiųsti ir iš „Analytics“ paskyros. Turite prisijungti, tada informacijos suvestinėje spustelėkite Įgijimas> „AdWords“> Paskirties URL. Tada nustatykite antrąjį aspektą „Raktinis žodis“, kad pamatytumėte geriausiai veikiančius nukreipimo puslapius ir raktinius žodžius. Galite pasirinkti surūšiuoti sąrašą pagal bet kurią norimą metriką. Po to galite eksportuoti sąrašą ir pamatyti 30 geriausių nukreipimo puslapių.
Svarbu žinoti, kad tai geriausiai tinka įmonėms ir didelėms agentūroms, nes jos turi didesnes kampanijas ir daug nukreipimo puslapių. Jei turite mažą įmonę, galite pamatyti mažiau nukreipimo puslapių ir šis metodas gali neduoti rezultatų, apie kuriuos reikia pranešti.
Tokiu atveju turėtumėte išanalizuoti 30 geriausiai veikiančių raktinių žodžių nukreipimo puslapiuose, kuriuos pridėjote „AdWords“, ir tada pereikite prie kito veiksmo.
2 žingsnis: Palyginkite „Google Console“ duomenis su PPC duomenimis
Atlikdami šį veiksmą „Analytics“ turite pereiti prie informacijos suvestinės ir įsigijimo> „Search Console“ („Google Webmaster Tool“)> Užklausos ir atsisiųsti paieškos duomenis. Užklausos yra natūralios paieškos raktiniai žodžiai, pritraukiantys vartotojus į jūsų svetainę. Įsitikinkite, kad pasirinkote didžiausią diapazoną (pavyzdžiui, 90 dienų), kad gautumėte visą vaizdą. Norėdami gauti ataskaitą, galite pamatyti paveikslėlį žemiau.
Naudokite vieną „Excel“, sujungdami abiejų ataskaitų duomenis į skirtingus lapus. Tada naudokite „VLOOKUP“ funkciją „Excel“, kad surinktumėte reitingavimo duomenis į skaičiuoklę, kurioje yra populiariausi PPC nukreipimo puslapio / raktinių žodžių deriniai. Apytikslės atitikties ieškokite kiekvieno raktinio žodžio užklausų lentelėje.
3 žingsnis: suplanuokite ir įgyvendinkite savo SEO strategiją
Dabar jūs matote, kur jūsų svetainė pateikiama natūraliai, naudojant PPC raktinių žodžių / nukreipimo URL derinius. Dabar, kai turite metriką, turite atlikti analizę. Kai būsite pasirengę, suplanuokite ir įgyvendinkite savo SEO strategiją.
Viena strategija bus patikrinti, ar PPC ir natūralūs nukreipimo puslapiai yra vienodi. Kitas būtų filtruoti duomenis pagal vidutinę poziciją, kad būtų rodomi tik pirmieji reitingai. Taip pat galite naudoti PPC terminus, pagrįstus konversija, ir kurti aplink juos naują turinį. Įsitikinkite, kad raktinį žodį įdėjote į pavadinimo žymas, antraštės žymas, metaaprašymą, turinį, paveikslėlių aprašymus ir pan.
4. Kaip ištraukti vertingus PPC duomenis iš „Google AdWords“
PPC duomenys yra vertingas turtas nustatant jūsų KPI. Yra daugybė metrikų, į kurias turėtumėte atsižvelgti, bet mes kalbėsime apie tuos, be kurių negalėtumėte gyventi.
4.1 Paspaudimų rodiklis (PR)
PR yra svarbi metrika, kurią reikia stebėti visose jūsų PPC reklaminėse kampanijose. Paspaudimų rodiklis rodo, kiek žmonių, pamatę jūsų skelbimą, jį spustelėjo. „Google AdWords“ galite rasti kampanijos, skelbimo ir raktinio žodžio lygiu, kaip matote kitoje ekrano kopijoje.
Idealiame pasaulyje norėtumėte didelio PR, nes tai yra autoriteto ženklas ir rodo, kad jūsų skelbimas veikia gerai. Tačiau svarbu analizuoti šią metriką kartu su konversijos rodikliu. Konversijų rodiklis rodo konversijų skaičių už paspaudimą (sąveikos su skelbimu). Ši metrika suteikia galimybę maksimaliai padidinti kiekvieną PPC centą, surandant geriausius skelbimus.
Atsižvelgdama aukštą PR ir konversijų rodiklis yra žemas reiškia, kad skelbimas gali turėti problemų. PR rodo, kad jūsų kopija kuria sąveikas, tačiau nukreipimo puslapis gali neatitikti potencialių klientų poreikių arba jis nepateikia pažado iš skelbimo kopijos.
Atsižvelgdama mažą PR ir aukštas rodiklis reiškia, kad jūsų skelbimas gali būti pakankamai patrauklus. Jei turite žemą PR ir žemą konversijų rodiklį, kyla rimta problema. Šios metrikos ieškojimas gali padėti surasti aukštus rezultatus rodančius skelbimus ir atrasti raktinius žodžius, kurie galėtų padėti užimti aukštesnę vietą natūralioje paieškoje.
4.2 Konversijos
Jei turite PPC skelbimų, rekomenduojama stebėti konversijų skaičių. Žinoma, kad „AdWords“ konversija įvyksta, kai vartotojas spustelėja skelbimą ir imasi veiksmų svetainėje. Veiksmo tipas priklauso nuo jūsų atlikto konversijos tipo, produktų įdėjimo į pirkinių krepšelį, prašymo pateikti daugiau informacijos pateikimo, skambučio plėtinio spustelėjimo, užklausos siuntimo, kažko užsakymo ir pan.
Šalia šio švaraus atsivertimo, kur žinote kelią, yra dar du konversijos tipai. Peržiūrų konversija įvyksta tada, kai vartotojas pamato jūsų skelbimą, jo nespustelėja, bet vėliau natūraliai randa jūsų svetainę ir konvertuoja. Pagalbinės konversijos įvyksta, kai vartotojas sąveikauja su skelbimu, patenka į jūsų svetainę, tada išeina ir organiškai grįžta į svetainę ir įvykdo konversiją.
4.3 Įspūdžiai
Parodymas skaičiuojamas kiekvieną kartą, kai matomas jūsų skelbimas. Pageidautina turėti daug parodymų turinčius raktinius žodžius, nes tikėtina, kad jie bent jau teoriškai sukels kitus palankius rezultatus. Turėdamas daugybę įspūdžių nekainuoji nė cento.
4.4 Atmetimo rodiklis
Atmetimo rodiklis yra vieno puslapio apsilankymų ar apsilankymų, kai asmuo paliko jūsų svetainę iš įėjimo (nukreipimo) puslapio, procentas. Gerai sekti šią metriką, nes galite sužinoti, ar jūsų svetainėje kažkas sugedo :
- 25% ar mažiau: kažkas tikriausiai sugedo;
- 26-40%: Puikiai;
- 41–55%: vidutinis;
- 56–70%: didesnis nei įprasta, tačiau gali būti prasmingas, atsižvelgiant į svetainę;
- 70% ar daugiau: blogai ir (arba) kažkas tikriausiai sugedo.
Be aukščiau paminėtos metrikos, verta paminėti dar vieną – kokybės balą, kuris yra išskirtinai „Google Adwords“. Kiekvienam raktiniam žodžiui rodomas balas iš 10. Kuo didesnis skaičius, tuo didesnė tikimybė lemti mažesnes kainas ir geresnes skelbimų pozicijas.
Vyšnia viršuje yra raktinių žodžių planavimo priemonė , kurią rasite „AdWords“. Tai raktinių žodžių tyrimo įrankis, suteikiantis realių patarimų ieškant tinkamiausio raktinio žodžio naujam turinio elementui. Jį galite naudoti žiūrėdami vidutinį mėnesio paieškų skaičių ir konkurenciją. Reklaminių žodžių kūrėjai, naudodamiesi turinio rinkodaros strategijomis, dažnai naudojosi norėdami gauti tinkamiausią raktinį žodį ir frazę, prieš pateikdami rašyti naują turinį. Jis tikrai naudojamas skaitmeninės rinkodaros srityje. Maža to, gali būti išties naudinga naudoti šį PPC įrankį padidinant SEO srautą.
Dabar kaip niekad būtų puiku turėti „AdWords“ paskyrą, nes šis įrankis pasirodė esąs puikus palaikymas. Visų pirma sakau, kad nuo 2016 m. Birželio mėn. Negalite pasiekti raktinių žodžių planavimo priemonės įrankio, jei nevykdoma aktyvi „AdWords“ kampanija.
Pvz., Ieškokite „naujienlaiškio šablono“ spausdinimo ekrano naudodami paskyrą, kurioje nėra aktyvios kampanijos:
Tai yra to paties termino spausdinimo ekranas, naudojant paskyrą su aktyvia kampanija:
Matote, kad duomenys yra tikslesni tiems, kurie moka.
Prisiregistruokite gauti išskirtinius SEO patarimus ir atvejų tyrimus
Gaukite nemokamų SEO strategijų, kurias galite naudoti norėdami padidinti savo svetainės srautą ir padidinti konversijų skaičių.
Išvada
Šiais laikais turite žinoti, kad puslapio lygio stebėjimas yra svarbesnis nei bet kada. Jūs negirdėjote išsamios diskusijos apie SEO tik vieną kartą. Čia jis vėl ateina. Dabar vilkite SEM paskui ją. PPC duomenys yra žemėlapyje, ir jūs turite būti protingi, kad gautumėte efektyvią strategiją. Sujungti duomenis ir rasti tinkamą formulę sunku, gali prireikti šiek tiek laiko, jei esate svetimas „AdWords“, tačiau tokiu būdu galite sužinoti keletą galimybių, į kurias neatsižvelgėte. Ir tai yra nuostolis užimant aukštesnę vietą.
Paieškos sistemos optimizavimas turėtų būti paprasta veikla, užtikrinanti, kad svetainę paieškos sistemose galima lengvai rasti pagal tam tikrus žodžius ir frazes, susijusius su tuo, ką siūlo svetainė. Mokėjimas už paspaudimą (PPC), dar vadinamas mokesčiu už paspaudimą (MUP), yra reklaminis modelis, naudojamas srautui į svetaines nukreipti. Todėl tiek SEO, tiek PPC turi tą patį tikslą: pritraukti srautą, o vartotojui pranešant apie jūsų svetainę.
Nesvarbu, ar tai mokami paieškos rezultatai, ar natūralūs rezultatai, kai prisijungiate prie „Google Analytics“ paskyros, jūsų verslas auga. Norite pamatyti, kad visos jūsų SEO pastangos nebuvo veltui, nepaisant to, ar tai yra raktinių žodžių tyrimas, su kuriuo dirbate, atvykstamasis rinkodara, socialinė žiniasklaida, nuorodų kūrimas ar mokami skelbimai. Naudokite PPC duomenis kartu su organinėmis užklausomis ir sukurkite efektyvią SEO strategiją.