Seo prieš ppc

Kalbant apie skaitmeninę rinkodarą, ypač jei tik pradedate, visada kyla klausimas apie SEO ir PPC. Kokie yra abiejų privalumai ir trūkumai? Ir dar svarbiau, kuris iš jų jums yra geresnis?

 

Bendras sutarimas yra tas, kad PPC kainuoja pinigus ir duoda neatidėliotinų rezultatų, o SEO yra nemokamas, tačiau tam reikia laiko. Taigi tai paprasta prekyba, laikas pinigams. Na, tiesa ta, kad tai daugiau nei galima tikėtis. Aš viską paaiškinsiu žemiau.

 

SEO_vs_PPC._Which_one_should_you_choseose

 

  1. SEO privalumai ir trūkumai
    1. SEO profesionalai
    2. SEO trūkumai
    3. Kada turėtumėte pasirinkti SEO?
  2. PPC privalumai ir trūkumai
    1. PPC privalumai
    2. PPC trūkumai
    3. Kada turėtumėte pasirinkti PPC?
  3. SEO ir PPC pakartojimas (palyginimas vienas šalia kito)
  4. Maišyti SEO su PPC

 

Kadangi esame pažintiniai SEO ir turime SEO orientuotas priemones, galite pagalvoti, kad bandysime skatinti SEO būti geresniu nei PPC. Tačiau šiame straipsnyje nebus parodyti pranašumai ir trūkumai, kad galėtumėte pasirinkti vieną kitą, bet padėti geriau suprasti, kurios yra kiekvieno reklamavimo metodo stipriosios ir silpnosios vietos.

 

Galų gale geriau naudoti abiejų derinį. Aš jums tiksliai pasakysiu, kodėl, todėl skaitykite toliau.

SEO privalumai ir trūkumai

 

Paieškos sistemų optimizavimas vis labiau populiarėja, ypač pradedantiesiems. Visi nori turėti optimizuotą ir gerai užimamą svetainę, nes, jų nuomone, ji nemokama. Tačiau jei kurį laiką užsiimate verslu, puikiai žinote, kad laikas = pinigai. Tai nėra tik frazė. Tai tiesa.

 

Nors SEO gali būti laikomas pigesniu savo svetainės ir produktų reklamavimo būdu, tai iš tikrųjų gali būti toli gražu ne, atsižvelgiant į jūsų nišą ir jūsų konkurencijos sunkumą. SEO apima turinį, kurį sukurti nėra pigu (bent jau ne aukštu lygiu).

 

Pavyzdžiui, aukštos kokybės straipsnio apie pažintinį SEO sukūrimas gali užtrukti iki vienos savaitės (jei ne daugiau, jei skaičiuosite korektūroje ir redagavime). Prisiminkite, laikas = pinigai. Nors skelbimai yra lengvesnis reklamavimo būdas, mes pelnome daug daugiau pasitikėjimo reitinguodami ir organiškai generuodami srautą, nes esame į SEO orientuota įmonė.

 

Aptarkime SEO privalumus ir trūkumus, kad geriau suprastumėte, su kuo susiduriate pradėdami.

SEO profesionalai

 

SEO apima didžiausią paieškos rinkodaros dalį. SEO darbas yra tarsi miško sėklų sodinimas. Jūs juos sodinate dabar, bet matote rezultatus labai toli į ateitį. Nors galite pagreitinti procesą, tam reikia daug daugiau darbo, nei tik įdiegti „WordPress“ ir rašyti kokybišką turinį.

 

Tai nemokama, jei tai darote patys: jei esate pasirengęs nuolat tobulinti savo žinias ir daug laiko praleisti rašydamas savo turinį, tuomet jūs galite užimti aukštą vietą be jokių investicijų (išskyrus talpinimą ir temą).

 

Laipsniško mokymosi kreivė: tai taip pat gali būti vertinama kaip trūkumas, nes tai gali užtrukti ilgai. Tačiau čia bandau atkreipti dėmesį į tai, kad norint pamatyti rezultatus, nereikia to greitai išmokti. Pirmiausia galite atlikti keletą paprastų raktinių žodžių tyrimų ir parašyti savo turinį. Sumaišykite tai su vaizdo optimizavimu ir geru serveriu, ir jūs būsite pasirengę. Daugelyje turinio valdymo sistemų šiandien yra daug SEO įskiepių, nesvarbu, ar turinio, ar techninių problemų.

 

Gera IG:  jei einate laisvu keliu ir viską darote patys, SEO gali duoti labai gerų rezultatų, ypač vietinio verslo srityje, kur konkurencija gali būti ne tokia griežta. Net mokėdami už savo paslaugas, turėdami omenyje, kad turite aukštą paieškos apimties raktinį žodį, galite gauti iki 15 kartų didesnį paspaudimų kiekį, kurį gautumėte naudodami mokamą paiešką. Populiariausi natūralūs rezultatai gali sukelti daugiau nei 25% natūralių raktinio žodžio paieškų. Kita vertus, mokami skelbimai gauna tik apie 2–3%. Čia yra „ Sparktoro “ ekrano kopija, kurioje Randas Fishkinas analizuoja organinį ir mokamą PR JAV.

 

 

Šį neatitikimą galėjo lemti daugybė veiksnių, pavyzdžiui, žmonės pirmenybę teikė natūraliems rezultatams, o ne mokamiems skelbimams (jie juos vertina kaip patikimesnius) ir dažnas skelbimų blokavimo programų naudojimas.

 

Ilgalaikiai rezultatai: jei atliksite namų darbus ir būsite pastovūs maždaug nuo 6 mėnesių iki vienerių metų, gauti rezultatai gali trukti metus. Vis dėlto patartina kartkartėmis atnaujinti ir patobulinti turinį, ypač jei kažkas geresnio pasirodo SERPS. Tačiau, jei ir toliau dalinsitės savo turiniu ir gausite atgalinę nuorodą čia ir ten, yra tikimybė, kad išlaikysite savo gretas, jei ne laikui bėgant jas pagerinsite.

 

Naudinga prekės ženklo žinomumui: žmonės dažnai ieško informacijos internete. Net norėdami ką nors įsigyti, jie pirmiausia ieško apžvalgų ir vadovų. Jei norite tuo pasinaudoti, norėdami reitinguoti, turite parašyti informacinį turinį, kuris atitiktų jų lūkesčius. Laikui bėgant tai gali paskatinti žmones prisiminti jūsų prekės ženklą. Vidutiniškai pirmą kartą klientai dažnai turi būti pritraukti į jūsų svetainę net 7 kartus (jei ne daugiau), kol jie pakankamai jumis pasitiki, kad galėtų nusipirkti.

 

Geresnė turinio kontrolė: atlikdami SEO galite priskirti praktiškai bet ką. Neturite apribojimų, kokį turinį turite rodyti. Be to, pavadinimai ir aprašymai gali būti ilgesni, o tai lemia geresnį PR. Jūs galite padaryti praktiškai viską. Tačiau naudodami skelbimus siųskite klientus į blogą puslapį ir būsite išmestas iš karto.

SEO trūkumai

 

Norint pamatyti rezultatus reikia laiko: vieniems nuo 6 mėnesių iki 1 metų gali atrodyti tikrai gerai, bet kitiems tai gali atrodyti kaip amžinybė. Jums reikia rezultatų ir jums jų reikia greitai. Dabar. Tokiu atveju turėtumėte sutelkti dėmesį į mokamą paiešką. Tačiau verta pradėti SEO pagrindą iškart, kai tik pradedate. Atminkite, kad norint pamatyti rezultatus reikia laiko, taigi, kuo greičiau pradėsite, tuo greičiau juos pamatysite. Jei atidedate SEO, nusprendę pradėti, vėl išgirsite tą pačią 6 mėnesių istoriją.

 

Sunku įvaldyti:Jei tikrai norite pasivadinti SEO ekspertu, turėsite išmokti daug daugiau nei tik pagrindinius raktinių žodžių tyrimus ir nuorodų kūrimą. Gali prireikti HTML ir CSS įgūdžių, bent jau pagrindiniame lygmenyje, o JS ir PHP taip pat pravers. Tai neapima visų kitų techninių dalykų, kuriuos jums reikia išmokti, pvz., Svetainės schemos, indeksavimas, URL, peradresavimai, kelios kalbos problemos ir daugelis kitų. Kai vis sunkiau gauti nuorodas be daugybės $$$, turinio kūrimo ir įtikinėjimo įgūdžiai taip pat turi gerokai patobulėti. Turite išmokti SEO tiek daug daugiau, kad jis iš tikrųjų gali būti didžiulis. Yra net kategorijos, tokios kaip techninis SEO ir turinio SEO. Įvaldyti šiuos abu dalykus gali būti labai sunku. Jei galvojate apie PPC kaip apie grojimą instrumentu, tai SEO yra tarsi dirigavimas visam orkestrui.

 

SEO sunku įvaldyti

 

Sunku įvertinti: jei esate vieno žmogaus gauja, viską perkelti į kitą lygį nėra labai lengva. Tiesa, kad norint gauti daugiau srauto nebūtinai turite skelbti daugiau, tačiau tiesa ir tai, kad jei skelbiate daugiau, gausite daugiau srautų. Tiek daug dalykų galite padaryti tik per 24 valandas. Pagalbos reikalaujantis mastelis, susijęs su pinigais. Jei kuriate valdžios svetainę ir jums reikia šimtų straipsnių per savaitę, redaktorių ir turinio rinkodaros komandos, rezultatai pasiteisins. Tačiau jei bandote konkuruoti su „Dyson“, kad parduotumėte savo nežinomą dulkių siurblį, jums geriau mokama paieška.

 

Didelis neapibrėžtumas: „ Google“ dirba su algoritmais. Tai reiškia, kad bet kuriuo metu dėl kokių nors priežasčių jūsų svetainė gali nukristi nuo reitingų arba, dar blogiau, net būti pašalinta iš indekso. Paprastai taip nutinka, jei įsitraukiate į „BlackHat“ SEO metodus. Jei laikysitės „ Google“ gairių , paprastai turėtumėte būti gerai. Vis dėlto yra tiek daug priežasčių, dėl kurių jūsų svetainės natūralus srautas gali sumažėti, kad joms išvardyti reikėtų kito straipsnio. Mes iš tikrųjų turime vieną, daugiausia tik 2018 m. SEO atnaujinimus .

 

Mažiau orientuotas į pirkėją: žmonės daug ieško internete, tačiau dažniausiai ieško informacijos. Net tada, kai jie ieško daiktų, kuriuos galima nusipirkti. Štai kodėl verta sukurti el. Pašto sąrašą, kad klientai galėtų sugrįžti į savo svetainę. Dabar, ypač Europoje, sunkiau padaryti su naujuoju ES GDPR įstatymu.

 

Sunku atlikti A / B testą: Nors jūs visiškai kontroliuojate savo turinį, A / B testavimas natūralios paieškos aplinkoje nėra lengvas. „Google“ nelabai mėgsta pasikartojantį turinį, taip pat negalite paprasyti „Google“ vieną savaitę rodyti kitą puslapį. Na, jūs iš tikrųjų galite naudoti kanonines žymas . Tačiau kanoninė žyma nebuvo tam sukurta, todėl ją naudoti labai rizikinga. Galite pagalvoti, kad galite paprasčiausiai pakeisti tą patį puslapį ir tada jį atgal. Tačiau dėl bet kokio puslapio pakeitimo reitingai gali padidėti arba sumažėti. Paprastai, kai žmonės užima aukštą reitingą, jie vengia keisti savo puslapius.

 

SEO
Privalumai Trūkumai
Tai gali būti „nemokama“ Norint pamatyti rezultatus, reikia laiko
Palaipsniui mokymosi kreivė Sunku įvaldyti
Gera IG Sunku mastelį
Ilgalaikiai rezultatai Didelis neapibrėžtumas
Gerai prekės ženklo žinomumui Mažiau orientuotas į pirkėją
Geriau kontroliuoti turinį Sunku atlikti A / B testą

Kada turėtumėte pasirinkti SEO?

 

Jei tyčia nenorite būti paieškos sistemose, SEO yra, paprastai tariant, visiems. Turėtumėte jį pradėti kuo greičiau, nes reikia laiko, kol jis veiks. Tiksliau sakant, SEO planavimo procesas turėtų prasidėti dar nesukuriant svetainės, jei atsižvelgsite į struktūrą ir platformą.

 

Kuo vėliau pradėsite nuo SEO, tuo vėliau pamatysite rezultatus. Verta pradėti optimizuoti kuo greičiau.

PPC privalumai ir trūkumai

 

Kita vertus, mes turime PPC (Pay Per Click) arba SEM (Search Engine Marketing). Kai kurie SEO yra kaltinami tuo, kad yra mažiau efektyvūs ir kainuoja daugiau nei SEO. Tačiau šie teiginiai gali būti klaidingi dėl šališkumo. Tiesa, PPC gali būti puikus būdas reklamuoti savo svetainę, ypač jei esate el. Prekybos parduotuvė ar parduodate produktą.

PPC privalumai

 

Paprastai žmonės mano, kad PPC yra įprasta reklama, tačiau tai yra kur kas daugiau. Turėti galimybę rodyti skelbimą tik tada, kai kas nors ieško konkretaus raktinio žodžio ir, dar daugiau, moka už jį tik spustelėjęs, yra neįkainojama. Yra daugybė gerų dalykų apie PPC. Jei tai nebūtų tokia sėkminga, žmonės už tai nemokėtų.

 

Rezultatus galite pamatyti iškart: didžiausias dalykas, susijęs su „Pay Per Click“, yra tai, kad rezultatus galite pamatyti iškart. Tai, žinoma, tol, kol jūsų nukreipimo puslapis yra tinkamas. Jums reikia raginimo veikti, todėl įsitikinkite, kad jūsų telefono numeris ir kontaktinės formos yra matomos. Paprastai mokėsite daugiau, priklausomai nuo konkurencijos. Tačiau yra ir kitų veiksnių, į kuriuos atsižvelgiama, pvz., Pavadinimų ir turinio kokybė. Šiaip ar taip, per dieną patekti į 3 populiariausius su SEO beveik neįmanoma.

 

 

Lengviau įsisavinti: nesakau, kad galite tapti ekspertu per naktį, tačiau ilgalaikėje perspektyvoje PPC yra lengvesnė nei SEO. Nesupraskite manęs neteisingai. Tai nelengva. Jūs vis tiek turite išmokti daug dalykų, taip pat mokotės paprastai degindami pinigus. Tačiau sukūrę tinkamą kampaniją ir optimizavę, jei porą mėnesių, jūs būsite tam tikras. Jūs taip pat gaunate profesionalių oficialių „Google“ darbuotojų palaikymą, padedantį nustatyti kampanijas – prabangos, kurios neturite SEO srityje. Laimei, yra tokių vaikinų kaip mes, čia, pažintiniame SEO. Akivaizdu, kad yra ir patobulintų patobulinimų, kuriuos galite padaryti savo kampanijose, ko neišmoksite labai lengvai. Tačiau yra didesnė tikimybė susirasti ką nors, kas sukurs jums tinkamą „Pay Per Click“ kampaniją, nei rasti žmogų, kuris sukurs ir įgyvendins gerą SEO strategiją.

 

Galite greitai padidinti mastelį : „Google Adwords“ mastelio didinimas yra gana lengvas. Tiesiog sumokėk daugiau pinigų. Yra du būdai mokėti daugiau pinigų. Pirmasis yra taikyti daugiau raktinių žodžių. Antrasis dalykas yra tiesiog pakoreguoti dienos biudžetą iki daugiau nei 9 000 ir tapti per dideliu. Tada jūsų konkurencija bus labai nusivylusi:

 

PPC lengviau keisti

 

Neaišku: nereikia bijoti jokių „Google“ naujinių. PPC pasaulyje atnaujinimai yra išankstiniai ir nėra slapti. Taip pat praleidžiate nuo 5 iki 10 minučių skelbimui sukurti ir dar 5–10 minučių, kad sužinotumėte, ar jis patvirtintas, ar ne. Taip pat tiksliai žinosite, kas leidžiama, o kas ne. Atminkite, kad taip pat gaunate palaikymą iš pačios „Google“.

 

Orientuotas į pirkėją: dauguma paspaudimų, kuriuos gausite iš PPC, yra orientuoti į pirkėjus. Žmonės nebūtinai labiau spustelėja „Google“ skelbimus, kai nori ką nors nusipirkti (nors tai įmanoma), bet todėl, kad komercinius raktinius žodžius taikysite tik tada, kai įdėsite skelbimus. Visi žinome, kad paieškos srautas turi aukštesnius konversijų rodiklius. Tas pats pasakytina ir apie mokamą paiešką. Jo konversijų skaičius didesnis nei socialinių tinklų ir „Facebook“ reklamos. „Google“ rodo skelbimus tik tada, kai mano, kad tai aktualu potencialiems klientams. Taigi, vartotojo ketinimas nurodo, ar skelbimas turėtų būti rodomas, ar ne. Jei raktinis žodis yra pirkėjo raktinis žodis, yra didesnė tikimybė, kad bus rodomas skelbimas.

 

Lengva atlikti A / B testą: A / B testuoti naudojant PPC yra tikrai lengva. Viskas, ką jums reikia padaryti, tai nustatyti du skelbimus ir leisti jiems rodyti. Laimi tas, kuris gauna daugiausia PR. Tai paprasta. Jūs turite tai daryti toliau, kad pagerintumėte savo rezultatus. 1% padidėjęs PR kai kuriose situacijose gali pakeisti žaidimą.

PPC trūkumai

 

Kaip ir bet kas, taip pat turi būti ir minusų. PPC turi keletą, tačiau, atsižvelgiant į tai, kas esate ir ką darote, kai kurie gali net neatrodyti trūkumai. Pavyzdžiui, jei turite didelę pelno maržą, galite sau leisti mokėti skelbimus. Tačiau jei uždirbate tik 1 USD už pardavimą, bet turite sumokėti 0,98 USD, kad jį gautumėte, tai gali būti ne tiek daug, ypač atskaičius mokesčius.

 

Mokate už kiekvieną paspaudimą: Na … čia nėra daug ką pasakyti. Tai mokėti žaisti. Už kiekvieną paspaudimą turite sumokėti. Taigi, kol jūs iš to gaunate naudos, tuo daugiau išleidžiate, tuo daugiau uždirbate. Matematika yra gana paprasta. Turite pagalvoti paspaudimų rodikliuose. Tarkime, kad jūs uždirbate 10 USD už pardavimą. Tokiu atveju, priklausomai nuo jūsų poreikių, už pardavimą galite išleisti viską nuo 0,01 USD iki 9,99 USD. Tačiau pinigai atneš jums tik srautą. Tai negarantuoja pardavimo. Jums reikalingi aukšti konversijų rodikliai. Jei priimate 100 žmonių ir jūsų konversijų rodiklis yra 1%, turite įsitikinti, kad šie 100 lankytojų kainuoja mažiau nei uždirbate už vieną pardavimą. Priešingu atveju išmesite pinigus pro langą.

 

Nėra taip, kad blogai mokėti už kiekvieną paspaudimą. Tiesiog su SEO jums nereikia 🙂

 

Stačios mokymosi kreivės: kai pirmą kartą įeinate į „Google Adwords“ platformą, viskas gali būti didžiulė. Yra daugybė naujų dalykų: kampanijos, skelbimų grupės, raktiniai žodžiai, neigiami raktiniai žodžiai, biudžetai, kainos pasiūlymai, PR, MUP ir daugelis kitų. Jei neįsivaizduojate, ką darote, galite sudeginti daug pinigų. Neseniai mano klientas pats sukūrė kampaniją ir iššvaistė maždaug 75% savo biudžeto, nes nenustatė jokių neigiamų raktinių žodžių.

 

Jums reikia pinigų PPC

 

Tačiau gerai supratę jas, galite lengvai nustatyti kampanijas, kurios veikia pelningai. Taip pat yra oficialių „Google“ kursų, kuriuose galite dalyvauti ir netgi gauti sertifikatus.

 

Mažesnė IG: Mes kalbėjome apie tai, kaip naudojant SEO, rezultatai yra šiek tiek lėti, bet trunka ilgiau? Na, tai visiškai priešingai su PPC. IG PPC apskaičiuojamas trumpuoju laikotarpiu, atimant, kiek išleidžiate mokamoms paieškos reklamoms, iš to, kiek uždirbate parduodant produktą. Kai nustosite mokėti, nustosite rodyti, kad IG nepadidėtų taip, kaip ilgalaikio SEO atveju.

 

Augimas yra susietas su biudžetu: nors tai lengva keisti, PPC yra susietas su biudžetu. Tai reiškia, kad jei norite parduoti daugiau, taip pat turite mokėti daugiau. Tai skamba ne taip jau blogai, tačiau turint omenyje, kad augimas dažnai susijęs su kitomis išlaidomis, tokiomis kaip geresni serveriai, personalas ar net sandėliai, jums visada pritrūks pinigų.

 

Netinka prekės ženklo žinomumui:  kai mokate už paspaudimus, dažniausiai norite parduoti. Greitai. Kai vartotojas įsigyja vieną kartą, vis tiek lengviau juos taikyti iš naujo. Net jei jie galų gale perka iš jūsų, yra tikimybė, kad jie buvo iš kažkieno informacinės svetainės, naudodami „Adsense“ ar kokią nors partnerių nuorodą (svetaines, kuriomis pasitiki).

 

Mažiau kontroliuoti turinį: jei norite, kad jūsų skelbimas būtų rodomas, turite laikytis kai kurių taisyklių. Ne tik pavadinimais ir aprašymais, bet ir turiniu. Yra tam tikrų nišų, kuriose jūs net negalite rodyti skelbimų, o kai kurie žodžiai yra uždrausti.

 

PPC
Privalumai Trūkumai
Labai greiti rezultatai Jūs mokate už kiekvieną paspaudimą
Lengviau įvaldyti Stačia mokymosi kreivė
Lengva keisti mastelį Mažesnė IG, daugiau trumpalaikė
Jokio neaiškumo Augimas yra susietas su biudžetu
Orientuotas į pirkėją Netinka prekės ženklo žinomumui
Lengva atlikti A / B testą Mažiau kontroliuoti turinį

Kada turėtumėte pasirinkti PPC?

 

Na, jūs tikrai galite naudoti PPC visą laiką. Geriausias laikas jį naudoti, jei turite šiek tiek biudžeto, yra tada, kai pradedate. Pagerėjimas gali padėti išlaikyti jūsų verslą, tuo pačiu padidindamas savo organinį srautą.

 

Tačiau net tada, kai jau esate įsitvirtinę, negalite reitinguoti visų raktinių žodžių. Už tuos, kuriems nepriskiriate rango, galite mokėti. Taip pat galite naudoti raktiniams žodžiams, kuriuos jau reitinguojate, kad padidintumėte PR. Jei turite 1 poziciją, kodėl neturėtumėte 1 ir 2 pozicijų?

 

Geriausias laikas naudoti PPC yra tada, kai pradedate, tačiau visada galite jį naudoti raktiniams žodžiams, kuriems nepriskiriate reitingų, arba maksimaliam PR.

SEO ir PPC pakartojimas (palyginimas vienas šalia kito)

 

Žalia = Privalumai
Raudona = Trūkumai
SEO PPC
Gali būti „nemokamas“ Labai greiti rezultatai
Palaipsniui mokymosi kreivė Lengviau įvaldyti
Gera IG Lengva keisti mastelį
Ilgalaikiai rezultatai Jokio neaiškumo
Gerai prekės ženklo žinomumui Orientuotas į pirkėją
Geriau kontroliuoti turinį Lengva atlikti A / B testą
Norint pamatyti rezultatus, reikia laiko Jūs mokate už kiekvieną paspaudimą
Sunku įvaldyti Stačia mokymosi kreivė
Sunku mastelį Mažesnė IG
Didelis neapibrėžtumas Augimas yra susietas su biudžetu
Mažiau orientuotas į pirkėją Netinka prekės ženklo žinomumui
Sunku atlikti A / B testą Mažiau kontroliuoti turinį

PPC maišymas su SEO

 

Dažniausiai žmonės pradeda nuo PPC, nes tai duoda neatidėliotinų rezultatų. Jie praleidžia SEO, nes nepradeda to daryti kuo greičiau. Jei atidedate, reitingas užtruks tik ilgiau. Galite pradėti nuo to atlikdami pagrindinius dalykus. Pavyzdžiui, tinklaraščio turėjimas yra vienas iš jų. Turinio rinkodaros strategijos įgyvendinimas savo svetainėje yra puikus būdas padidinti jūsų prekės ženklą ir autoritetą.

 

Žmonės dažnai nepaiso SEO. Turiu vieną klientą, kuris PPC išleidžia daugiau nei 2 000 USD, o SEO biudžetas yra tik apie 100 USD. Iš tikrųjų buvo 0, kol įtikinau juos pradėti nuo kažko pagrindinio. Jei per pastaruosius 10 metų jie būtų išleidę 25% jo PPC biudžeto SEO, jie būtų turėję didžiulę valdžios svetainę, kurioje būtų šimtai, jei ne tūkstančiai naudingų straipsnių. Tačiau jie turi tik paslaugų puslapius ir blogai įdiegtą kelių kalbų modulį, kurio, atrodo, negaliu išspręsti be programuotojo.

 

Kita vertus, mažos įmonės ir SEO entuziastai taip pat gali patys daug ko praleisti, niekada nepasinaudodami PPC. Gali būti didžiulė galimybė parduoti savo produktus per PPC.

 

Ilgainiui tiesa, kad SEO yra daug galingesnis nei PPC. Galite užimti aukštą vietą užimdami vieną straipsnį už šimtus, jei ne tūkstančius raktinių žodžių, o PR paprastai būna daug didesnis. Trumpuoju laikotarpiu PPC yra tikrai geras būdas gauti pradinį srautą ir pardavimą bei geriausias būdas išlaikyti savo pozicijas nuoseklias. Kuo ilgiau vykdoma kampanija, tuo geresni PR ir MUP ji gauna, nes ji gali būti tikrai gerai optimizuota.

 

Išvada:

 

Kaip matote, tiek SEO, tiek PPC yra geri metodai reklamuoti savo produktus. Dabar, jei pradedate SEO, mūsų tinklaraštyje yra daug turinio, iš kurio galite to išmokti. Tačiau mums šiek tiek trūksta PPC ir SEM pusės. Gal netrukus paskelbsime daugiau. Bet idėja yra ta, kad jei juos sumaišysite, gausite geriausius rezultatus.

 

Kokia tavo patirtis? Ar bandėte ir PPC, ir SEO? Kuris iš jų atnešė geriausius rezultatus? Praneškite mums komentarų skyriuje.