„twitter“ dalijimosi skaičius

Kaip jau galbūt sužinojote ar patyrėte savo svetainėje, „Twitter“ dalijimosi skaičiai nebebus atnaujinami bendrinimo mygtukuose nuo šių metų lapkričio 20 dienos. Tai reiškia, kad visi ten esantys bendrinimo mygtukai, kuriais remtasi „Twitter“ bendrinimo skaičiavimo galiniu tašku, nebepateikia akcijų skaičiaus. Tai apima paties „Twitter“ mygtuką „Twitter“. Iš esmės atrodo, kad „Twitter“ neakcentuoja vienos iš apibrėžiančių metrikų: skaičiuojama dalis. Didelio socialinio tinklo sprendimo poveikis skaitmeninės rinkodaros pasauliui, todėl negalima nepastebėti pasekmių, atsispindinčių visose mūsų svetainėse.

 

Ir kaip sakoma „išsižiokite ir tada perženkite“ (ir galime ką nors padaryti dėl to, galime pridurti), mes pažintiniame SEO pradėjome ieškoti efektyvaus šio klausimo sprendimo. Manome, kad „Twitter“ akcijų skaičius yra labai svarbus kiekvienam žiniatinklio valdytojui ar skaitmeninės rinkodaros specialistui, norinčiam sužinoti, kas nutinka jo / jos svetainei, todėl verslas dirba. Todėl mes pradėjome daryti tai, ką mokame geriausiai: įdėti ar mintis, ryžtą ir puodelius kavos kartu, kad rastume geriausią sprendimą, kaip susigrąžinti „Twitter“ dalį.

Mes paleidome „ TwitCount.com“  „Twitter“ akcijų skaičiavimo alternatyvą!

„Twitcount“ - „Twiter“ akcijų skaičiavimo alternatyva

 

Kodėl „Twitter“ nusprendė atsikratyti akcijų skaičiaus?

 

Tikrosios priežastys, kodėl „Twitter“ nusprendė atsisakyti informacijos apie akcijų skaičiavimą, mums gali būti neprieinamos. Mes turime prieigą prie jų oficialaus pranešimo, kuriame jie pateikia tam tikrą paaiškinimą dėl „Tweet“ skaičiavimo funkcijos panaikinimo, taip pat apie naują „Tweet“ ir „follow“ mygtukų dizainą. Kaip sakoma „Twitter“ tinklaraščio įrašo pavadinime, tai yra sunkūs tvarios platformos sprendimai, leidžiantys susidaryti įspūdį, kad internetinis socialinis tinklas priėmė šį sprendimą remdamasis tam tikromis techninėmis ir finansinėmis priežastimis.

 

„Twitter“ paaiškinimas buvo toks, kad jų siūlomos akcijos priklauso nuo kitos duomenų bazės, kurią jie ketina naudoti nuo šiol.

Pasirinkimas buvo nebenaudoti šios funkcijos arba atstatyti ją modernesnėje technologijoje.

Kadangi atstatymas turi savo išlaidų (įskaitant darbą su kitomis funkcijomis, „labiau paveikiu“, kaip sako „Twitter“), žinomas socialinis tinklas nusprendė visiškai atsisakyti šios funkcijos.

 

Jau daugelį metų siūlydamas tokio pobūdžio duomenis, „Twitter“ bandė sumenkinti bendrinimo skaičiavimo svarbą sakydamas, kad skaičius neatspindi pokalbio apie turinį poveikio, nes jis neskaičiuoja atsakymų, cituoja „Tweets“, URL variantus. Tai taip pat neatspindi fakto, kad kai kurie žmonės, tweetuodami šiuos URL, gali turėti daug daugiau stebėtojų nei kiti. Tiesa, kad tokios rūšies informacija nėra rodoma tiesiogiai, tačiau, remiantis akcijų skaičiumi, galima gauti daug brangios informacijos apie visa tai.

 

Oficialus „Twitter“ pranešimas

 

Nepaisant to, „Twitter“ sako, kad jie neleis mums važiuoti dviračiais be vairo ir siūlo mums rekomendaciją susigrąžinti mūsų dalį: skaičiuojamas  visas „Gnip“ archyvas. Kol kas puiku, tačiau jūs turite žinoti, kad „Gnip“ yra mokama socialinės žiniasklaidos API kaupimo įmonė. Trumpa istorija, jų siūloma alternatyva yra mokama. Siūlydamas visų šių metų akcijų skaičių nemokamai, pereiti prie mokamos ir šiek tiek sudėtingos paslaugos, norint gauti tai, ką esame įpratę gauti nemokamai, yra tarsi nepageidaujama. Žinoma, didesniems leidėjams labai tikėtina, kad niekas nepasikeis. Šios įmonės ir leidėjai ir toliau galės realiuoju laiku skelbti ir rinkti akcijų skaičių iš bendrinimo mygtukų ir straipsnių nuorodų. Tačiau tai paveiks mažesnius leidėjus ir atskiras svetaines.

 

Kaip „Twitter“ sprendimas daro įtaką skaitmeninės rinkodaros pasauliui

 

Į „Twitter“ sprendimus buvo reaguojama nedelsiant ir, kaip ir galima tikėtis, dažniausiai buvo neigiamų. Ironiška ar ne, tačiau „Twitter“ buvo pagrindinė žaidimų aikštelė, kurioje pasireiškė nepasitenkinimas socialinio tinklo sprendimu nebebūti rodomas. Pagal   #saveoursharacounts   straipsnius buvo pateikti skundai ir net peticijos. Jums nereikia per ilgai užsibūti čia skelbiamame turinyje, kad suprastumėte, jog bendra atmosfera nėra pati linksmiausia.

 

Fiksuoti

Tačiau galite sakyti, kad tai tik minios reakcija į pokyčius ir į ją nereikia atsižvelgti galvojant apie ilgalaikius padarinius. Pažvelkime į tyrimą,  norėdami sužinoti, ar dėl šio pakeitimo sumažės „Twitter“ dalijimosi veikla ir balso dalis. Minėtame tyrime buvo surinkti ir analizuoti dalijimosi veiklos duomenys, sugeneruoti daugiau nei 300 000 svetainių, kurias palaiko „Shareaholic“ turinio stiprinimo platforma. Šios svetainės kiekvieną mėnesį pasiekia daugiau kaip 450 milijonų unikalių lankytojų.

 

Kaip matote toliau pateiktoje ekrano kopijoje, panašu, kad dalijimosi veikla „Twitter“ sumažėjo 11,28% nuo lapkričio 20 dienos iki gruodžio pradžios, kai buvo atliktas tyrimas.

Paimta iš https://blog.shareaholic.com

Paimta iš blog.shareaholic.com

Skaičiavimų trūkumas paveiks ne tik bendrą dalijimosi veiklą. Paimkime savo atvejį; esame trečiosios šalies programų kūrėjas, kuris kognityviame SEO įrankyje siūlo turinio matomumo modulį, kuriame vartotojai gali nuodugniai išnagrinėti savo rinkos socialinės žiniasklaidos veiklą, be vargo atskleisdami savo turinio strategiją bei savo konkurentus. Neturėdami prieigos prie akcijų skaičiaus, mes negalime pasiūlyti savo abonentams daug duomenų ir statistikos apie „Twitter“ socialinį pėdsaką.

Kadangi socialinė žiniasklaida yra vienas svarbiausių bet kurios internetinės rinkodaros strategijos platinimo kanalų, labai svarbu stebėti ir analizuoti, kuri strategija suteikia geriausius rezultatus.

Jūs taip pat galite būti tinklaraštininkas ir kadangi jūsų mygtukas „Tweet“ lankytojams nerodys, kiek kartų jūsų įrašai buvo bendrinami, tai sukels mažiau sąveikos, taigi ir mažiau tweetų, kaip parodyta aukščiau pateiktame tyrime. Negalima pasakyti, kaip sunku bus nuspręsti, kuris turinio tipas veikia geriau ir kokio tipo visuomenei. Tiesa, kad turite kitų socialinių platformų, tačiau yra tokių nišų, kaip, pavyzdžiui, SEO niša, kur „Twitter“ yra pagrindinis „kiemas“.

twitcount2

Be to, jei esate skaitmeninės rinkodaros specialistas ir siūlote konsultacijas naujiems prekės ženklams, jums reikės socialinio įrodymo, kurį siūlė „Twitter“. Turėsite parodyti, kiek jūs ar kiti šaltiniai / turinys / žmonės esate populiarūs internetinėse masėse. Be to, socialinio įrodymo požiūriu jums bus dar sunkiau identifikuoti pagrindinius kliento konkurentus, sėkmingiausią jų turinį arba sužinoti savo internetinės rinkodaros strategiją.

„TwitCount“ – nemokamas taisymas, kuris grąžina jūsų „Twitter“ skaičiavimus

 

Susidomėję „Twitter“ sprendimu, apie kurį paskelbta straipsnio pradžioje, paskutines savaites praleidome ieškodami „Twitter“ sprendimo pašalinti skaičiavimus sprendimo.

Džiaugiamės galėdami pasidalinti su jumis savo naujausiu darbu, „ TwitCount“, „Twitter“ dalijimosi skaičiavimu alternatyva arba, tiesiog pasakius, nemokama „Twitter“ sprendimo išjungti akcijų skaičiavimą pataisa.

Teisingai, ji nemokama ir prieinama visiems . Nors mes investavome daug laiko ir darbo kurdami šį sprendimą, mus paskatino vartotojų atsiliepimai šiuo klausimu, taip pat mūsų pačių nusivylimas, todėl nusprendėme pasiūlyti nemokamą paslaugą, kuria galėtų pasinaudoti visi.

„TwitCount“

„TwitCount“ yra lengva naudoti ir suteikiama tiksliai tai, ko jums reikia: jūsų „Twitter“ skaičiuojamas atgal. Tai veikia kaip valdiklis, kurį turite įdėti į savo svetainę, kad skaitiklis būtų rodomas šalia jūsų mygtuko „Tweet“. Pridėję „TwitCount“ valdiklį savo svetainėje, mes pradėsime atlikti API skambučius į oficialią API, kad galėtume suskaičiuoti URL paminėjimus. Geeky daiktus palikite mums; viskas, ką jums reikia padaryti, tai prijungti „Twitter“ paskyrą, kad galėtume atlikti skambučius.

 

Norėdami pamatyti savo skaičių savo puslapiuose, turėsite padaryti mygtuko kodą savo svetainėje. Jums bus suteiktas kodas, kurį turėsite nukopijuoti / įklijuoti, pakeisdami „twitter“ mygtuko kodą. Skaičiai bus pradėti rodyti ne ilgiau kaip po valandos. Nuo tos dienos, kai pridedate naują mygtuką, visi nauji puslapiai turės išsamius skaičiavimo duomenis. Tačiau senuose puslapiuose gali būti rodomas neišsamus skaičius dėl API apribojimo, kuris leidžia mums rodyti informaciją apie „tweets“ praėjusią savaitę. Kodas, kurį turėsite įdėti į savo svetainę, bus panašus į žemiau pateiktą.

„TwittCounts“ mygtukas

 

Nenorime jūsų apkrauti per daug techninių detalių, todėl svarbu tai, kad radome pataisą, kad galėtumėte lengvai susigrąžinti „Twitter“ skaičių. Mes išbandėme valdiklį savo tinklaraštyje ir atrodo, kad jis veikia puikiai. Žemiau galite peržiūrėti, kaip „TwitCount“ mygtukas bus rodomas jūsų puslapiuose.

„TwitCount“ pažintiniame SEO tinklaraštyje

Viskas, ką jums reikia padaryti, tai prisijungti naudojant „Twitter“ paskyrą, pasiekti:  http://twitcount.com ir bus rodomi bendrinimai.

Jūs gausite ne tik norimų puslapių skaičių, bet ir naudos. „TwitCount“ suteiks informacijos apie dažniausiai bendrinamus puslapius, leis nustatyti aktyviausius „Twitter“ gerbėjus ir stebėti „Twitter“ bendrinamus statistinius duomenis apie jūsų svetainę. Visi šie pranašumai ir pagrindinis funkcionalumas: parodyti akcijų skaičių.

„TwitCount“ analizė

 

Be tolesnės įžangos kviečiame įtraukti „TwitCount“ į savo svetainę ir pasidalinti savo nuomonėmis apie ją. Ši programa nepriklauso „Twitter“ nuosavybei, nesusijusi su ja ir nėra jos partnerė. Todėl mums būtų daugiau nei malonu, jei pasidalintumėte savo mintimis su mumis arba atsiųstumėte  atsiliepimą .

Published

Leave a comment

Your email address will not be published.